+40.723.622.253

Stirile saptamanii 15 – 21 octombrie

Lantul de clinici stomatologice Dr. Leahu a ajuns la cinci unitati si continua dezvoltarea in sistem de franciza

Lantul de clinici stomatologice Dr. Leahu, business lansat acum sapte ani, a ajuns la un total de cinci clinici dintre care patru in Bucuresti si una in Pitesti. Compa­nia continua expan­siu­nea, ba mai mult lan­seaza si franciza pentru acest business.

„In anul 2017, am des­chis Clinica Dr. Leahu din Caramfil, si, tot in acelasi an am atins numarul de 150 de an­gajati. Nu avem in plan inchiderea niciunei unitati; dimpotriva, obiecti­ve­le noas­tre de extindere se indreapta catre in­ter­national“, spune Ionut Leahu, stomatolog si fondator al lantului de clinici Dr. Leahu.

Sursa: zf.ro


Daca vrei sa iti faci un business mai usor, vino la Forumul Investitorilor in Franciza, editia a II-a, de pe 1 noiembrie. Dana Banica a venit la prima editie si a devenit master francizat pentru Romania pentru Logiscool, un business care are in spate cursuri pentru copii de codare si programare

Ziarul Financiar impreuna cu Francize.ro organizeaza pe 1 noiembrie la Bucuresti a Forumului Investitorilor in Franciza, un eveniment care vrea sa ii puna fata in fata pe cei care vor sa isi francizeze businessurile cu antreprenorii care vor sa isi faca un business.

Dana Banica a venit in 2017 la prima editie la Forumul de Francize, a ascultat povestea Logiscool, un business pornit din Ungaria, i-a placut si in cateva luni de discutii la Budapesta a reusit sa devina master francizat pentru Romania.

Logiscool ofera cursuri de programare si codare pentru copii cu varste intre 8 ani si 17 ani.

In cateva luni, Dana Banica a vandut sase francize in Romania, iar acum vine la editia a doua a Forumului de Francize pentru a prezenta acest concept si a gasi alti parteneri.

Sursa: zf.ro


Un lant de laboratoare de imagistica dentara tinteste afaceri de 1 milion de euro si se extinde in franciza

Lantul de clinici DigiRay este o re­tea de laboratoare de imagistica maxilo-faciala prezenta prin zece centre in cinci orase din Romania. Pana in prezent compania s-a extins direct, in spe­cial in orasele din centrul si vestul tarii, dar acum cauta parteneri fran­ci­zati si vrea sa acopere si restul Ro­maniei.

Deschiderea unui centru costa intre 115.000 si 140.000 de euro, con­form informatiilor transmise de repre­zen­tantii DigiRay. Spatiile potrivite pen­tru un astfel de centru sunt situa­te in zone cu vad, cu clinici medicale.

Sursa: zf.ro


Urmeaza forumul de franciza, 1 noiembrie. Cristian Pandel, fondator Christian Tour: Lansam sistemul de franciza. Este o sansa de dezvoltare pentru businessurile tinere, iar noi credem in forta si vitalitatea pe care le au micii antreprenori

Cristian Pandel este unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria turismului, fiind cel care a pus bazele agentiei Christian Tour in urma cu mai bine de doua decenii. Astazi, Christian Tour, este cel mai mare touroperator de chartere de pe piata locala. Este totodata o companie cu 40 de agentii de turism proprii in marile orase ale tarii, iar acum actionarii, fratii Cristian si Marius Pandel, lanseaza sistemul de franciza pentru continuarea expansiunii pe piata din Romania si nu numai.

„Am crescut sanatos, am adaugat permanent noi si noi servicii, destinatii inedite si programe speciale precum Senior Voyage. In acelasi timp, am decis sa exportam peste granite din experienta si know-how-ul acumulate de-a lungul anilor si am deschis sedii in alte tari.“

Grupul de turism a raportat anul trecut vanzari de 67 milioane de euro, in urcare usoara fata de 2016 si si-a bugetat un nivel al businessului de 85 de milioane de euro pentru acest an, conform datelor transmise de reprezentantii agentiei de turism. Datele financiare plaseaza compania in topul celor mai mari jucatori de pe piata locala de turism.

„Anul 2018 este pentru Christian Tour cel mai bun an din istoria sa de peste 21 de ani. Estimam ca pana la finalul anului vom atinge o cifra de afaceri de 85 de milioane de euro, in crestere cu 25% fata de 2017.“

Sursa: zf.ro


Un retailer olandez de produse noi si second-hand a deschis primul magazin in franciza in Romania si vrea 10 unitati in cinci ani

Pe 1 noiembrie 2018, la Bucuresti, va avea loc cea de-a doua editie a Forumului Investitorilor in Franciza ce va fi organizat de Ziarul Financiar impreuna cu francize.ro.

Retailerul olandez Used Products, specializat in vanzarea de produse noi si folosite, a deschis primul magazin din Romania la Cluj-Napoca si vrea ca in cinci ani sa acopere marile orase ale tarii.

Sursa: zf.ro


Otter Distribution: Ne-am bugetat o crestere de 5-10% pe an in urmatorii trei ani. Avansul vine din modelul omnichannel

Grupul Otter Distribution, cu activitati in retailul si distributia de incaltaminte, detine 66 de magazine sub mai multe branduri in Romania si patru unitati in strainatate, mai exact doua in Austria, la Viena, si doua in Cehia, la Praga si Brno.

„Pe piata locala avem 32 de magazine Tezyo (multi­brand), 18 sub brandul Salamander (multibrand), sapte Aldo (monobrand in franciza) si cate trei Otter (multibrand), Clarks (monobrand in franciza) si Outlet-uri. Tezyo este cel mai tanar brand din portofoliul nostru si totodata cel mai important pilon pentru dezvoltarea viitoare“, spune Filip Schwartz, fondator si managing director al businessului.

In urmatorii trei ani el crede ca businessul din Romania va ajunge la o oarecare maturitate, astfel ca vor deschide magazine doar in functie de oportunitati. Vor exista si inchideri ale magazinelor ce nu performeaza.

Sursa: zf.ro


Distribuitorul Safeway International Impex din Cluj-Napoca mizeaza pe o crestere de 12% a afacerilor in 2019, la peste 100 de milioane de lei. „O provocare in acest an a fost stabilizarea personalului si cresterea productivitatii acestuia in conditiile lipsei fortei de munca din piata.“

Compania Safeway International Impex din Cluj-Napoca, o afacere in distributia de produse alimentare, bauturi alcoolice si nonalcoolice con­tro­lata de familia Shakhshir, care de­tine pe piata locala si franciza de fashion Bossini, estimeaza ca va finaliza anul in curs cu o cifra de afaceri de 90 mil. lei (19,4 mil. euro), urmand ca anul viitor sa treaca de pragul de 100 mil. lei (21,5 mil. euro), o crestere de 12% fata de 2018.

Compania opereaza in prezent la Cluj-Napoca cinci magazine alimen­tare sub brandul Home Garden si are in plan pen­tru urmatoarea perioada extin­derea retelei.

„Anul 2018 este un an in care con­sumatorul a devenit mai constient si mai pretentios in ceea ce priveste cali­tatea produselor consumate. A scazut sensibilitatea acestora la pret si au crescut asteptarile lor, inclusiv de la pro­dusele FMCG. Detinem 5 maga­zine in acest moment si avem in plan sa extindem reteaua“, a declarat Ghassan Shakh­shir, marketing ma­na­ger la Safeway Inter­national Impex.

Sursa: zf.ro


Reteaua spaniola de centre de infrumusetare No+Vello a ajuns la 43 de saloane in Romania

No+Vello, o retea de centre de infru­mu­setare originara din Spania, intrata pe piata locala acum opt ani, a ajuns la 43 de centre in orasele mari si medii din Romania.

„Oferim servicii premium de ingrijire personala la pret fix de 30 de euro per zona per sedinta. Printre serviciile oferite se nu­ma­ra epilare definitiva, tratamente faciale, tratamente corporale, albire dentara BIO“, spun oficialii No+Vello.

Sursa: zf.ro


Retailerul El Unico, care vinde trabucuri si bauturi de lux, a ajuns la opt unitati si mai vrea alte doua magazine in provincie

„Am iesit in 2017 in afara Bucurestiului. Piata a ajuns la maturitatea necesara.“

Reteaua de magazine El Unico, care vinde produse precum trabucuri sau accesorii de lux, a ajuns la opt unitati in Bucuresti, Iasi si Constanta si continua expansiunea cu doua magazine in provincie. Produsele din magazinele El Unico, sub branduri precum Romeo y Julieta, Cohiba (trabucuri), S.T.Dupont (accesorii) sau Barcelo (rom), se gasesc insa si in alte 2.000 de magazine partenere din toata tara, spune Wael El Ghadban, proprietarul businessului.

Sursa: zf.ro


CBRE Romania: Sase extinderi de centre comerciale si 13 malluri noi vor fi gata pana in 2019

Aproape 20 de centre comerciale vor fi gata pana in 2019 in Romania, potrivit datelor companiei de consul­tanta imobiliara CBRE Romania.

Concret, vor fi 19 proiecte care au, cumulat, o suprafata de 367.000 de metri patrati. Dintre acestea, 13 sunt proiecte noi, iar sase sunt extinderi ale unora deja existente, ceea ce va duce la innoirea stocului actual. Printre centrele care vor fi gata in urmatorii doi ani se numara Openville din Timisoara, AFI Palace Brasov, Targoviste Mall, Shop­ping City Targu-Mures si Shopping City Satu Mare.

Sursa: zf.ro


Andrei Pogonaru ia 34 mil. euro de la CEC Bank pentru extinderea proiectului comercial Veranda din Capitala

Andrei Pogonaru, proprietarul centrului comercial Veranda, cel mai nou mall din Capitala, inaugurat in toamna anului 2016 in zona Obor, a semnat doua contracte de finantare cu CEC Bank, in valoare totala de 34 mil. euro, in scopul refinantarii creditului contractat anterior pentru dezvoltarea proiectului Veranda Mall precum si pentru finantarea extinderii si modernizarii centrului comercial.

Sursa: zf.ro


Uzina 1 Mai din Ploiesti, una dintre cele mai mari fabrici de utilaje petroliere din lumea, va fi demolata pentru a se construi un mall

Uzina 1 Mai se afla in zona de sud a Ploiestiului si era renumita in toata lumea, inainte de Revolutia din 1989, deoarece aci se produceau si reparau utilaje petroliere. Acum, faima este doar o amintire, iar halele urmeaza sa fie demolate, in locul lor urmand sa fie construit un mall.

„Se va construi un mall. Se va face si un supermarket. Mall-ul, din cate stiu, se va intinde pe sase hectare si in trei ani va fi gata. Aparitia unui mall in zona inseamna si dezvoltarea economica”, a declarat Adrian Dobre, primarul Ploiestiului.

Sursa: zf.ro


NEPI Rockcastle inaugureaza in decembrie centrul Shopping City Satu Mare, o investitie de peste 40 milioane euro

Lucrarile la Shopping City Satu Mare, o investitie de peste 40 milioane euro derulata de investitorul imobiliar NEPI Rockcastle, sunt aproape finalizate si centrul comercial va fi inaugurat pe 6 decembrie.

Cel de-al 18-lea centru comercial din portofoliul romanesc al NEPI, va avea o suprafata inchiriabila de aproximativ 29.000 de metri patrati, dispusa pe doua niveluri.

Sursa: zf.ro


Afacerea care ii invata pe copii PROGRAMARE in mod amuzant. Sunt deja sase centre in Romania si se extinde in franciza

Imaginea articolului Afacerea care îi învaţă pe copii PROGRAMARE în mod amuzant. Sunt deja şase centre în România şi se extinde în francizăLogiscool este un business din do­meniul educatiei spe­cia­lizat in predarea programarii pentru copii si adolescenti. Prima scoala Logiscool de pe piata locala a fost deschisa in februarie 2018, insa businessul s-a extins rapid, astfel ca deja in Romania exista sase parteneri francizati, iar planurile de expansiune nu se opresc aici, in urmatorii trei ani fiind vizata extinderea afacerii in cat mai multe orase din Romania si Republica Moldova.

„In Bucuresti ne dorim sa fim cat mai aproape de comunitatile locale, asa ca ne orien­tam catre a deschide scoli in cat mai mul­te dintre cartierele sufocate de trafic ale Bucu­restiului, cum sunt Drumul Taberei, Militari, Colentina, Berceni si multe altele.“ Prin­cipala problema a parintilor este lipsa de timp, asa ca dorim sa le propunem scoli situa­te cat mai aproape de casa si de scoala co­piilor, a declarat Dana Banica, master­fran­cizat pentru Romania al Logiscool.

Sursa: mediafax.ro


AFI Europe Romania, 16 milioane de euro in prima faza a AFI City Bucurestii Noi

AFI Europe Romania, 16 milioane de euro in prima faza a AFI City Bucurestii Noi. Care e pretul pe metru patrat util?AFI Europe Romania, dezvoltator cunoscut pe plan local in special pentru mall-ul AFI Cotroceni si cladirile de birouri AFI Park, a cumparat terenul pe care este in prezent edificata prima faza a ansamblului rezidential AFI City Bucurestii Noi, fosta fabrica Laromet, in suprafata totala de 140.000 de metri patrati, in 2007, in plin boom imobiliar.

”Am cumparat terenul, are in total 140.000 de metri patrati, in 2007, pentru 77,5 milioane de euro. Fabrica a fost relocata, este un fost sit industrial, platforma se transforma intr-un proiect modern, in acest caz rezidential, inclusiv o componenta comerciala pe Bulevardul Bucurestii Noi, langa statia de metrou Laminorului, un centru comercial de 4.000 de metri patrati, care va deservi in mod special rezidentii de aici, dar si publicul larg”, explica Tal Roma, business development manager in cadrul AFI Europe Romania.

Sursa: wall-street.ro


Reteaua LaDoiPasi a ajuns la 640 de magazine

La Doi Pasi CodleaLaDoiPasi, programul de franciza dezvoltat de Metro Cash & Carry, a ajuns in prezent la 640 de magazine operate la nivel national. In plus, pana la finalul lunii septembrie, vor mai fi inaugurate 20 de unitati comerciale.

Metro Cash & Carry a anuntat repozitionarea formatului de proximitate LaDoiPasi ca franciza independenta anul trecut, iar targetul setat este atingerea pragului de 2.000 de magazine pana in 2020, in conditiile in care la momentul anuntului reteaua numara 430 de unitati.

Metro Cash & Carry Romania a inregistrat in anul financiar 2017 o cifra de afaceri de 4,72 de miliarde de lei, in crestere cu 8% fata de anul 2016.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide