+40.723.622.253

Stirile saptamanii 11 – 17 ianuarie

Alin Burcea, proprietar Paralela 45: In anul 2020 am inchis sapte puncte de lucru, dar pe masura ce activitatea va creste, avem de gand sa le redeschidem. In 2020, agentia de turism a inregistrat vanzari totale de 24 milioane euro, mult in scadere fata de 2019, cand rulajul a fost de 70 milioane euro

Pandemia a afectat consi­derabil industria agentiilor de turism, care a inregistrat anul trecut scaderi sem­nificative ale veniturilor, unele fiind nevoite sa isi inchida cateva puncte de lucru. Este si cazul agentiei de turism Paralela 45, care inchis in 2020 sapte puncte de lucru, con­cen­trandu-se mai mult pe partea de vanzari online.

„Am inchis sapte puncte de lucru anul trecut, in special din orasele mici. Turistii au avut alternativa cumpararii online, investitiile facute in tehnologie si perfectionarea cumpararii din site, in anii anteriori, fiind extrem de utile acum. Pe masura ce activitatea va creste, vom deschide agentiile inchise anul trecut. Acum avem opt puncte de lucru, dar avem si 14 agentii in franciza“, spune Alin Burcea, proprietarul agentiei de turism Paralela 45.

Sursa: zf.ro


Lupta pentru prima pozitie in retail devine tot mai dura. Calin Costinas, Profi: Ne propunem sa devenim al doilea mare jucator din comertul alimentar in urmatorii patru ani si lider de piata dupa 2024

Lupta pentru prima poziţie în retail devine tot mai dură. Călin Costinaş, Profi: Ne propunem să devenim al doilea mare jucător din comerţul alimentar în următorii patru ani şi lider de piaţă după 2024Lantul de magazine Profi si-a propus sa depaseasca pragul de 2.000 de magazine pana in 2024, mi­zand in continuare pe o ex­pan­siune accelerata dupa modelul ultimilor ani.

Retailerul a incheiat anul trecut cu 1.404 unitati pe format mic – supermarketuri sau magazine de proximitate moderna. Reteaua si-a mentinut la finalul lui 2020 pozitia de cel mai extins retailer din comertul alimentar romanesc, insa diferenta fata de urmatorul clasat s-a redus considerabil.

Mai exact, reteaua de magazine in franciza LaDoiPasi, lansata de Metro, s-a apropiat de 1.400 de unitati, ceea ce inseamna ca pe cei doi jucatori ii despart doar cateva magazine. Podiumul e completat de olandezo-belgienii de la Mega Image care au circa 850 de supermarketuri si magazine de proximitate moderna in Romania.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorii de centre comerciale mizeaza pe extinderi si strip-malluri in 2021

Dezvoltatorii de centre comerciale mizează pe extinderi şi strip-malluri în 2021Pentru 2021 este anuntata inaugurarea extensiei Colosseum Retail Park, proiect dezvoltat de Nova Imobiliare si singurul proiect din Capitala care va veni cu o noutate anul urmator. Grupul belgian Liebrecht & Wood va deschide si el prima etapa a Fashion House Cernica Village, al doilea outlet center din Bucuresti si din tara.

Tot pentru anul 2021 sunt in plan: extinderea Alba Mall cu 6000 mp, dezvoltarea Prime Kapital Barlad Value Centre, proiectele Mitiska (Shopping Park Baia Mare, Slatina, Tulcea, Medias), proiectele Scallier (Mosnita, Rosiorii de Vede si Focsani).

Sursa: zf.ro


Intr-o perioada in care majoritatea afacerilor sufera, antreprenorul cu cel mai mare lant de cafenele planuieste sa ajunga la 1.000 de unitati

Într-o perioadă în care majoritatea afacerilor suferă, antreprenorul cu cel mai mare lanţ de cafenele plănuieşte să ajungă la 1.000 de unităţi“Exista un potential enorm de dezvoltare care poate fi exploatat, asa ca si obiectivele pe care eu si echipa ni le setam sunt ambitioase pe plan mediu si lung. Cred ca putem depasi 300 de locatii in 2021, cu accent pe dezvoltare masiva la nivel regional, pe consolidare in Capitala, mai ales in cartiere, si prin parteneriate cu diverse businessuri, si cred ca vom putea ajunge la un total de 1.000 de cafenele in Romania, in urmatorii cinci ani”, spune Radu Savopol.

Totodata, compania are in plan sa dezvolte si divizia de retail si sa mearga cu extinderea businessului in afara tarii.

“Ne vom concentra si pe dezvoltarea diviziei de retail si imi doresc sa reusim extinderea in plan international a businessului”, completeaza Radu Savopol.

Sursa: businessmagazin.ro


Grupul Iulius investeste 16 mil. euro pentru primele doua proiecte Family Market, un concept de retail de mici dimensiuni. „Va fi o platforma de sustinere a producatorilor si antreprenorilor locali“

Grupul Iulius investeşte 16 mil. euro pentru primele două proiecte Family Market, un concept de retail de mici dimensiuni. „Va fi o platformă de susţinere a producătorilor şi antreprenorilor locali“Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, detinut de Iulian Dascalu, dezvolta un concept nou de retail, sub numele Family Market. Primele doua proiecte de acest tip vor fi in Miroslava, o comuna din judetul Iasi, dar si in resedinta aceluiasi judet, in cartierul Bucium.

Pentru ambele proiecte, investitia cumulata este de 16 milioane de euro. Procesul de autorizare este in desfasurare, lucrarile vor demara in primavara acestui an, iar termenul estimat de finalizare este ultimul trimestru din 2021.

Sursa: zf.ro


Declinul mall-ului Unirea: Magazine inchise si spatii complet goale. Ce se intampla cu chiriasii?

Declinul mall-ului Unirea: Magazine închise și spații complet goale. Ce se întâmplă cu chiriașii?Unirea Shopping Center s-a deschis in Bucuresti in 1976 si era pe vremuri unul dintre cele mai vizitate centre comerciale din oras, insa, in prezent, mall-ul pare aproape pustiu.

Bershka, Kenvelo, Pull&Bear, DeFacto, Only for you, Diverta, Kiwi, Batta sunt printre magazinele inchise in mall-ul din centrul Bucurestiului. Chiriasii mall-ului au spus ca principalul motiv pentru care sunt mult magazine inchise este din cauza conducerii, care nu functioneaza ca o afacere reciproc avantajoasa fata de chiriasi si clienti. Acestia precizeaza ca nu a fost dorinta lor de a pleca, ci au fost nevoiti dupa ce au incercat in nenumarate randuri sa semneze contract cu Unirea.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide