0765.438.336

Stirile saptamanii 13 – 19 septembrie

Reteaua de centre de fitness Stay Fit deschide cea mai mare unitate a sa in Colosseum Mall, dupa o investitie de peste 650.000 de euro

In 2020, Stay Fit Gym a avut o cifra de afaceri de 2,5 milioane de lei, in crestere cu 26% fata de anul precedent.

Stay Fit, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de fitness, deschide un centru in cadrul Colosseum Mall. Acesta va fi cel mai mare centru de fitness din reteaua Stay Fit, urmand sa se desfasoare pe o suprafata de 1.500 de metri patrati.

„Cresterea accelerata a segmentului rezidential in zona si puterea de cumparare sporita ne-au determinat sa alegem aceasta locatie. Ne consolidam pozitia pe piata locala de fitness”, spune Marius Preodisteanu, managing partner la Stay Fit Gym.

Sursa: zf.ro


Retailerul danez JYSK vrea sa inaugureze 15 magazine noi in urmatoarele 12 luni. JYSK Romania ainregistrat in anulfinanciar 2019-2020 ocifra de afaceri de 612,5 mil. lei, in crestere cu 5,3%,si un profit brutinainte de taxe de 81,9 mil. lei, cu8,4% mai mare decatin anul precedent

Retailerul danez JYSK vrea să inaugureze 15 magazine noi în următoarele 12 luni. JYSK România aînregistrat în anulfinanciar 2019-2020 ocifră de afaceri de 612,5 mil. lei, în creştere cu 5,3%,şi un profit brutînainte de taxe de 81,9 mil. lei, cu8,4% mai mare decâtîn anul precedentJYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania si are in plan sa inaugureze cel putin 15 magazine noi in urmatoarele 12 luni, iar in urmatorii ani sa reamenajeze toate unitatile deshise inainte de 2018. Pe piata locala, din cele 106 magazine actuale JYSK, 50 sunt inca amenajate dupa conceptul vechi si urmeaza sa fie modernizate.

„JYSK crede cu tarie in viitorul magazinului fizic. Atunci cand cumpara produse pentru casa, clientii cauta mai intai inspiratie si sfaturi, apoi vor sa testeze produsele si materialele, sa verifice cum se simt atunci cand stau pe o saltea sau pe o canapea. (…) Vanzarile online au crescut in perioada pandemiei, dar am observat ca multor clienti le-a lipsit magazinul fizic. De aceea, ne-am propus ca in urmatorii ani, pe langa magazinele noi pe care le vom desc­hide, sa investim considerabil si in reame­najarea magazinelor care nu urmeaza noul concept“, spune Alex Bratu, country manager JYSK Romania si Bulgaria.

Sursa: zf.ro


Alina Popescu: Vreau sa ma extind. Singura imi era tot mai greu sa gestionez corect spatiile, asa ca am ales un partener care are capital de investit

Cum creşte un francizat 5 to Go. Alina Popescu: Vreau să mă extind. Singură îmi era tot mai greu să gestionez corect spaţiile, aşa că am ales un partener care are capital de investitAlina Popescu, un francizat 5 to Go din Ploiesti, vrea sa ajunga la 15-20 de cafenele sub acest brand pana in 2023, in judetele Prahova si Dambovita.

„Vreau sa ma extind din ce in ce mai mult. Acum sunt master franchise pentru zona Prahova si am deja patru locatii. Singura imi era din ce in ce mai greu sa gestionez corect spatiile si asa a venit ideea de a-mi lua un partener care are un capital de investit, un manager pentru sud-estul Europei la o companie de servicii petroliere“, spune Alina Popescu.

Sursa: zf.ro


Arkadiusz Brzostowski, Kazar: Am iesit din Romania din cauza neintelegerilor cu francizatul. E o piata cu potential, unde vom reveni mai intai online

Arkadiusz Brzostowski, Kazar: Am ieşit din România din cauza neînţelegerilor cu francizatul. E o piaţă cu potenţial, unde vom reveni mai întâi online. Kazar este un brand polonez de încălţăminte, genţi şi accesorii, activ pe segmentul premium al pieţeiLocal, marca a fost adusa in sistem de franciza acum opt ani de Peeraj, cel mai important grup de francize de moda din Romania.

Brandul polonez de incalta­minte Kazar, activ pe segmentul premium al pietei de profil, ar putea reveni in Romania in viitorul apropiat, insa mai intai online, fie direct cu un magazin virtual propriu, fie printr-un parteneriat cu un marketplace.

„Am fost prezenti in Romania in sistem de franciza (acum circa opt ani – n. red.). Am renuntat la operatiunile locale din cauza unor neintelegeri cu francizatul care avea si alte activati (de moda – n.red.)“, spune Arkadiusz Brzostowski, director de vanzari si dezvoltare in cadrul Kazar.

Sursa: zf.ro


Element Industrial a demarat o investitie de 25 mil. euro la Braila. Andrei Jerca, managing director: Am primit de curand autorizatia de construire pentru prima faza, de 10.000 mp, o optiune pentru distributie, productie sau logistica, cu acces direct la E584

Element Industrial a demarat o investiţie de 25 mil. euro la Brăila. Andrei Jerca, managing director: Am primit de curând autorizaţia de construire pentru prima fază, de 10.000 mp, o opţiune pentru distribuţie, producţie sau logistică, cu acces direct la E584Dezvoltatorul imobiliar Element Industrial, controlat de antreprenorul Ionut Dumitrescu, a demarat nou proiect in partea de est a tarii, ELI Park Braila, o investitie totala de peste 25 milioane de euro.

„Braila are toate avantajele de care o afacere are nevoie: pozitionare in nod rutiero-naval, forta de munca, deschiderea data de podul peste Dunare si, nu in ultimul rand, autoritati locale care fac toate eforturile pentru atragerea investitorilor in zona. Am primit de curand autorizatia de construire pentru prima faza, de 10.000 mp, o optiune pentru distributie, productie sau logistica, cu acces direct la E584,“ spune Andrei Jerca, managing director, Element Industrial.

Sursa: zf.ro


Maria Bucurenciu, director magazin Smart GSM: „Vrem ca in urmatorii doi ani sa deschidem cate un magazin in fiecare sector al Capitalei“

ZF ECOSISTEMUL MARKETPLACE. Maria Bucurenciu, director magazin Smart GSM:  „Vrem ca în următorii doi ani să deschidem câte un magazin în fiecare  sector al Capitalei“Smart GSM, un business cu origini in Sibiu si prezenta pe platforma Marketplace a eMAG, se va extinde in curand cu un magazin in centrul comercial Mega Mall din Capitala.

Lansat in 2011, businessul Smart GSM a inceput cu un magazin de 11 mp, axat pe vanzarea de telefoane si accesorii pentru telefoane, cat si pe furnizarea de service. Com­pania a devenit dealer autorizat Apple in 2011, moment care coincide cu lansarea iPhone 4S.

In magazin vand acum insa si accesorii, tablete, laptopuri, gadgeturi ale altor marci. In 2018, compania a intrat pe platforma marketplace a eMAG, iar anul trecut, businessul a inregistrat vanzari de 300.000 de euro, din care 70-80% realizate prin intermediul marketplace-ului.

„Ei au venit cu toate resursele si instrumentele, iar ulterior am inregistrat un plus mare de vanzare atunci, cat si acum. Recomand tuturor antreprenorilor care isi doresc o crestere in activitatea lor sa se ajute de aceasta sursa – de aceste instrumente care sunt puse la dispozitie de eMAG si care te ajuta, efectiv, sa iti dezvolti afacerea“, a spus Maria Bucurenciu, director de magazin Smart GSM

„Ne-am propus sa deschidem mai multe magazine in tara, sa fim fizic prezenti alaturi de clientii nostri. In a doua parte a lunii vom inaugura un magazin in Mega Mall si vom creste totodata si numarul produselor listate online“, descrie Maria Bucurenciu planurile companiei pentru perioada urmatoare.

Ea precizeaza ca in urmatorii doi ani si-au propus sa deschida cate un magazin in fiecare sector al Capitalei si in cele mai mari orase ale tarii. „Asta nu inseamna ca nu lucram si la cresterea in online, dar vrem sa ne extindem pe plan fizic, de aceea toate resursele noastre merg pe partea de offline in momentul acesta.“ Un alt pilon de dezvoltare pe termen lung va fi expansiunea prin intermediul francizelor.

Sursa: zf.ro


Dodo Pizza pregateste o extindere agresiva in Romania. Planul – 100 de restaurante. Ne bazam pe angajatii nepalezi, ei sunt baza functionarii pizzeriilor!

VIDEO PROFIT NEWS TV - Dodo Pizza pregătește o extindere agresivă în România. Planul - 100 de restaurante. Ne bazăm pe angajații nepalezi, ei sunt baza funcționării pizzeriilor!Dodo Pizza, retea fondata in Rusia si operand pe piata locala in franciza, se pregateste sa deschida, in urmatorii ani, peste 90 de restaurante, din care circa 70% in franciza. La acest moment, reteaua detine la Bucuresti si Brasov 8 pizzerii si se bazeaza in mare masura pe angajati nepalezi, acestia reprezentand 25% din personal.

“Planul este sa dezvoltam reteaua noastra proprie in orasele in care suntem prezenti, in Bucuresti si Brasov, si sa ne ocupam de extinderea in Constanta, Ploiesti si Pitesti, iar pentru celelelalte orase sa gasim parteneri foarte motivati. Pana in 2030 vom avea 100 de pizzerii, in orase de peste 50.000 de locuitori”, a declarat Sergiu Bolocan, Managing Partner Dodo Pizza Romania.

Sursa: profit.ro


Un nou jucator – Retailerul Anson’s, detinut de Peek&Cloppenburg, intra in Romania

Un nou jucător - Retailerul Anson's, deținut de Peek&Cloppenburg, intră în RomâniaRetailerul de moda pentru barbati Anson’s Herrenhaus intra in Romania, primul magazin urmand sa fie deschis in Bucuresti chiar luna aceasta.

Pe langa Romania, compania se va extinde cu brandul Anson’s si in Croatia si Cehia.

Compania germana Peek&Cloppenburg este deja prezenta in Romania cu brandul omonim. Retailerul detine opt magazine pe piata din Romania, patru dintre acestea fiind in mall-uri din Bucuresti.

In viziunea companiei, experienta anterioara pe pietele din regiune si infrastructura Peek&Cloppenburg vor face ca intrarea Anson’s in Europa de Est sa fie un proces lipsit de dificultati.

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide