0765.438.336

Stirile Saptamanii 14 – 20 noiembrie

Centrul comercial  AFI Cotroceni a incheiat primele noua luni ale anului cu un venit operational net de 25 milioane de euro, cu 10% peste nivelul din aceeasi perioada din 2015, in timp ce vanzarile retailerilor din mall au totalizat 170 milioane euro. Centrul comercial a fost evaluat, la 30 septembrie, la 467 de milioane de euro, o crestere de 7,6% in comparatie cu anul trecut. In prezent, mallul trece printr-un proces de extindere, care va adauga suprafetei inchiriabile 6.500 de mp aditionali, iar apoi va fi realizat un nou proces de evaluare. Comparativ cu anul trecut, vanzarile retailerilor (cifra de afaceri) din AFI Cotroceni au crescut cu 12%, iar numarul vizitatorilor cu 5,5%, cu o rata de ocupare a centrului comercial de 99%.

Sursa: ZF.ro


mcdonaldsMcDonald’s are in Europa peste 8.000 de restaurante, Romania fiind responsabila pentru mai putin de 1% din total.

Dupa numarul total de restaurante, 68 in prezent, Romania este o piata medie in Europa pentru McDonald’s. Prin comparatie, in Germania, cea mai puternica economie europeana, exista aproape 1.500 de unitati.

Romania se afla pe la jumatatea clasamentului McDonald’s, o tara intinsa geografic, cu circa 20 de milioane de locuitori, dar cu un salariu mediu de nici 400 de euro. Tot la jumatatea clasamentului se afla si Norvegia, cu o pozitie deasupra Romaniei, respectiv pe locul 19. Prin comparatie insa, Norvegia are 73 de restaurante la o populatie de doar 5 milioane de oa­meni.

Sursa: ZF.ro


Carrefour

Retailerul francez Carrefour, prezent pe piata locala din 2001, a deschis in acest an trei hiper­marketuri, doua in Capitala si unul in Piatra Neamt.

Acesta este cel mai alert ritm de expansiune pe segmentul hipermar­keturilor dupa 2008, ultimul an de boom economic. In perioada aceea toate lanturile de hipermarketuri deschideau magazine pe banda rulanta in contextul in care si consumul crestea cu peste 10%.

In anii ce au urmat insa, criza financiara si prudenta consuma­torilor le-au modificat planurile. Totusi, incepand cu anul trecut consumul a inceput sa isi revina, iar macroeconomic Romania sta bine, de aceea si retailerii incep din nou sa deschida magazine pe format mare.

Sursa: ZF.ro


panoramic-noapteInceputul anului trecut a adus un aer nou in lumea shopping-ului din Arad. Atrium Mall a inceput in forta 2015, reimprospatand imaginea cunoscuta deja de aradeni, schimband radical identitatea vizuala printr-un rebranding de succes. Noile valori Atrium Mall au urmarit clar atragerea publicului tinta, pentru a indeplini target-urile stabilite.

Elementele unice gandite de echipa tanara din conducerea mall-ului, au dat rezultate pozitive inca din prima jumatate a anului 2016. Cifrele ne arata ca traficul general a crescut cu 14% fata de aceeasi perioada a anului 2015 si cu un procent impresionant de 42% comparativ cu 2011.

Aceasta crestere se datoreaza campaniilor de promovare dinamice si evenimentelor ocazionale surpriza care au insufletit sesiunile de shopping. De asemenea, un mare impact in cresterea cifrelor a avut deschiderea magazinelor cunoscute si de renume atat pe plan local cat si international: Pepco, LeeCooper, Tucano Coffee, Spartan, Lento Cafe, Nomasvello, Cozacone, Office Shoes, Noriel, SofiaMan. In acelasi timp, Deichmann, Motivi, Kenvelo, Steilmann, Otter, Opticris, Diverta, Effect, Mondex si-au schimbat amplasarea in cadrul mall-ului.

Sursa: businessmagazin.ro


Romanii se pregatesc din timp pentru achizitia brazilor de Craciun, a spus Ovidiu Neacsu, director comercial in cadrul Silva Group.

Brazii pe care ii comercializeaza in prezent Silva Group in cele 18 puncte de retail din Bucuresti si Brasov, respectiv online pe Magazinuldebrazi.ro, provin din tari precum Ungaria, Austria, Scotia, Danemarca si Germania. Compania are acces la 2.600 de hectare de plantatie, respectiv 14 milioane de brazi.

Silva Group intentioneaza sa se extinda incepand cu anul viitor si pe zona de retail din Republica Moldova si face teste pentru o plantatie proprie de brazi.

Tot pentru 2017 compania isi propune sa extinda oferta de franciza pentru punctele de retail si catre zone urbane din afara Bucurestiului, respectiv sa inceapa sa ofere plantatii la cheie.

Sursa: wall-street.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide