0765.438.336

Stirile saptamanii 17 – 23 Aprilie

Ruslan Cojocaru, antreprenorul din Republica Moldova care a dezvoltat brandul de cafenele Tucano Coffee initial in Chisinau, vrea sa mai deschida anul acesta cel putin cinci cafenele pe piata din Romania. In luna mai Tucano isi va astepta clientii in cafeneaua din AFI Park (cladirea 5), iar in iunie brandul va ajunge si pe piata din Arad.

Firma Inventure Franchise Consulting a fost implicata in identificarea si recrutarea partenerului francizat pentru Arad, procesul de extindere continua si cautam parteneri pentru extinderea concepului in orase cu peste 150 mii de locuitori.

Sursa: ZF.ro


coffeeshop-companyTranzactiile pe piata restaurantelor si a cafenelelor au crescut puternic in ultimul an in Capitala, in acelasi ritm cu multitudinea de concepte noi dezvoltate in industrie.

Este vorba despre tranzactii pentru companiile Coffeeshop, care opereaza in franciza in Piata Dorobanti, primul Boutique du Pain Jr., din AFI Park 2, locatia 5 To Go de pe strada Ion Campineanu, restaurantul Uno si cafeneaua Tucano, unitati care vor fi deschise la inceputul lunii mai la parterul cladirilor de birouri AFI Park 4&5.

Sursa: ZF.ro


Amalia Buliga, directorul general al lantului Diverta: “Am reactivat un proiect initiat inainte de criza, al magazinelor in franciza, astfel incat estimam ca cel putin unu din magazinele care vor fi deschise in 2016 sa fie inaugurat in colaborare cu un partener – francizat”.

Sursa: ZF.ro


15-fornettiGrupul ungar Fornetti a finalizat o investitie de aproape un milion euro pentru modernizarea liniilor de productie la fabrica din Timisoara si dezvoltarea solutiilor de ambalare, in paralel cu cresterea numarului de angajati.

Investitia face parte dintr-un program de dezvoltare de 2 milioane de euro, demarat in urma cu sase luni, care a avut ca scop cresterea capacitatii de productie, respectiv imbunatatirea serviciilor si dezvoltarea sistemului logistic in Ungaria si Romania.Astfel, in Ungaria, compania a construit o fabrica noua de mobilier.

Sursa: ZF.ro


img-26331Antreprenoarea Gina Comanescu a decis recent sa aduca pe piata locala brandul italian de moda Marina Yachting.

„Ideea de a aduce Marina Yachting in Romania a pornit ca o idee de afacere de familie, din dorinta de a completa oferta pentru clientii Vega cu tinute premium de inspiratie navy“, spunea ea recent despre cel mai nou business al sau. In opinia antreprenoarei, clientul Marina Yachting este educat, din mediul urban si cu venituri peste medie, dar mai ales un viveur care e dispus sa isi asume costul unor experiente de viata inedite. In acest profil se incadreaza antreprenorii, middle si top managerii si tred-setter-ii. Decizia aducerii acestui brand premium de moda in sistem de franciza vine si in contextul in care sporturile nautice castiga tot mai mult teren in ultimii ani, iar turismul local se afla pe o panta ascendenta.

Sursa: da.zf.ro


Danezii au intrat pe piata locala in 2007 printr-un francizat din Oradea, iar acum au ajuns la 32 de magazine in tara, toate fiind unitati proprii.

Alexandru Bratu, country manager pentru Romania si Bulgaria al retailerului de mobila si accesorii JYSK, spune ca reteaua daneza tinteste un numar de 15 magazine doar in Bucuresti si in cartierele limitrofe pana in 2020. In Capitala, JYSK detine in prezent cinci unitati, iar un nou magazin ar trebui sa apara pe harta bucuresteana in vara acestui an, in zona Mihai Bravu.

Sursa: ZF.ro


McDonald’s Romania, liderul pietei locale de restaurante cu 67 de unitati si afaceri de 120 de milioane de euro anul trecut, va investi in acest an in deschiderea unei singure unitati de tip restaurant fast-food, o expansiune prudenta care merge in linie cu dezvoltarea din ultimii ani. Compania are insa in plan si sa renoveze o parte dintre restaurantele existente.

Sursa: ZF.ro


Doua noi malluri ar urma sa fie deschise in acest an in Bucuresti. Capitala are in prezent opt malluri care au fost construite incepand cu 1999.

Marii dezvoltatori imobiliari specializati in proiecte de retail au sesizat potentialul ridicat pe care il are Bucurestiul si au capatat curaj in ceea ce priveste constructia de centre comerciale. Mai mult, daca cele functionale au ocupata aproape intrega capacitate, cele in constructie au deja cereri pentru inchiriere de spatii. Specialistii in consultanta imobiliara spun ca numarul mallurilor ar putea sa creasca, pe fondul cererii de spatii comerciale.

Sursa: businessmagazin.ro


???????????????????

Lansata pe piata in urma cu sase ani, reteaua de cofetarii Armand numara in prezent trei locatii si intentioneaza sa extinda conceptul, in franciza, atat in Bucuresti, cat si in orase precum Constanta, Iasi, Brasov sau Pitesti, spune Andrei Iancu, director de dezvoltare Armand.

Conceptul de franciza propus de Armand presupune o investitie de circa 18.000 euro pentru un punct de vanzare intr-un centru comercial, suma incluzand costurile francizei, cheltuielile de amenajare si bugetul operational pentru primele 3 luni. Pe de alta parte, pentru o cofetarie stradala bugetul investitional ajunge la aproximativ 35.000 euro, pentru un spatiu de 40-60 mp.

 Sursa: wall-street.ro


Odata cu dezvoltarea numeroaselor proiecte rezidentiale si relansarea pietei de profil, tot mai multi antreprenori isi indreapta atentia catre deschiderea unei afaceri pe segmentul agentiilor imobiliare, potrivit Re/Max, una dintre cele mai mari companii de intermediere imobiliara din Romania.

“In cazul Re/Max, antreprenorii sau agentiile imobiliare independente pot achizitiona o franciza cu un cost cuprins intre 5.900 si 9.900 de euro. Odata cu afilierea la retea, acestia platesc lunar o redeventa procentuala din venituri si o redeventa fixa administrativa”, a mai spus Razvan Cuc.

 Sursa: wall-street.ro


Bata, producator si retailer de incaltaminte care operaza si in Romania, a decis sa isi inchida toate magazinele fizice din tara de origine, Elvetia, axandu-se exclusiv pe vanzarile online.

Compania subliniaza ca operatiunile din Italia, Cehia si Slovacia, dar si business-urile internationale francizate vor continua sa opereze ca pana acum. In Romania, Bata activeaza in sistem de franciza.

Sursa: wall-street.ro


197504_articolSII Romania, companie specializata in servcii tehnologice, si-a relocat activitatea in birourile AFI Park 4 si 5 din proiectul israelienilor de langa mall-ul AFI Palace Cotroceni.

Sursa: wall-street.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide