0765.438.336

Stirile saptamanii 12 – 18 aprilie

Producatorul de mobila Lemet vrea sa extinda reteaua Lems cu trei-patru magazine noi in franciza in 2021

Lemet, unul dintre cei mai mari producatori de mobila de pe plan local, vrea sa extinda in 2021 reteaua Lems cu trei sau patru magazine noi, care ar urma sa fie operate in sistem de franciza. In plus, compania vrea sa re­locheze magazinul pe care il are in Campina, judetul Prahova, intr-un spa­tiu propriu, momentan acesta functionand intr-un spatiu inchiriat.

La finalul lui 2020, Ale­xan­dru Ri­zea, directorul general Lemet si unul dintre actionari, spunea ca as­teap­ta au­torizatia de constructie pen­tru o ha­la noua de productie la Brebu, Pra­ho­va, pe amplasamentul fabricii actuale. „Speram sa obtinem autorizatia intr-o luna. Constructorul cu care lu­cram este pregatit si spune ca in sase luni proiectul poate fi gata“, spune Alexandru Rizea.

Sursa: zf.ro


Profi preia zece magazine de la compania Pronto Mobile, cel mai mare francizat al Carrefour

Profi preia zece magazine de la compania Pronto Mobile, cel mai mare francizat al Carrefour. Consiliului Concurenţei analizează tranzacţiaRetailerul Profi, ce detine peste 1.400 de magazine in Romania pe fomatul mic, a preluat zece magazine de proximitate de la compania Pronto Mobile SRL. Aceasta companie era cel mai mare francizat al Carrefour in Romania, operand 15 unitati sub brandul Pronto-Carrefour Express. Doar 10 unitati au fost preluate.

Gigantul francez a lansat franciza „express“ in Romania acum circa un deceniu, magazinele ce poarta acest brand fiind active pe segmentul de proximitate. In Romania existau la inceputul anului 108 magazine de proximitate Carrefour, conform raportului anual al grupului. Nu era precizat daca toate sunt operate de parteneri sau si de gigantul Carrefour.

Gabriel Sandu a deschis primul magazin din retea in 2013 si apoi s-a extins rapid. Din 2014 nu a mai inaugurat unitati noi pentru ca grupul Carrefour nu s-a mai extins in franciza, spunea el anul trecut. Acum el vorbea despre o reluare a expansiunii sub umbrela Carrefour. Intre timp insa, a decis sa vanda o buna parte a retelei catre concurentii Carrefour Expres, Profi.

Sursa: zf.ro


Brandul scandinav de magazine Marc O’Polo a deschis prima sa unitate din nord-estul Romaniei, in centrul comercial Palas Iasi. Retailerul este deja prezent in Iulius Mall Cluj

Brandul scandinav de magazine Marc O’Polo a deschis prima sa unitate din nord-estul României, în centrul comercial Palas Iaşi. Retailerul este deja prezent în Iulius Mall ClujBrandul scandinav de magazine Marc O’Polo a deschis prima sa unitate din nord-estul Romaniei, in centrul comercial Palas Iasi, retailerul fiind deja prezent si in Iulius Mall Cluj.

„Primul magazin al brandului din reteaua IULIUS a fost inaugurat anul trecut in Iulius Mall Cluj, iar acum a ajuns si la Palas Iasi, locul preferat de retaileri pentru lansarea noilor lor concepte in intreaga regiune. Ne bucuram ca putem oferi experienta brandurilor high end pentru toti cei care isi cultiva pasiunea pentru fashion”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Sursa: zf.ro


George Pohrib a mizat pe cafeaua de specialitate si a dus brandul Sezon Coffee din Galati la peste 50.000 euro in 2020

Afaceri de la zero. George Pohrib a mizat pe cafeaua de specialitate şi a  dus brandul Sezon Coffee din Galaţi la peste 50.000 euro în 2020Brandul Sezon Coffee din Galati a pornit in urma cu patru ani, in 2017, cand antre­pre­norul George Pohrib s-a in­tors din Londra cu expe­rien­ta din domeniul cafelei de specialitate si a pornit propria afacere. Investitia initiala a fost de circa 15.000 euro, iar dezvoltarea brandului urmareste si zona online, de e-commerce.

„Ideea Sezon Coffee a pornit prin 2010, atunci am facut cunos­tin­ta cu cafeaua de specialitate. Al doi­lea click s-a intamplat in 2014, cand am vi­zitat o prajitorie de cafea in Marea Britanie. Am pornit busi­nessul in iulie 2017. Sezon Coffee in­seamna o pra­jitorie de cafea arti­za­­na­la, doua ca­fe­nele ale noastre si una tip fran­ci­za si inca trei-patru cli­enti in tara cu care colaboram. Cafenelele sunt in Matca, Tecuci, Galati, Braila si Tulcea. Am oferit fran­ci­za din pasiu­nea pentru cafea si dorinta de a ajunge la cat mai mul­ta lume ca­fea­ua de spe­cia­li­ta­te“, a povestit George Pohrib.

Iar cifra de afaceri in 2020 a fost de 260.000 lei, aproape dublu fata de 2019. Planurile pentru 2021 urmaresc colaborarea cu mai multi clienti, alte cafenele din tara pentru care antreprenorul poate sa creeze arome de cafea unice. Un alt obiectiv este intrarea pe zona de e-commerce, pandemia accelerand tendinta oamenilor de a comanda online.

Sursa: zf.ro


Dupa ce a intrat in Dobrogea, Spectral Mobila deschide primul magazin si in Transilvania

După ce a intrat în Dobrogea, Spectral Mobilă deschide primul magazin și în TransilvaniaSpectralcom SRL a inaugurat in Sacele al 14-lea magazin Spectral Mobila. Noua locatie va fi administrata in sistem de franciza si este a doua deschisa in acest an.

“Am reusit sa deschidem in ultimele doua saptamani doua noi magazine situate in regiuni in care nu aveam locatii Spectral Mobila, respectiv in Dobrogea si Transilvania. Avem mai multi parteneri revanzatori in aceste zone care comercializeaza produsele fabricate de noi, dar acum, cu noile deschideri, Spectral Mobila in franciza clientii pot alege dintr-o gama mult mai ampla de produse. Prin magazinul din Sacele ne adresam tuturor locuitorilor din zona Brasovului” a declarat Andrei Dodita, director general al Spectralcom SRL.

Produsele fabricate de Spectralcom SRL sunt comercializate printr-o retea de 7 magazine proprii sub brandul Spectral Mobila in Barlad, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Galati, Ramnicu Sarat si Tecuci, 6 magazine Spectral Mobila in franciza in Calafat, Mangalia, Pitesti, Slatina, Slobozia si Targu Jiu si in alte peste 100 de magazine partenere din intreaga tara.

Sursa: profit.ro


Franciza de infrumusetare Nomasvello – Un business de succes in Romania

Franciza de înfrumusețare Nomasvello - Un business de succes în RomâniaFranciza de infrumusetare Nomasvello se bucura de succes in Romania, deoarece peste 60% dintre romani apeleaza lunar la servicii de ingrijire personala. Reteaua Nomasvello continua extinderea cu noi centre, pentru a fi prezenta cu cel putin un centru de infrumusetare in toate orasele mari si medii din tara.

Din anul 2007, No+vello a deschis peste 1000 centre la nivel international. Pe piata din Romania a intrat in 2010 si in numai 10 ani au fost inaugurate 55 centre, atat in Bucuresti, cat si in tara. In plus, o parte dintre partenerii retelei detin mai mult de 1 centru, gratie managementului facil si a profitabilitatii afacerii.

Sursa: start-up.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide