Filiala locala a retailerului olandez Used Products a ajuns la afaceri de peste jumatate de milion de euro in Romania si cauta parteneri pentru a se extinde
Filiala locala a retailerului olandez Used Products, specializat in vanzarea de produse noi si pre-utilizate, a raportat afaceri de peste jumatate de milion de euro in primele noua luni din 2020, o crestere mai mare de 100% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand cifrele insumau 250.000 de euro.
Pana la finele anului, Alexandru Sasarman, antreprenorul clujean care a deschis prima franciza Used Products in Romania in 2018, se asteapta sa inregistreze o cifra de afaceri de circa 750.000 de euro si un profit net de peste 200.000 euro.
„Suntem, in prezent, in etape diferite de discutie pentru Bucuresti, Sibiu si Timisoara, conditiile de acceptare in lantul de francize sunt flexibile, insa fiecare potential candidat trebuie sa treaca printr-un proces riguros de selectie”, explica Alexandru Sasarman.
In Romania, compania intentioneaza sa se extinda si este in cautare de parteneri pentru orasele mari: Bucuresti, Timisoara, Constanta, Iasi, Brasov, Sibiu, Oradea si Arad.
Sursa: profit.ro
Christian Tour estimeaza ca va incheia anul cu vanzari de circa 40 de milioane de euro, cat avea cu zece ani in urma, si ca vor trece 2-3 ani pana sa revina la nivelul din 2019. Compania anunta ca va lansa un proiect pe zona de retail
Cristian Pandel, proprietarul agentiei de turism Christian Tour, estimeaza ca societatea va incheia anul 2020 cu vanzari de circa 40 de milioane de euro, aproximativ cat a inregistrat cu zece ani in urma, si crede ca vor trece probabil doi-trei ani pana sa revina la nivelul din 2019.
”Uraganul abatut asupra turismului la toate nivelurile, in hoteluri, agentii de turism, companii de transport, dar si in randul ghizilor sau lucratorilor sezonieri din domeniu, schimba dinamica si trendurile de consum ale romanilor in materie de vacante si determina antreprenorii romani din bransa sa dezvolte noi linii de business pentru a se consolida. Sezonul turistic 2020 se arata a fi cel mai atipic din ultimii ani, dat fiind contextul raspandirii epidemiei de coronavirus. Toate calculele si proiectiile pozitive facute de organizatorii de vacante din Romania la inceputul anului au fost date complet peste cap de izbucnirea pandemiei si introducerea restrictiilor de calatorie”, spun reprezentantii companiei.
Sursa: news.ro
5 to go deschide o noua cafenea in Bucuresti
In vremuri de pandemie si cu restaurantele, cafenelele sau barurile inchise, 5 to go deschide o noua cafenea in Bucuresti, in zona Aparatorii Patriei.
Cofondatorul Radu Savopol a declarat, ca lantul de cafenele 5 to go va deschide, pana la finalul acestui an, cele 100 de noi unitati, anuntate inca din 2019. In ciuda pandemiei, grupul romanesc spera sa treaca de cifra de afaceri de 10 milioane de euro, in crestere de la 8 milioane de euro, anul trecut.
Sursa: wall-street.ro
Cristina Chiriac, fondator Sense: Vrem sa dublam reteaua din Romania si sa ajungem la 30 de magazine, si incercam sa intram cu brandul propriu si pe piata internationala
Cristina Chiriac, fondatoarea marcii de moda Sense, spune ca planurile de viitor in ceea ce priveste brandul de haine vizeaza extinderea atat pe plan local, cat si pe pietele internationale. Astfel, antreprenoarea isi doreste sa intre pe pietele internationale mai intai prin intermediul platformelor online, iar apoi daca vanzarile vor merge bine, se gandeste sa deschida si magazine fizice.
„Marsam tot mai mult pe brandul propriu si vrem sa ramanem legati de planul initial de a ajunge la o retea de 30 de magazine doar in Romania. Acum avem doar 15 unitati. Incercam sa intram si pe piata internationala, mai intai online, accesand platforme internationale si daca avem vanzari sa incercam sa deschidem si magazine proprii. Ne-am gandit sa mergem in franciza, dar mai intai vrem sa vedem daca designul pe care il avem in colectii prinde si in piata externa“, spune Cristina Chiriac, fondatoare a Sense.
Sub brandul Sense exista in prezent 15 magazine fizice care acopera toate regiunile tarii, dar produsele pot fi gasite si online, in magazinul propriu si pe platformele de fashion multibrand. Vanzarile din online au crescut odata cu izbucnirea crizei generate de pandemie, dar acest segment a continuat sa inregistreze cresteri chiar si dupa ridicarea restrictiilor impuse de autoritati.
Sursa: zf.ro
METRO deschide un nou magazin LaDoiPasi
Deschis in regim de franciza, proprietarii noului magazin LaDoiPasi, de profesie cantareti, au invetit intr-un business propriu care, in contextul actual, sa aduca si beneficii comunitatii din care fac parte.
Un alt antreprenor din retea le-a recomandat sa intre sub umbrela LaDoiPasi, iar de la inceputul anului cand au avut ideea de a deschide un business, in doar cateva luni, cu sprijinul METRO au si deschis magazinul.
METRO opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In intreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienti care pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate.
Sursa: wall-street.ro
AFI a anuntat cand deschide mall-ul din Brasov
AFI Brasov trebuia initial sa fie inaugurat in luna mai, insa, pe fondul pandemiei, compania a amanat deschiderea centrului comercial, care ar urma sa fie cel mai mare proiect de retail care va fi livrat in Romania in 2020.
Centrul comercial AFI Brasov va fi inaugurat pe 21 octombrie.
“Prin acest proiect, AFI Europe Romania continua sa isi arate increderea in sinergia dintre cele doua tipuri de utilizare – retail si birouri – proiecte mixte care ofera o serie de beneficii atat chiriasilor cladirilor de birouri, cat si chiriasilor centrului comercial”, arata grupul la acea data.
Sursa: profit.ro