Lantul de restaurante fast-food Gregory’s deschide doua unitati noi in Bucuresti si semneaza contracte de franciza pentru alte cinci
Lantul grecesc de restaurante fast-food Gregory’s continua sa se extinda pe piata locala, cu doua noi unitati in franciza, in Centrul Vechi si Baneasa Shopping City, si a semnat pentru cinci locatii noi in Capitala.
“Trecem printr-o perioada de crestere a pietei de coffee & food snack din Romania. Apetitul consumatorilor pentru produsele grecesti este in crestere. Acest lucru ne este confirmat de cei aproximativ 1.000 de clienti din Romania care ne aleg zilnic, atat pentru cafeaua de dimineata, cat si pentru gustarile de peste zi. Am semnat deja contracte pentru a deschide noi magazine in zone precum: Militari, Balotesti, Colloseum Retail Park, Mihai Bravu si o cladire de birouri. Vom continua sa ne dezvoltam folosind modelul de franciza si cautam parteneri pentru a prelua viitoarele locatii, pregatiti sa lucreze alaturi de noi”, a declarat George Makridis, CEO al Green Break SRL, compania care detine brandul Gregory’s in Romania.
Sursa: zf.ro
Retailerul polonez de incaltaminte CCC a facut 208 mil. lei cu 62 de magazine. Compania a avut in 2018 o marja de profit de aproape 20%, una dintre cele mai mari din industrie
Reteaua de magazine CCC, controlata direct de polonezii cu acelasi nume, a obtinut anul trecut o cifra de afaceri de 208 milioane de lei si un profit de 40 de milioane de lei.
Dupa cifra de afaceri pe 2018 polonezii sunt al doilea cel mai mare jucator din retailul de incaltaminte, evaluat la 1 mld. euro (4,6-4,7 mld. lei) dupa Deichmann. Cele doua branduri se adreseaza clientilor cu venituri medii si sub medie. Pe segmentul superior de pret exista chiar mai multi jucatori.
Romania a devenit a patra cea mai importanta piata pentru polonezii de la CCC dupa numarul de magazine, cu 5% din totalul de 1.100 pe aproape 20 de piete.
Retailerul polonez de incaltaminte CCC a ajuns la 62 de magazine in Romania la finalul lui 2018, de doua ori mai multe decat in urma cu patru ani. In aceeasi perioada 2014-2018 compania majorat suprafata de vanzare de 2,5 ori, semn ca a deschis puncte de vanzare mai mari.
Sursa: zf.ro
Antreprenoarea Roxana Mihai s-a intors din Italia dupa 20 de ani si a infiintat gelateria DolciConi in Bucuresti, cu vanzari de 60.000 de euro anual
Dupa ce a locuit 20 de ani in Italia, Roxana Mihai, o antreprenoare din Bucuresti, s-a intors in Romania pentru a pune bazele gelateriei DolciConi in 2015, sub care produce inghetata artizanala intr-un laborator din Capitala si are vanzari anuale de peste 280.000 de lei (60.000 de euro).
„DolciConi inseamna cornet dulce in limba italiana. Venind in vacante in Bucuresti ne-am dat seama ca nu aveam multe locuri unde se putea manca inghetata artizanala. Veneam din Italia unde am trait vreo 20 de ani, de acolo am venit cu afacerea, conceptul“, a spus Roxana Mihai.
Sub brandul DolciConi sunt in prezent doua magazine in Bucuresti, dintre care unu in franciza, dar si in Constanta, tot un magazin in franciza.
Planurile antreprenoarei pentru anul viitor sunt de a deschide inca un laborator in Constanta, acolo unde a vazut o cerere mai mare, iar sezonul estival si fluxul mare de turisti influenteaza decizia de investitie.
Sursa: zf.ro
Compania cipriota Voici la Mode va deschide un magazin Marks & Spencer in Timisoara si ajunge la patru unitati in Romania
Compania cipriota Voici la Mode, care detine franciza Marks & Spencer in Romania, va deschide in toamna primul magazin din Timisoara, in proiectul Iulius Town, in urma unei investitii de un milion euro, si ajunge la o retea de patru unitati sub acest brand pe piata locala.
Noul magazin M&S va avea peste 1.000 de metri patrati si va include toate diviziile de clothing: imbracaminte pentru femei, barbati, copii si lenjerie, precum si articole pentru casa.
Sursa: zf.ro
Grupul Otter Distribution continua extinderea retelei Tezyo in Romania, dupa afaceri de 39,5 mil.euro in 2018
Grupul Otter Distribution, un business fondat de Filip Schwartz, si-a continuat in acest an extinderea pe piata romaneasca de retail prin intermediul brandului Tezyo si a ajuns la 36 de magazine sub acest concept, odata cu transformarea fostelor magazine Otter.
Grupul a avut o cifra de afaceri de circa 39,5 mil euro in 2018, in crestere cu 8% fata de anul anterior.
„Dupa aproximativ trei ani si jumatate de la lansarea conceptului de magazin TEZYO by Otter Distribution, astazi vorbim de o retea de 36 de magazine la nivel national si 2 magazine la nivel regional in Cehia. Reteaua s-a extins cu 3 magazine TEZYO” a declarat Filip Schwartz, fondatorul grupului Otter Distribution.
Sursa: zf.ro