0765.438.336

Stirile saptamanii 17 – 23 ianuarie

Sphera deschide doua noi restaurante: un Pizza Hut in Bucuresti si un KFC in Calarasi

Sphera Franchise Group, administrator in sistem de franciza al restaurantelor KFC, Pizza Hut, Taco Bell, isi extinde reteaua cu doua noi restaurante, un Pizza Hut in Bucuresti si un KFC in Calarasi.

Sphera Franchise Group opereaza 170 restaurante, dintre care 93 de restaurante KFC in Romania, 2 in Republica Moldova si 20 in Italia, precum si 42 de restaurante Pizza Hut si 13 Taco Bell in Romania. Dintre cele 42 de restaurante Pizza Hut, 21 de locatii sunt de tip dine-in, 20 sunt Pizza Hut Delivery si 1 este Pizza Hut Express.

Sursa: zf.ro


Roxana Bucur si Andrei Popa, cofondatorii Money 4 Kids, proiect de educatie financiara pentru copii: Pentru 2022, ne-am propus 10 parteneri francizati, ca institutii de educatie, iar in urmatorii trei ani vrem sa ajungem la 60

ZF Live. Roxana Bucur şi Andrei Popa, cofondatorii Money 4 Kids, proiect de  educaţie financiară pentru copii: Pentru 2022, ne-am propus 10 parteneri  francizaţi, ca instituţii de educaţie, iar în următorii treiRoxana Bucur si Andrei Popa au pus bazele unui proiect de educatie financiara si antreprenoriala, Money 4 Kids, prin care isi propun sa instruiasca profesorii si, ulterior, elevii scolilor private din Romania. Cei doi si-au propus ca in 2022 sa ajunga la 10 institutii de educatie francizate si apoi, in urmatorii trei ani, sa atinga pragul de 60 de parteneri francizati.

„Rolul nostru este de a ghida copilul si de a prezenta ceea ce ar trebui sa stie despre educatia financiara si antreprenoriala. Colaborarea noastra implica centrele educationale, in special din mediul privat. Daca pana acum ne adresam direct copiilor, parintilor sau tinerilor, prin Money 4 Kids dorim sa colaboram cu persoanele care pot instrui copiii din institutiile private din Romania. Noi, practic, le oferim o solutie la cheie. Pentru acest prim an, ne-am propus 10 parteneri francizati ca institutii de educatie, urmand ca in trei ani sa ajungem undeva la 60.“

Sursa: zf.ro


Adrian Ariciu, CEO Metro Romania: In 2021 am deschis 407 magazine LaDoiPasi. Cel mai mult am inaugurat 22 de magazine in aceeasi zi

Adrian Ariciu, CEO Metro România: În 2021 am deschis 407 magazine LaDoiPaşi. Cel mai mult am inaugurat 22 de magazine în aceeaşi ziLantul de magazine LaDoiPasi, o franciza sub umbrela careia se aduna micii comercianti locali, a ajuns dupa o expan­siu­ne accelerata in pandemie la aproape 1.700 de magazine la finalul lui 2021, valoare ce pozitioneaza reteaua ca fiind cea mai extinsa din Romania. Spre deosebire de alti retaileri care opereaza sin­guri toate magazinele, aici aproape fiecare unitate are alt proprietar.

„Franciza LaDoiPasi s-a dezvoltat ra­pid in anul 2021 si a ajuns la 1.698 de ma­ga­zine in toata tara. Pe par­cur­sul anului 2021, am deschis 407 ma­ga­zine in toate re­giunile. Recordul absolut de inaugurari l-am inre­gis­trat pe 12 octom­brie, cand am des­­chis 22 de ma­gazine in ace­­easi zi“, spune Adrian Ariciu, CEO al Metro Romania.

Sursa: zf.ro


Radu Savopol, cofondator al 5 to go: Avem in plan sa deschidem 200 de cafenele anul acesta, dublu fata de 2021. Vom ajunge la un total de 500 de unitati. Cofondatorul lantului de cafenele estimeaza pentru 2022 afaceri de 23 mil. euro, cu 80% mai mari fata de anul trecut

ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank.  Radu Savopol, cofondator al 5 to go: Avem în plan să deschidem 200 de  cafenele anul acesta, dublu faţăRadu Savopol, cofondator al lantului de cafenele 5 to go, spune ca planurile de extindere pentru anul acesta vizeaza deschiderea a inca 200 de unitati, ceea ce ar insemna o dublare fata de numarul de inaugurari de anul trecut. Cu aceasta dezvoltare, lantul de cafenele ar urma sa numere un total de 500 de localuri.

„La inceputul anului 2021 am inceput expansiunea si in orasele mici, unde am simtit o posibilitate si un bazin foarte mare de parteneri si clienti. Vorbim de orasele de 15.000-20.000 de locuitori. In acest context, businessul s-a schimbat total. Ritmul de dezvoltare este mai alert, de aceea cifrele de deschideri pentru anul acesta sunt duble. Exista cerinte pentru franciza, noi cam 95% din unitati le avem in sistem de franciza“, spune Radu Savopol, cofondator al 5 to go.

5 to go are in prezent cinci cafenele in Franta si cate una in Belgia si Anglia.

Sursa: zf.ro


Primark, cel mai important brand international de moda care lipsea de pe piata romaneasca, a semnat primele doua contracte in Bucuresti: magazine in mallurile ParkLake si AFI Cotroceni. Primark era un nume deja asteptat pe o piata unde lider este grupul polonez Pepco, activ pe aceeasi piata a preturilor mici

Primark, cel mai important brand internaţional de modă care lipsea de pe piaţa românească, a semnat primele două contracte în Bucureşti: magazine în mallurile ParkLake şi AFI Cotroceni. Primark era un nume deja aşteptat pe o piaţă unde lider este grupul polonez Pepco, activ pe aceeaşi piaţă a preţurilor miciRetailerul de moda Primark din Irlanda, cunoscut pentru magazinele sale de mari dimensiuni, uneori aproape cat un hipermarket, si pentru preturile mici, va intra in 2022 oficial pe piata din Romania. Compania a anuntat oficial ca va deschide un magazin in mallul ParkLake din Capitala pana la finalul acestui an. De fapt, irlandezii au semnat si un al doilea contract deja, cu centrul comercial AFI Cotroceni, spun sursele ZF.

Decizia grupului irlandez de a intra pe piata din Romania vine in contextul in care in ultimii doi ani pietele din regiunea Europei Centrale si de Est au intrat pe radarul companiei. Mai exact, Romania devine a patra tara din regiune unde grupul e activ, dupa Slovenia, Polonia si Republica Ceha. Pe lista expansiunii viitoare se afla si Slovacia, conform anuntului facut de companie.

Sursa: zf.ro


Portico Investments, o companie imobiliara care cumpara spatii comerciale pe care le ocupa retailerii alimentari, a ajuns in Romania la un portofoliu evaluat la 30 mil. euro. „Pentru 2022 avem un buget minim de investitii de 10 mil. euro, dar nu avem limita maxima“

Portico Investments, o companie imobiliară care cumpără spaţii comerciale pe care le ocupă retailerii alimentari, a ajuns în România la un portofoliu evaluat la 30 mil. euro. „Pentru 2022 avem un buget minim de investiţii de 10 mil. euro, dar nu avem limită maximă“Portico Investments, o companie care administreaza proprietati comerciale, a ajuns in Romania la un portofoliu de 20 de spatii in cei 17 ani de prezenta locala. In fiecare din ultimii doi ani, marcati de pandemia de COVID-19, compania a cumparat cate doua astfel de spatii.

„Portico Investments este o com­panie care administreaza pro­prie­tati comerciale, cu precadere alimen­tare, cu operatiuni in trei tari – Romania, Ungaria si Olanda“, spune Razvan Gaita, country director, Portico Investments Romania. Intre 2013 si 2014, executivul a condus op­e­ra­tiunile locale ale Anchor Group, ce de­tine primele doua malluri din Romania – Bucuresti Mall si Plaza Romania.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorul Portico Investments Romania a cumparat unul dintre spatiile magazinelor Profi din Bucuresti

Portico Investments Romania, dezvoltator imobiliar care si-a propus sa se concentreze pe comertul alimentar, a cumparat anul acesta sediul magazinului Profi de pe strada Progresul din Bucuresti, dupa ce spre finalul anului trecut si-a trecut in portofoliu sediul unui magazin Penny din centrul capitalei.

„An nou, noua achizitie. Portico Investments adauga in portofoliu magazinul Profi, situat pe strada Progresul din Bucuresti”, a scris Razvan Gaita, director al Portico Investments Romania.

Sursa: retail.ro


Planurile Anna Cori in 2022: restructurari pe plan local, cresteri de pret si extinderea in Dubai, in sistem franciza

Producatorul roman de incaltaminte Anna Cori se dezvolta in 2022. Prima mutare din acest an pentru compania romaneasca care produce incaltaminte pentru dama si barbati este deschiderea unui magazin in Dubai, care va functiona in regim de franciza si inaugurarea unui nou magazin la Fabrica Denis din Suceava. In plus, Anna Cori va creste preturile produselor cu aproximativ 20% in acest an, ca urmare a scumpirilor inregistrate la materiile prime, va face restructurari si va reamenaja magazinele existente, a spus Andreea Cornea, directoare de marketing a companiei.

,,In colectia de primavara-vara vom avea in mod special o diversitate de culori mai mare, vom avea modele noi, accesorizate. Anul acesta se poarta foarte mult accesoriile de tip lant, inclusiv la partea de incaltaminte, dar si la genti, dar o sa avem o abordare mai fresh, mai moderna, destinata tinerilor. Cred ca noi, tinerii, incepem foarte mult sa ne cream un stil propriu, de aceea colectia nu va mai avea atat de multe modele, ci va consta in cateva modele foarte bine alese, care vor deveni un fel de modele icon”’, spune Andreea Cornea.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide