Spartan, cea mai mare franciza romaneasca de fast-food, se extinde in Spania, la Barcelona
Lantul de restaurante Spartan, inaugurat in anul 2012 la Suceava, a ajuns la restaurantul cu numarul 80, care a fost inaugurat in data de 30 septembrie 2022 la Barcelona.
Este al doilea restaurant Spartan deschis in afara granitelor tarii, dupa cel de la Viena, in decembrie 2021. Cea mai de succes franciza de fast-food creata in Romania va deschide un al doilea restaurant in Castellon, orasul din Spania cu una dintre cele mai mari comunitati de romani.
”Ne dorim de mai multi ani sa ducem in toata lumea Spartan, un brand 100% romanesc, conceput integral la tara noastra. Obiectivul este foarte clar: sa construim un brand global, care sa se adapteze fiecarei culturi. Impreuna cu o echipa fantastica de romani, vom inaugura un restaurant in cel mai iubit oras din Spania, Barcelona. Brandul nu este cunoscut in Spania inca, de aceea mizam pe comunitatea noastra de romani sa ne sprijine la inceput” a declarat fondatorul Spartan, Stefan Mandachi.
Sursa: zf.ro
Producatorul roman de cosmetice Farmec Cluj Napoca deschide un nou magazin Gerovital in Bucuresti, ajungand la 21 de unitati sub acest brand
In plus, Farmec are si 8 magazine Farmec in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu Mures si Timisoara.
„Magazinele proprii Farmec si Gerovital reprezinta unul dintre cele mai importante puncte de interactiune a consumatorilor nostri cu cele peste 30 de game si sute de produse din portofoliul extins al companiei. Acesta este spatiul in care pot testa produse noi, pot descoperi in premiera noile lansari, pot beneficia de consultanta specializata si pot recicla ambalajele produselor din portofoliu prin campania de responsabilitate sociala «Ai grija de natura asa cum ai grija de tine», derulata in toate magazinele de brand din tara”, a declarat Andra Sumandea, Specialist Marketing Farmec.
Sursa: zf.ro
Mesopotamia merge cu un restaurant la Bucur Obor in spatiul unde a fost mai intai McDonald’s si apoi Auchan. Decizia Mesopotamia de a se aseza la parterul Bucur Obor vine in contextul in care zona este una cu trafic intens, iar centrul comercial nu mai are nicio ancora pe zona HoReCa, ci doar covrigarii si patiserii
In prezent, la intrare inca troneaza sigla Auchan, dar deja noul chirias Mesopotamia si-a „tapetat“ peretii cu brandul propriu, semn ca se pregateste sa inceapa lucrarile de amenajare. Mai mult, pe usa, langa numele Mesopotamia, apare mesajul „In curand aici!“.
Sursa: zf.ro
Top zece cele mai extinse retele de cafenele din Europa: Podiumul este ocupat de „greii“ McCafe, Costa Coffee si Starbucks, dar brandul romanesc 5 to Go vine tare din urma si intra pe locul 10
Topul celor mai extinse lanturi de cafenele din Europa este condus detasat de trei giganti internationali, fiecare cu circa 3.000 de unitati la final de 2021, conform datelor Food Service Europe & Middle East. Astfel, podiumul este ocupat de McCafe, brandul de cafenele al McDonald’s, de Costa Coffee (brand aflat in portofoliul Coca-Cola) si de Starbucks.
Sursa: zf.ro
Cand se deschide primul magazin Modivo si epantofi.ro din Romania: va fi un magazin foarte atipic
Modivo este prezent in 20 de tari, unde are peste 33 de magazine fizice, iar o noua locatie, care va fi si prima din Romania, va fi deschisa de catre retailer la finalul lunii noiembrie in Mega Mall.
”Vom deschide magazinul pe 29 noiembrie, vorbim despre o locatie atipica(…) Magazinele noastre sunt impartite ergonomic intr-un spatiu generos de probare a pantofilor si nu sunt traditionale deoarece nu avem haine si pantofi expusi. Toate comenzile se fac prin intermediul unor tablete”, explica Marinela Neacsu.
Sursa: wall-street.ro
Brandul romanesc de pijamale Sofiaman a ajuns la o retea de 19 magazine la nivel national
Anul acesta, Sofiaman a deschis doua magazine noi, in Timisoara si Piatra Neamt, iar ca perspectiva de dezvoltare a retelei, se doreste deschiderea a cel putin un magazin in fiecare resedinta de judet, urmatorul oras vizat fiind Constanta.
Sursa: retail.ro
Idei de afaceri la cheie | Franciza South Burger: Cat te costa sa deschizi un restaurant de burgeri
Bugetul necesar deschiderii unui restaurant South Burger este de aproximativ 60.000 de euro, din care 12.000 (exclusiv TVA) reprezinta taxa de intrare in retea. De asemenea, francizorul mai percepe o redeventa lunara de 5% din cifra de afaceri (exclusiv TVA) si un cost fix de 1.000 de euro (exclusiv TVA) pentru serviciul de preluare de comenzi online si telefonic prin numar unic.
South Burger poate cere ca toti angajatii unui nou restaurant sa finalizeze cu succes instruirea initiala si periodica.
Sursa: wall-street.ro