0765.438.336

Stirile saptamanii 13 – 19 decembrie

Lantul de restaurante Maison des Crepes, lansat in 2016 de Valentin si Ruxandra Strugaru, se extinde cu patru restaurante in franciza in Buzau, Bucuresti, Ploiesti si Iasi, in parteneriat cu City Grill

Lantul de restaurante Maison des Crepes, lansat in 2016 de Valentin si Ruxandra Strugaru, se extinde cu patru restaurante in franciza in Buzau, Bucuresti, Ploiesti si Iasi, in parteneriat cu Grupul City Grill.

In vara acestui an, City Grill, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de restaurante din Roma­nia, a preluat 49% din Maison des Crepes, iar Valentin Strugaru a pastrat pachetul majoritar. Strugaru a lucrat anterior in cadrul Domino’s Pizza, o multinationala adusa lo­cal in sistem de franciza.

”Inca de la lansarea primului restaurant Maison des Crepes, romanii au redescoperit clatitele, indragostindu-se de preparatele noastre, fie ca vorbim de clatite mai complexe,  sau retete simple, unele mai noi, altele devenite repere internationale, ce au cucerit lumea intreaga de-a lungul anilor. Ne onoreaza emotia pe care o generam cu fiecare preparat culinar si artistic pe care il servim clientilor nostri si ne dorim ca viitorii parteneri francizati sa continue si sa dezvolte aceasta traditie. Am creionat proiectul de expansiune prin franciza de la inceput in minte si, paradoxal, iata ca un moment de criza fara precedent a fost contextul optim pentru a il aduce la realitate, alaturi de parteneri redutabili, fara de care nu am fi putut avea dinamica actuala si alaturi de care planurile se contureaza peste asteptari”, a declarat Valentin Strugaru, Co-fondator Maison des Crepes.

Sursa: zf.ro


Lanturile romanesti de cafenele si restaurante isi muta privirea catre Occident pentru expansiune. „Avantajul vine din partea de cultura a clientului, orientata spre consum“

Lanţurile româneşti de cafenele şi restaurante îşi mută privirea către Occident pentru expansiune. „Avantajul vine din partea de cultură a clientului, orientată spre consum“5 to Go si DAbo Doner sunt doua branduri romanesti din piata res­ta­urantelor si cafenelelor care se ga­sesc acum in Franta sau Marea Britanie. Antreprenorii care au creat aceste concepte pe plan local si-au fa­cut curaj in plina pan­demie sa mearga pe pie­te unde gastro­no­mia si cafeaua sunt la ele acasa, unde sunt ridicate la rang de arta. Iar planurile lor nu se opresc aici, la fel cum mai sunt si alti antreprenori care isi indreapta privirea catre Occident.

„Ridicam toate panzele sus si am incredere ca vom face o figura frumoasa in Franta, aici unde industria HoReCa este una dintre cele mai performante din lume!“, spunea Radu Savopol, cofondator al 5 to Go, cel mai extins jucator de pe piata locala a cafenelelor, la deschiderea primei unitati din Orasul Luminilor.

Sursa: zf.ro


Reteaua 5 to go vrea sa deschida 200 de noi unitati in 2022 si sa atinga borna de 500 de cafenele. Compania va incheia anul cu afaceri de 13,5 milioane de euro, peste asteptari si un nivel aproape dublu fata de 2020

Reţeaua 5 to go vrea să deschidă 200 de noi unităţi în 2022 şi să atingă borna de 500 de cafenele. Compania va încheia anul cu afaceri de 13,5 milioane de euro, peste aşteptări şi un nivel aproape dublu faţă de 2020Lantul de cafenele 5 to go a ajuns la aproape 300 de unitati la nivel national dupa ce in 2021 au fost inaugurate 90 de puncte noi, alte 16 fiind in proces de amenajare pentru a fi deschise curand.

„In 2021, am avut motoarele tu­rate mai mult ca niciodata. Se stie cat de dificila a fost perioada aceasta, iar efor­turile de a pastra cafenelele des­chise si francizele active pentru par­te­nerii nostri au adus o presiune mare pentru echipa centrala. Tocmai de aceea, am investit in consolidarea echipei. Anul acesta aproape s-a dublat numarul colegilor, in special in departamentele care ofera sprijin in relatia cu francizatii, precum cel de business development, customer ser­vice si retail“, a declarat Radu Savopol, cofondator, 5 to go.

Sursa: zf.ro


Deva Mall, un centru comercial scos de mai multi ani la vanzare si intrat in faliment, a fost cumparat de o firma din Oradea cu 13,3 mil. lei

Deva Mall, un centru comercial scos de mai mulţi ani la vânzare şi intrat în faliment, a fost cumpărat de o firmă din Oradea cu 13,3 mil. leiCentrul comercial Deva Mall, scos la vanzare in urma cu mai bine de cinci ani, a fost vandut cu 13,3 milioane de lei catre Farales SRL, o firma din Oradea. Licitatia a avut loc astazi, iar pretul de pornire a fost de aproximativ 11,1 milioane de lei.

„In vederea adjudecarii acestui activ, s-au inscris doi ofertanti. Ambii au oferit pretul de pornire a licitatiei. Activul reprezentand Deva Mall, in bloc cu bunurile mobile-stocuri, a fost adjudecat la pretul total 13.315.658,94 lei, pret cu TVA inclus pentru stocuri, de catre societatea Farales SRL cu sediu in Oradea. Reamintim, deschiderea procedurii de insolventa impotriva Dor Pluricomprest SRL a fost dispusa la data de 21.11.2011 in dosarul nr. 7372/97/2011, aflat pe rolul Tribunalului Hunedoara. Desi s-a incercat redresarea economica a societatii, prin implementarea unui plan de reorganizare, ce a prevazut inclusiv vanzarea Deva Mall, acest lucru nu a fost posibil, iar in cele din urma, la data de 29.10.2020, Tribunalul Hunedoara a dispus deschiderea procedurii de faliment a societatii”, se arata intr-un anunt al casei de insolventa Expert Insolventa, administratorul judiciar al firmei Dor Pluricomprest, prin care este operat Deva Mall.

Sursa: zf.ro


Fondul de investitii Morphosis Capital face a treia tranzactie din 2021 si preia pachetul majoritar in cadrul Stay Fit Gym cu intentia de a extinde compania la nivel national

Fondul de investiţii Morphosis Capital face a treia tranzacţie din 2021 şi preia pachetul majoritar în cadrul Stay Fit Gym cu intenţia de a extinde compania la nivel naţional. Piaţa de fitness din România are o valoare estimată la 250 mil. euro şi are potenţial să se dublezeFondul de private equity Morphosis Capital, ale carui baze au fost puse de patru executivi romani, a preluat pachetul majoritar in cadrul Stay Fit Gym, o companie activa pe piata salilor de fitness.

Pentru Morphosis Capital aceasta este a treia tranzactie din 2021 dupa ce a preluat actiuni in cadrul Cronos Med (medicina estetica) si EMI (productie). Fondul ajunge astfel la sase companii in portofoliu, avand totodata si DocProcess (IT), Medima Health (sanatate) si Dr. Leahu Dental Clinics (stomatologie).

Sursa: zf.ro


Primii beneficiari ai programului „Go Local”, desfasurat de IULIUS, si-au inaugurat locatiile

Primii beneficiari ai programului „Go Local”, susținut de IULIUS, și-au inaugurat locațiileCompania IULIUS a anuntat ca va continua programul Go Local, prin care sprijina business-urile locale, aflate la inceput de drum, sa acceseze reteaua sa de centre comerciale.

Peste 150 de mici intreprinzatori s-au inscris, pana in prezent, in programul Go Local, pe care compania IULIUS l-a demarat in toamna. Campania isi propune sa ii incurajeze pe antreprenorii locali care nu au mai fost prezenti in centre comerciale sau mall-uri sa intre in proiectele IULIUS, oferindu-le o serie de avantaje. Programul este implementat in cele doua ansambluri mixed-use ale companiei, Palas Iasi si Iulius Town Timisoara, dar si in reteaua Iulius Mall din Suceava, Iasi si Cluj-Napoca. Obiectivul este de a creste numarul de retaileri activi si, din acest program, in cinci ani, sa se dezvolte noi retele de antreprenori la nivel national.

Vlad Giurgica a deschis, in ansamblul mixt Palas Iasi, prima sa locatie dintr-un proiect de retail, dupa alte trei in parcurile din oras. Intors acasa dupa 17 ani petrecuti in Italia, Vlad si-a investit economiile intr-un concept inedit de cafenea mobila, sub forma unei triciclete.

„Publicul a fost curios sa afle cum facem o cafea atat de buna pe un spatiu atat de mic. Am fost primiti cu incredere si ne-am dorit sa fim prezenti si in inima orasului, in ansamblul Palas. Programul Go Local este o mana de ajutor pentru cei care vor sa porneasca o afacere cu un cost mai mic, fiind o initiativa oportuna, mai ales in aceasta perioada dificila”, spune antreprenorul.

Sursa: wall-street.ro


Mega Mall aduce noi branduri locale si internationale: iStyle, My Geisha, Calzedonia si Tezenis

In perioada octombrie – decembrie 2021, noi magazine de fashion, beauty si tehnologie au completat portofoliul centrului comercial Mega Mall, printre care iSTYLE, brandul de beauty My Geisha, brandurile de lenjerie Calzedonia si Tezenis. Sinsay s-a relocat intr-un spatiu extins cu o suprafata de 1.200 mp, iar Jona a revenit cu un showroom mai spatios. Mega Mall si-a extins portofoliul cu patru noi magazine pentru familie, moda, design, arta.

Mega Mall continua programul Deschis: Pop-Up Shop prin inaugurarea a inca patru noi magazine si ii invita in continuare pe cei interesati sa se inscrie in program. Parteneriatul cu Mega Mall le va oferi acces la facilitati speciale, acces la clienti noi si expertiza din partea specialistilor de retail si marketing Mega Mall.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide