Reteaua de saloane de infrumusetare GETT’S a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 2,5 mil. euro
GETT’S, reteaua privata de saloane de infrumusetare prezenta pe piata locala de 21 de ani, a inregistrat anul trecut afaceri de aproximativ 2,5 milioane de euro (12 milioane de lei) si a ajuns la 10 locatii la nivel national, dupa ce a deschis un nou salon, in octombrie 2018. Acesta este operat sub brandul GETT’S Color Bar si a necesitat investitii de 165.000 de euro, a spus Lucian Miess, fondator si proprietar al retelei.
Sursa: zf.ro
aBeauty Clinique: Afaceri de 1,65 milioane de euro in 2018; prima franciza deschisa la Timisoara
Reteaua de clinici de estetica faciala si remodelare aBeauty Clinique, parte din grupul Agress, a inregistrat o crestere de aproape 33% in 2018 fata de 2017, ajungand la o cifra de afaceri de 1,65 milioane de euro. Pentru ca afacerile din domeniul beauty merg bine, grupul a decis sa lanseze un nou concept de saloane de infrumusetare.
“Anul 2018 a fost un an bun, multa munca, dar bun. Am crescut cu 32,7% fata de 2017 si am ajuns la 1,65 miloane euro si un profit brut de aproximativ 340.000 euro. Totodata, din punct de vedere strategic, grupul Agress a mai dezvoltat conceptul Glass – beauty house, care inseamna un salon premium de frizerie, coafura, make-up, unghii si alte servicii de infrumusetare. Vrem prin aceasta strategie sa definim un hub de beauty pentru clientii nostrii premium. Este o provocare mare si speram ca anul acesta vom dezvolta ecuatia de franciza si pentru acest concept”, a precizat Stefan Popa, CEO al retelei aBeauty Clinique
Sursa: wall-street.ro
Lantul de cafenele 5 to go si-a dublat reteaua la 100 de unitati si cifra de afaceri la 5,5 mil. euro in 2018
Lantul de cafenele 5 to go, fondat acum mai putin de patru ani de designerul si arhitectul Radu Savopol alaturi de un alt antreprenor, a ajuns la 100 de cafenele pe piata locala, dintre care 40 inaugurate doar anul trecut.
„Obiectivul de crestere a numarului de unitati pana la 100, la finele lui 2018, a fost indeplinit cu succes, cu doua luni mai devreme, iar 5 to go a cucerit doua noi orase anul precedent, Targoviste si Campina, si si-a extins prezenta in alte doua orase, Constanta si Iasi“, spun oficialii companiei care are zilnic 20.000 de clienti in toate cafenelele.
Sursa: zf.ro
Antreprenori locali. Proprietarii retelei de decoratiuni interioare Silver Decor investesc peste 1 mil. euro in primul lor proiect imobiliar
Reseaua de magazine cu decoratiuni interioare Silver Decor, detinuta de Andrei Ichim si Carmen Dragos, a terminat anul 2018 cu vânzari mai mari cu 20% fata de anul anterior, ceea ce a dus cifra de afaceri la circa 6 milioane de lei.
„Cresterea afacerilor a venit datorita unui proiect foarte mare – 49 Gafencu Residence, pentru care am furnizat produse. Profitul este usor in scadere, aproximativ un milion de lei, iar numarul de angajati a ramas la fel (15 salariati – n. red.)“, spune Andrei Ichim, director general si unul dintre actionarii Silver Decor.
Sursa: zf.ro
Ion Codreanu, master francizat al brandului de ciocolata belgiana Leonidas: Vizam deschiderea de noi magazine in franciza in Brasov, Oradea si Sibiu
Ion Codreanu, master francizat al brandului de ciocolata belgiana Leonidas in Romania, spune ca pentru acest an vizeaza deschiderea de noi magazine in franciza in Brasov, Oradea si Sibiu, unde poarta negocieri.
„Consumul a crescut, a crescut si interesul pentru produsele noastre. In acest an va avea loc o deschidere a unui magazin in franciza la Iasi in centrul comercial Palas si a unui al treilea magazin la Timisoara in Open Ville“, a declarat Ion Codreanu, unul dintre cei doi antreprenori care detin master franciza Leonidas pe plan local.
Sursa: zf.ro
Interviu Alex Morar, NEPI-Rockcastle: In Bucuresti este loc pentru un nou mall, dar cine va construi va lua din businessul celor deja existente
Dezvoltatorii si proprietarii de malluri din Bucuresti mizeaza pe extinderea centrelor deja existente si nu pe construirea unora noi, pe masura ce acestea si-au consolidat pozitia pe piata. Alex Morar, directorul fondului de investitii NEPI-Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, spune insa ca potential exista.
„In Bucuresti inca este loc de dezvoltare. Dar, spre exemplu, daca acum se va mai construi un mall nou, un altul existent va fi afectat. Cineva care obisnuia sa mearga la unul existent se va duce acum la cel nou“, explica Alex Morar, CEO al fondului de investitii NEPI Rockcastle.
Sursa: zf.ro