+40.732.142.922

Stirile saptamanii 11 – 17 februarie

 

Este posibil ca imaginea să conţină: 3 persoane, text

 

Primul workshop de anul acesta il vom facem la Timisoara: 11 idei de afaceri testate pentru cei din Timisoara si Arad.
Joi, 28 februarie de la ora 10 in Timisoara.

 

 

 


Lantul World Class, cea mai mare retea de centre de fitness, tinteste afaceri de 35 mil. euro in 2019

World Class Romania, cea mai mare retea de centre de fitness din tara, controlata de  fondul de investitii polonez Resource Partners, a finalizat anul trecut cu afaceri de 27 de milioane de euro, iar pentru acest an tinteste afaceri de 33-35 de milioane de euro, potrivit oficialilor companiei.

„Vom continua dezvoltarea, in special prin crestere organica. Avem in plan deschideri in orasele mari, in Timisoara, Iasi si Cluj, dar ne uitam si la Brasov. In scurt timp vom deschide si in Bucuresti in AFI Tech un Club. Daca apar oportunitati de noi achizitii, le vom analiza”, a spus Dan Farcasanu, directorul de investitii al Resource Partners.

Sursa: zf.ro


Un start-up pe zi: Spalatoria auto self-service La Jetoane din Iasi a ajuns la 400.000 de euro cu trei locatii proprii

Un start-up pe zi: Spălătoria auto self-service La Jetoane din Iaşi a ajuns la 400.000 de euro cu trei locaţii propriiLa Jetoane, spalatoria auto de tip self-service din Iasi, si-a dublat afacerile in 2018 fata de 2017, de la 200.000 de euro la 400.000 de euro in 2018, dupa ce a deschis doua locatii noi anul trecut, a spus Andrei Taranu, proprietarul businessului. In prezent, La Jetoane gestioneaza trei statii de spalatorie auto deschise in Iasi.

„In 2017 cifra de afaceri a firmei a fost de peste 200.000 euro, iar in 2018, odata cu deshiderea a doua locatii noi, am depasit 400.000 euro cifra de afaceri”, a spus Andrei Taranu.

Sursa: zf.ro


Piata modei se aglomereaza, dar in continuare exista nume noi care lipsesc de la startul unei „curse“ de 3,5 mld. euro. Primark anunta planuri pentru Europa de Est

Piaţa modei se aglomerează, dar în continuare există nume noi care lipsesc de la startul unei „curse“ de 3,5 mld. euro. Primark anunţă planuri pentru Europa de EstTopshop, Kik si 50 Styles sunt cele mai noi branduri care au intrat in cursa pentru cele 3,5 mld. euro pe care romanii le cheltuie pe haine si pantofi.

Brandul britanic Topshop, unul dintre cele mai importante nume din moda mondiala, ur­meaza sa intre pe piata locala din luna martie cu un ma­gazin in centrul comercial Bu­curesti Mall din Ca­pitala. Retailerul, care va veni in Romania in sis­tem de franciza, se adauga astfel unei liste lungi de marci care si-au pus Romania pe harta, printre cele mai re­cente numarandu-se si discounterul german Kik si reteaua de maga­zine cu echipamente spor­tive 50 Styles din Polonia.

Sursa: zf.ro


Grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara, si-a bugetat 3-4 deschideri si mai multe relocari si extinderi

Grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara, şi-a bugetat 3-4 deschideri şi mai multe relocări şi extinderiGigantul spaniol Inditex, prezent local cu un total de opt branduri, a terminat anul trecut cu 126 de magazine in Romania, cu unu mai mult decat la finalul lui 2017.

In acest an, spaniolii accelereaza la 3-4 deschideri, urmand a merge catre 130 de magazine sub brandurile Zara, Zara Home, Bershka, Uterque, Oysho, Massimo Dutti, Pull & Bear si Stradivarius.

Sursa: zf.ro


Antreprenori locali. Oana Stan a ajuns cu brandul de cosmetice Techir la afaceri de 145.000 euro, produsele fiind realizate intr-o fabrica din Romania cu noua angajati

Antreprenori locali. Oana Stan a ajuns cu brandul de cosmetice Techir la afaceri de 145.000 euro, produsele fiind realizate într-o fabrică din România cu nouă angajaÅ£iBrandul Techir, creat de antreprenoarea Oana Stan, sub care sunt produse cosmetice care valorifica resursele naturale din zona Techirghiol, isi va mari portofoliul de produse anul acesta, in 2018 ajungand la vanzari de circa 145.000 euro, plus 30%. La cinci ani de la infiintarea Techir, antreprenoarea se uita si spre pietele externe pentru a trimite produsele „made in Romania”.

„Ne-am concentrat mult pe vanzarile directe si la targuri, unde am vrut sa ne apropiem cat mai mult de consumatori si sa le aflam nevoile. In 2019 umeaza sa scoatem si mai multe produse, crestem portofoliul pe gama cosmetica cu creme cu formule noi si ne concentram pe produsele de sezon, cum ar fi gama de vara cu ulei bronzant, sapun reparator pe iarna, iar in primavara cu sapunuri martisor”, a spus Oana Stan.

Sursa: zf.ro


Tudor Tailor a lansat franciza internationala si a deschis primul showroom in Belgia

Tudor Tailor a lansat franciza internationala si a deschis primul showroom in BelgiaBrandul romanesc Tudor Tailor, unul dintre principalii jucatori din Romania pe segmentul de costume made to measure pentru barbati, a deschis primul showroom international in orasul Hasselt, din Belgia.

Tudor Tailor a intrat pe piata de fashion romaneasca in anul 2010, pe un segment al pietei destul de nisat la vremea respectiva – costumele barbatesti made to measure.

Initial, focusul brandului era costumul la comanda, insa pe masura ce afacerea s-a dezvoltat, portofoliul de produse s-a extins, iar astazi include si camasi made to measure, paltoane, pantofi si accesorii.

Prin deschiderea showroom-urilor locale, din Bucuresti, Cluj si Timisoaras, au facut primii pasi catre realizarea acestui scop. Business-ul Tudor Tailor s-a dezvoltat, iar in cativa ani a ajuns sa aiba o prezenta suficient de buna pe piata locala. In mod natural, pasul urmator a fost extinderea la nivel international.

Conceptul de franciza ii ofera investitorului oportunitatea de a se dezvolta sub umbrela unei companii care ofera sprijin constant si il ajuta sa evolueze foarte repede.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide