+40.732.142.922

Stirile saptamanii 13 – 19 mai

Compania brasoveana de inchirieri de autorulote Haff se extinde in Cluj si Timisoara si iese si pe pietele externe, vizand Grecia si Croatia

Haff si-a majorat de peste opt ori vanzarile in ultimul an, de la 435.000 de euro in 2017 la 3,7 milioane de euro in 2018.

Haff, companie care inchiriaza autorulote, infiintata in 2015 de Florin si Andra Hrituliac, se extinde cu doua noi filiale in Cluj-Napoca si Timisoara in iunie 2019.

„Am demarat deja selectia a doua locatii noi in Cluj-Napoca si Timisoara, datorita cererilor primite din partea clientilor din aceste regiuni. Cele doua filiale vor fi active incepand cu data de 10 iunie. Avem un cost mediu initial de aproximativ 70.000 de euro pentru deschiderea fiecarei filiale, urmate de un cost minim lunar de 12.000 de euro per filiala. In primul an, investitia se ridica la aproximativ 230.000 de euro per filiala, urmand sa se stabilizeze la un nivel anual de 150.000 de euro“, a spus antreprenorul.

Sursa: zf.ro


McDonald’s si-a majorat vanzarile cu 15%, la 780 de milioane de lei. Profitul net a fost de 90 milioane de lei

McDonald’s şi-a majorat vânzările cu 15%, la 780 de milioane de lei. Profitul net a fost de 90 milioane de leiLantul de restaurante de tip fast-food McDonald’s, liderul pietei de profil din Romania, a incheiat anul 2018 cu afaceri de 780 mil. lei, in urcare cu circa 15% fata de 2017.

Cresterea cifrei de afaceri a McDonald’s Romania din ultimii ani a fost sustinuta pe de-o parte de evolutia buna a consumului si a economiei in ansamblul sau, si pe de alta parte de expansiune si investitii. Daniel Boaje, CEO-ul si ac­tio­narul minoritar al businessului local, spunea la inceputul lui 2019 ca ritmul de crestere de doua cifre (peste 10%) de anul trecut se va mentine si anul acesta.  Gigantul american activ pe seg­men­tul fast-food este liderul pietei de res­taurante din Romania, atat dupa cifra de afaceri, cat si dupa numarul de resta­u­rante. McDonald’s, pre­zent local in sis­tem de franciza, are aproape 80 de res­tau­rante si continua expansiunea in Ro­ma­nia cu 7 noi unitati la nivelul lui 2019.

Sursa: zf.ro


Planuri extrem de ambitioase: Sphera Franchise Group va deschide cel putin 80 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell pana in 2022

Grupul de restaurante continua expansiunea KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania, dar si pe cea a KFC in Italia.  La finalul lui 2018 Sphera Franchise Group avea in total aproape 140 de restaurante dintre care 88 erau KFC (76 restaurante in Romania, doua in Republica Moldova si 10 in Italia), 45 de unitati Pizza Hut (din care 22 sunt unitati de livrare, iar restul de tip dine-in) si 5 localuri Taco Bell. Businessul cumulat s-a apropiat de 800 de milioane de lei anul trecut, dupa un plus de 34,5%.

„Pentru a atrage clienti noi si pen­tru a consolida cota de pia­ta a brandurilor, grupul in­ten­tioneaza sa extinda retea­ua de restaurante atat in teritorii noi, cat si in cele existente. Pe ter­men mediu, grupul intentioneaza sa acce­lereze extinderea restaurantelor prin des­chi­derea unui numar mediu de 25 de unitati pe an“, spun oficialii Sphera Franchise Group.

Sursa: zf.ro


Iulius Mall din Timisoara dubleaza suprafata celor cinci magazine din grupul Inditex, iar spaniolii mai aduc doua branduri noi

Iulius Mall din Timişoara dublează suprafaţa celor cinci magazine din grupul Inditex, iar spaniolii mai aduc două branduri noiCele doua magazine noi poarta brandurile Zara Home (decoratiuni pentru locuinta) si Oysho (lenjerie intima) si sunt primele din Timisoara sub aceste marci.

Gigantul spaniol Inditex, unul dintre cele mai importante nume din moda mondiala, care detine in portofoliu mai multe marci internationale in frunte cu Zara, deschide doua noi magazine in Iulius Mall, parte a ansamblului mixt Iulius Town din Timisoara (denumit anterior Openville).

Sursa: zf.ro


Fondul NEPI: Statiunile din Romania au nevoie de infrastructura pentru a creste interesul pentru centrele comerciale

Fondul NEPI: StaÅ£iunile din România au nevoie de infrastructură pentru a creşte interesul pentru centrele comercialeOrasele sub 50.000 de locuitori pot sus­tine centre comerciale, insa acestea au nevoie de un numar mai mare de turisti pentru a sustine businessul. Statiunile din Romania ar putea deveni in­teresante pentru investitii in zona centrelor comerciale, insa pentru ca acest lucru sa se intample este nevoie de investitii semnificative in infrastructura.

„Avem proprietati care merg foarte bine in orase mici, de sub 50.000 de locuitori, dar niciuna nu este in Romania. In Slova­cia, de exemplu, avem in por­tofoliu o proprietate foarte mica intr-un oras cam de dimensiunea orasului Sinaia – are 10.300 mp GLA, iar chiria anuala este de 2,5 mil euro. Putin ca total, dar raportat la metrul patrat este in top. Acest centru comercial nu are food anchor, nici supermarket: sunt oferite doar servicii premium si fashion. Turistii genereaza acolo un trafic suplimentar, iar rezul­ta­te­le se observa in vanzari“, spune Alex Morar, CEO al fondului NEPI-Rockcastle.

Sursa: zf.ro


Arhitectul celui mai mare lant de cafenele

Cum a reuşit românul Radu Savopol să construiască cel mai mare lanÅ£ de cafenele de pe piaÅ£a locală. A vândut 6,5 milioane de cafele la 5 lei în 4 aniDupa aproximativ patru ani de la lansarea lantului de cafenele 5 to go, Radu Savopol si-a pastrat obiceiul de a-si incepe dimineaTa cu o cafea bauta intr-o locatie a retelei si pe cel de a intreba, la finalul interviului, „Unde sunt birourile voastre?”, pentru a identifica noi locatii de dezvoltare. Ambitiile sale au dobandit insa noi dimensiuni.

Anul trecut, grupul 5 to go genera afaceri de 5,5 milioane de euro, iar pentru anul acesta si-au propus sa ajunga la o cifra de afaceri de 8 milioane de euro, odata cu atingerea obiectivului de a deschide 50 de noi unitati.

Daca la inceput Radu Savopol si-a propus sa deschida intre 15 si 20 de cafenele anual, planul pentru anul acesta include deschiderea a inca 50 de unitati. Antreprenorul si-a fixat de la inceput o strategie bine definita in alegerea locului, ce implica atat bifarea unor zone ale orasului, cat si atentia la celelalte afaceri care le inconjoara. „Am acoperit zonele «fierbinti», zona Pipera am acoperit-o total, sunt in jur de 6 locatii acolo, in zona Romana – Amzei, avem 6; ce nu avem noi acoperit sunt cartierele – vrem sa intram acolo, avem Drumul Taberei, Militari, Titan, Berceni – Piata Sudului”, exemplifica el precizand ca in urmatorii doi ani si-au propus sa ajunga la 300 de locatii. Iar daca in prezent s-au extins in 14 orase din tara, planurile pe termen scurt implica deschiderea unitatilor 5 to go in alte patru noi orase; in majoritatea oraselor extinderea se realizeaza printr-un masterfrancizor.

Sursa: businessmagazin.ro


KFC vrea sa introduca kiosk-uri in 30% din restaurantele din Romania pana la finalul acestui an

KFC vrea sa introduca kiosk-uri in 30% din restaurantele din Romania pana la finalul acestui anKFC vrea sa introduca kiosk-uri in 30% din restaurantele din Romania pana la finalul acestui an, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer in cadrul Sphera Franchise Group, grupul din domeniul food service din Romania, care detine companiile care opereaza in sistem de masterfranciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

In prezent, KFC a instalat kiosk-uri in sase locatii, dar vrea sa ajunga la 30 pana la finalul anului.

“Incepand din 2018, am introdus noi sisteme de comanda in restaurantele KFC, si anume kiosk-uri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar si cresterea interactiunii cu clientii. Pe parcursul anului trecut, sistemele kiosk au fost instalate in sase dintre restaurantele KFC din capitala, si, totodata, la nivel national: KFC Mihai Bravu Drive-Thru si KFC Oltenitei Drive-Thru din Bucuresti, alaturi de KFC in Roman, Alba Iulia si Satu Mare, in acesta din urma locatii de tip food court si Drive-Thru. Pe parcursul anului curent vom include kiosk-urile in aproximativ 30% din restaurantele deja existente si, astfel, alte peste 20 de noi locatii vor beneficia de optiunea rapida de comanda”, a raspuns Monica Eftimie.

Sursa: wall-street.ro


Brokerul de asigurari RITTER deschide un nou concept de agentie in Baneasa Shopping City si ofera asigurari de calatorie gratuite

(P) Brokerul de asigurari RITTER deschide un nou concept de agentie in Baneasa Shopping City si ofera asigurari de calatorie gratuiteRITTER Broker, jucator activ in piata de brokeraj de asigurari, deschide a doua agentie in Baneasa Shopping City si isi continua dezvoltarea pe piata locala printr-un concept unic de vanzari produse de asigurari, punctul fiind situat in zona de food court, nivel -1, acces direct si din parcarea subterana si vine in intampinarea clientilor sai cu servicii premium de vanzari produse de asigurari, pensii private pilon III, leasing financiar si operational.

“Ne dorim sa ajungem mai aproape de viitorii nostri clienti, sa guste putin din experienta serviciilor oferite de noi si pentru ca si-au planificat un city break, sa plece protejati pentru a se bucura de zilele de concediu. “ declara Alexandra Bratescu – Directorul de vanzari RITTER Broker.

Anul 2018 s-a incheiat pentru Ritter Broker cu o cifra de afaceri de aproximativ 14 000 000 lei, avand o crestere de aproximativ 20% fata de anul 2017, si un numar de polite vandute de aproximativ 60 000. Tot in anul 2018, Ritter Broker a devenit parte a grupului de firme Niro Investem, printr-o preluare a 50% din actiunile companiei.

Sursa: wall-street.ro


Brandul Nomasvello a inaugurat cel de-al 49-lea salon de infrumusetare premium, in Mures

COMUNICAT DE PRESĂ: Brandul Nomasvello a inaugurat cel de-al 49-lea salon de înfrumuseţare premium, în MureşFranciza Nomasvello, cea mai mare retea de saloane de infrumusetare din lume, specializata in epilare definitiva si terapii faciale cu IPL, a deschis recent Nomasvello Mures, al 49-lea salon al retelei.

Nomasvello a fost infiintat in anul 2007, in Spania si in prezent numara peste1.200 de centre,regasite in 16 tari de pe 3 continente si mai mult de 1 milion de clienti multumiti. Brandul a intrat pe piata autohtona in anul 2010, deschizand 49 de centre de infrumusetare in doar 9 ani. Brandul No+Vello este prezent de 6 ani in Top 100 Cele mai Bune Francize din Lume, ocupand Locul 1 pe segmentul SPA, de Ingrijire Personala.

Sursa: news.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide