0765.438.336

Stirile saptamanii 16 – 22 aprilie

Producatorul de tamplarie PVC Electric Plus investeste 100.000 de euro intr-un nou showroom în Bucuresti

Compania Electric Plus, care detine brandul de tamplarie termoizolanta din PVC Barrier, investeste 100.000 de euro intr-un showroom in Sectorul 4 din Bucuresti.

„Vom continua extinderea si in zona de sud a tarii, pana vom ajunge la o acoperire nationala de 100%”, a spus Adrian Garmacea, CEO Electric Plus.

Compania, care are in prezent 31 de francize, este prezenta pe 85% din intreg teritoriul al Romaniei si in cateva tari din Uniunea Europeana, precum Franta, Marea Britanie, Germania, Italia si in curand in Belgia.

Sursa: zf.ro


Cinci noi branduri intra în aprilie în mallul AFI Cotroceni

Brandurile de moda s.Oliver si comma inaugureaza primele magazine din Romania în mallul AFI Cotroceni din Capitala.

Grupul german de moda s.Oliver detine o retea de peste 10.000 de magazine in circa 40 de tari si cuprinde un total de sapte branduri – s.Oliver, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S, comma, comma casual identity si Liebeskind Berlin.

Pe langa cei doi jucatori din industria textila, printre noii chiriasi AFI Cotroceni se mai numara si Mizar, un brand romanesc de articole vestimantare, care va avea o suprafata de 163 metri patrati, dar si Top Line, care si-a lansat primul magazin dintr-un mall din Bucuresti. De asemenea, la finalul lunii aprilie, brandul de lux Armani Exchange va deschide un magazin propriu în cadrul AFI Cotroceni.

Surse: zf.ro


Magazinele din Baneasa Shopping City au avut vanzari de 250 mil. euro in 2017

 

Centrul comercial Baneasa Shopping City din zona de nord a Bucurestiului a inregistrat in 2017 vanzari de peste 250 de milioane de euro. Mallul a ajuns la vanzari de aproximativ 5.000 de euro pe metru patrat pe an, iar in ultimii zece ani a avut 175 de milioane de vizite, dintre care 24 de milioane de vizite in 2017, potrivit datelor transmise de reprezentantii companiei care opereaza centrul comercial.

„Oferta noastra comerciala s-a dorit a fi un raspuns pentru nevoile unor clienti din ce in ce mai exigenti, care isi doreau branduri de renume international si servicii peste nivelul pietei”, a transmis Arthur Popa, CEO Baneasa Developments.

Sursa: zf.ro


Producatorul de preparate din peste Valeputna din Suceava si-a deschis un restaurant de tip fast-food in Iasi si un magazin in Bucuresti

Producatorul de preparate din peste Quality Natural din judetul Suceava, care detine brandul Valeputna, a investit anul acesta peste 60.000 de euro intr-un restaurant cu produse pe baza de peste in Palas Mall din Iasi si intr-un magazin tip insula, cu produse din peste gourmet, in Baneasa Shopping City.

„Am dat drumul restaurantului Fishnet, un proiect tip street food in Palas Mall Iasi in urma unei investitii de circa 40.000 de euro cu tot cu proiectare, amabalare, unde vom comercializa burgeri de peste, file de peste cu cartofi prajiti si alte preparte pe baza de peste. Tot anul acesta, pe 1 aprilie am deschis un magazin cu produse gourmet din peste, o investitie de circa 20.000 de euro, in mallul Baneasa. Fiecare locatie are in jur de 10 metri patrati”, a spus Florin Irimescu, proprietarul companiei Quality Natural.

Sursa: zf.ro


Iulian Dascalu a investit peste 12 mil euro intr-o parcare supraetajata in cadrul proiectului Openville din Timisoara

Dezvoltatorul imobiliar Iulius, controlat de omul de afaceri Iulian Dascalu, a inaugurat o parcare supraetajata in cadrul ansamblului mixt Openville din Timisoara, in urma unei investitii de peste 12,6 milioane de euro.

Dezvoltatorul intentioneaza sa demareze in perioada urmatoare constructia unei noi parcari subterane, precum si a unui tunel destinat traficului auto, care sa fluidizeze circulatia sa creasca accesibilitatea.

Sursa: zf.ro 


Povestea tinerei care vinde gogosi de peste 2 milioane de euro in Romania

Povestea tinerei care vinde gogoşi de peste 2 milioane de euro în România Marius Muntean (CEO-ul afacerii in prezent) si Andra Otava (CCO) sunt fosti colegi la Facultatea de Constructii din Cluj-Napoca. Dupa absolvire, Andra Otava a lucrat timp de doi ani in domeniul constructiilor si si-a consolidat pregatirea si cu un master. Ideea afacerii a aparut imediat dupa ce tinerii au terminat facultatea. Unul dintre criteriile dupa care au ales afacerea era ca aceasta sa fie diferita fata de modelele care au mai existat in trecut, in speranta ca daca vor face lucrurile altfel, vor o traiectorie ascendenta.

Fondata pe 28 martie 2014, in urma unei investitii initiale de aproximativ 100.000 de lei, afacerea celor doi tineri a ajuns in prezent la 17 unitati si alte trei erau in curs de deschidere la momentul realizarii acestui material (inceputul lunii iunie). Dintre acestea, patru sunt proprii, iar celelalte administrate in regim de franciza.

Sursa: businessmagazin.ro


Cat costa deschiderea unui restaurant McDonald’s in Romania. E mai mult decat v-ati fi asteptat!

Cât costă deschiderea unui restaurant McDonald’s în România. E mai mult decât v-aÅ£i fi aşteptat!Premier Restaurants Romania, operatorul francizelor McDonald’s in Romania, a deschis al doilea restaurant in Bacau, in urma unei investitii de 2,5 milioane de lei (circa 0,55 mil. euro).

“De peste 19 ani suntem parte din comunitatea din Bacau si ne bucuram ca azi inauguram cel de-al doilea restaurant din oras – pentru noi este o dovada ca suntem un partener de incredere pentru toti cei care ne trec pragul zi de zi. Azi am ajuns la o retea de 69 de restaurante, aceasta fiind prima deschidere din an. Avem 22 de proiecte de dezvoltare si investitii care urmeaza sa fie implementate pana la finalul anului. Sunt proiecte ambitioase, in care avem incredere si, de aceea, speram ca cei 200.000 de clienti care ne viziteaza zilnic sa ne ramana alaturi si sa ne sustina ca si pana acum”, a declarat Daniel Boaje, director general Premier Restaurants Romania.

In Romania, McDonald’s este lider al pietei restaurantelor, cu 69 de restaurante in 21 de orase. Pana in prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei in Romania, are 5.000 de angajati si primeste zilnic peste 200.000 clienti.

Sursa: businessmagazin.ro


Spartan deschide un restaurant in Alba-Iulia, cu o investitie de 130.000 de euro

Spartan deschide un restaurant in Alba-Iulia, cu o investitie de 130.000 de euroLantul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat in Alba Iulia cea de-a 36-a unitate. Restaurantul functioneaza in sistem de franciza, iar vanzarile din primele cinci zile se situeaza la aproximativ 17.500 de euro. In afara de Alba Iulia, reprezentantii Spartan anunta, pentru 2018, noi deschideri in Sibiu, Bistrita, Timisoara, Cluj-Napoca, Bucuresti.

“Intrarea Spartan, o marca 100% romaneasca, pe piata din Alba Iulia in anul centenarului, are o incarcatura simbolica: suntem o marca autohtona care promoveaza valorile romanesti, toata carnea pe care o folosim provine din Romania, iar retetele cu specific grecesc au fost reinterpretate pentru a se potrivi pietei locale. Extinderea in Sibiu, programata pentru anul acesta, va marca prezenta Spartan in majoritatea marilor orase ale Romaniei”, a declarat Stefan Mandachi, CEO Strong MND, compania detinatoare a francizei Spartan.

Sursa: wall-street.ro


Un calif la mall

A cucerit Bucurestiul prin restaurantele Calif, a schimbat regulile pe zona mancarii sanatoase prin conceptul Condimental, iar acum se extinde in Bucuresti si in tara prin locatii deschise in mall-uri.

“Ce planuri de dezvoltare aveti cu acest nou concept, cate restaurante veti deschide in mall-uri, in ce orase?

Radu Tanase: Planurile sunt indraznete si, spunem noi, realizabile. Ne cunoasteti si stiti ca in momentul in care ne propunem ceva – mai ales ca iubim ceea ce facem –, cu siguranta ducem la bun sfarsit. Vom incepe cu Auchan Titan, apoi Mega Mall, Auchan Drumul Taberei, dupa care urmeaza extinderea in afara Bucurestiului: Ploiesti, Brasov si Cluj.”

Sursa: revistabiz.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide