0723.622.253

Stirile saptamanii 16 – 22 octombrie

Primul forum al investitorilor in franciza a avut loc pe 19 octombrie, in bucuresti

„Forumul Investitorilor in Franciza” a avut loc pe 19 octombrie 2017 la Hotel Sheraton din Bucuresti si a gazduit peste 300 de invitatii.

Cu aceasta ocazie, s-a lansat in premiera cea de-a III-a editie a Catalogului Francizelor, care prezinta peste 160 de concepte de franciza. Daca vrei sa cumperi catalogul, il poti gasi exclusiv pe catalog.francize.ro

Printre speakerii participanti la eveniment s-au numarat: Gabriel Visan, Master Licentiat , LMI si IoM, Jesper Nielsen, CEO si Fondator, Amazing Jewelry, Neil Burnard, Director Dezvoltare Retea, ERA, Iosif Stefanescu, Chef, Oro Toro, Sergiu Negut, business angel si decan, Maastricht School of Management, Daniel Ilie, Director General, Pizza Hut Delivery Romania, Per Christian Pedersen, Fondator si Co-proprietar , Mudo/ Hitio Gym, Magdalena Hueni, International Franchise Director, Reisswolf, Andrei Trifan, Director de dezvoltare, Subway Romania, Marcin Zaborowski, Director for International Outreach and Co-operation, Inglot Cosmetics, Gyula Csitari, Co-fondator, Director of strategy, Logiscool, Lan Hvastija, CEO, Optiprint.


Paul Voicu, managing partener, Francize.ro: Exista loc de crestere pe piata locala de francize pe toate domeniile de activitate

“Suntem inconjurati de francize, este o piata abundenta in care avem peste 400 de concepte deschise spre dezvoltare. Ma bucur sa constat ca interesul antreprenorilor din Romania a crescut sensibil in ultima perioada.

Cand alegem o franciza trebuie sa stabilim foarte clar ce business credem ca s-ar potrivi pentru fiecare dintre noi in parte. Astazi, doua treimi din piata de francize locala este reprezentat de branduri internationale.” a spus Paul VoicuManaging Partener, Francize.ro.

Sursa: zf.ro


Sergiu Negut, business angel: In procesul antreprenorial este dificil sa gasesti o idee pe care sa o pivotezi pana ajunge la nivelul de maturitate in care sa merite sa investesti in ea

“Este foarte greu in tot procesul antreprenorial sa gasesti o idee in care merita sa te bagi si pe care sa o pivotezi pana ajunge la nivelul de maturitate si merita sa pui bani pe ea. Chestia de a pune bani pe o idee nu-i asa de triviala pe cat pare, iar cat timp pierzi in a dibui modelul financiar pentru un concept nou, iar este o chestiune care are o dimesiune deseori subestimata. Initial, noi facem un plan pe hartie, dar daca nu iese asa cum ne-am propus de la inceput trebuie sa ai idee cum sa te redresezi.” a spus Sergiu Negut, business angel, Business Growth Consultant, Maastricht School of Management, in cadrul evenimentului Forumul investitorilor in franciza.

Sursa: zf.ro


Gyula Csitari, cofondator Logiscool: Multe dintre profesiile de astazi nu vor mai exista pentru copiii nostri. Exista o nevoie foarte mare pentru programatori buni

Multe dintre profesiile de astazi nu vor mai fi disponibile in viitor pentru copiii nostri si astazi exista o nevoie foarte mare pentru programatori buni, asa ca am decis in urma cu trei ani sa infiintam acesta scoala, iar acum avem peste 10.000 de copii care invata programare, a spus Gyula Csitari, Co-fondator, Co-proprietar, Logiscool.

Logiscool este o scoala de creatie pentru copii. Traim intr-o lume digitala, iar copii nostri cresc cu diverse dispozitive in mana iar noi, la Logiscool incercam sa-i transformam in creatorii lumii digitale, in plus fata de utilizatorii lor”

Sursa: zf.ro


Andrei Marinescu, Francizat, Remax: Este bine sa cumperi francize, sa vezi cum functioneaza, iar apoi sa-ti creezi propriile sisteme

Este bine sa cumperi francize, sa vezi cum functioneaza, iar apoi sa-ti creezi propriile sisteme, este de parere Andrei Marinescu, Francizat, Remax.

“Eu am avut norocul sa provin dintr-o familie cu spirit antreprenorial. Sfatul meu pentru cei care vor sa intre in acest sistem este sa se uite in ce masura li se potriveste businessul respectiv, sa se uite la planul de afaceri si sa aiba o idee foarte clara unde anume se incadreaza.”

Sursa: zf.ro


Gabriel Visan, Leadership Management International: Industria de educatie in top management este neacoperita in Romania

Fondata in America in 1960 de Paul J. Meyer, compania Leadership Management International a reusit de-a lungul timpului sa isi extinda activitatea, fiind acum prezenta in aproape 80 de tari din lume. In Romania, compania opereaza din 2002 si ofera consultanta cu precadere pe segmentele care vizeaza atitudinea si planul de actiune si mai putin in zona de transfer de cunostinte, celor 300 de clienti pe care ii are.

“Industria de educatie in top management este neacoperita inca in Romania. Noi incepem cu trainingul de la CEO in jos si coboram pana la nivelul de management unde exista oameni in subordine si vor sa capete cunostinte pentru a-si forma bazele profesionale.”, a spus Gabriel Visan, Master Licentiat, Leadership Management International si Institute of Microtraining.

Sursa: zf.ro


Raluca Stanciu, managing partner Francize.ro: „Avem o piata care creste an de an si in care facem lucrurile impreuna, dezvoltam”

Antreprenorii care vor sa investeasca intr-o franciza trebuie sa fie atenti la cifre si la evolutia businessului lor, sa stie clar ce ii motiveaza si sa se implice permanent in afacere, a spus Raluca Stanciu, managing partner Francize.ro, la conferinta Forumul Investitorilor in Franciza.

„Eu am inceput acum zece ani, sunt consultat si incerc sa inteleg ce-si doresc oamenii. Am inceput cu Fornetti, acum zece ani. Uitandu-ma in urma, vad ca lucrurile au evoluat, ca avem o piata care creste an de an si in care vedem ca facem lucrurile impreuna, ca dezvoltam. Franciza este un antreprenoriat colaborativ”, a spus Raluca Stanciu.

Sursa: zf.ro


Jesper Nielsen, CEO si fondator Amazing Jewelry: Oamenii sunt cei care contribuie la dezvoltarea businessului

Angajatii sunt cheia dezvoltarii unui business, iar viteza de crestere a unei afaceri poate fi un avantaj sau un punct slab al companiei, a spus Jesper Nielsen, CEO si fondator Amazing Jewelry.

„Am creat un concept facut pentru francize, cu potential de crestere global. Am selectat parteneri puternici care sa ne ajute sa crestem. Am incercat sa facem echipa cu cineva care sa fie un partener puternic in tara in care voiam sa intram. E vorba despre a cauta oamenii potriviti in tarile in care planuim sa intram, este ca in toate businessurile. Oamenii sunt cei care contribuie la dezvoltarea businessului”, a spus Jesper Nielsen.

Sursa: zf.ro


Cristina Sindile, Director General, BT Microfinantare: Spre deosebire de anii trecuti, am resimtit o efervescenta in zona de finantare pe domeniul francizelor

“As putea spune intr-un mod extrem ca  si noi, BT Microfinantare, suntem un fel de franciza, suntem un start-up in cadrul grupului care a luat fiinta pentru a sustine antreprenorii, bazandu-ne pe experienta de 20 de ani a BT.

Toata povestea cu BT Mic a aparut pentru ca am simtit nevoia sa ne uitam diferit la un antreprenor, fata de cum se uita bankingul classic. Avem finantare personalizata, ceea ce este atipic in abordarea afacerilor mici, insa credem ca e variant corecta si sustenabila pentru un parteneriat.” a explicat Cristina Sindile, Director General, BT Microfinantare.

Sursa: zf.ro


Magdalena Hueni, International Franchise Director, Reisswolf: Franciza noastra poate incepe de la 15.000 de euro pe linie de business, iar cu ajutorul consultantei noastre poti pune francize pe picioare in trei luni

“Suntem o afacere de familie din 1986, business nascut in Hamburg, extins in peste 30 de tari, colaborand cu 65 de parteneri, de pe trei continente, iar consultanta, brandul si modelul de business ajuta un antreprenor sa porneasca la drum cu franciza Reisswolf in maxim trei – patru lun.

Ma bucur ca sunt peste 200 de persoane la acest eveniment interesate de oportunitati de business in Romania, pentru ca IMM-urile sunt inima unei economii.” a spus Magdalena Hueni, International Franchise Director, Reisswolf in cadrul evenimentului Forumul Investitorilor in Franciza.

Sursa: zf.ro


Per Christian Pedersen, Fondator Hitio Gym: Fitness-ul reprezinta un business de viitor, iar Romania are mai mult potential de crestere decat Norvegia

“Fitness-ul reprezinta un business de viitor pe toate pietele dar are mai mult potential de crestere in Romania decat in Norvegia, pentru ca doar 4% din populatie are abonament la un club de fitness. Conceptul este deja testat, piata europeana creste, cresterea va veni din concept noi, precum Hitio.

Conceptul de sala de fitness si de sala pentru sporturi de compact a fost o idee originala cu care am venit in 2010, care ne-a scos in fata, care ne-a adus o baza mare de clienti, pentru ca acopeream nevoia pentru orice varsta, parintii se pot antrena in acelasi loc cu copii lor, ceea ce a fost un avantaj foarte mare. Aveam abonamente flexibile, ori sala, ori doar arte martiale, ori o combinatie.” A explicat Per Christian Pedersen, Fondator si Co-proprietar, Mudo/Hitio Gym, in cadrul evenimentului Forumul Investitorilor in Franciza.

Sursa: zf.ro


Cristian Raicu, francizat, Optiprint: Le recomand partenerilor sa isi aleaga franciza care li se potriveste si sa isi cunoasca partenerii inainte de a face investitia

“Eu un vis mai vechi al meu, imi doream sa intru de mult timp in antreprenoriat si am studiat piata timp de mai multi ani. Am ales o franciza in loc de a incepe un business de la zero pentru ca eu nu stiu sa fac nimic, si stiu asta, de aceea am apelat la parteneri care au cunostintele necesare.

Am ales Optiprint pentru ca am simtit ca este nevoie de aceste servicii pe piata din Romania, ne putem adapta la orice sector, si imi doream sa investesc in servicii. Cred ca pe piata din Romania este loc de servicii de calitate la preturi corecte. Ne indreptam catre client si incercam sa ii oferim exact ceea ce are nevoie la un pret competitiv.” a spus Cristian Raicu, francizat, Optiprint.

Sursa: zf.ro


Dan Trepcea, francizat ERA: Sfatul meu este ca inainte de a te uita la o franciza trebuie sa ai ceva experienta intr-o corporatie

“Succesul, de cele mai multe ori nu este direct legat de performanta consultantei, ci de perceptii subiective ale celor implicati in tranzactii, din aceasta cauza, modelul de remunerare anglo-saxon, care functioneaza foarte bine in pietele occidentale, functioneaza foarte prost la noi.

Din acest motiv, produsul de consultanta in managementul reducerilor de costuri este mult mai potrivit pietei locale. Pe de alta parte mi se pare ca produsul ar trebui sa intereseze foarte multe companii de la noi.”  a declarat Dan Trepcea, francizat ERA, la Forumul Investitorilor in Franciza. 

Sursa: zf.ro


“Daca vrei sa faci un business mare trebuie sa fii pe piata din Romania. Urmatorii zece ani sunt ai vostri”

Brandul Inglot Cosmetics a fost francizat cu success in Romania si se extinde. Partenerii din Romania sunt printre cei mai dinamici si mai buni din lume, spune Marcin Zaborowski, Director for International Outreach and Co-operation, Inglot Cosmetics, in cadrul Formului Investitorilor in Franciza.

Inglot este compania poloneza cu cea mai mare prezenta la nivel mondial, cu 740 de locatii in 80 de tari, dintre care 30% lucreaza cu comenzi online.

Sursa: zf.ro


Lan Hvastija, CEO, Optiprint: Piata serviciilor de print ajunge la 850 de miliarde la nivel global, iar noi avem un viitor in ea datorita aparaturii pe care am dezvoltat-o

“Piata serviciilor de print ajunge la 850 de miliarde de euro la nivel global, iar sistemele de printare dezvoltate de Optiprint, sunt eco-friendly, permit printarea la acelasi pret pentru color si pentru alb-negru, prin tehnologia jet printers.

In mod normal, printarea color este de 5 ori mai scumpa decat printarea alb-negru, dar tehnologia noastra bazata pe jet printers egaleaza costurile si consuma cu 90% mai putina energie electrica decat una standard.” a explicat Lan Hvastija, CEO si Co-fondator, Optiprint, in cadrul Forumului Investitorilor in Franciza.

Sursa: zf.ro


Retailerul de fashion Bossini a deschis un magazin in Cluj-Napoca si a ajuns la sase unitati pe piata locala

Compania Safeway Fashion din Cluj-Napoca, detinatoarea francizei de fashion Bossini pe piata locala, a deschis un magazin cu o suprafata de 200 mp in galeria Auchan Iris din Cluj-Napoca, ajungand in prezent la o retea de 6 unitati. Reteaua Bossini detine in prezent magazine in Cluj-Napoca, Alba Iulia, Targu-Mures, Satu Mare, Zalau si Bistrita, amplasate in mall-uri sau in centre comerciale mai mici.

Compania Safeway Fashion, detinatoarea francizei Bossini pe piata locala, a realizat anul trecut o cifra de afaceri neta de 4,4 mil. lei (circa 990.000 de euro), cu un numar mediu de 38 de angajati. Compania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 1 mil. euro.

Sursa: zf.ro


World Class va deschide un centru de fitness de 1 mil. euro in Bucuresti Mall

World Class Romania, cea mai extinsa retea locala de centre de fitness, detinuta de fondul de investitii polonez Resource Partners, investeste un milion de euro intr-un club nou in centrul comercial Bucuresti Mall din Capitala. Reteaua ajunge astfel la 23 de centre numai in Capitala si 31 in toata tara. World Class Bucuresti Mall va fi deschis in primul trimestru al anului viitor.

Sursa: zf.ro


Investitie de 90.000 de euro in deschiderea unui restaurant fast-food al lantului Spartan la Bacau, lantul are 33 de restaurante la nivel national

Lantul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat in acesta luna o noua unitate, la Bacau, in urma unei investitii de 90.000 euro, care in primul weekend de functionare a inregistrat circa 2.000 de clienti. Aceasta este cea de-a 13 unitate proprie si a 33-a din cadrul retelei nationale.

Restaurantul din Bacau este cea de-a treisprezecea unitate proprie Spartan, ea adaugandu-se celorlalte douasprezece deschise in: Suceava, Focsani, Piatra Neamt, Botosani, Targu Jiu, Turnu Severin, Brasov, Constanta, Iasi, Braila, Pitesti. In prezent, reteaua Spartan numara 33 de restaurante, proprii si francizate, si este pe locul al IV-lea in topul celor mai extinse retele la nivel national.

Sursa: news.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide