+40.732.142.922

Stirile saptamanii 11 – 17 martie

Simt bine gusturile romanilor: Fondatorii Salad Box au dat lovitura si cu Pep&Pepper, si au ajuns la afaceri de 3 mil. euro cu lantul de restaurante

Brandul Pep&Pepper este dezvoltat de antreprenorii locali care au si franciza Salad Box, dar si alte businessuri in domeniul restaurantelor precum Taksim sau Resto Aperto.

„Povestea noastra a inceput in 2016, mai exact in luna august, cand a fost deschisa prima unitate Pep&Pepper in Bucuresti, in centrul comercial Baneasa Shopping City. Totul a pornit de la gasirea unei alternative de restaurant care ofera optiuni echilibrate si sanatoase, fata de oferta din zona de food care se regasesca in malluri in 2016“, spune Dra­gos Mihail.

Sursa: zf.ro


Alshaya, un grup din Kuweit cu un portofoliu de 4.000 de magazine, a adus in Romania celebrul brand de lenjerie intima Victoria’s Secret

Primul magazin de pe piata locala este deschis in centrul comercial Baneasa Shopping City din nordul Bucurestiului.

Grupul Alshaya, lansat in 1890 in Kuweit, isi face intrarea pe piata locala de moda prin aducerea in sistem de franciza a brandului de lenjerie intima Victoria’s Secret.

Sursa: zf.ro


La un pas sa avem un nou miliardar: Farmaciile Dona au ajuns la afaceri de 985 mil. lei in 2018

Grupul Dona, controlat de omul de afaceri Eugen Banciu, al treilea jucator din piata de retail farmaceutic, a ajuns la afaceri de 985 milioane de lei in 2018, in crestere cu 11% fata de 2017. Anul trecut, reteaua de farmacii s-a extins si a ajuns la 335 de farmacii active, dintre care 27 sunt in regim de franciza, un model de business pe care grupul de farmacii a mizat inca din 2016.

„In 2018, Grupul DONA a obtinut o cifra de afaceri de 985 milioane lei, in crestere cu 11% fata de 2017, si un profit de 6 milioane lei. Rezultatele bune au fost posibile ca urmare a extinderii prezentei noastre acolo unde am identificat nevoi reale din partea pacientilor”, a spus Mihaela Ungureanu, CEO al Farmaciilor Dona.

Sursa: zf.ro


Romanii au prins febra decoratiunilor: Retailerul de mobila JYSK deschide inca un magazin si ajunge la 73 in tara

Românii au prins febra decoraţiunilor: Retailerul de mobilă JYSK deschide încă un magazin şi ajunge la 73 în ţarăRetailerul scandinav de mobilier si decoratiuni pentru casa JYSK deschide pe 14 martie un magazin in Orastie, ajungand la 73 de unitati in tara.

Suntem bucurosi sa anuntam ca, incepand cu 14 martie, ajungem si in Orastie. Compania JYSK este prezenta de mult timp in zona, am deschis magazinul din Deva in primavara anului 2008, in urma cu 11 ani, in perioada in care JYSK era franciza. Asadar, cei din judet ne cunosc. Acum, si locuitorii din Orastie vor avea un magazin JYSK in orasul lor”, a declarat Iraida Paiuc, marketing manager JYSK Romania.

Sursa: zf.ro


Reteaua 5 to go deschide cea mai mare cafenea a grupului, in centrul Bucurestiului

Reteaua de cafenele 5 to go, franciza dezvoltata de Radu Savopol si Lucian Badila, a deschis cea mai mare unitate a grupului, in centrul Bucurestiului, pe strada Doamnei sub conceptul Coffee Studio by 5 to go, dezvoltat la inceputul anului.

Locatia este cea de-a 8-a deschisa in 2019, din cele 50 stabilite ca obiectiv pentru anul in curs si este al 5-lea Coffee Studio din cele peste 100 de locatii din intreaga tara.

Sursa: zf.ro


Cat de des mergeti la mall? Park Lake a avut anul trecut un trafic de 12 milioane de vizitatori

Cât de des mergeÅ£i la mall? Park Lake a avut anul trecut un trafic de 12 milioane de vizitatori Mallul Park Lake din Bucuresti, detinut de compania portugheza de investitii imo­biliare Sonae Sierra, si-a majorat in 2018 vanzarile cu 20% fata de 2017, spun reprezentantii companiei.

Ei nu au precizat la cat s-au ridicat vanzarile in 2018, insa au mentionat ca numarul de vizitatori a crescut in acelasi ritm cu vanzarile. Astfel, in conditiile in care in 2017 mallul avusese circa 10 milioane de vizitatori, un avans de 20% inseamna ca traficul din 2018 a ajuns la circa 12 milioane de euro.

Sursa: zf.ro


Lantul de librarii Diverta spera la venituri de 1,5 -2 mil. euro cu primul concept store al retelei, deschis pe strada Lipscani din centrul vechi al Capitalei

Lanţul de librării Diverta speră la venituri de 1,5 -2 mil. euro cu primul concept store al reţelei, deschis pe strada Lipscani din centrul vechi al CapitaleiReteaua Diverta a incheiat anul 2018 cu afaceri de 13 mil. euro si estimeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri la final de 2019.

Diverta Lipscani este un concept store care pe langa gama completa de produse si servicii este o destinatie de cadouri si un loc in care iti poti petrece timpul liber, fie ca preferi sa citesti, sa bei o cafea, sa urmaresti un spectacol de teatru sau sa experimentezi rea­litatea virtuala“, a spus Amalia Buliga, CEO al Diverta, in cadrul evenimentului de deschidere a noului magazin Diverta Lipscani.

Sursa: zf.ro


AFI Cotroceni conduce topul mallurilor dupa suprafata. Un metru patrat ar trebui sa genereze vanzari de 1.500 de euro pe an

La o populatie a Bucurestiului de 1,8 mi­lioa­ne de locuitori si circa 600.000 de metri pa­trati de malluri, rezulta ca la fiecare trei bucuresteni exista un metru patrat de cumparaturi doar in malluri, fara a lua in calcul si cen­trele co­mer­cia­le de dimensiuni mai mici, precum parcuri de re­tail sau galerii comerciale.

„In Bucuresti, stocul de retail este la un nivel comparativ cu media din CEE (Europa Centrala si de Est – trad.), respectiv 545 de metri patrati la 1.000 de locuitori. Cu toate acestea, mai este loc de centre comerciale, in centrul si nord-vestul Bucurestiului“, spune Carmen Ravon, head of retail leasing in cadrul com­pa­niei de consultanta imobiliara CBRE Romania.

In ceea ce priveste vanzarile, regula din re­tail spune ca fiecare metru patrat de spatiu co­mer­cial – excluzand food courtul – trebuie sa gene­reze 1.500 de euro pe an. Zona dedicata spa­tiilor cu mancare ar trebui sa aiba vanzari de 2.500 de euro pe metru patrat pe an pentru a fi ren­tabila inchirierea, potrivit datelor furnizate de consultantii imobiliari.

Sursa: zf.ro


RE/MAX Romania a intermediat tranzactii in valoare de 155 milioane de euro in 2018

Razvan_Cuc_Presedinte_REMAX_RomaniaRE/MAX Romania, parte a liderului mondial in real-estate a intermediat anul trecut peste 2.500 de tranzactii imobiliare, in valoare de 155 de milioane de euro per total.

Pentru anul curent, compania estimeaza o crestere de 40% la nivelul comisioanelor inregistrate, pana la aproximativ 4,2 milioane de euro.

Potrivit datelor centralizate de companie, valoarea comisioanelor totale incasate in 2018 din intermedierile imobiliare s-a situat la peste 3 milioane de euro, inregistrand o crestere de circa 50% fata de anul precedent. De asemenea, reteaua locala RE/MAX a incheiat anul 2018 cu 42 de birouri francizate, respectiv 350 de membri, depasind estimarile facute in acest sens la finele lui 2017.

„Putem afirma ca 2018 a fost un an productiv pentru RE/MAX, care a marcat pozitiv dezvoltarea companiei pe toate planurile, atat la nivelul cifrelor obtinute, cat si in ceea ce tine de dezvoltarea retelei. Luand in calcul evolutia constant ascendenta a business-ului, investitiile continue in educatie si tehnologie, precum si tendintele actuale ale pietei in care activam, estimam pentru acest an o crestere de 40% a comisioanelor incasate, precum si a numarului de francize si agenti”, a declarat Razvan Cuc, Presedintele RE/MAX Romania.

Sursa: forbes.ro


Reteaua LaDoiPasi ajunge la 800 de magazine

Magazin LaDoiPasiLaDoiPasi, programul de franciza dezvoltat de Metro Cash & Carry, a ajuns la 800 de magazine. De la inceputul anului si pana in prezent, retailerul a mai adaugat 55 de unitati in retea, iar targetul setat este atingerea pragului de 2.000 de magazine pana in 2020.

“Obiectivul principal pe 2019 este o relatie cat mai apropiata de partenerii nostri, care sa raspunda la nevoile comunitatii intr-o maniera profitabila, dar si mentinerea unui ritm optim de crestere a francizei, care sa asigure atingerea obiectivului pe termen mediu de 2.000 de magazine. Metro este, cu brandul LaDoiPasi, liderul segmentului de proximitate din Romania si ne propunem sa ne mentinem aceasta pozitie, cu un model de business sustenabil, personalizat pe nevoile antreprenorilor si specificul comunitatilor pe care le deservesc”, declara anterior Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing Metro Cash & Carry Romania.

Sursa: magazinulprogresiv.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide