+40.723.622.253

Stirile saptamanii 13 – 19 iulie

Romania este a opta cea mai importanta piata pentru grupul polonez Amrest. Pe piata locala sunt deschise 52 de cafenele Starbucks si doua restaurante Burger King, adica 2,3% din totalul unitatilor grupului Compania a anuntat noi planuri de dezvoltare

Romania este a opta cea mai importanta piata pentru grupul polonez AmRest dupa numarul de restaurante, cu un total de 54 de unitati la finalul anului trecut. Din total, 52 sunt cafenele Starbucks si doua sunt restaurante Burger King.

Acestea sunt singurele doua branduri pentru care polonezii detin franciza in Romania. La nivel mondial si pe pietele mai puternice, ei au si alte nume in portofoliu, precum KFC, Pizza Hut sau La Tagliatella.

Sursa: zf.ro


Gabriel Sandu, proprietarul magazinelor Pronto: Avem 15 magazine, dar anul acesta vrem sa reincepem expansiunea si sa mai deschidem cinci. Am identificat deja cinci locatii la cheie, asteptam doar acordul din partea Carrefour, compania-mama care a lansat franciza Pronto pe piata locala

Gabriel Sandu, proprietarul magazinelor Pronto: Avem 15 magazine ...Gabriel Sandu, proprietarul magazinelor de proximitate Pronto, cel mai mare francizat al francezilor de la Carrefour in Romania, care opereaza 15 magazine express in Capitala, spune ca anul acesta reteaua Pronto va ajunge la un numar de 20 de magazine in Bucuresti.

„Momentan avem 15 magazine si speram ca anul acesta sa reincepem expansiunea si sa deschidem inca cinci locatii. Perioada de criza este un context bun pentru expansiune si dezvoltare si cred ca putem sa ne atingem obiectivele pentru anul in curs“, a spus Gabriel Sandu.

In plus, incepand cu anul 2021, proprietarul rete­lei de magazine Pronto are in plan sa deschida cate 20-25 de noi locatii in fiecare an. De asemenea, Gabriel Sandu vrea sa extinda reteaua de magazine in cartiere intens populate, precum este Drumul Taberei. „Ne dorim sa deschidem in locuri cu habitat inalt. Din experienta acumulata in cei sapte ani de cand am inceput sa dezvoltam aceasta retea de magazine, am invatat ca aceste locuri sunt cele mai potrivite pentru businessul nostru.“

Sursa: zf.ro


Corina Ilea s-a intors in Romania dupa zece ani in Canada si a deschis doua cafenele, in Cluj si Bucuresti, unde clientii isi pot picta propriile obiecte ceramice

Afaceri de la zero. Corina Ilea s-a întors în România după zece ...Corina Ilea a revenit in Romania in 2016, dupa ce locuise vreme de zece ani in Canada. S-a stabilit la Cluj-Napoca si acolo a deschis prima cafenea Ceramic Cafe, un concept de local unde cei care vin isi pot alege un obiect din ceramica pe care il pot picta dupa propriile dorinte.

„E o poveste lunga, care s-a dezvoltat in timp. Eu am stat zece ani in Canada, un loc unde partea creativa conteaza foarte mult. In 2016 m-am intors in Romania, avand nevoia de comunitate. Am ajuns in Cluj, un oras pe care nu il cunosteam foarte bine la momentul respectiv. Am vrut sa creez un loc unde oamenii sa vina si sa se desco­pe­re“, a povestit Corina Ilea

„In Bucuresti, am deschis in februarie, iar pe 8 martie era plin. Sunau telefoanele, aveam programari, erau grupuri care se anuntasera, dar lucrurile s-au oprit repede, cafeneaua a fost complet inchisa pana pe 1 iunie. Revenirea a fost interesanta. In acest moment, toate atelierele au loc doar pe terasa“, mai spune Corina Ilea.

La inceputul acestui an, planul Corinei Ilea sa duca Ceramic Cafe si in Timisoara si, treptat, sa multiplice conceptul si in alte mari orase din Romania. Anul trecut primise propuneri sa deschida francize chiar si in Germania si Austria. Pandemia a mai temperat insa proiectele, iar acum fondatoarea Ceramic Cafe se concentreaza doar pe cele doua spatii deja deschise.

Sursa: zf.ro


Nicoleta Hritcu, Cuptorul Moldovencei: Romania are nevoie de o strategie de tara, de la un proiect de educatie la un proiect pentru produsele traditionale

Investiţi în România! Un proiect ZF & CEC Bank. Nicoleta Hriţcu ...Cuptorul Moldovencei a fost infiintat in 2012, la Iasi, de Nicoleta si Radu Hritcu si este una din cele mai importante retele de cofetarii din regiunea Moldovei. Iar in 2018, Nicoleta si Radu Hritcu au lansat si brandul Glazurai.

In 2019, Cuptorul Moldovencei a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 mil. euro, iar Glazurai a inregistrat o cifra de afaceri de 0,4 mil. euro.

„Am reusit sa crestem la un business de 2 mil. euro printr-o crestere graduala, in fiecare an am deschis cate o noua locatie, sase magazine Cuptorul Moldovencei si unul Glazurai si trei laboratoare functio­nale, toate in Iasi. Anul acesta estimam un business de 2,5-3 mil. euro datorita celor doua noi magazine. Avem in grup Glazurai, Cuptorul Moldovencei si Placintaria Moderna prin care sa facem placinte, dar la un pret mai mic. Noi ne gandim si la un bistrou cu mancare moldoveneasca, dar nu in urmatorii cinci ani“, a spus Nicoleta Hritcu.

Obiectivul fondatorilor este de a deveni in cel mult doi ani, unul dintre cei mai mari jucatori in acest domeniu si de a se extinde la nivel national, in prima faza prin magazine proprii, apoi prin franciza.

„Pentru dezvoltare avem pe lista Cluj, Timisoara si Bucurestiul. Dintre acestea noi vom incepe cu un oras mai mic, nu neaparat cu Bucurestiul, noi suntem cu povesti si avem nevoie de un oras unde sa ne facem auziti, iar in Bucuresti este prea mult zgomot. Businessul Glazurai sau Cuptorul Moldovencei tine de om, de poveste, de produs, portofoliu, iar toate acestea se comunica. Noi luam in calcul si francizarea, dar acestea sunt detalii pe care le vom lua in echipa“, a declarat Nicoleta Hritcu.

Sursa: zf.ro 


Retailerul polonez de incaltaminte CCC merge inainte cu planul de extindere si deschide un nou magazin la Targu Mures, a 73-a unitate din tara

Retailerul polonez de încălţăminte CCC merge înainte cu planul de extindere şi deschide un nou magazin la Târgu Mureş, a 73-a unitate din ţarăRetailerul polonez CCC, al doilea cel mai important jucator de pe piata locala de incaltaminte, anunta deschiderea celui de-al treilea magazin din Targu Mures, in incinta centrului comercial Shopping City, si ajunge la o retea de 73 de unitati pe plan local.

Aceasta este ce-a de-a doua inaugurare facuta de companie de la inceputul anului, dupa ce, pe 15 mai, retailerul a anuntat deschiderea unui magazin in Miercurea Ciuc.

Sursa: zf.ro


MARC O’POLO a deschis al doilea magazin din Romania, in Iulius Mall Cluj

MARC O’POLO a deschis al doilea magazin din România, în Iulius Mall ClujMARC O’POLO a deschis primul magazin din afara Bucurestiului si al doilea din Romania, in Iulius Mall Cluj, noua unitate avand o suprafata de peste 150 mp, potrivit unui comunicat de presa.

„Gratie localizarii in centrul orasului si gamei diverse de facilitati oferite, Iulius Mall Cluj reprezinta locatia ideala pentru a fi aproape de clientii nostri”, a spus Carsten Lehnen, managing director MARC O’POLO Romania.

Fondat la Stockholm in 1967, brandul cuprinde astazi colectiile MARC O’POLO Modern Casual, MARC O’POLO Denim, MARC O’POLO Shoes si Accesorii MARC O’POLO, precum si cele de licente. Sediul central, aflat la sud de München, in Stephanskirchen, aprovizioneaza 2.200 de magazine, parteneri de retail si de franciza la nivel international.

Sursa: wall-street.ro


KFC deschide un nou restaurant Drive-Thru in Vulcan Value Center, Bucuresti

KFC deschide un nou restaurant în Vulcan Value Center, BucureștiSphera Franchise Group, operatorul pe plan local, in sistem de franciza, al lantului de restaurante KFC, continua planurile de expansiune si, odata cu deschiderea unei noi unitati Drive-Thru in Capitala, ajunge la 17 astfel de locatii, potrivit unui comunicat de presa.

Pentru a se alinia actualelor masuri de siguranta stabilite de catre autoritati, in unitate au fost montate ecrane de protectie in zonele de plata si preluare comenzi, iar angajatii sunt dotati cu manusi si masti de unica folosinta.

Sphera Franchise Group S.A. este unul dintre cele mai mari grupuri din industria de food service din Romania si detine companiile care opereaza in sistem de master franciza brand-urile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

Sursa: wall-street.ro


Un centru comercial isi amana deschiderea din cauza pandemiei de coronavirus

Un centru comercial își amână deschiderea din cauza pandemiei de coronavirusDeschiderea Colosseum Mall, planificata initial pentru sfarsitul acestui an, este reprogramata pentru 2021, avand in vedere impredictibilitatea mediului de afaceri sub impactul pandemiei Covid-19.

”Impreuna cu partenerii nostri de afaceri am decis sa vizam anul 2021 pentru lansarea Colosseum Mall. Este o decizie naturala si responsabila in contextul actual, pentru a diminua riscurile atat pentru noi ca dezvoltatori, cat si pentru brandurile care s-au alaturat proiectului nostru.”, a spus Mihai Dinu, Director General Colosseum Mall.

Sursa: wall-street.ro


Primul Zara Home din regiunea de nord-est se deschide in ansamblul Palas Iasi

Primul Zara Home din regiunea de nord-est se deschide în ansamblul Palas IașiZara Home, brand apartinand grupului Inditex, inaugureaza primul sau magazin din regiunea de nord-est in componenta de retail a ansamblului multifunctional Palas Iasi. Este cel mai nou concept lansat de Zara Home si primul de acest tip din afara Capitalei, adaptat contextului actual.

Zara Home este un brand esential pentru cei care adopta un stil de viata modern si care pun accent pe ambientul reconfortant al propriei locuintei. Inditex este cel mai mare grup de companii de fashion din lume, alaturi de care am dezvoltat colaborari de lunga durata. Palas este locul preferat de retaileri pentru lansarea noilor lor concepte in intreaga regiune si credem ca si de aceasta data vom reusi sa surprindem publicul in mod placut, prin lansarea Zara Home ”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide