0765.438.336

Stirile saptamanii 14 – 20 mai

Moritz Fried, fondatorul Moritz Eis: Magazinul din Cluj performeaza cel mai bine dintre locatiile noastre din emisfera nordica

Clujul este unul dintre cele mai interesante orase din Europa la momentul actual si magazinul care performeaza cel mai bine din aceasta parte a lumii (n.red – Emisfera nordica), a spus Moritz Fried, fondatorul francizei Moritz Eis, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”.

„In afara de Cluj, vrem sa ne extindem si in Bucuresti si in alte orase, chiar daca accesul la un mall, de exemplu, este scump. Ne uitam la oamenii care au chemarea pentru asa ceva, care sunt precisi, atenti la detalii, pentru ca asa am iesit noi in evidenta. De asemenea cautam oamenii care au competente sociale, care pot aduce oamenii potriviti in magazinele noastre, in special la deschidere.”

Sursa: zf.ro


Cristian Tepelea, master-francizat Ixina: A vinde o bucatarie de 10.000 de euro este de 100 de ori mai greu decat sa vinzi o masina cu 100.000 de euro

Afacerile cu mobila de bucatarie este un segment aparte. A vinde o bucatarie de 10.000 de euro este de 100 de ori mai greu decat sa vinzi o masina cu 100.000 de euro. Este un business greu, dar are si niste avantaje foarte mari: profitabilitatea neta finala poate fi si de 15, a spus Cristian Tepelea, master-francizat Ixina, in cadrul evenimentului Forumul de franciza Transilvania.

„Nu spatiul este cel mai important factor. Cel mai important este sa vorbesti cu clientul. O bucatarie o cumperi o data la 10-15 ani. Se vede omul care a mai cumparat o bucatarie, stie ce vrea, de aceea e foarte important la prima intalnire sa stam o ora cu clientul ca sa ne dam seama de profilul acestuia si ce i se potriveste.”

Sursa: zf.ro


Manuela Voicila, master Francizat, Business Networking International (BNI): Profilul clientului nostru este o afacere mica sau medie care vrea sa-si scaleze business-ul

Profilul clientului care sa cumpere o franciza BNI este o afacere mica sau medie, de obicei medie, care vrea sa-si duca business-ul la nivelul urmator, a spus Manuela Voicila, master Francizat, Business Networking International (BNI), in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”.

„In BNI, avem si un departament de suport, nu doar de training. Acesta este unul dintre modurile prin care facem afacerea sa creasca.”

Pentru francize regionale, oferta BNI include un calcul pentru potentialul regiunii, o retea globala prezenta in 71 de tari, suport, traininguri si suport tehnologic.

Sursa: zf.ro


Gabriel Visan, Master Licentiat, Leadership Management International si Institute of Microtraining: Microtrainingul inseamna un amestec de vechi si nou, de hartie si digital

Microtrainingul inseamna un amestec de vechi si nou, de hartie si digital. Consumul de educatie a crescut cu 30% si sunt doua mari piete: piata clasica (invatamantul clasic, n. Red) si platformele de tip e-learning. Microlearning este undeva la mijloc, se numeste blended learning, o invatare amestecata, a spus Gabriel Visan, Master Licentiat, Leadership Management International si Institute of Microtraining, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de francize Transilvania”.

„Am simtit nevoia de a aduce un plus de educatie, in special in romania si am vazut un potential in noile generatii. Microtrainingul se adreseaza in primul rand tinerilor”

Sursa: zf.ro


Drossos Chrysanthou, master francizat, 5asec: Am vandut tot ce am avut sa cumpar magazine 5asec

Master francizorul din Romania al  5asec, cea mai mare firma de dry cleaning din lume, a spus in cadrul evenimentului ZF Forumul de franciza Transilvania ca a vandut tot ce avea pentru  cumpara magazine 5asec, iar investitia a fost una inspirata, la un moment dat deschizand un magazin pe luna.

„Sunt mandru sa spun ca fiecare magazin al nostru este profitabil. 5asec este o companie care creste pentru ca este inovativa. Avem servicii suplimentare pe care competitie nu le are sau are foarte putine.”

Sursa: zf.ro


Stefan Popa, fondator aBeauty Clinique: Ne adresam oamenilor cu bani, oamenilor care se respecta. Viata de antreprenor este una stresanta, iar dupa ce muncesti toata ziua vrei sa te duci sa te respecti

aBeauty Clinique este o linie de clinici pentru inffrumusetare, francizabila, care a avut anul trecut o cifra de afaceri de 1,2 mil. euro. Investitia initiala de aproximativ 150.000 de euro se amortizeaza in 3-4 ani, in conditiile in care afacerea creste cu 21% in fiecare an, a spus Stefan Popa, fondator aBeauty Clinique, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”.

Avem peste 4,000 de clienti cu diverse programari si oferim tratament pentru peste 28 de afectiuni cu ajutorul a 20 de proceduri si tratamente.”

Sursa: zf.ro


Marinela Mirea, masterfrancizat, Inglot: Avem un parteneriat cu Jennifer Lopez. Si Inglot din Romania a beneficiat de pe urma acestei colaborari

La nivel international, exista o colaborare cu Jennifer Lopez, care crede foarte mult in brand si in proiect. Colaborarea va dura un an de zile. Si Inglot din Romania a beneficiat de pe urma acestui parteneriat, a spus Marinela Mirea, masterfrancizat, Inglot, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”.

„In ultimii ani am observat ca femeile au inceput sa puna accentul pe calitate, iar in ultima vreme avem chiar barbati in magazin care nu isi cumpara neaparat fond de ten, dar o pudra si un corector. Pe social media, si nu numai, sunt barbati care cred ca in viitor se vor machia mai mult decat femeile”

Sursa: zf.ro


Alina Covasa, retail manager, Salad Box: S-a schimbat perceptia despre achizitia francizei, oamenii care vin acum se vede ca vin cu temele facute de acasa

Daca acum cativa ani, persoanele interesate nu erau foarte informate despre ce presupune achizitia francizei, acum s-a schimbat aceasta perceptie si vin cu temele facute la masa de discutii, a spus Alina Covasa, retail manager, Salad Box, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”.

„Conteaza foarte mult unde lansezi produsul. De exemplu, cum ar fi Clujul, unde poti spune ca profilul unui consumator este mai apropiat de cel al unui consumator din vest fata de alta regiune a tarii”

Sursa: zf.ro


Mihaela Mocanu, avocat specializat in francize: Asteptarile francizatului nu sunt sa se imbogateasca peste noapte, ci sa faca ceva ce ii place si sa aiba castiguri rezonabile

Asteptarile francizatului nu sunt sa se imbogateasca peste noapte, ci sa faca ceva ce ii place si sa aiba castiguri rezonabile si este iimportant sa comunice in permanenta cu francizorul, a spus Mihaela Mocanu, avocat specializat in francize, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”.

„Este important ca fiecare sa vina cu feedback-ul lui, iar daca francizorul decide ca feedback-ul are noima, sa schimbe ceva in anual, iar francizatul trebuie sa se alinieze. Know-how-ul trebuie sa fie in continua evolutie, pentru ca daca know-how-ul stagneaza, nu se dezvolta nici compania.”

Sursa: zf.ro


Sergiu Negut, Business angel, Business Growth Consultant: „Sfatul meu: in momentul cel mai devreme in care ai gasit o reteta care functioneaza, go for it si scaleaz-o francizei”

Este important sa va dati seama cat mai repede care este modelu de business replicabil iar sfatul consultantului de business Sergiu Negut este ca in momentul in care ati gasit o varianta care functioneaza sa nu ratati oprtunitatea de a o transforma intr-o franciza, a spus acesta in cadrul conferintei ZF „Forumul de franciza Transilvania”.

„Nu toate ideile se transforma in <<fata frumoasa a imparatului Rosu>> peste noapte. Majoritatea proiectelor au nevoie sa fie pivotate. E necesar sa inveti tu modelul de business ca mai apoi sa stii ce sa ceri de la oamenii aia.”

Sursa: zf.ro


Florin Goron, fondator si co-proprietarul Jetpoint: Intr-o locatie de tipul celei de la Floresti (judetul Cluj), media lunara este de 600-700 de masini in 24 de ore

Intr-o locate de tipul celei de la Floresti din Cluj-Napoca, la spalatoria auto cu autoservire Jetpoint vin in medie 600-700 de masini in 24 de ore, a spus Florin Goron, fondator si co-proprietarul Jetpoint, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”.

„Noi am ales sa crestem atat in franciza, cat si prin locatii proprii. Anul acest deschidem prima locatie in afara Romaniei, in Austria. E un business usor de controlat de la distanta. Pe de alta parte, calitatea este un lucru la care tinem foarte mult.”

Sursa: zf.ro


Forumul de franciza Transilvania. Piata de 3 miliarde de euro a francizelor din Romania incepe sa se maturizeze. Alaturi de branduri internationale, antreprenorii romani incep sa dezvolte retele in franciza

Antreprenorii romani incep sa prinda curaj sa se extinda in sistem de franciza. 35% din conceptele de pe piata romaneasca de profil sunt autohtone, in timp ce o treime vin din SUA, Franta si Italia, iar restul din alte peste 15 tari din toata lumea. Cele mai cunoscute francize din Romania sunt branduri internationale cu afaceri de miliarde sau zeci de miliarde de euro precum KFC, Pizza Hut sau Subway.

Romania inca este o piata la inceput de drum. Daca piata de retail in franciza pare a fi ajuns la maturitate, in zona de HoReCa vedem o efervescenta si sunt foarte multe initiative si nise care incep sa se ocupe. Pe masura ce companiile cresc, des­co­pera locuri noi in piata si zone care nu sunt aco­perite. Piata de francize este mult mai mare decat ne asteptam noi”, a spus Paul Voicu, managing partner francize.ro, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transil­vania”, in parteneriat cu francize.ro.

Sursa: zf.ro


Raluca Stanciu, managing partner francize.ro: Franciza nu este pentru oricine, necesita munca, implicare, dedicare

Calitatile unei persoane care vrea sa ia o franciza si sa aiba succes: sa fie motivat, sa fie un bun analist, sa inteleaga matematica din spate, sa stie sa se uite la business, sa vada cum isi alege locatia si oamenii, sa inteleaga ca trebuie sa lucreze in parteneriat, sa fie gata sa munceasca, a spus Raluca Stanciu, managing partner francize.ro, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”, in parteneriat cu francize.ro

„Ma intalnesc cu oameni din doua categorii care se uita la franciza: fie antreprenorii care vor sa se extinda, fie angajatii din corporatii care se uita la franciza pentru ca ofera mai multa siguranta decat un start-up.”

Sursa: zf.ro


Shadi Hassan, francizat Re/max: Am decis sa las businessul meu pentru a lua franciza Re/max

Pentru a castiga mai mult timp, energie si bani, avantaje pe care le ofera ofranciza, a renuntat la propriul business, a spus Shadi Hassan, francizat Re/max, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”, in parteneriat cu francize.ro.

„Am renuntat la un moment dat la ideea de antreprenoriat, insa cand m-am intors in postura angajatului, am vrut imediat sa plec din nou de acolo si sa pot din nou sa fiu liber.”

Sursa: zf.ro


Paul Baru, francizat Business Networking International (BNI): Cand vrei sa faci pasul de la un angajat in corporatie la antreprenoriat, in interior exista o mare frica

Cand vrei sa faci pasul de la un angajat in corporatie la antreprenoriat, in interior exista o mare frica, aceea de insucces. Este mult mai usor cand ai alaturi persoane care sa te ajute, a spus Paul Baru, francizat Business Networking International (BNI), in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”, in parteneriat cu francize.ro.

„Stiam ca vreau sa-mi fac o afacere a mea, nu neaparat sa mostenesc una de la parinti. La momentul acela aveam un prim job intr-o corporatie. Singura problema pe care o aveam la 30 de ani era ca urmatorii 30 de ani trebuia sa fac doar acelasi lucru, pentru ca de pe pozitia mea nu se mai putea avansa. Ce voiam eu era sa dezvolt o afacere in Romania.”

Sursa: zf.ro


Nicodim Hagau, francizat Leadership Management International (LMI): Ce as face diferit daca as lua-o de la capat: m-as uita putin mai bine la cei care deja detin franciza asta, m-as intalni cu ei, i-as intreba despre provocarile pe care le-au avut in primele luni

Daca ar fi sa o ia de la capat, s-ar uita mai bine la persoanele care deja detin franciza pe care vrea sa o achizitioneze, s-ar intalni cu el si s-ar informa mai bine despre provocarile din rimele luni de la achizitia francizei, a spus Nicodim Hagau, francizat Leadership Management International (LMI), in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”, in parteneriat cu francize.ro.

„Eu lucram intr-o corporatie cand am luat franciza. Nu a fost usor la inceput.”

Sursa: zf.ro


Alexandru Sasarman, master francizat Used Products Romania: A fost un noroc teribil pentru mine achizitia contractului

Este important in domeniul acesta pur si simplu sa gasesti ideea care iti place. Daca exista vreun inconvenient sau motiv care sa te faca nemultumit, mai bine nu face nimic, mai bine orienteaza-te catre un alt domeniu, a spus Alexandru Sasarman, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”, in parteneriat cu francize.ro.

„Am achizitionat doar de circa o luna jumatate contractul de master franciza. A fost un noroc teribil pentru mine achizitia contractului, brandul Used Products va cumpara, va vinde, chiar va schimba produse de tip second-hand.”

Sursa: zf.ro


Vasi Andreica, fondator Ted’s Coffe: Cafeaua inseamna socializare, uniune intre doi oameni

Cafeaua inseamna socializare, uniune intre doi oameni. Nevoia de socializare nu dispare, indiferent de conditii – ca e criza, ca e razboi, a spus Vasi Andreica, fondator Ted’s Coffe, in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”, in parteneriat cu francize.ro.

„Cafeaua care iti place o poti bea o viata. Nu poti manca paste in fiecare zi timp de un an, chiar daca iti plac. Cafeaua poti s-o bei in fiecare zi, in acelasi loc, pe termen nelimitat.”

Sursa: zf.ro


Reprezentantii Oro Toro: Investitia este intre 70.000 si 100.000 de euro, iar cifra de afaceri a a unui restaurant este intre 200.000 si 450.000 de euro

Investitia este cuprinsa intre 70.000 si 100.000 de euro, in functie de zona. Cea mai mare parte a investitiei merge catre echipamente. Restaurantele au o cifra de afaceri intre 200.000 si 450.000 de euro pe an, totul depinde de pozitie, au spus reprezentantii francizei Oro Toro, in cadrul evenimentului in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”, in parteneriat cu francize.ro.

„Mergem pe restaurante de tip quick-service. Ne dezvoltam pe suprafete de 50-60 metri patrati, cu un depozit de 20-30 de metri patrati si da, alegem cele mai aglomerate centre comerciale atat din Bucuresti, cat si din tara.”

Sursa: zf.ro


Cristian Ionescu, master francizat Expense Reduction Analysts (ERA): Rolul nostru este sa reducem costuri non-esentiale si putem lucra pe mai multe segmente de cost

ERA este franciza numarul 1 in lume in materie de companii de consultanta specializate in optimizarea costurilor, cu prezenta in 36 de tari, in Europa 25 de tari cu peste 300 de francizati si se adreseaza companiilor care au afaceri de sub 100 de milioane de euro, dar peste 25 mil. euro, a spus Cristian Ionescu, master francizat Expense Reduction Analysts (ERA), in cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciza Transilvania”, in parteneriat cu francize.ro.

„De regula noi mergem catre client, dar exista si situatia inversa. Printre clientii nostri se numara A & D Pharma, World Class si Decathlon. Acesta din urma este clientul nostru la nivel international.”

Sursa: zf.ro


Master francizat 5asec: Vrem sa dublam numarul de curatatorii in patru-cinci ani

Lantul de curatatorii 5asec, prezent pe piata locala in sistem de franciza, a ajuns la 22 de unitati pe piata din Romania. Compania are planuri ca in patru-cinci ani sa acopere tara cu 50 de curatatorii. Expansiunea s-a facut atat direct, cat si printr-o achizitie in zona Transilvaniei, unde a fost preluat un competitor local cu experienta.

„Sunt mandru sa spun ca fiecare magazin al nostru este profitabil. 5asec este o companie care creste. Avem servicii suplimentare pe care competitia nu le are”, spune Drossos Chrysanthou, master francizat 5asec pentru Romania si alte sase piete, respectiv Serbia, Croatia, Slovenia, Grecia, Cipru si Macedonia. El a fost prezent la Forumul de Franciza Transilvania organizat de Ziarul Financiar impreuna cu francize.ro.

Sursa: zf.ro


Radiografia pietei de francize: sute de concepte, zeci de domenii, afaceri de 3 mld. euro

Piata francizelor traverseaza o perioada de crestere sustinuta in Romania, iar cifra de afaceri cumulata a sistemelor de franciza a crescut de la 1,9 miliarde de euro in 2015 la aproape 3 miliarde de euro la finalul anului trecut.

Cresterea medie a fost de peste 20% in ultimii patru ani. „Cresterea pietei francizelor din Romania din ultimii ani se datoreaza in special partenerilor francizati – cei care au crezut in businessurile respective si au fost dispusi sa-si investeasca banii si energia pentru a face ca aceste businessuri sa fie de succes“, afirma Raluca Stanciu, managing partner la francize.ro, un business de consultanta in domeniu.

Sursa: zf.ro


NEPI Rockcastle investeste 3,5 mil.euro pentru reamenajarea zonei food court si de divertisment din Mega Mall, cel mai mare centru comercial detinut in Romania

NEPI Rockcastle investeste 3,5 milioane euro pentru reamenajarea zonei food court si de divertisment din Mega Mall, cel mai mare centru comercial detinut de dezvoltatorul imobiliar in Romania, inaugurat in urma unei investitii de 165 milioane euro.

„Desi deciziile de investitie in reamenajarea centrelor comerciale se fac dupa o perioada de minimum 10 ani de functionare, cand business-ul ajunge la maturitate, la Mega Mall am investit constant, inca de la inaugurare, in optimizarea mixului comercial si in modernizari. Facem acest lucru de fiecare data cand observam ca exista optiuni de imbunatatire a experientei consumatorilor, pentru ca filosofia noastra de dezvoltare are in prim plan nevoia celor care ne trec pragul, mai departe de profitabilitate”, spune Sebastian Mahu, Head of Asset Management in cadrul NEPI Rockcastle.

Sursa: zf.ro


A plecat la 15 ani in SUA cu doar 300 de dolari in buzunar si fara sa stie engleza. S-a intors in tara cu o idee de afacere ce azi ii aduce 12 milioane de euro

A plecat la 15 ani în SUA cu doar 300 de dolari în buzunar şi fără să ştie engleză. S-a întors în ţară cu o idee de afacere ce azi îi aduce 12 milioane de euroMarty, grupul pe care il conduce, este format din sase branduri: lantul de restaurante Marty Restaurants (sapte locatii, o bucatarie comisar), Marty Events, divizia de catering si evenimente, Olivo Caffe & Bistro, Bistro Bujole si Olivo Coffee Roasters, prima prajitorie de cafea din Transilvania, si Narcoffee Roasters, cel mai nou brand al grupului.

Cifra de afaceri generata de acestea a ajuns anul trecut la 12 milioane de euro, iar pentru anul in curs antreprenorul previzioneaza o crestere de circa 30% a acesteia. Cea mai recenta investitie a fost directionata in inaugurarea primului restaurant Marty din Capitala, in incinta centrului comercial Sun Plaza, suma care s-a ridicat la aproximativ 500.000 euro. 600 de angajati lucreaza in cadrul grupului, repartizati in functie de marimea locatiei si fluxul de comenzi.

Sursa: businessmagazin.ro


Ce afacere vrea sa-si deschida antreprenorul care a construit cel mai mare lant de cafenele din Romania

Ce afacere vrea să-şi deschidă antreprenorul care a construit cel mai mare lanţ de cafenele din România5 To Go, cel mai mare lant de cafenele din Romania in functie de numarul de unitati, lanseaza in aceasta saptamana prima unitate dintr-o serie de vehicule ce vor face parte din divizia mobila 5 To Go Mobile.

Primul autoturism modificat pentru a deveni o cafenea mobila cu toate dotarile aferente unei cafenele 5 To Go se afla incepand de vineri, 11.05, in cadrul evenimentului Art Safari din Piata George Enescu. Acest prim autovehicul transformat intr-o cafenea mobila este un Citroen de colectie, un van transformat dupa modelul food-track-urilor de epoca, potrivit informatiilor trimise de reprezentantii companiei.

“Ne dorim sa tinem cont constant de sfaturile si dorintele clientilor nostrii si, precum am procedat si cu produsele premium sau cu un gramaj mai mare, introducand la cererea clientilor gama 5 To Go PLUS, la fel am decis ca la sugestia lor, sa lansam o divizie mobila de cafenele, pentru a putea fi prezenti acolo unde ne este solicitat acest lucru. Aceste coffee-truck-uri vor putea fi de asemenea si inchiriate pentru diverse evenimente publice sau private, personale sau corporat,” spune Radu Savopol, cofondator al 5 To Go.

Sursa: businessmagazin.ro


Cafeneaua Handsome Monk, cifra de afaceri de 400.000 de euro in primul an de la deschidere

Cafeneaua Handsome Monk, cifra de afaceri de 400.000 de euro in primul an de la deschidereHandsome Monk, cafeneaua concept din Park Lake, urmeaza sa deschida anul acesta trei cafenele in sistem franciza in Bucuresti, care au beneficiat de finantarea Start Up Nation. Taxa de franciza este de 10.000 de euro, iar deschiderea unei cafenele dureaza de la doua luni pana la un an, in functie de tipul finantarii si necesita o investitie cuprinsa intre 80.000 de euro si 100.000 de euro.

In primul an de la deschidere, Handsome Monk a inregistrat o cifra de afaceri de 400.000 de euro, iar pentru 2018 estimeaza o crestere de 25%, de pana la 500.000 euro.

“In primul an de activitate ne-am concentrat pe consolidarea brand-ului si familiarizarea clientilor cu acesta. Ne bucuram de rezultatele obtinute si mai ales ca am reusit sa fidelizam aproximativ 300 de clienti care ne-au trecut pragul zilnic. In 2018 ne propunem sa deschidem cu succes cele trei francize planificate, iar incepand cu anul viitor sa inauguram cate cinci pe an”, a declarat Calugaru Frumosu, proprietarul Handsome Monk.

Sursa: wall-street.ro


Re/Max mizeaza pe o crestere cu 40% a comisioanelor din tranzactii imobiliare in 2018

Re/Max mizeaza pe o crestere cu 40% a comisioanelor din tranzactii imobiliare in 2018Valoarea comisioanelor totale estimate de Re/Max pentru intermedierile imobiliare va atinge 2,8 milioane de euro in 2018 ( cu 40% mai mult fata de 2017), in paralel compania vizand o crestere de 60% a numarului de birouri si agenti. 2017 a adus pentru companie o cifra de afaceri de 2 milioane de euro cifra de afaceri, 22 de birouri, 200 de agenti si 14 contracte de franciza semnate pentru birouri in curs de deschidere.

“In 2018, avem in vedere o crestere de 50% ca numar de birouri si agenti in linie cu strategia noastra de expansiune, iar ceea ce priveste valoarea comisioanelor din tranzactii, tintim o crestere cu 40%. Tot in acest an ne propunem sa continuam actiunile de dezvoltare a francizelor Re/Max in Romania“, a declarat Razvan Cuc, director regional Re/Max Romania.

Sursa: wall-street.ro


Mall-ul Veranda are director nou si investeste 10 mil. euro in extindere. Printre noile spatii – un cinematograf multiplex

Mall-ul Veranda are director nou si investeste 10 mil. euro in extindere. Printre noile spatii - un cinematograf multiplexExtinderea mall-ului Veranda, centru comercial care are in prezent un grad de ocupare de 96% din suprafata totala inchiriabila. vizeaza noi spatii destinate distractiei si alte optiuni pentru petrecerea timpului liber. Astfel, in urma extinderii, spatiile de restaurante si divertisment vor atinge un procent de 22% din totalul centrului comercial, o crestere cu 12 procente. Potrivit reprezentantilor mall-ului Veranda, aceasta extindere este ”in ton cu tendintele internationale in ceea ce priveste transformarea centrelor comerciale in centre de «lifestyle»”.

“Inca de la inceput, stabilirea unui mix optim de chiriasi a reprezentat un punct-cheie in apropierea fata de comunitatea Veranda, dar si un element central al pozitionarii ferme pe piata ca mall de proximitate. Veranda va putea fi definit ca un centru de proximitate, dar si de lifestyle. Strategia de business pentru anul acesta a vizat si vizeaza extinderea spatiului comercial, intrucat ne dorim sa fim singurul reper pentru consumatorii din zona Obor, oferindu-le acestora alternative de activitati complexe si complete. In acest sens, este stabilita anul viitor si deschiderea unui cinematograf. In plus, avem discutii avansate cu branduri cunoscute din zona sport si fashion, care vor fi anuntate la momentul potrivit”, a declarat Valentin Dobrescu, noul Director Veranda Mall.

Sursa: wall-street.ro


Lantul international Tucano Coffee va deschide o locatie in ansamblul mixt Openville Timisoara

(P) LANTUL INTERNATIONAL TUCANO COFFEE VA DESCHIDE O LOCATIE IN ANSAMBLUL MIXT OPENVILLE TIMISOARAPrima etapa de dezvoltare a ansamblului Openville Timisoara, care va fi finalizata in ultimul trimestru al acestui an, va include noi concepte de shopping si entertainment. Cel mai mare proiect de tip mixt din regiune va completa actuala oferta a Iulius Mall Timisoara cu noi magazine, un nou concept de cinema, o varietate de destinatii pentru petrecerea timpului liber, precum si cu restaurante si cafenele tematice. Printre acestea se va numara si Tucano Coffee.

Tucano Coffee este o retea internationala de cafenele, care numara 16 coffee shop-uri, in cinci tari. Prima locatie a fost deschisa in 2011, in Republica Moldova. In 2014, a fost inaugurat la Bucuresti primul cofee shop din Romania si, in acelasi an, unul in Emiratele Arabe Unite. In prezent, Tucano Coffee detine sase unitati in tara noastra.

Pana la finele anului, brandul Tucano Coffee vizeaza deschiderea a trei locatii in Bucuresti, inca una in Arad si Timisoara si primele locatii din Oradea si Iasi. Planul pana in anul 2020 presupune inaugurarea de 300 de coffee shop-uri creative, in intreaga lume.

Sursa: wall-street.ro


AFI Europe Romania raporteaza venituri in crestere cu 12% in primul trimestru al acestui an

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din Romania, a raportat un venit operational net de peste 9 milioane de euro in primele trei luni, reprezentand o crestere de 8% fata de primul trimestru din 2017.

Numarul de vizitatori din AFI Cotroceni a crescut la 56.000 de vizitatori pe zi in primul trimestru, o crestere de 13% comparativ cu T1 2017, datorata in principal extinderii magazinului Zara la o suprafata de 4.000 mp si a deschiderii magazinului Peek&Cloppenburg de la finalul anului trecut. In consecinta, si vanzarile retailerilor (cifra de afaceri) au inregistrat o crestere de 6%, comparativ cu T1 2017.

Sursa: forbes.ro


Una dintre fiicele lui Dan Sucu deschide un nou loc de joaca in mallul ParkLake

Imagini pentru Kiddo Play Academy parklakeKiddo Play Academy, companie specializata in divertismentul pentru copii, controlata de antreprenorii Cristina Alexandru-Sucu (una dintre fiicele lui Dan Sucu, proprietarul Mobexpert, si ale Cameliei Sucu) si Vlad Alexandru, va deschide la inceputul lunii iunie un nou loc de joaca in mallul ParkLake din Capitala.

Acesta va fi cel de-al doilea loc de joaca deschis de Kiddo Play Academy, dupa cel din centrul comercial Baneasa Shopping City, inaugurat in 2014. Centrul din ParkLake va avea o suprafata de 1.200 de metri patrati, similara cu cea din mallul din Baneasa.

„Am ales ParkLake pentru prima extindere, in primul rand pentru ca suprafata generoasa a spatiului ne permite sa pastram formatul din Baneasa si atractiile de baza, pe langa elementele de noutate. In plus, prin apropierea fata de parc, le oferim copiilor un loc in care sa isi continue joaca in interior, cu usurinta”, a declarat Cristina Alexandru-Sucu.

Sursa: newmoney.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide