0765.438.336

Stirile saptamanii 11 – 17 ianuarie

RE/MAX Romania, parte a liderului mondial in real-estate si franciza la nivel global pe acest segment, a intermediat in 2015 aproximativ 300 de tranzactii imobiliare in valoare totala de 19 milioane de euro. In acest context, comisioanele totale incasate de companie au ajuns la circa 1 milion de euro.

sursa: ZF.ro


Compania Fertilis SRL, care are activitati de import, distri­bu­tie si retail de ma­teriale de cons­tructii, a terminat anul trecut cu afaceri de zece milioane de euro.

Businessul este obtinut atat din van­za­rea de usi de in­terior, gresie, faianta sau parchet prin reteaua proprie Bella Casa, cat si din distri­butia acestor produse catre magazine par­te­nere. Pre­zenta pe piata din 1998, compania are o retea de 28 de maga­zine, dintre care 12 in Bucuresti, iar restul in orasele mari si medii din tara. Din totalul magazinelor, doar patru sunt detinute de companie, restul fiind operate de parteneri francizati. Fertilis SRL cauta insa si alti parteneri.

sursa: ZF.ro


Antreprenoarele Doro­thy Constantin si Andreea Altay au adus pe piata locala in toamna lui 2010 franciza Anastasia Beverly Hills, un brand de saloane de infrumusetare lansat in SUA de Anastasia Soare, antre­pre­noa­rea de origine romana cunos­cuta pentru ca a modelat spran­cenele unora dintre cele mai cunoscute actrite si cantarete din lume. Astazi brandul Anastasia Beverly Hills este prezent in Bucuresti cu trei unitati – in cadrul hotelului de cinci stele Radisson Blu, pe Calea Dorobantilor si in centrul comer­cial Baneasa Shop­ping City. Cele doua antre­prenoare care detin franciza pe piata locala vor acum sa se extinda si in provincie, in marile orase ale tarii, respectiv Con­stanta, Timisoara, Iasi si Cluj. Ex­pan­siunea se va face direct, nu prin intermediul unor parteneri.

sursa: ZF.ro


Brandul de moda BSB, care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie, continua expan­siunea in Romania si cauta parte­neri francizati care sa deschida ma­­gazine in Arad, Braila, Ramnicu Valcea, Buzau. Planurile antreprenorului nu se opresc insa aici, el aducand lo­cal un alt brand de moda elen, Lynne. Pe site-ul companiei-ma­ma nu apare niciun ma­gazin in Romania, insa an­treprenorul anunta planuri de expansiune.

sursa: ZF.ro


8-mall-bucurestiGrupul Anchor, dezvoltatorul pri­melor doua malluri din Capi­tala, Bucuresti Mall si Plaza Ro­mania, spune ca va avea peste 20 de magazine noi in cele doua cen­tre comer­cia­le pana in pri­ma­vara, cand se vor in­cheia lu­cra­rile de reno­vare in­ce­pute in urma cu aproape doi ani.

sursa: ZF.ro


8-sea-food-shaorma-1Paul Nicolau, un antreprenor de 29 de ani din Onesti, care a pus anterior ba­zale restaurantului Taverna Racilor, pa­riaza acum 20.000 de euro pe un alt proiect, SeaFood Shaor­ma, o shaor­merie cu fructe de mare. Decizia lui vine in contextul in care shaormeriile clasice au devenit tot mai populare si au castigat un numar tot mai mare de clienti in ultimii ani.

sursa: ZF.ro


Webhelp Romania, filiala locala a furnizorului francez de servicii de tip call-center, va angaja 300 de persoane in Iasi, intr-un nou call-center care este situat in Moldova Mall, un centru comercial convertit in cladire de birouri de antreprenorul Gheorghe Iaciu.

sursa: ZF.ro


 

1-centr-comerc-mercur-craiovaSIF Oltenia a aprobat sursele de finantare pentru investitiile de 8,5 mil. euro necesare moderni­zarii centrului comercial Mercur amplasat in centrul orasului Craiova. Magazinul, cu o su­pra­fata utila de 20.000 de metri pa­trati, este in­chis pen­tru mo­der­ni­za­re ince­pand din luna sep­tem­brie 2015, re­cep­tia lucra­rilor ur­mand sa aiba loc la fi­na­lul lunii aprilie.

sursa: ZF.ro


 

10-shopping-city-timisoaraFondul de investitii sud-african NEPI, cel mai mare investitor in imobiliarele locale, va deschide centrul comercial Shopping City Timisoara la finalul primului trimestru din acest an, potrivit informatiilor transmise de reprezentantii companiei.

sursa: ZF.ro


“Satul Englez” sau Angloville este un business de tip franciza adus din Polonia, in care producatorul roman a investit 15.000 de euro. Business-ul sau este, pe scurt, un program de sesiuni de discutii si prezentari in limba engleza intre cursanti si mentori din Anglia, SUA, Canada si Australia, care dureaza sase zile si echivaleaza cu 400 de ore de cursuri traditionale.

Programul Angloville este adresat persoanelor care au cunostinte de limba engleza, dar nu reusesc sa o vorbeasca fluent. Pentru acest lucru, romanii care vor sa se inscrie in acest program trebuie sa plateasca intre 2.800 lei si 3.650 lei, in functie de sesiunea aleasa, si sa se supuna regulii de a nu vorbi in romana. In pretul programului intra cazarea pe 5 nopti, mesele si transportul catre locul in care se desfasoara sesiunile.

sursa: wall-street.ro


 

 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide