0765.438.336

Stirile saptamanii 12 – 18 noiembrie

Afacerile antreprenoriale castiga teren pe o piata a cafenelelor care nu a reusit inca sa atraga multe din numele internationale

Piata cafenelelor din Romania, despre care exista putine date statistice, este dominata de cateva nume internationale – Starbucks, McCafe (divizia de cafenele a McDonald’s), Gloria Jean’s – toate venite in sistem de franciza, si de o serie de afaceri antreprenoriale.

Pe acest segment castiga tot mai mult teren antreprenorii locali care au dezvoltat lanturi de cafenele ce ajung sa numere chiar si cateva zeci de unitati. Cateva exemple in acest sens sunt 5 to Go, Ted’s, The Coffee Shop sau Narcoffee Roasters.

Sursa: zf.ro


Otter Distribution: 15-20% din totalul produselor din magazinele noastre sunt „made in Romania“

Otter Distribution: 15-20% din totalul produselor din magazinele noastre sunt „made in România“Unu din cinci produse din magazinele grupului Otter Distribution este realizat in fabrici din Romania. Grupul, unul dintre cei mai mari jucatori locali din retailul si distributia de incaltaminte, detine in Romania peste 65 de magazine sub mai multe branduri. Acestora li se adauga patru unitati in strainatate, mai exact doua in Austria, la Viena, si doua in Cehia, la Praga si Brno.

„O buna parte din productia din magazinele noastre este realizata in fabrici din Romania. Cred ca vorbim de undeva la 15-20%“, spune Filip Schwartz, fondator si managing director al businessului.

Sursa: zf.ro


Puiu Darlea si Florin Goron, fondatorii spalatoriilor auto self-service Jetpoint: Vizam sa ajungem la 100 de locatii in urmatorii 5 ani, acum avem 20

Puiu Dârlea şi Florin Goron, fondatorii spălătoriilor auto self-service Jetpoint: Vizăm să ajungem la 100 de locaţii în următorii 5 ani, acum avem 20Planurile de extindere ale antreprenorilor Puiu Darlea si Florin Goron care au infiintat brandul de spalatorii de masini self-service Jetpoint urmaresc cresterea numarului de unitati de cinci ori in urmatorii cinci ani, pana la 100, dupa cum au anuntat antreprenorii prezenti la Forumul investitorilor in franciza, conferinta organizata de ZF impreuna cu francize.ro.

„Reteaua Jetpoint se extinde. Suntem prezenti in cele mai importante zone, am deschis trei locatii noi, deschidem prima statie Jetpoint in Austria, langa Viena. Rezultatele investitiilor in tehnologie inteligenta si functionarea cu zero angajati permite sa se deschida o statie Jetpoint oriunde”, a spus Puiu Darlea.

Sursa: zf.ro


Proprietarul Veranda Mall asteapta vanzari de 10 mil. euro pana in 2020, cu 2 mil. euro mai mult decat in 2018

Proprietarul Veranda Mall aşteaptă vânzări de 10 mil. euro până în 2020, cu 2 mil. euro mai mult decât în 2018Andrei Pogonaru, proprietarul centrului comercial Veranda din zona Obor din Bucuresti, spune ca se asteapta la vanzari de zece milioane de euro in mall in anul 2020. Pentru 2018, vanzarile estimate se situeaza la opt milioane de euro.

„Lucram acum la o extindere de circa 6.000 de metri patrati, o investitie de aproximativ zece milioane de euro. Intr-o prima faza, pana la sfarsitul lui noiembrie, se vor deschide World Class, Decathlon, BCR si Collin’s, iar in primavara va fi inaugurat cinematograful Cinemax”, spune Andrei Pogonaru.

Sursa: zf.ro


Compania austriaca Cineplexx va investi 25 mil. euro in constructia a opt cinematografe in Romania

Compania austriaca Cineplexx, operator de sali de cinematograf, va investi 25 de milioane de euro in opt cinematografe in mai multe orase din Romania, primele doua urmand a fi deschise in primul trimestru al anului viitor, in Bucuresti si Satu Mare, informeaza un comunicat remis MEDIAFAX.

Sursa: businessmagazin.ro


Cum a luat nastere si cum a evoluat in 20 de ani retailerul de accesorii si decoratiuni Meli Melo

Cum a luat nastere si cum a evoluat in 20 de ani retailerul de accesorii si decoratiuni Meli MeloRetailerul de accesorii si decoratiuni Meli Melo a ajuns la o retea regionala de 51 de magazine, cu trei concepte diferite de magazine. Mai mult, in acest an a inceput procesul de francizare si a deschis primul astfel de magazin in Targu Jiu.

Anul trecut Meli Melo Paris a vandut in Romania accesorii si produse fashion de peste 12,2 milioane euro ( 55,8 milioane lei). Retailerul a obtinut un profit net de peste 1 milion de euro (4,9 milioane lei) si a avut un colectiv de 300 de angajati. Afacerile retailerului de accesorii si decoratiuni au fost in crestere in 2017 fata de 2016, cand Meli Melo Paris inregistra vanzari de mai bine de 8,7 milioane euro (39,5 milioane lei), un profit net de pana intr-un milion de euro (4,3 milioane lei), iar echipa era formata din 189 de angajati.

“Anul acesta am avut 4 directii de dezvoltare care au ajutat businessul sa creasca: deschiderile de magazine Meli Melo Deco, noile magazine de accesorii Meli Melo, dezvoltarea unui nou departament care sa se ocupe cu distributia atat in zona de online, cat si corporate, dar si faptul ca am inceput sa dezvoltam parteneriate de franciza”, explica Stephane Dumas.

Sursa: wall-street.ro


Trenta Pizza si Colin’s au inchiriat cumulat aproape 500 mp de spatii comerciale in cadrul Veranda Mall. Investitia se ridica la crica 350.000 euro

Trenta Pizza si Colin's au inchiriat cumulat aproape 500 mp de spatii comerciale in cadrul Veranda Mall. Investitia se ridica la crica 350.000 euroLocatia Trenta Pizza din Veranda Mall este prima deschisa intr-un centru comercial si a 11-a unitate deschisa in Bucuresti. Restaurantul are o suprafata de 86 mp si a presupus o investitie de 135.000 euro. De asemenea, aflata in continua extindere, franciza Colin’s deschide cel de-al 21-lea magazin in cadrul Veranda Mall, pe o suprafata de 355 mp cu o investitie totala de aproximativ 200.000 euro.

Veranda Mall are un nivel ridicat de conversie al vizitatorilor in consumatori, deoarece suntem un mall de proximitate. Prin aceste deschideri, Veranda Mall diversifica optiunile de petrecere a timpului liber si de shopping pentru clientii sai, lucru care se va reflecta si in cresterea traficului”, a completat Maria Craciun, centre manager Veranda Mall.

Sursa: wall-street.ro


KFC Romania continua extinderea la nivel national si deschide al doilea restaurant in judetul Neamt

KFC Romania continua extinderea la nivel national si deschide al doilea restaurant in judetul NeamtSphera a anuntat deschiderea primului restaurant KFC din Roman, in urma unei investitii de aproximativ 400.000 de euro. Restaurantul din Roman este cea de-a doua deschidere KFC din judetul Neamt si cel de-al 73-lea restaurant din portofoliul extins al brandului la nivel national si international.

“Continuam strategia de dezvoltare propusa pentru anul in curs si ne bucuram sa anuntam deschiderea celui de-al 73-lea restaurant KFC din tara. Orasul Roman reprezinta un punct important pe harta KFC la nivel de accesibilitate a brandului datorita pozitionarii strategice, in zona garii, un punct de tranzit important in oras. Ne propunem sa continuam planurile de extindere la nivel national”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group.

Sursa: wall-street.ro


Lantul de restaurante Hercule se extinde masiv la nivel national. Investitia se ridica la un milion de euro

Lantul de restaurante Hercule se extinde masiv la nivel national. Investitia se ridica la un milion de euroHercule, lantul de restaurante grecesti de tip fast-food, anunta o extindere semnificativa, proces demarat in ultima parte din 2018 si care va continua intens in 2019. Investitia in acest proiect de amploare se va situa la circa un milion euro, pana la finele anului viitor.

Reteaua se va mari cu doua noi unitati in 2018 si cu alte noua pe parcursul lui 2019. Restaurantele vor fi deschise atat in Bucuresti, cat si in cateva dintre cele mai mari orase din tara, iar suma necesara pentru deschiderea unei unitati se ridica la minimum 37.500 euro. In prezent, reteaua are trei unitati, in Buzau, Resita si Vaslui.

Extinderea va avea loc in doua etape, in prima dintre ele fiind vizate Iasi, Suceava si Bacau, iar in cea de a doua, Arad, Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Oradea, Sibiu si Timisoara. In toate aceste unsprezece orase, reprezentantii Hercule au ca prim obiectiv gasirea partenerilor pentru incheierea unor contracte in sistem de franciza.

Sursa: wall-street.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide