+40.732.142.922

Stirile saptamanii 16 – 22 Mai

Francizele genereaza in prezent doar 1,2% din PIB in Romania, in timp ce in Franta, cea mai mare piata in privinta acestui tip de afaceri, procentul este dublu. Cu toate acestea, industria se va dubla in urmatorii ani, a declarat Paul Voicu, managing partner Inventure Franchise Consulting, in cadrul conferintei M&A Outlook 2016, eveniment organizat in parteneriat cu EY si PeliFilip.

“Franta este cea mai mare piata pe acest segment, valoarea generata de francize fiind de 55 miliarde de euro. In Romania cifra de afaceri cumulata a francizelor este de doar 2 miliarde de euro. Mai mult, 1,2% din PIB in Romania este generat de francize, in timp de in Franta ponderea este de 2,4%. Exista potential de dezvoltare, lucru care se va si intampla, piata urmand sa se dubleze in urmatorii 5 ani”, spune Paul Voicu.

Sursa: wall-street.ro


11-marina-popescu-floria-ro

Grupul Floria, specializat in comercializarea de buchete de flori si aranjamente florale, a obtinut in primele trei ale acestui an venituri totale de 900.000 de euro, dublu fata de aceeasi perioada din 2015, avansul fiind generat in principal de cresterea vanzarilor din mediul online realízate prin intermediul platfor­mei Floria.ro, dar si de vanzarile generate de cele doua florarii „Floria In Strada“.

Sursa: ZF.ro


8-galleria-arad-mfaxCompania imobiliara israeliana GTC (Global Trade Center), care a dezvoltat in Bucuresti proiecte precum America House din Piata Victoriei si turnurile City Gate din Piata Presei, se afla in discutii preliminare pentru vanzarea centrelor comerciale Galleria Arad si Galleria Piatra-Neamt pe care le detine in Romania.

Sursa: ZF.ro


afi-palace-cotroceni-afi-park

AFI Europe a inregistrat, in primul trimestru al acestui an, un venit operational net de 10,8 milioane de euro din activele sale generatoare de venit din Romania, AFI Palace Cotroceni, din Bucuresti, si AFI Palace Ploiesti. Cresterea este de 12,2% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

AFI Palace Cotroceni, activul cel mai mare si cel mai important al companiei, a avut un venit operational net de peste 8 milioane de euro, cu 9,6% mai mult decat in T1 din 2015, in vreme ce cifra de afaceri (vanzarile retailerilor) a crescut cu 14%, depasind 55 de milioane de euro in primele trei luni ale anului.

Sursa: ZF.ro


Anchor Grup, compania care a dezvoltat primele doua malluri din Capitala, Bucuresti Mall si Plaza Romania, a incheiat lucrarile de modernizare care s-au desfasurat simultan in cele doua centre comerciale si anunta noi investitii in sectorul rezidential pentru perioada urmatoare.

Renovarea mallurilor a durat aproape doi ani si s-a facut fara inchiderea acestora.

Sursa: ZF.ro


ssd3399 (1)Reteaua locala de centre de fitness World Class va deschide in iunie un club de sport in centrul comercial City Park Mall din Constanta, al fondului sud-african de investitii NEPI. Investitia in acest centru depaseste un milion de euro, iar centrul se va intinde pe o suprafata de peste 1.700 de metri patrati, anunta reprezentantii NEPI.

City Park Mall se afla intr-un proces de dezvoltare in urma caruia isi va dubla suprafata inchiriabila. Investitia totala pentru renovare este de 40 de milioane de euro.

Sursa: ZF.ro


anchor-plazaCladirea de birouri Anchor Plaza Office Building din cartierul bucurestean Drumul Taberei a ajuns la un grad de ocupare de 85% dupa ce a atras din 2015 pana in prezent cinci chiriasi noi, iar unul dintre cei existenti si-a extins suprafata inchiriata.

Sursa: ZF.ro


8-peek-cloppenburg-lansare-mega-mallRetailerul german de moda Peek & Cloppenburg, care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie, a terminat anul trecut cu un profit net de 18,8 milioane de lei, in usoara scadere fata de 2014. De altfel, aceastaeste prima scadere a profitului de la intrarea companiei pe piata.

Tot anul trecut nemtii au obtinut o cifra de a­fa­­ceri de 166,7 mil. lei, in crestere cu 5,5% com­­parativ cu anul anterior. Avansul, printre cele mai mici pentru retailerul german de la intra­rea acestuia pe piata, vine in contextul in care in toamna lui 2015 a fost inaugurat cel de-al patrulea magazin Peek & Cloppenburg din Ro­ma­nia in Mega Mall, langa Arena Na­tio­­nala.

Sursa: ZF.ro


 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide