0765.438.336

Stirile saptamanii 15 -21 februarie

Reteaua de decoratiuni interioare Silver Decor cauta un depozit nou: Trebuie sa ne incadram in 300.000 de euro, pentru ca investitia sa fie rentabila

Antreprenori locali. Reţeaua de decoraţiuni interioare Silver Decor caută un depozit nou: Trebuie să ne încadrăm în 300.000 de euro, pentru ca investiţia să fie rentabilăReteaua Silver Decor, care vinde decoratiuni interioare, vrea sa cumpere un depozit pentru a-si muta operatiunile logistice intr-un nou loc in cursul anului 2021.

„Avem in plan relocarea depozitului central si, pentru siguranta, vrem sa achizitionam un depozit, mai ales ca putem obtine oricand o finantare. Valoarea investitiei o sa fie direct proportionala cu suprafata, dar ca buget trebuie sa ne incadram in 300.000 de euro, pentru ca investitia sa fie rentabila”, spune Andrei Ichim, actionar al Silver Decor.

Sursa: zf.ro


Electric Plus, producatorul ferestrelor Barrier, pariaza puternic pe exporturi: Cred ca vor fi vedeta pietei de tamplarie in 2021, pe fondul inchiderii mai multor companii din Europa de Vest

Electric Plus, producătorul ferestrelor Barrier, pariază puternic pe exporturi: Cred că vor fi vedeta pieţei de tâmplărie în 2021, pe fondul închiderii mai multor companii din Europa de VestProducatorul de tamplarie Electric Plus din Bacau, detinut de Adrian Garmacea, si-a propus sa-si dezvolte prezenta la export in 2021.

„Ne dorim sa dezvoltam intensiv pietele pe care activam deja si sa transformam modelul din Belgia din B2C in B2B. Cred ca exporturile vor fi vedeta sectorului nostru in acest an, pe fondul inchiderii mai multor companii din Europa de Vest“, spune Adrian Garmacea.

Sursa: zf.ro


Pariu pe antreprenorii locali. Grupul Iulius: Exista o preocupare inca de la formarea mixului de chiriasi de a aloca spatii pentru initiativele locale. Ponderea chiriasilor locali in cadrul proiectelor Iulius, raportat la suprafata ocupata, este in medie de 15,5%, iar a celor nationali – de 18,4%

Pariu pe antreprenorii locali. Grupul Iulius: Există o preocupare încă de la formarea mixului de chiriaşi de a aloca spaţii pentru iniţiativele locale. Ponderea chiriaşilor locali în cadrul proiectelor Iulius, raportat la suprafaţa ocupată, este în medie de 15,5%, iar a celor naţionali – de 18,4%Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, detinut de Iulian Dascalu, va aloca 25% dintr-o suprafata de retail de 6.000 de metri patrati supli­men­tari in proiectul Palas din Iasi antre­pren­o­ri­lor si pro­ducatorilor locali. Compania inves­tes­te 120 de milioane de euro in prezent pentru a ex­tinde suprafata de retail a complexului din Iasi.

„Proiectul va include un concept de food market, cu restaurante, cafenele si terase, o zona de servicii, inclusiv medicale, dar si locatii ale producatorilor locali. Astfel, exista oportunitati pentru ca acestia sa faca parte dintr-un proiect unde vor lucra peste 5.000 de angajati, un public constant pentru businessurile lor, dar care va atrage si locuitorii din proximitate“, spune Oana Diaconescu, head of leasing in grupul Iulius.

Sursa: zf.ro


S-a deschis prima croissanterie din Romania

S-a deschis prima croissanterie din RomâniaCei trei antreprenori din spatele Cereal Crunch au investit in conceptul de croissanterie si au deschis pe Calea Victoriei 101 prima locatie Fika18, in parteneriat cu 5 to go.

Radu Savopol, Lucian Badila si Andrei Alecu au pariat in 2020 pe conceptul lansat de Armand Sima si Catalina Opris, devenind co-actionari, iar brandul Fika18 incepe sa se extinda: a fost deschis primul magazin concept pe Calea Victoriei, iar in martie este programata deschiderea unei noi locatii in Bucuresti, pe strada Lipscani nr. 3, iar apoi prima franciza, deci al treilea Fika18.

Cofetaria a avut vanzarile majorate in anul 2020, in ciuda conditiilor create de pandemie. Cele mai apreciate arome sunt: fistic, cheese cake, migdale si zmeura, mango si fructul pasiunii, ciocolata alba si neagra, cele 5 sortimente insumand 75% din cota de vanzari.

Sursa: wall-street.ro


DEICHMANN deschide un nou magazin

DEICHMANN deschide un nou magazinDEICHMANN deschide un nou magazin in Colosseum Mall din Nord-Vestul Capitalei. In prezent, peste 85% din spatiul comercial din Collosseum Mall este inchiriat.

„Deschiderea unui nou magazin in Colosseum Mall ne ofera oportunitatea de a ne adresa unei noi comunitati”, a declarat Daniel Popa, Director General DEICHMANN Romania.

„Am inceput anul cu rezultate peste asteptari, luna Ianuarie 2021 inregistrand o crestere de trafic de 3,6% in comparatie cu luna similara a anului precedent”, a adaugat Doinita Ilie, MRICS Leasing Manager Colosseum Mall.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide