NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de mall-uri din Romania, instaleaza in cinci centre comerciale din tara birouri smart create de irlandezii de la Nooka Space
NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor si dezvoltator de centre comerciale din zona Europei Centrale si de Est si cel mai mare proprietar de mall-uri din Romania, a deschis spatii de birouri flexibile in cinci centre comerciale din tara.
Birourile, create de Nooka Space, start-up care a dezvoltat prima retea de birouri inteligente de proximitate din lume, sunt amplasate atat in interiorul, cat si in exteriorul centrelor comerciale Promenada Mall, Mega Mall, Shopping City Timisoara, Promenada Sibiu si Shopping City Sibiu.
“Pana de curand, o vizita la mall viza in primul rand componenta de shopping si entertainment, dar pandemia a schimbat modul in care lucram si a amplificat nevoia de flexibilitate. Parteneriatul cu Nooka Space constituie inca un pas important pe care il facem pentru a le oferi clientilor nostri servicii care sa le acopere cat mai multe nevoi, de la cumparaturi, la petrecerea timpului liber, iar de acum si posibilitatea de a lucra in conditii optime, in birouri inteligente, flexibile si dotate cu tehnologie de top”, explica Marius Barbu, Director Asset Management, NEPI Rockcastle.
Sursa: zf.ro
Mihai Biclineru, CSO al CityDock: Am ajuns cu solutia de micromobilitate in sapte tari europene. In continuare avem in vedere o expansiune la nivel international, dar ne concentram si pe evolutia noastra la nivel national
Start-up-ul romanesc CityDock, care isi propune sa transforme industria de micromobilitate utilizand tehnologia pentru a crea un produs adaptabil si fiabil de incarcare si securizare a trotinetelor electrice – mai exact statii de incarcare si securizare pentru vehicule electrice -, a ajuns deja cu solutia in sapte tari europene si vrea sa isi continue expansiunea la nivel international.
„Oferim o solutie care integreaza toate cele necesare pentru dezvoltarea micromobilitatii. Am vandut deja in sapte tari europene, precum Spania, Italia, Ungaria si Bulgaria, pe langa Romania. In plus, solutia noastra este implementata si in Statele Unite ale Amercii si in America de Sud. De curand ne-a contactat o banca din SUA care vrea sa implementeze solutia CityDock pentru angajati, pentru a reduce dezordinea din birouri – pentru ca angajatii au inceput sa urce trotinetele in birouri, pentru a le incarca“, a spus Mihai Biclineru, chief strategy officer (CSO) al CityDock.
„Au fost persoane receptive si am reusit sa derulam proiectul aici. In continuare, noi insistam sa dezvoltam proiectul aici, in Romania, dar si la nivel international.“
Pentru a accelera extinderea la nivel international, start-up-ul a dezvoltat si un sistem de franciza pentru solutiile pe care le dezvolta.
„Am conceput si un program de franciza, unde oricine poate deveni proprietar de CityDock. Iar oamenii sunt interesati, mai ales in contextul in care preturile pentru combustibil au crescut foarte mult. Spre exemplu, ultima discutie notabila a fost cu cineva din Pakistan, care a apelat la noi tocmai pentru ca au costuri foarte mari legate de transport, iar o optiune este transportul prin alte mijloace – bicicleta, trotinete.“
Sursa: zf.ro
Franciza Ama Green Optic: Cum poti sa devii proprietarul unei optici medicale
Ama Green Optic este un lant de optici medicale, afacere infiintata in 2010 la Ploiesti. Acesta este un este un brand 100% romanesc, care, de curand, da posibilitatea investitorilor sa preia afacerea prin sistemul de franciza. Conform unui reprezentant Ama Green Optic, cu acest tip de afacere ajungi sa faci profit la numai jumatate de an de la infiintare.
In prezent, exista 3 locatii Ama Green Optic in Ploiesti, insa, conform unui reprezentant al companiei, compania vrea sa se extinda la nivelul intregii tari prin sistemul de franciza. Cu toate ca franciza este una cu specific medical, nu este nevoie de studii in acest domeniu pentru a deveni investitor. Mai mult decat atat, viitorii angajati ai opticii medicale pot sa beneficieze de pregatire specializata in cadrul companiei.
Investitia initiala pe care trebuie sa o faci pentru a deschide o franciza Ama Green Optic porneste de la suma de 35.000 euro fara TVA. In aceasta suma intra si taxa de intrare in franciza de 6.000 euro. Pe langa aceasta suma se prevede si o contributie la bugetul de marketing de 500 euro fara TVA.
Sursa: wall-street.ro
Japanos se extinde in Romania, dar si in alte state. Astfel, brandul a deschis un prim restaurant in centrul Parisului, acesta fiind doar inceputul expansiunii internationale
Piata de Ramen din Paris este foarte dezvoltata, cu multe restaurante bune pe aceasta nisa , iar pentru a putea face aceasta investitie, antreprenorii au asteptat mai bine de un an pentru spatiul perfect in locatia adecvata. Apoi, este vorba de indeplinirea mai multor conditii, ceea ce presupune un nou timp de asteptare.
Planul pentru Japanos a fost inca de la inceput sa deschida un restaurant intr-o zona centrala a Parisului, apoi inca 2-4 in urmatorii ani, pentru ca mai apoi sa se poata dezvolta in restul Frantei, dar si in tarile din vestul Europei.
Sursa: wall-street.ro
Retailerul irlandez Primark va deschide pe 15 decembrie primul magazin din Romania, in mall-ul ParkLake din Bucuresti, iar anul viitor va inaugura al doilea magazin, in AFI Cotroceni
Retailerul irlandez Primark va deschide pe 15 decembrie primul magazin din Romania, in mall-ul ParkLake din Bucuresti. Reteaua intra astfel de cea de-a 15-a piata si isi continua expansiunea in Europa Centrala si de Est. Noul magazin va crea 290 de locuri de munca pentru economia locala din Bucuresti.
”Primark, retailerul international de moda, a anuntat astazi ca primul sau magazin din Romania va fi inaugurat in Bucuresti in preajma sezonului sarbatorilor de iarna. Situat in centrul comercial ParkLake, acesta se va deschide pentru cumparatori joi 15 decembrie, de la ora 10.00. Inaugurarea marcheaza un reper important pentru Primark cu intrarea retailerului pe cea de-a 15-a piata, o continuare a planurilor sale ambitioase de extindere in Europa Centrala si de Est, unde Romania se va alatura altor piete-cheie din Polonia, Republica Ceha si Slovenia”, anunta compania.
Primark a anuntat si un al doilea magazin in Bucuresti, in centrul comercial AFI Cotroceni, care urmeaza sa se deschida in 2023.
Sursa: news.ro
RO Concept OSCAR – de 5 ani partenerul tau de franciza
Luna aceasta se implinesc cinci ani de cand suntem partenerii de business ai celor care vor sa isi deschida o benzinarie in franciza. RO concept OSCAR a reprezentat pasul natural al intrarii OSCAR Downstream in zona B2C, ducand astfel valorile si calitatea carburantilor OSCAR in segmentul benzinariilor independente.
RO concept OSCAR este un brand conceput si implementat ca o prezenta moderna si prietenoasa cu soferii, ce include carburantii OSCAR – ACTIS si FORTIS, dar si avantajele portofoliului de carduri B2B OSCAR si suportul operational si tehnic asigurat de o echipa de profesionisti. Calitatea carburantului este garantata de lantul logistic integrat propriu al OSCAR – Import – Transport – Stocare – Aditivare – Distributie.
In prezent, reteaua de benzinarii RO concept OSCAR a ajuns la 70 de statii, prezente in 32 de judete din tara.
Sursa: news.ro
Jysk inaugureaza un magazin in Moreni si ajunge la 127 de unitati in Romania
Jysk, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania si deschide un magazin in orasul Moreni. Compania ajunge, astfel, la 127 de unitati.
“In 2017 am deschis primul magazin din judetul Dambovita, in Targoviste, iar doi ani mai tarziu am ajuns in Titu. Moreni este cel de-al treilea oras din judet in care deschidem un magazin Jysk si ne bucuram ca, acum, suntem aproape si de locuitorii de aici. Avem in plan extinderea retelei noastre de magazine si in alte orase din judet. Luna noiembrie este o perioada foarte plina pentru magazine, deoarece apetitul clientilor pentru cumparaturi creste. Inauguram JYSK Moreni in plina campanie de Black Friday, ceea ce inseamna o sansa dubla pentru clienti de a gasi preturi foarte bune la produsele pe care si le doresc”, spune Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK Romania si Bulgaria.
Sursa: retail.ro
Mobila si mancare: Mobexpert a incheiat un parteneriat cu Glovo
Glovo, unul dintre cei mai importanti jucatori din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, adauga Mobexpert pe lista partenerilor si aduce in platforma peste 3.000 de produse ale retailerului roman de mobilier si decoratiuni.
Utilizatorii aplicatiei Glovo din Bucuresti, Constanta, Oradea, Iasi, Sibiu, Pitesti, Suceava, Timisoara si Brasov pot alege din peste 3000 de produse pentru casa din colectia retailerului Mobexpert.
“Pentru noi, parteneriatul cu Mobexpert reprezinta o alta modalitate prin care reusim sa fim mai aproape de nevoile utilizatorilor nostri si un pas inainte inspre atingerea scopului de a transforma Glovo intr-un mall ce incape in buzunarul fiecaruia dintre noi.” a spus Iustinian Belghir, General Manager Glovo Romania si Moldova.
Sursa: retail.ro
Brandul 4F a deschis cel mai nou concept de magazin flagship in Mega Mall Bucuresti
Brandul polonez 4F isi extinde rapid lantul de magazine stationare. Dupa marele succes al deschiderii de magazine in centrele comerciale din reteaua NEPI Rockcastle, in orase precum Timisoara, Constanta, Ploiesti, Ramnicu Valcea si Targu Mures, 4F a inaugurat cel mai nou magazin al sau in Bucuresti, in Mega Mall, reorganizat dupa un concept original. Acesta este cel de-al 17-lea magazin 4F din Romania. Marea redeschidere din Mega Mall Bucuresti a avut loc pe 18 noiembrie si este insotita de promotii pentru clienti.
Noul magazin dispune de un spatiu generos de 222 metri patrati si este amenajat conform celui mai nou concept pentru un magazin de tip flagship al brandului.
Sursa: retail.ro