0765.438.336

Stirile saptamanii 15 – 21 Februarie

Lantul romanesc de restaurante cu mancare sanatoasa SaladBox a ajuns la 37 de unitati (34 in Romania, trei in Germania si Ungaria) si vizeaza extinderea in mai multe tari din vestul Europei, dar si din Asia si Africa.

„Avem discutii avansate pentru a intra in Anglia, tarile Scandinave, iar colegul meu Radu Lupas (COO al companiei) va pleca saptamana viitoare in Algeria si eu voi merge in Japonia pentru a discuta intrarea SaladBox pe aceste piete”, a spus Dan Isai, CEO al companiei si unul dintre actionari.

sursa: ZF.ro


7-catalin-mahu-la-mama-smCatalin Mahu, proprietarul retelei de restaurante La Mama – cu o istorie de 17 ani, afirma ca piata de profil a crescut anul trecut ajutata de reducerea TVA la alimente de la 1 iunie de la 24% la 9%, de curatenia facuta de controalele ANAF si de cresterea numarului de turisti straini.

Catalin Mahu, proprietar La Mama: „Peste 1-2 ani ne vom extinde si in tara, fie direct, fie in franciza. Ne uitam catre Iasi, Cluj si Constanta unde sa mergem cu un restaurant permanent.“

sursa: ZF.ro


7-georgiana-palaz-lancel-bunProducatorul francez de genti de lux si accesorii din piele Lancel se muta in aceasta primavara in Baneasa Shopping City, mallul din nordul Capitalei, dupa ce magazinul cu acelasi nume de pe Calea Victoriei a fost inchis la sfarsitul anului trecut.

Georgiana Palaz, detinatoarea francizei in Romania, spune ca spatiul va fi inaugurat in aprilie, iar pana atunci produsele Lancel sunt prezentate in magazinul The Place de pe Calea Victoriei, un multibrand de lux, detinut de antreprenoarea Iulia Dobrin.

sursa: ZF.ro


Rawyal Brunch & Cakes, un concept de restaurante cu man­care raw, a ajuns la patru unitati in orasele Bucuresti si Ploiesti, dintre care una in franciza.

Brandul a luat nastere in 2014, iar anul trecut a fost lansat sistemul de francize. Restau­rantele deja exis­tente sunt deschise in mallurile AFI Palace Cotroceni, AFI Ploiesti si Bucuresti Mall si intr-un spatiu stradal din centrul Bucurestiului.

sursa: ZF.ro


3693169-1425491677860-375399ab-mGrupul spaniol Inditex, un gigant cu afaceri anuale de peste 18 mld. euro, a adus pe piata locala cel de-al optulea brand din portofoliu, Uterqüe, care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie. Acesta era singurul brand oficial din portofoliul gigantului care nu era pre­zent in Romania, o piata unde spaniolii au venit in 2004 in franciza, iar trei ani mai tarziu au intrat direct.

sursa: ZF.ro


ilpassoIn prezent, brandul Il Passo este operat de compania Pestos, care controleaza direct toate magazinele, insa antreprenorul Petru Chiriac, ce si-a petrecut aproape jumatate din viata in industria pantofilor, are in plan extinderea businessului in sistem de franciza. Pentru asta, el cauta alti antreprenori care au pusi deoparte intre 60.000 si 80.000 de euro pentru a deschide un magazin de pantofi in orasele care au peste 150.000 de locuitori.

sursa: ZF.ro


poza-plazaRetailerul belgian Mega Image, cel mai extins lant de magazine din Romania cu peste 470 de unitati sub mai multe formate, isi muta birourile in cadrul Plaza Romania, centru comercial care a reamenajat pentru a cuprinde si o zona de birouri.

sursa: ZF.ro


14-mall-armonia-brailaMallul Armonia din Braila, care masoara 29.500 mp suprafata inchiriabila si se afla amplasat pe un teren de circa 20 de hectare, este in continuare la vanzare la mai bine de patru ani de la pronuntarea falimentului.

Lichidatorul judiciar CITR scoate complexul comercial la vanzare pentru 6,5 mil. euro, insa anunta ca este dispus si sa il inchirieze.

sursa: ZF.ro


Eximtur a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 42 de milioane de euro, inregistrand, astfel, o crestere de 8% fata de anul precedent. Compania Eximtur, fondata in anul 1993 si controlata de Lucia si Radu Morariu, are o reţea de distribuţie formata din 29 de agenţii proprii si francizate in 19 orase din Romania. Activitatea acesteia este organizata in patru divizii: Business travel si organizare evenimente, Leisure travel, Incoming si Scoala de turism.

sursa: forbes.ro

 


Sun-Plaza_small-res-525x350Mallul din sudul Bucurestiului va trece in perioada urmatoare printr-un proces de reconfigurare si extindere. La sase ani de la inaugurare, Sun Plaza Shopping Center se pregateste de un proces de reconfigurare care ”va imbunatati in mod considerabil mixul de chiriasi si numarul de magazine”, potrivit reprezentantilor centrului comercial. Principalele lucrari vizeaza o suparafata totala de 11.000 de metri patrati. si vor conduce la crearea a 40 de magazine noi.

Transformarea Sun Plaza va incepe in primul trimestru al anului curent, urmand a fi finalizata in primul trimestru al anului 2018.

sursa: forbes.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide