+40.723.622.253

Stirile saptamanii 12 – 18 martie

Stefanel renunta la magazinul de pe Calea Victoriei, primul simbol al capitalismului de dupa ’90. Contractul de inchiriere incheiat in 1991 pe 20 de ani a expirat

Stefanel, primul magazin de fashion deschis in Romania dupa Revolutie, se va muta in mai de pe Calea Victoriei. Se incheie astfel o epoca in retailul de imbracaminte.

Stefanel, primul brand strain care a pariat pe Romania la inceputul anilor ’90, va inchide in luna mai a acestui an magazinul de pe Calea Victoriei, inaugurat in 1991 in urma unui contract de inchiriere pe 20 de ani semnat cu firma Universal, controlata in­direct in prezent de oamenii de afaceri Puiu Popoviciu si Radu Dimofte.

Reprezentantii Stefanel confirma inchiderea magazinului si anunta relocarea acestuia, insa nu dau detalii despre noul spatiu unde acesta va fi amplasat.

Cu zece magazine in prezent, Stefanel are vanzari anuale in jurul a 5,5 milioane de euro in Romania, adica o medie de 550.000 de euro/magazin, de cateva ori mai mica decat a unui brand de volum precum H&M, unde vanzarile trec de 3 milioane de euro/unitate.

Sursa: zf.ro


AFI Cotroceni, valoare de peste 500 mil. euro. Cati oameni viziteaza mall-ul in fiecare zi?

AFI Cotroceni, valoare de peste 500 mil. euro. Cati oameni viziteaza mall-ul in fiecare zi?Venitul operational net (NOI) din activele generatoare de venit din Romania detinute de AFI Europe Romania a trecut pragul de 51 milioane de euro in 2017, ceea ce reprezinta o crestere de 10,1% fata de rezultatele inregistrate in anul 2016. AFI Cotroceni, centru comercial aflat in proprietatea AFI Europe Romania, a raportat un venit operational net de peste 34 milioane de euro, reprezentand o crestere de 2% fata de anul 2016.

Valoarea mall-ului AFI Cotroceni la 30 septembrie 2017 era de 501 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de peste 7%, dupa finalizarea lucrarilor de extindere pentru gazduirea celui mai mare magazin Peek&Cloppenburg din Romania (5.200 mp), precum si a celui mai mare magazin Zara din regiunea Europei Centrale si de Est (4.000 de metri patrati), aspecte ce au condus la cresterea suprafetei totale inchiriabile a centrului comercial la 90.000 de metri patrati. Numarul vizitatorilor din mall-ul AFI Cotroceni a crescut, in 2017, la 51.000 pe zi, iar vanzarile retailerilor (cifra de afaceri) au crescut cu 5%, pana la 1,1 miliarde lei fata de anul 2016.

Sursa: wall-street.ro


Mega Image deschide in T2 primele magazine din Timisoara

Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image Dupa ce anul trecut Mega Image a inaugurat primele magazine din Cluj-Napoca, retailerul mai pune un oras pe harta expansiunii. Astfel, in trimestrul al doilea, Mega Image va deschide primele magazine din Timisoara, a anuntat Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

”Lucram deja la magazine. In foarte scurt timp, undeva in Q2 2018 vom deschide primele magazine din Timisoara si urmeaza apoi si alte orase importante din tara. Timisoara este un oras care ne provoaca, am inceput sa lucram acum un an si putin si trebuie sa spun ca timisorenii sunt extrem de diferiti. Ne-a luat 20 de ani sa putem ajunge in Timisoara si sa fim exact asa cum timisorenii se asteapta sa fim”, a declarat Adrian Nicolaescu.

Mega Image opera la finalul anului trecut 595 de magazine, dintre care 510 in Capitala si 85 de unitati comerciale in restul tarii. In prezent, retailerul detine pe piata din Cluj 9 magazine (4 Mega Image si 5 Shop&Go) si o cota de piata de 4,7%, potrivit datelor furnizate de companie.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


Belgienii de la Reynaers estimeaza afaceri in crestere cu 10%

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/belgienii-de-la-reynaers-estimeaza-afaceri-crestere-cu-10/Reynaers Aluminium Romania, subsidiara locala a grupului belgian Reynaers, cu activitati pe segmentul solutiilor de aluminiu, estimeaza o crestere de 10% a cifrei de afaceri anul acesta fata de 2017, cand compania a inregistrat venituri de 7 milioane de euro.

”Segmentul rezidential va inregistra o crestere semnificativa in portofoliul companiei, urmat de cladirile de birouri si proiectele mixte”, potrivit companiei.De asemenea, planurile Reynaers Aluminium in Romania vizeaza dezvoltarea canalului de distributie prin deschiderea unui nou showroom in centrul Bucurestiului, precum si extinderea la nivel national.

De-a lungul timpului, compania a livrat produse pentru proiecte precum Aeroportul Henri Coanda, Promenada Mall, AFI Park sau Plaza Romania. Belgienii au intrat pe plan local in 2006 si au in prezent sediul central si un depozit la Bucuresti, dar si centre regionale in Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi.

Sursa: newmoney.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide