0723.622.253

Stirile saptamanii 13 – 19 august

Cremeria Emilia, reteaua de magazine cu inghetata a avut afaceri de 11 mil. lei in 2017 cu un profit de 2,5 mil. lei

Cremeria Emilia detine sapte magazine cu inghetata, patru dintre ele fiind in Bucuresti si vrea sa ajunga la 15 unitati in urmatorii trei ani.

„Suntem intr-o continua extindere, intentionam sa deschidem cel putin inca zece locatii in tara. In urmatorii doi-trei ani vrem sa ajungem la 15 locatii“, spune Alexandru Sautner, adminis­trator al Cremeria Emilia.

Sursa: zf.ro


Polonezii de la Pizza Dominium, care in cel mai bun moment ajunsesera la zece pizzerii in Romania, au tras obloanele si au iesit de pe piata locala

Momentan polonezii isi concentreaza atentia asupra pietei-mama, unde mai au 70 de localuri, potrivit datelor de pe site-ul propriu. Treptat, grupul s-a retras si de pe alte piete unde isi incercase norocul, precum Irlanda sau Belarus.

Lantul de pizzerii Pizza Domi­nium, controlat de un grup polonez cu acelasi nume, a iesit de pe piata locala dupa ce a inchis toate unitatile pe care le mai detinea in Romania, potrivit fostului CEO al companiei, executivul roman Daniel Grigorescu. El s-a retras de la conducerea companiei la inceputul acestui an si nu a oferit alte informatii privind decizia grupului de a face exit din Romania.

Sursa: zf.ro


Hainele United Colors of Benetton sunt produse in peste 50 de fabrici partenere si doua unitati proprii de productie din Romania

Grupul italian de moda Benetton, un gigant cu afaceri de peste 1 mld. euro si circa 5.000 de magazine, lucreaza in Romania cu peste 50 de fabrici care cos si croiesc haine sub branduri precum United Colors of Benetton sau Sisley.

Afacerile sunt grupate sub umbrela holdingului Edizione cu afaceri de 11,7 mld. euro si 64.000 de salariati in 2016, cel mai recent an pentru care exista date pe site-ul grupului. Totusi, cel mai cunoscut business este cel din moda, prezent pe cateva zeci de piete la nivel mondial. Italienii au trei branduri – United Colors of Benetton, Undercolors of Benetton si Sisley.

Sursa: zf.ro


Un antreprenor de 25 de ani face 5 mil. lei cu un magazin unde vinde doar produse importate din Statele Unite

Pasiunea pentru dulciuri „l-a costat“ 50.000 de euro pe Mircea Miloiu (25 de ani), bani pe care i-a investit in deschiderea businessului XO Market, care importa produse din Statele Unite, iar dupa sase ani de existenta antreprenorul mizeaza pe afaceri de 5 mil. lei in 2018.

„Nu pot spune ca este o afacere cu un profit scazut, dar lucrand 100% legal te lovesti de multe probleme si legi care in loc sa te ajute iti ingreuneaza munca. Investitia a fost de aproximativ 50.000 euro, bani proveniti de la parintii mei, si am amortizat-o in doi ani, dupa estimarile mele“, a spus Mircea Miloiu, proprietarul XO Market.

Sursa: zf.ro


Colliers: Suprafata de retail de la parterul cladirilor de birouri din zona Floreasca-Barbu Vacarescu din Capitala a atins 10.000 de metri patrati

Rezultatele pozitive obtinute de mixul dintre spatiile de retail si birouri vin ca urmare a asocierii oportune intre veniturile ridicate ale angajatilor si localizarea buna, cautata atat de catre operatorii HoReCa, cat si de catre dezvoltatorii de rezidential

Astfel, la fiecare 1.000 de metri patrati de cladiri de birouri din zona Floreasca-Barbu Vacarescu din Capitala, aproximativ 35-40 de metri patrati din cadrul acestora sunt dedicati comercializarii de diverse bunuri si servicii, astfel ca suprafata totala de retail de la parterul cladirilor din acesta zona a ajuns la 10.000 de metri patrati, iar chiriile generate de acestea au o pondere de 4-5% din totalul incasat de proprietari, arata o analiza realizata de firma de consultanta imobiliara Colliers International Romania.

Sursa: zf.ro


McDonald’s a ajuns al doilea jucator pe piata de cafenele dupa Starbucks cu afaceri de 50 mil. lei si 28 de unitati: „La totalul numarului de vizite cafenelele au contribuit cu circa 7%, ponderea in totalul businessului fiind similara“

Cafenelele McCafe contribuie cu circa 7% la businessul local al lantului de restaurante de tip fast-food McDonald’s de 687 mil. lei anul trecu. Aproape 40% din totalul celor 72 de restaurante McDonald’s din Romania au incorporata o cafenea, iar ponderea urmeaza sa creasca.

„In prezent avem 28 de cafenele McCafe, iar pana la finalul anului vom ajunge la 35 de astfel de unitati odata cu noile de deschideri de res­tau­rante“, spune Daniel Boaje. Americanii de la McDonald’s ope­reaza businessul din Romania in sistem de fran­ciza incepand cu anul 2016, cele 72 de restaurante fiind detinute de grupul maltez Premier Capital si de Daniel Boaje.

Sursa: zf.ro


Doi fosti angajati in multinationala fac afaceri de 3 milioane de euro din brokerajul de asigurari

Doi foşti angajaţi în multinaţională fac afaceri de 3 milioane de euro din brokerajul de asigurăriRitter Broker, o afacere infiintata de doi tineri antreprenori cu experienta in multinationale, axata pe brokerajul de asigurari, a ajuns in opt ani de activitate la afaceri de 13,5 milioane de lei.

Afacerea Ritter Broker a pornit de la intermedierea si consultanta in asigurari, iar pe parcursul anilor, compania si-a extins serviciile financiare acoperind si intermedierea contractelor de leasing financiar si operational, cat si intermedierea pensiilor private pilon III.

In prezent, Ritter Broker lucreaza cu 27 de societati de asigurari, trei societati de administrare a fondurilor de pensii pilon III si cu 10 companii de leasing financiar si operational.

„Am gandit francize Ritter Broker ca pe o forma de dezvoltare, in care vrem sa aducem si agenti economici care isi doresc sa isi mareasca veniturile, dar nu dispun de un capital financiar destul de mare, cat si experienta necesara pentru a porni singuri la drum”, spune Alexandra Bratescu.

Sursa: businessmagazin.ro


Vanzarile Sphera Franchise Group au crescut in S1, depasind 350 de milioane de lei

Vanzarile Sphera Franchise Group au crescut in S1, depasind 350 de milioane de leiSphera Franchise Group (Sphera) a inregistrat vanzari consolidate in valoare de 350,1 milioane lei in primele sase luni ale anului, in crestere cu 21,6% fata de rezultatele pro-forma din aceeasi perioada din 2017.

“Pentru Sphera, prima jumatate de an reprezinta dovada ca eforturile sustinute aduc rezultate pe masura. In aceasta perioada am navigat, inca o data, pe teritorii noi, prin deschiderea celui de-al treilea restaurant Taco Bell in Bucuresti si extinderea in continuare a retelei noastre de restaurante, atat in Romania, cat si in Italia. Performantele noastre solide nu doar ca s-au reflectat in rezultate, dar au atras si recunoastere internationala: am primit premiul ”Francizatul Anului”, cea mai inalta distinctie in cadrul YUM! Brands Inc. la nivel global. Toate aceste rezultate au fost posibile datorita eforturilor neobosite din partea fiecarui membru al echipei noastre, iar noi vom continua sa ne respectam angajamentele, oferind produse de calitate exceptionala la un pret foarte bun, cu servicii excelente, in locatii exceptionale”, a declarat Mark Hilton, CEO, Sphera Franchise Group.

Sursa: wall-street.ro


Retailerul Profi isi muta birourile in cladirea Anchor Plaza din zona Lujerului

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/profi-isi-muta-birourile-lujerului/Reteaua de supermarketuri Profi a inchiriat 800 de metri patrati in cladirea de birouri Anchor Plaza din Bucuresti, detinuta de compania turca Anchor Grup, care controleaza si centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania.

”Ne relocam sediul secundar din Bucuresti intr-o zona in plina dezvoltare (…)”, a declarat Gaetan Pacton, director expansiune al Profi. Tranzactie de inchiriere a fost intermediata de compania de consultanta imobiliara JLL Romania.

Profi, retea detinuta de fondul de investitii Mid Europa Partners, avea la finalul primului trimestru al acestui an 741 de magazine.

Sursa: newmoney.ro


Un mall cu piscina a fost scos la vanzare cu peste 12 milioane euro, la doi ani de la inaugurare

FOTO Un mall cu piscină a fost scos la vânzare cu peste 12 milioane euro, la doi ani de la inaugurareCentrul comercial Satu Mare Shopping Plaza, inaugurat in martie 2016, a fost scos la vanzare cu 12,5 milioane de euro, proprietarii intentionand sa se concentreze pe segmentul hotelier si pe cel al cladirilor rezidentiale. Mall-ul are o suprafata de 12.500 de metri patrati construiti si incaseaza lunar din chirii 70.000 de euro.

“L-am scos la vanzare gandindu-ma ca, poate, ar fi interesata vreo companie mai mare care doar cu asta se ocupa (cu retail de centre comercile), care sa il gestioneze, iar nu in ultimul rand sa fie o afacere buna pentru toata lumea.  Noi o sa ne axam mai departe pe cladiri rezidentiale si in domeniul hotelier”, a declarat Radu Bud, reprezentantul companiei Zirmmer Bud din Satu Mare, care detine mall-ul.

Sursa: profit.ro


Grupul israelian AFI Europe negociaza refinantarea cu 300 de milioane de euro a mall-ului AFI Cotroceni, cel mai mare din Romania

Grupul israelian AFI Europe negociază refinanțarea cu 300 de milioane de euro a mall-ului AFI Cotroceni, cel mai mare din RomâniaGrupul israelian AFI Europe Romania negociaza refinantarea cu 300 de milioane de euro a centrului comercial AFI Cotroceni Park din Bucuresti, cel mai valoros activ al companiei din Romania. Anul trecut, AFI Cotroceni a fost evaluat la 501 milioane de euro.

Negocierile sunt in curs, iar finantatorii sunt doua banci internationale.

Pe langa centrul comercial AFI Cotroceni, compania mai detine parcul de birouri AFI Park din Bucuresti si centrul comercial AFI Ploiesti. In plus, AFI Europe dezvolta un centru comercial la Brasov si un alt parc de birouri in Bucuresti.

AFI Europe opereaza in Romania, Cehia, Polonia, Germania, Bulgaria, Serbia, Ungaria si Letonia. Venitul operational net (NOI) din activele generatoare de venit din Romania ale AFI Europe a ajuns la 13,6 milioane de euro in primul trimestru al anului 2018, rezultate cu 12% mai mari fata de primul trimestru al anului 2017.

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide