+40.732.142.922

Stirile saptamanii 15 – 21 aprilie

Americanii de la Subway au aproape 40 de restaurante in Romania dupa 7 ani de prezenta. In ultimii ani reteaua este relativ constanta

Lantul de restaurante Subway, prezent pe piata locala din primavara lui 2012, a ajuns la o retea de aproape 40 de unitati in Romania, de doua ori mai multe decat in Cehia spre exemplu, tara unde compania e activa de mai multi ani, arata informatiile de pe site-ul propriu al grupului american. In Polonia insa, cea mai puternica economie din regiune, exista peste 130 de unitati Subway, de trei ori mai multe decat local.

Numarul de restaurante nu este direct proportional cu puterea de cumparare insa, dat fiind ca Romania si Bulgaria sunt cele mai sarace tari din UE si totusi au mai multe unitati Subway ca Ungaria si Cehia, state unde salariul mediu este aproape dublu. De altfel, restaurantele Subway si majoritatea celor de tip fast-food sunt cu­­noscute pen­tru preturile mici, fapt ce le-a per­mis o ex­pan­siu­ne atat de pu­ternica in toa­te colturile lumii.

Sursa: zf.ro


Reteaua de francize LaDoiPasi, dezvoltata de Metro Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine si vrea 1100 unitati pana la finalul lui 2019

Reţeaua de francize LaDoiPaşi, dezvoltată de Metro Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine şi vrea 1100 unităţi până la finalul lui 2019Reteaua de francize LaDoiPasi, dezvoltata de retailerul german Metro Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine si tinteste un numar de 1100 unitati pana la finalul anului 2019, dupa ce a trecut printr-un proces de repozitionare pe piata.

Tinta anuntata este de 2.000 de unitati pana in 2020.

In prezent, 40% din magazinele LaDoiPasi se afla in sudul tarii, 30% in nord si 30% in vest, retailerul urmarind expansiunea in comunitatile din intreaga tara, atat urban, cat si rural.

Sursa: zf.ro


Accent Travel & Events a deschis prima agentie in regim de franciza la Ramnicu Valcea. „Continuam expansiunea prin parteneri francizati in orasele importante din tara.“

Accent Travel & Events a deschis prima agenÅ£ie în regim de franciză la Râmnicu Vâlcea. „Continuăm expansiunea prin parteneri francizaÅ£i în oraşele importante din Å£ară.“Agentia de turism Accent Travel & Events, una din cele mai mari de pe piata locala, cu vanzari de 118,6 mil. lei anul trecut, a deschis prima agentie in regim de franciza la Ramnicu Valcea, in centrul orasului, potrivit oficialilor companiei. Agentia are in plan sa continue expansiu­nea prin parteneri francizati in marile orase din tara.

„Consider ca oportunitatea de co­ope­rare in franciza a aparut ca urmare a dez­vol­tarii noastre graduale si este un pas firesc pe care dorim sa-l urmam alaturi de alti pro­fe­sionisti, pentru a creste valoarea si vizi­bili­ta­tea brandului Accent Travel & Events“ a declarat Lucian Boronea, seful agen­tiei Accent Travel&Events.

Sursa: zf.ro


Familia Daraban din Cluj pariaza pe nisa produselor pentru bebelusi si vrea sa dezvolte o retea de magazine, o investitie de 4 mil. dolari

Familia Daraban din Cluj  pariază pe nişa produselor pentru bebeluşi şi vrea să dezvolte o reÅ£ea de magazine, o investiÅ£ie de 4 mil. dolariCosmin si Cristina Daraban, o familie de antreprenori din Cluj care a pus pe piata distribuitorul de produse pentru copii Bebe Brands in 2006, vor sa aduca brandul american Carter’s de haine pentru bebelusi sub care sa deschida mai multe magazine in Romania, Ungaria si Republica Moldova in urmatorii doi-trei ani.

„O sa deschidem retail propriu, magazine monobrand Carter’s in malluri in toata regiunea. Am semnat un nou contract pe o alta companie din grupul nostru si avem exclusivitate pentru brandul Carter’s, care este numarul 1 in Statele Unite la tot ce inseamna hainute pentru copii, in special pentru nou-nascuti. Urmeaza sa dezvoltam businessul acesta“, a spus  Cosmin Daraban.

Sursa: zf.ro


World Class deschide primul club de health & fitness in Brasov si isi extinde astfel prezenta in 7 metropole din Romania

World Class anunta extinderea retelei intr-un nou oras-metropola, Brasov, o data cu deschiderea clubului World Class AFI Brasov. Astfel, incepand cu 2020, cea mai mare retea de health & fitness din Romania va acoperi 7 metropole: Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, Brasov, Constanta si Ploiesti, cu un numar de peste 40 de centre de health & fitness, 85.000 de membri World Class si o echipa de peste 700 de experti in sanatate si fitness.

“Prezenta noastra in orasul Brasov, votat in 2018 orasul in care se traieste cel mai bine din Romania, marcheaza un pas important in expansiunea noastra regionala. Vom continua sa crestem, sa consolidam si sa dezvoltam reteaua World Class . Cu fiecare nou club World Class pe care il deschidem, promovam miscarea #BeHealthy si o facem mai accesibila pentru cat mai multi romani. Astfel, transmitem mai departe mesajul nostru, dar si oferim mai multe oportunitati oamenilor din intreaga tara pentru a trai mai sanatos, incluzand sportul si fitnessul in activitatile zilnice.In acest moment suntem in discutii pentru a continua extinderea retelei noastre in Brasov“, a spus Kent Orrgren, CEO World Class.

Sursa: zf.ro


Brandul romanesc de camasi Pineberry intra pe piata comertului offline cu un magazin in centrul comercial Bucuresti Mall-Vitan

Pineberry, brandul romanesc de camasi creat de antreprenoarea Alina Rachieru-Ilie in urma cu zece ani, isi face intrarea pe piata comertului offline odata cu inaugurarea unui magazin in incinta centrului comercial Bucuresti Mall-Vitan.

„Colaborarea pe care am avut-o in 2018 cu Bucuresti Mall-Vitan, prin proiectul Designers Boutique, a presupus un magazin pentru trei saptamani, timp in care ne-am prezentat si vandut colectiile clientilor din mall. (…) Rezultatele ne-au depasit asteptarile si ne-au dat curaj sa speram in a avea un magazin propriu, pe o perioada nedeterminata“, spune Alina Rachieru-Ilie, owner Pineberry.

Sursa: zf.ro


Omul si povestea din spatele celei mai digitalizate pizzerii din Capitala

Sergiu Bolocan, Dodo Pizza Romania: Omul si povestea din spatele celei mai digitalizate pizzerii din CapitalaIn urma cu cinci ani, desi administra deja cateva firme, Bolocan cauta o alta idee de afacere. Se gandea la o covrigarie, pentru ca inca nu explodase piata din Bucuresti. Insa, dupa ce a citit cartea fondatorului Dodo Pizza, Feodor Ovchinikov, ”Si tocilarii pot fi antreprenori”, Sergiu a hotarat ca principiile businessului sunt indeplinite si sunt similare cu ale lui. Astfel, a decis sa ii scrie rusului pentru a cere modelul de franciza. Raspunsul a fost “nu”. Asta nu l-a oprit, ci l-a facut sa isi cumpere un bilet de avion catre Rusia. Pentru a-l convinge pe Ovchinikov sa devina parteneri, a lucrat in pizzerie trei luni si a trecut prin toate pozitiile. La final, a semnat primul contract de master-franciza al retelei, prima franciza internationala.

Cand a pornit afacerea, vechii pizzari il priveau de sus cand dadeau verdictul dezamagitor: “o sa va jucati putin si apoi o sa renuntati”. Antreprenorul nu a renuntat dupa primul an, cand era aproape de faliment si a deschis o noua locatie. Dupa patru ani, comenzile celor doua pizzerii marca Dodo le intrec pe celelalte.

Dodo Pizza a devenit numarul 1 in Brasov, iar antreprenorul a intrat pe piata din Bucuresti in 2017, deschizand pana acum patru pizzerii, iar toate s-au intamplat datorita organizarii din sistem, unde reguli peste reguli, aplicate si respectate, functioneaza, spune Bolocan.

Planul este sa ajunga la 20 de pizzerii in urmatorii trei ani si la 100 pana in 2025, dintre care 40 sa fie proprii si 60, in sistem de franciza. Inca nu sunt pregatiti sa vanda franciza Dodo Pizza Romania, pentru ca lucreaza in continuare la brand, la sistemul de management si la infrastructura.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide