0765.438.336

Stirile saptamanii 17 – 23 iunie

Meli Melo lanseaza programul de francizare si planuieste magazine in 9 orase pana in 2022

Meli Melo Paris, retailer de accesorii si decoratiuni prezent pe piata din Romania de mai bine de 20 ani, anunta lansarea programului de francize si planuieste ca, pana in 2022, sa deschida francize in 9 orase din tara.

“Avem un concept suficient de matur sa il putem franciza. Pentru Meli Melo era deja timpul sa dea startul la aceasta dezvoltare atat in Romania cat si la nivel international. Procesul de francizare a brandului Meli Melo este unul simplu si concis. Ne bazam pe o strategie inversa si anume orientarea spre orasele de dimensiune mai mica deoarece au o viteza de dezvoltare mult mai accentuata », spune Stephane Dumas, fondatorul brandului si member of the board Meli Melo Paris.

“Pana in 2022 ne-am propus sa deschidem in franciza in 9 orase: Deva, Alba Iulia, Turnu Severin, Targoviste, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamt si Botosani”, a mentionat Stephane Dumas in privinta planurilor de viitor referitoare la programul de francize.

Sursa: wall-street.ro


Povestea Piatraonline sau cum e sa rezisti tentatiei sa nu faci afaceri cu statul

Povestea Piatraonline sau cum e să reziști tentației să nu faci afaceri cu statulCine se pricepe la business scoate bani si din piatra seaca – se spune. Povestea Marianei Constantinescu-Bradescu, cofondatoarea Piatraonline, cel mai mare distribuitor de piatra fara contracte cu statul, e dovada in plus.

„Am aparut pe piata in mo­mentul in care oamenii stiau doar de borduri, deci granit si lucrari publice“, marturiseste Mariana Constantinescu-Bradescu, explicand ca, in condi­tiile in care piatra mergea in mare parte catre zona de lucrari publice, misiunea ei si a altor antrepre­nori care voiau un business cu piatra naturala era de a educa oamenii sa apeleze la acest tip de produs si in cazul investitiilor private. Piata pietrei na­turale este una relativ mica, de numai 50 de mili­oane de euro in 2018, potrivit estimarilor compa­­ni­­ei. Adica, o picatura in oceanul de peste 9 mi­­liarde de euro, cat a reprezentat anul trecut piata cons­­tructiilor din Romania.

Dupa cum i-o spune si numele, Piatraonline a inceput initial din online, dar si cu un magazin de circa 200 de metri patrati. In 2013, suprafata a crescut la 1.000 de metri patrati, dupa o in­ves­titie de 300.000 de euro, continuand sa inves­teasca in dezvoltarea acestuia inca 700.000 de euro. Piatraonline a inceput sa adauge valoare afacerilor sale dupa deschiderea unei linii de productie in 2014, la sediul din Bucuresti.

Sursa: newmoney.ro


5 to go merge cu o cafenea in magazinul Brico Depot Baneasa. „Speram ca in urmatorii 3 ani sa acoperim intreaga retea, de 34 de unitati.“

5 to go merge cu o cafenea în magazinul Brico Depot Băneasa. „Sperăm ca în următorii 3 ani să acoperim întreaga reţea, de 34 de unităţi.“Reteaua de cafenele 5 to go, franciza dezvoltata de Radu Savopol si Lucian Badila incepand cu 2015 si care a ajuns deja la peste 100 de unitati, a semnat un parteneriat cu retailerul francez de bricolaj Brico Depot.

O prima cafenea a fost deschisa de doi francizati in magazinul Brico Depot Baneasa, iar oficialii 5 to go spun ca vor sa continue dezvoltarea.

Sursa: zf.ro


Scoala canadiana Maple Bear deschide prima franciza printr-o gradinita la Sibiu si pregateste o scoala primara in 2020

Şcoala canadiană Maple Bear deschide prima franciză printr-o grădiniţă la Sibiu şi pregăteşte o şcoală primară în 2020Scoala canadiana Maple Bear deschide prima franciza in orasul Sibiu, incepand cu anul scolar 2019-2020, metodologia educationala canadiana urmand sa fie implementata la nivel prescolar, in cadrul gradinitei Fram, si ulterior intr-o scoala, din 2020.

„Am intalnit un interes crescut in Transilvania pentru adoptarea conceptului Maple Bear si am primit foarte multe cereri de parteneriat. Vom incepe implementarea sistemului nostru educational cu 45 de copii din cadrul Gradinitei Fram din Sibiu. Primul nostru partener in franciza impartaseste aceleasi valori si pasiuni in ceea ce priveste educatia si investitia in viitorul copiilor. Suntem increzatori ca adoptarea programului nostru bilingv se va derula natural, avand in vedere mediul de lucru pe care l-am intalnit acolo, bazat pe cursuri zilnice de limba engleza si pe strategii de predare de impact”, spune Yann Bidan, Director General al Maple Bear pentru Europa Centrala si de Est.

Sursa: zf.ro


Subway a ajuns la 39 de restaurante si mai are sase deschideri planificate in 2019

Lantul de restaurante Subway, prezent pe piata locala din primavara lui 2012, a ajuns la o retea de 39 de unitati in Romania si continua expansiunea cu alte 6 restaurante in 2019.

„Avem planificate 3 inaugurari de restaurante in tara si alte 3 in Bucuresti. Orasele vizate pentru expansiune sunt Mamaia, Constanta, Craiova, Targu-Mures, Timisoara, Buzau si Bacau“, spune Andrei Trifan, business develop­ment agent pentru zonele din afara Bu­curesti-Ilfov.

Sursa: zf.ro


Afacerile retailerului de incaltaminte Benvenuti au ajuns in 2018 la 130,5 mil. lei, plus 5%

Afacerile retailerului de încălţăminte Benvenuti au ajuns în 2018 la 130,5 mil. lei, plus 5%Retailerul de incaltaminte Benvenuti, controlat de antreprenorul local Dan Pavel, a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 130,5 mil. lei (28 mil. euro), in crestere cu aproximativ 5% fata de anul anterior.

Profitul companiei a scazut in 2018 la 3,8 mil. lei (829.000 de euro), de la un castig net de 7,8 mil. lei (1,7 mil. euro) realizat in 2017, potrivit site-ului mfinante.ro. Benvenuti a avut anul trecut un numar mediu de 451 de angajati.

Sursa: zf.ro


Catalin Scripcaru, managerul care i-a convins pe austrieci sa investeasca in real estate in zona statiei de metrou Aurel Vlaicu. „Eu am facut proiectul pentru Promenada Mall. Eu am deschis toata zona”

Cătălin Scripcaru, managerul care i-a convins pe austrieci să investească în real estate în zona staţiei de metrou Aurel Vlaicu. „Eu am făcut proiectul pentru Promenada Mall. Eu am deschis toată zona”Promenada Mall din Bucuresti si-a inceput de fapt istoria in 2004 impreuna cu Catalin Scripcaru, country manager al Strabag la acea vreme.

„Eu am facut proiectul pentru Promenada Mall. Terenul a fost achizitionat inainte de criza, cred ca in 2006. Eu am deschis toata zona. Istoria incepe, de fapt, in 2003 – 2004, cand am facut prima cladire de birouri, care s-a numit Oracle Tower, langa gura de metrou cand nu era nimic acolo. M-am luptat cu austriecii la vremea respectiva pentru ca toata lumea voia Piata Victoriei si eu am spus ca aici s-a terminat, Piata Victoriei va fi moarta, trebuie sa trecem la urmatoarea zona. Am zis de Aviatorilor, asta este toata, o zona industriala, aici vom schimba tot”, a spus Catalin Scripcaru, in prezent partener al Neo, divizia dezvoltatorului imobiliar One United.

Sursa: zf.ro

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide