Francezii de la Lagardère Travel Retail au investit 70.000 de euro intr-un business lounge in aeroportul din Sibiu, primul astfel de concept al grupului pe piata locala
Compania Lagardère Travel Retail, parte din grupul francez Lagardère, activa in domeniul retailului adresat calatorilor, a investit circa 70.000 de euro intr-un business lounge in aeroportul din Sibiu. Salonul de business va fi deschis pe 1 marte, in zona de Plecari Externe a Aeroportului International Sibiu, odata cu inca o cafenea So!Coffee.
„Lagardère Travel Retail, prin dezvoltarea acestui parteneriat, raspunde asteptarilor reprezentantilor mediului de afaceri, puternic dezvoltat la nivel local, si va contribui la imbunatatirea experientei de calatorie de la Sibiu”, spune Marius Ioan Girdea, directorul general al Aeroportului International Sibiu.
Sursa: zf.ro
Paul Voicu si Raluca Stanciu, cofondatori, Franchwise: Vrem sa avem 50 de francize implementate la nivel national din conceptele romanesti pana la final de 2022. Suma medie pe care un antreprenor este dispus sa o plateasca pentru a lua o franciza este intre 70.000 si 80.000 de euro
In piata francizelor se simte o efervescenta mai mare in acest inceput de an fata de anul trecut sau chiar fata de 2020, iar antreprenorii se indreapta mai degraba catre dezvoltarea businessurilor in sistem de franciza decat catre a porni o afacere pe cont propriu, spun Paul Voicu si Raluca Stanciu, cofondatori ai Franchwise, companie specializata in consultanta in domeniul francizelor din Romania.
„Piata de francize este efervescenta, este pentru cei care vad oportunitati, este o combinatie de dezvoltare intre branduri care se uita la noi de pe plan international cu branduri locale. Interesul este mai mare acum pentru ca lucrurile s-au asezat, ne-am invatat cu totii sa facem business in pandemie. Este un context cu care ne-am obisnuit. Franciza este aceasta putere a lui impreuna. Asta s-a intamplat in pandemie. Inceputul de an este mai bun decat anul trecut, exista mai mult interes. Pana la final de 2022, vrem sa avem 50 de francize implementate la nivel national din conceptele romanesti si minimum trei proiecte pe zona de branduri noi internationale care vin in Romania“, a spus Raluca Stanciu, cofondator al Franchwise.
Sursa: zf.ro
JYSK deschide magazin in Aiud, judetul Alba, si ajunge la o retea de 114 unitati in Romania
JYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania si inaugureaza joi, 17 februarie, un magazin in orasul Aiud, judetul Alba, ajungand astfel la o retea de 114 unitati pe piata locala. In judetul Alba, JYSK este prezent deja cu magazine in Alba Iulia si Sebes. In luna februarie 2022, compania scandinava deschide 5 unitati noi, avand in plan inaugurarea a cel putin 15 magazine pe an si modernizarea treptata a magazinelor deschise inaintea anului 2018.
„Pentru JYSK, luna aceasta e una bogata in deschideri, dupa ce am inaugurat magazinul din Campina, deschidem acum la Aiud apoi, la finalul lunii, avem programate 3 inaugurari in aceeasi zi. La Aiud ajungem dupa 4 ani de la deschiderea primului magazin JYSK din judet, in Sebes. Zona este foarte buna, atat magazinul din Sebes, cat si cel din Alba Iulia au vanzari bune“, a declarat Iraida Paiuc, sales and marketing manager JYSK Romania si Bulgaria.
Sursa: zf.ro
Brico Dépôt deschide cel de-al doilea outlet in centrul comercial Braila Mall
Brico Outlet Braila se deschide pe data de 15 februarie, oferind clientilor o gama larga de produse de bricolaj pentru casa si gradina, la preturi reduse cu pana la 80%.
“Decizia de a lansa al doilea Outlet cu produse pentru amenajarea locuintei, dupa proiectul pilot din Chiajna, a venit firesc. (…) Incepand cu data de 15 februarie, ii asteptam pe clienti in magazinul nostru din Braila Promenada Mall, sa descopere diversitatea produselor din zona Outlet, pentru toate proiectele de renovare si amenajare a casei pe care le au in plan”, a mentionat Catalin Mazilu, Director Operatiuni, Brico Dépôt.
Sursa: wall-street.ro
Franciza Logiscool: Cat te costa sa fii proprietarul unei scoli de programare pentru copii
Un business care acopera nevoile educationale actuale a tinerilor, cat si a generatiilor viitoare este, cu siguranta o investitie sigura si pe termen lung si pentru un antreprenor. Asa se face ca retelele educationale internationale au patruns treptat si in tara noastra, unele in sistem de franciza, cum este si Logiscool.
Logiscool s-a extins pana acum in Romania cu 58 de scoli in sistem de franciza, iar planul este ca pana la final de 2022, compania sa ajunga la 72 de astfel de scoli.
“In acest an dorim sa acoperim toate teritoriile in care am identificat nevoia de a deschide o scoala de programare Logiscool. Locatiile vizate sunt: Alexandria, Barlad, Botosani, Bucuresti, Chisinau, Mangalia, Pascani, Piatra Neamt, Ramnicu Sarat, Reghin, Roman, Slatina, Slobozia, Tecuci, Vaslui si Zalau.”, a spus Indira Abdulvoap, General Manager Logiscool Romania.
Totodata, Logiscool cauta partener pentru a deschide o retea de scoli de programare si in Republica Moldova. Prima scoala in sistem de franciza de peste Prut va fi deschisa la Chisinau. La nivel international, Logiscool s-a extins rapid, ajungand la peste 110 locatii in 19 tari din Europa, Asia si America.
Sursa: wall-street.ro
Magazinul cu produse pentru copii SMYK All for Kids deschide primul magazin de anul acesta, la Craiova si vrea sa inaugureze inca sase
Retailerul polonez SMYK All for Kids, cu articole destinate copiilor intre 0 si 14 ani, deschide marti, 15 februarie, primul magazin din Craiova, extinzandu-si astfel reteaua nationala la 24 de unitati.
SMYK All for Kids a deschis in 2021 un magazin, la Constanta, iar anul acesta isi propune sa deschida inca 6 magazine, ajungand astfel la o retea de 30 magazine la nivel national.
SMYK All for kids este brandul polonez cu o experienta de peste 40 de ani pe piata. Reteaua comerciala a SMYK All kids opereaza 243 magazine proprii, dintre care 206 in Polonia, 24 in Romania si 12 in Ucraina.
Sursa: retail.ro