0765.438.336

Stirile saptamanii 12 – 18 februarie

Fornetti mai deschide 80 de patiserii si ajunge la aproape 800 de magazine

Fornetti Romania, companie care detine cel mai extins lant de patiserii de pe plan local, are in prezent 702 ma­ga­zine in sistem de franciza si vrea sa mai deschida pana la finele anului inca 80 de unitati.

„Strategia Fornetti Group presu­pu­ne o extin­de­re a brandului in ta­ri­le euro­pene, in special cele din par­tea cen­tral-es­tica. In Ro­ma­nia avem un to­tal de 702 maga­zi­ne des­chise in sis­tem de franciza, din care 118 des­chi­se in anul 2017. In 2018 in­ten­tionam sa mai des­chidem inca 80 de magazine“, a spus Toth Csaba, directorul general al Fornetti Romania.

Firma Fornetti Romania SRL care ad­ministreaza patiseriile a avut anul tre­cut o cifra de afaceri de 180 mil. lei (40 mil. euro), in crestere cu 10% fata de anul precedent. In 2018 compania as­teap­­ta afaceri de 190 mil. lei (42 mil. euro).

Sursa: zf.ro


Brokerul de credite Kiwi Finance a intermediat imprumuturi de un miliard de euro in 2003-2017

Kiwi Finance a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de 13,25 milioane de lei, mai mare cu 21% fata de 2016, intermediind credite de 562 de milioane de lei (+27%). De la infiintare (2003) pana la sfarsitul lui 2017, creditele intermediate au depasit un miliard de euro, a comunicat joi compania.

„Pentru Kiwi Finance, 2017 a fost cel mai bun din ultimii 9 ani, ne-am atins tintele pe care ni le-am propus si am depasit pragul de un miliard de euro credite intermediate de la infiintarea companiei”, a declarat Anca Bidian, CEO Kiwi Finance.

Din totalul creditelor intermediate anul trecut, 77% au fost credite ipotecare standard, 21% credite de nevoi personale si 2% credite Prima Casa. „Principalul vector de crestere a fost creditul ipotecar standard, atat ca volum, cu o crestere de 43% fata de anul anterior, cat si ca numar de clienti, cu 26% mai multi fata de 2016. Pe acest segment de credite, Kiwi Finance a ajuns la o cota de piata de % din total piata bancara”, se arata intr-un comunicat al companiei.

Sursa: zf.ro


Sofiaman, un brand romanesc de pijamale, a ajuns la 11 magazine si vrea sa-si continue extinderea. Costul unei francize este de 1.000 de euro

Sofiaman Impex, com­panie care comercia­lizeaza vestimentatie pentru casa, a investit 180.000 de euro in deschiderea unui magazin in Suceava si remodelarea a doua spatii de retail in Iasi si Targu Neamt.

Compania isi consolideaza astfel pozitia pe piata locala, reteaua ajungand la  11 unitati, monobrand operate de catre Sofiaman Impex si in sistem de franciza, precum si cinci locatii de tip shop-in-shop.

”Ultimii ani au adus pentru noi un amplu proces de remodelare a unitatilor in care operam, in care am implementat noul concept de design interior. (…) Pentru 2018 ne propunem sa continuam extinderea retelei cu noi magazine, dar si dezvoltarea operatiunilor prin intermediul magazinului online.”, spune Florin Cucu, General Manager Sofiaman.

Sursa: zf.ro


Farmaciile Dona au recrutat-o pe Carmen Dinca, un manager cu experienta in FMCG, pentru pozitia de director de marketing

Grupul Dona, din care face parte lantul de farmacii cu acelasi nume, al treilea jucator din retailul farmaceutic, a numit-o in functia de director de marketing pe Carmen Dinca, un manager cu experienta de peste 20 de ani in industria FMCG, la companii precum Colgate-Palmolive, Coca-Cola Romania, Wella Romania, Wrigley sau Dacia Plant.

„Doresc sa definesc o pozitionare consistenta, strategica, pe termen mediu si lung a brandului Farmacia Dona“, a spus Carmen Dinca, responsabila de dezvoltarea brandului Farmacia Dona. In 2010, Dinca si-a fondat propria agentie de marketing.

Sursa: zf.ro


Brokerul imobiliar RE/MAX s-a extins cu doua unitati in Capitala si una in Satu-Mare si a ajuns la 25 de birouri pe plan local

Compania imobiliara Re/Max va avea, incepand din martie, o noua franciza in Bucuresti, Re/Max Home Connection, reteaua ajungand astfel la 25 de birouri in toata tara. Totodata, de la inceputul anului au mai fost deschise doua birouri, unul in Satu-Mare si un altul in Capitala.

Re/Max Smart, unitatea operationala din ianuarie in Satu-Mare, este detinuta de Nicolae Varga si a presupus pana acum o investitie de aproximativ 5.000 de euro, care va fi completata de costurile cu brandingul biroului.

In ceea ce priveste unitatea Re/Max Magnum din Capitala, intrata in portofoliul de francize al companiei tot la inceputul acestui an, aceasta se va orienta catre reprezentarea la vanzare a proiectelor imobiliare de la dezvoltatori, potrivit lui Catalin Cornescu, Broker/Owner Re/Max Magnum.

Re/Max a intermediat anul trecut peste 1.500 de tranzactii imobiliare, in crestere cu 50% comparativ cu 2016 si comisioane generate in valoare de peste 2 milioane de euro, in crestere cu cca. 30% fata de anul precedent.

Sursa: zf.ro


Starbucks a deschis o cafenea pe cea mai cunoscuta artera din centrul istoric al Bucurestiului

Reteaua Starbucks a deschis o noua cafenea in Bucuresti, pe strada Lipscani din Centrul Vechi, intr-un spatiu de aproape 400 mp, pe doua nivele.

„Suntem incantati sa aducem cafeaua Starbucks Reserve impreuna cu aceste metode inovatoare de preparare a cafelei intr-un spatiu nou atat de frumos, pentru iubitorii nostri de cafea din Bucuresti. Clientii pot explora intreaga gama a celor mai fine cafele Starbucks sau pot incerca produsele delicioase de patiserie si mancarurile savuroase, in timp ce se relaxeaza,” a declarat Mateusz Sielecki, Director Regional pentru Starbucks Romania si Bulgaria.

Compania intentioneaza sa dubleze numarul cafenelelor pana in 2020, pariind pe piata locala in crestere. Lantul ce cuprinde peste 30 de unitati are o cota de 2% pe piata locala a barurilor si cafenelelor, potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piata Euromonitor. Printre competitori se afla lanturi internationale precum Gloria Jean’s dar si nume locale precum Ted’s sau The Coffee Shop.

Sursa: zf.ro


Distribuitorul de suplimente alimentare Secom a ajuns la 20 mil. euro si vrea sa deschida inca patru magazine

Businessul Secom, infiintat in urma cu 27 de ani, specializat in importul si distributia de suplimente alimentare, a ajuns la afaceri de 20 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 22% fata de 2016, si a extins numarul de magazine proprii cu inca trei, ajungand la 12 unitati. Anul acesta, familia Costea, care controleaza afacerea, vrea sa mai deschida inca patru magazine si sa extinda portofoliul de produse.

„Dezvoltarea Secom vine pe fondul cresterii preferintei consumatorilor romani pentru remediile naturale, dar si al investitiilor de 2,2 milioane de euro realizate de companie anul trecut. Am continuat dezvoltarea companiei prin largirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare si din segmentul de cosmetice naturale si prin deschiderea a trei noi magazine“, a spus Lucia Costea, managing partner al Secom.

Sursa: zf.ro


Pe o piata suprasaturata, un antreprenor cu experienta in farma deschide o farmacie intr-un mall din Capitala

Valentin Preda, 42 de ani, cu experienta in sectorul medical privat, investeste circa 700.000 de euro intr-un nou concept de farmacie in care se vor comercializa si produse alimentare, proteine, cosmetice, specifice unei drogherii, dar si medicamente cu prescriptie medicala.

Farmacia Belle Vie urmeaza sa fie deschisa in aceasta primavara in mall Promenada din Bucuresti, iar Preda vrea sa extinda acest concept cu inca cinci spatii in urmatorii doi ani.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorii ParkLake iau in calcul sa ridice o cladire de birouri sau un proiect de locuinte langa mallul din Titan

Dezvoltatorii mallului ParkLake Plaza din parcul Titan din Bucuresti se gandesc sa construiasca, dupa 2020, o cladire de birouri pe spatiul pe care il mai detin langa mall, aflat acum liber.

„Pe termen lung, dupa 2020, luam in calcul sa construim acolo o cladire de birouri sau, poate, un proiect de locuinte. Avem un teren de 7.000 de metri patrati care este acum liber. Nu am aplicat inca pentru autorizatie de construire in vederea unui alt proiect“, spune Ingo Nissen, managing director in cadrul companiei portugheze Sonae Sierra, unul dintre cei doi dezvoltatori ai ParkLake, din parcul Titan.

Sursa: zf.ro


Israelienii de la AFI au inchiriat mai bine de un sfert din prima cladire din proiectul de birouri AFI Tech Park

Dezvoltatorul israelian AFI Europe, care are in Bucuresti mallul AFI Cotroceni, a semnat un contract pentru inchirierea a inca 2.000 mp din prima cladire a proiectului de birouri AFI Tech Park din Bucuresti catre operatorul de sali de jocuri electronice Game World Group. Compania se adauga celorlalti chiriasi cu care AFI Europe a incheiat contracte pana acum, adica reteaua de sali de sport World Class si grupul francez Lagardère Travel Retail Romania. Prin acest contract, AFI Europe ajunge la un grad de ocupare de circa 40% din primul imobil al proiectul situat in apropierea hotelului Marriott din Bucuresti.

„Suntem in continuare in negocieri avansate cu alte companii din domenii precum IT&C, pharma sau FMCG pentru a ocupa prima cladire de birouri”, spune David Hay, CEO AFI Europe Romania.

Sursa: zf.ro


AIS, un grup farmaceutic din Capitala a ajuns la afaceri de 50 milioane lei. „Urmam conceptul integrat, suntem ca intr-un mall medical farmaceutic.“

Grupul AIS din Bucuresti, un con­cept integrat care cuprinde patru clinici medicale, patru farmacii, o fabrica de medicamente si distributie de medica­mente, a fost dezvoltat de antrepre­norul Ionel Stoica incepand cu anul 1991, dupa ce acesta lucrase inainte in in­dustrie, la Institutul de cercetari farma.

Planurile actionarului grupului urmaresc extinderea clinicilor si a farmaciilor anul acesta tot in mod integrat, dupa ce in 2017 estimeaza ca a trecut de 50 de milioane de lei, cifra de afaceri cumulata.

Sursa: zf.ro


Unul dintre cele mai cunoscute lanturi de magazine din Romania isi schimba numele

Cele  176 de magazine din reteaua Germanos vor deveni in urmatoarea perioada, in urma unui proces de rebranding, Telekom, lucrarile pentru inlocuirea elementelor de identitate de marca incepand deja in opt magazine.

Procesul implica inlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuala din magazine cu cele ale Telekom. Lucrarile au fost demarate intr-un numar de opt magazine situate in Blaj, Bucuresti (zona Mihai Bravu), Codlea, Cluj-Napoca (zona Carrefour, respectiv Iulius Mall), Giurgiu, Odorhei si Targoviste. In aceasta saptamana vor incepe lucrarile in alte opt magazine, cele mai multe fiind din Bucuresti.

Sursa: zf.ro 


Cum sa faci mii de euro cu o planta pe care oricine o poate creste in curte

Cum să faci mii de euro cu o plantă pe care oricine o poate creşte în curteAntreprenorul Codrut Morosanu cultiva menta si a infiintat propriul brand Fabrica DeMenta pe care vrea sa-l extinda in sistem de parteneriat, conform catalogului Francizelor din Romania editat de Ziarul Financiar.

Dezicia antreprenorului de a lansa un astfel de business si mai ales de a-l extinde prin parteneriate este justificata de faptul ca o astfel de asociere le asigura producatorulor o putere mai mare de negociere in discutiile cu distribuitorii sau cu retailerii. Ei pot obtine preturi mai bune la negocieri.

De altfel, in prezent exista trei parteneri care cultiva menta in trei orase, Targoviste, Bucuresti si Constanta, si impreuna estimeaza venituri de 30.000 de euro in 2017.

Antreprenorul a avut o cifra de afaceri de peste 747.000 de lei ( 16.000 de euro) si un profit net de peste 61.000 de lei.

Sursa: businessmagazin.ro


un nou proiect rezidential se ridica in nordul capitalei. afi europe construieste 190 de apartamente in prima parte a proiectului afi city

Un nou proiect rezidenţial se ridică în nordul Capitalei. AFI Europe construieşte 190 de apartamente în prima parte a proiectului AFI CityAFI City, primul proiect rezidential pe care proprietarii mall-ului AFI il dezvolta in Romania, a primit autorizatia de constructie. Complexul va fi construit in nordul Capitalei si va avea 190 de apartamente, in prima faza.

„Ne-am extins activitatea pe piata din Romania prin dezvoltarea primului nostru proiect rezidential in Bucuresti. In prezent, construim 1.000 de apartamente in Belgrad, Cracovia, Riga si Praga, o dovada a increderii pe care oamenii din regiunea Europei Centrale si de Est o au in compania noastra si a faptului ca am reusit sa ne ridicam la standardele lor. Ne dorim sa aducem acest lucru si in Romania si sa oferim oamenilor casa pe care o cauta”, spune David Hay, CEO AFI Europe Romania.

In prezent, AFI Europe Romania dezvolta in centrul orasului Brasov proiectul AFI Brasov, care include un centru comercial cu o suprafata inchiriabila de 45.000 de metri patrati si doua cladiri de birouri cu o suprafata inchiriabila de 25.000 de metri patrati.

Sursa: adevarul.ro


BRANDUL NOMASVELLO A INAUGURAT CEL DE-AL 39-LEA SALON DE INFRUMUSETARE

Franciza Nomasvello, cea mai mare retea de saloane de infrumusetare din lume, specializata in epilare definitiva si terapii faciale cu IPL, a inaugurat pe 14 februarie cel de-al 39-lea sau centru. Nomasvello Brasov Coresi este situat in incinta ansamblului rezidential Coresi Avantgarden.

Nomasvello a fost infiintat in anul 2007, in Spania si in prezent numara peste 1.200 de centre, regasite in 16 tari de pe 3 continente si mai mult de 1 milion de clienti multumiti. Brandul a intrat pe piata autohtona in anul 2010, deschizand  39 de centre de infrumusetare in doar 8 ani.  No+Vello este prezent in Top 100 Cele mai Bune Francize din Lume, ocupand Locul 1 pe segmentul SPA, de Ingrijire Personala.

Sursa: news.ro


Ce lant de magazine vrea sa deschida 1.500 de unitati in Romania, pana in 2020

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/ce-lant-de-magazine-vrea-sa-deschida-1-500-de-unitati-in-romania-pana-in-2020/LaDoiPasi se mai apropie cu un pas de client. Reteaua de magazine in fran­ciza a Metro se reinventeaza si se extinde atacand zona rurala si mic ur­bana.

„Sapte din zece oameni, potrivit stu­dii­lor, nu ar sta la o coada ca sa cumpere mancare, vor sa aiba alternative de cumparaturi de cateva minute si prefe­rabil din comunitatea din care fac par­te“, a ex­plicat Violeta Luca, director de retail in cadrul Metro.

Sursa: newmoney.ro


O fosta actrita si-a gasit rolul in business: face un milion de euro pe an din prajituri si placinte

Imagini pentru Nicoleta HrițcuPentru Nicoleta Hritcu, fondatoarea Cuptorul Moldovencei, un mic lant de patiserie si cofetarie din Iasi, care dupa doar cinci ani a ajuns la afaceri de aproape un milion de euro. A ob­­tinut 10.000 de euro, a mai pus si ea inca pe atat si a des­­chis prima unitate din viitorul lant Cuptorul Mol­­do­­vencei in fe­­bruarie 2013, intr-un mic spatiu de 52 de metri pa­­trati.

La cinci ani distanta de acel moment, a ajuns la patru unitati de comercializare si doua laboratoare. De crescut au crescut si sumele investite, pana la aproa­­pe o ju­­ma­­tate de milion de euro, asigurate din fonduri nerambursabile, credite si profitul reinvestit. Rezultatul? Afaceri de un milion de eu­­ro, peste estimarile sale. „Ne asteptam sa fim pe la 800.000 de euro“.

Sursa: newmoney.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide