0765.438.336

Stirile saptamanii 17-23 Aprilie

Complexul comercial Atrium Mall si-a deschis portile in 23 Martie 2010. Din momentul preluarii conducerii in 2013 de catre Granit Polus, pana in prezent, unitatea a trecut prin mai multe etape de schimbare de brand, adaptadu-se mereu la cerintele pietei. Eforturile depuse de catre conducerea mall-ului au fost  rasplatite in 2017, prin castigarea titlului de Cel mai bine reamenajat mall din Romania.

In comparatie cu rezultatele anului 2013, in urma schimbarilor privind numarul de vizitatori, in crestere cu 26%, cifra de afaceri a inregistrat o crestere de 82%, nivelul de inchiriere s-a imbunatatit cu 39%, a fost obtinut un profit net din venituri mai mare cu 74% si nivelul de ocupare a atins procentul de 96% comparativ cu 88%.

Sursa: zf.ro


Lantul de cafenele Starbucks a deschis a treia unitate din Timisoara, in Piata Victoriei, intr-o suprafata de 220 de metri patrati. Cafeneaua se alatura celorlalti chiriasi din zona, precum McDonald’s, KFC, dm drogerie market, Meli Melo, farmacii si banci.

Zona Pietei Victoriei este principala locatie de comert stradal din Timisoara, desfasurata intre cladirea Operei si Catedrala Mitropolitana Ortodoxa. Zona include mai multe magazine, restaurante si cafenele, cu zona de promenada si petrecere a timpului liber.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorii parcului de retail modern „Crizantema“ au anuntat relansarea proiectului. Grupul oamenilor de afaceri britanici si romani poarta tratative si negocieri avansate cu reprezentati ai unor fonduri de investitii active pe segmentul de retail, pentru a-i convinge sa investeasca in proiectul din Targoviste. Investitia are in vedere construirea unor spatii comerciale moderne cu o suprafata utila de peste 27.000 mp care sa poata gazdui un hipermarket, spatii de alimentatie publica, petrecere a timpului liber si galerii comerciale.
Reconsiderarea interesului investitorilor pentru un parc de retail modern in Targoviste vine in stransa legatura cu intentiile Grupului Arçelik, din Turcia, proprietarul Arctic Gaesti, care va construi o fabrica noua de masini de spalat in sudul municipiului Targoviste a carei valoare totala de investitie este estimata la 100 de milioane de euro si se preconizeaza sa infiinteze 2500 noi locuri de munca pana in 2019.

Sursa: adevarul.ro


Conceptul de strip mall il va depasi numeric pe cel al mallurilor clasice in urmatorii cinci ani. Mai mult, fiecare oras din Romania, cu o populatie de peste 30.000 de locuitori, va avea cel putin o galerie comerciala in urmatorii 3-4 ani, prognozeaza consultantii imobiliari.

Strip mallul este un centru comercial de mici dimensiuni, compus din magazine individuale pe un singur nivel, insiruite, cu intrare directa din zona de parcare. Baza de clienti a acestor unitati de retail este formata din cumparatorii hipermarketurilor.

Sursa: money.ro


Lantul de restaurante Star Kebab, pre­zent pe piata basarabeana de peste cinci ani, va deschide la sfastiul lunii mai o unitate de 220 de metri patrati in zona Cotroceni, aproape de complexul de malluri si birouri al grupului isarelian AFI.

Serviciul de livrare la domiciliu a fost lansat de catre companie in luna fe­brua­rie a acestui an, iar reprezentanta com­paniei spune ca deschiderea noii uni­tati va permite extinderea zonei de li­vra­re, dar si procesarea mai multor comenzi.

Sursa: zf.ro


In primii doi ani, fondatorii „5 to go“ au descoperit reteta francizei, iar reteaua a ajuns la 40 de cafenele. Dar povestea merge mai departe catre un al doilea brand.

Cand au creat conceptul de cafenea unde orice produs din meniu costa 5 lei, fondatorii „5 to go“, Radu Savopol si Lucian Badila, nu aveau un plan de afaceri ce presupunea extinderea afacerii in regim de franciza. Acest lucru s-a intamplat firesc, in timp ce cea de-a treia cafenea isi astepta noii clienti, iar TVA-ul scadea la 9% pentru produsele alimentare

O cafenea „5 to go“ ii costa pe francizati intre 15.000-20.000 de euro, suma ce include, pe langa chirie si amenajarea locatiei, taxa de franciza pe cinci ani, redevente lunare (4% din cifra de afaceri) si costurile pentru marketing  (1,5% din cifra de afaceri). De regula, suprafata unei cafenele are intre 10 si 25 de metri patrati, dar pot exista si exceptii. De fapt, desi exista un business plan foarte bun, la „5 to go“ regulile nu sunt chiar reguli. Radu Savopol vorbeste cu entuziasm despre partenerii sai, asa cum ii numeste pe francizati, afirmand ca flexibilitatea afacerii este esentiala.

Sursa: forbes.ro


 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide