0765.438.336

Stirile saptamanii 11 – 16 octombrie

Grupul Peeraj, unul dintre cei mai importanti ju­ca­tori de pe piata locala de moda si cel mai puternic grup de francize din acest segment, si-a completat por­tofoliul cu brandul francez de haine si de­co­ratiuni inte­rioare cu preturi mici Tati, cu care vrea sa ajunga la 25-30 de magazine pe termen mediu.

Peeraj detine aproape 100 de magazine sub mai multe branduri printre care CCC, Swarovski si Boggi, cu afaceri de 160 milioane de lei (36 de  milioane de euro) anul trecut, in crestere cu peste 70% fata de 2014.

Sursa: ZF.ro


diverta_9_largeLantul de librarii Diverta, detinut de omul de afaceri Octavian Radu, si care a iesit din insolventa in 2013, isi extinde reteaua cu trei magazine si estimeaza vanzari anuale de 1,5 milioane euro in cele cinci locatii inaugurate anul acesta.

Anul acesta Diverta a lansat si prima franciza din industria de carte, papetarie si jucarii. Partenerii francizati nu vor avea taxa de intrare, nivelul investitiei fiind intre 25.000-100.000 de euro, in functie de suprafata magazinului (minim 100 mp), redevente anuale de 4% si taxe de soft si marketing de 2%. Franciza Diverta ofera un grad de rentabilitate al business-ului de 5%-10%.

Sursa: ZF.ro


mccafe-02McDonald’s a ajuns sa aiba in Romania 23 de cafenele sub brandul McCafe, iar acestea contribuie cu 6% la cifra de afaceri a grupului pe piata locala, adica cu circa 30 de milioane de lei. Astfel, dupa numarul de uni­tati si dupa cifra de afaceri, divizia de cafenele a lan­tu­lui american de restaurante fast-food este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de cafenele si baruri.

Prima cafenea McCafe din Romania a fost inaugurata in 2010 in restaurantul de la parterul maga­zinului Unirea Shopping City. Acesta este considerat a fi un restaurant stradal, fiind totodata primul deschis de McDonald’s in Romania in 1995.

Sursa: ZF.ro


Grupul FlorideLux, specializat in comercializarea online de aranjamente florale si cadouri, tinteste pentru anul in curs venituri cu 20% mai mari fata de 2015, urmand sa ajunga astfel la o cifra de afaceri de peste un milion de euro.

In 2015, grupul, care administreaza magazinele online floridelux.ro, ww.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro si www.cosuridelux.ro, a inregistrat o cifra de afaceri neta de aproape 900.000 euro, plus 13%, si un profit de 200.000 euro, de patru ori mai mare comparativ cu anul anterior.

Sursa: ZF.ro


verandaVeranda Mall, centrul comercial din zona Bucur Obor din Capitala, isi va deschide portile pe data de 27 octombrie potrivit chiriasilor.

Mallul, controlat de familia Pogonaru, se alatura peisajului bucurestean care a mai primit si la inceput de septembrie un alt mall, ParkLake in zona Titan. In zona Bucur Obor din sectorul 2 al Capitalei nu exista niciun centru comercial modern si niciun mall. Exista insa magazinul Obor.

Sursa: ZF.ro


10-sun-plaza4Compania austriaca de dezvoltare imo­bi­liara S Immo va investi aproximativ 75 mil. euro in dezvoltarea proiectului de birouri The Mark si in remodelarea centrului comercial Sun Plaza din Bucuresti, dupa ce a incheiat pri­me­le sase luni cu venituri totale din chirii de 58,5 milioane euro. Investitia in mall se ridica la 30 mil. euro, iar birourile ne­cesita fonduri de 45 mil. euro.

Sursa: ZF.ro


Oasis Retail Development & Consulting, un dezvoltator imobiliar din Sibiu, va construi un parc retail de 10.000 de metri patrati in Oradea, o investitie care se ridica la 12 milioane de euro. Noua galerie comerciala va avea intre 20 si 25 de magazine de moda, care vor fi date spre inchiriere pana la sfarsitul anului 2017, potrivit reprezentantilor companiei.

Oradea este printre orasele cu cea mai mica rata a somajului de 3,6%, salariu mediu peste media nationala si este un centru universitar cu 3.000 de absolventi anual, potrivit reprezentantilor companiei, care spun ca acestea au fost principalele motive care i-au determinat sa investeasca in municipiul orasului Bihor, un oras care a inceput sa se dezvolte tot mai puternic din punct de vedere economic.

Sursa: ZF.ro


img-08Yazid Ichemrahen avea 19 ani cand a castigat titlul de cel mai bun patiser din Franta. I-au trebuit inca doi ani sa cucereasca apoi titlul european, iar dupa alti trei ani a devenit campionul mondial al patiseriei si inghetatei.

Momentan are 15 patiserii in zona de sud a Frantei, in special in zona Avignon. Vrea sa se extinda, insa nu are planuri bine conturate. In Romania insa antreprenorul Cristian Preotu, care detine impreuna cu sotia sa mai multe businessuri in domeniul gastronomiei de lux, printre care si reteaua de magazine Comtesse du Barry, spune ca se gandeste la o colaborare cu tanarul patiser. El vorbeste fie de o colaborare la nivel de retete pentru celelalte businessuri ale lui, fie de deschiderea unei cofetarii in franciza.

Sursa: businessmagazin.ro


Michael Schmidt (56 de ani), fondatorul Automobile Bavaria, cel mai mare dealer BMW, vrea sa intre pe piata auto non-premium, sa aduca in portofoliu o marca germana de volum si sa construiasca de la zero hoteluri de peste 4*+ in mai multe orase din tara unde detine terenuri.

“Vreau sa imi diversific business-ul, sa intru in zona hoteliera. Am mai multe terenuri in tara, achizitionate in 2007-2008 inainte de criza unde se potrivesc hoteluri de 4*+, gen Holiday Inn. Vor fi in regie proprie sau in franciza. Am terenuri in Baia Mare, Craiova, Sibiu, Bucuresti, Constanta. De 3 luni sunt in faza de analiza”, a declarat Michael Schmidt.

Sursa: wall-street.ro


Lantul de restaurante KFC demareaza o campanie de recrutare si angajeaza casieri si bucatari in cele 60 de locatii din tara. Candidatii nu trebuie sa aduca CV-uri, ci doar sa se prezinte in restaurante.

Cei interesati de un loc de munca la KFC pot opta pentru posturile de casier sau bucatar, chiar daca nu au experienta in acest domeniu. Compania anunta ca le va pune la dispozitie traininguri specializate: de la instruire practica in restaurante, realizata de personal autorizat, la training-uri online, sub forma de cursuri si teste.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network si numara 60 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza si doua restaurante la Chisinau, Republica Moldova.

Sursa: wall-street.ro


05ddce53d196e12900b0d478a0423033-760x0-00-65Pentru ca Romania sa devina o piata mai competitiva, Loredana Butnaru, cea care conduce operatiunile locale ale producatorului de electrocasnice Miele, sustine ca brandul pe care il reprezinta trebuie sa fie mai vizibil si este nevoie, de asemenea, de o schimbare de mentalitate la nivelul clientilor.

Compania are doua magazine proprii in Bucuresti – la Casa Presei si pe Calea Dorobanti – si inca cinci magazine in Sibiu, Tg. Mures, Brasov, Deva si Cluj, deschise in franciza. Daca pentru zona Capitalei numarul magazinelor va ramane neschimbat in urmatorii doi ani, la nivel national compania isi propune pentru anul viitor doua noi locatii, deschise fie in franciza, fie de catre Miele.

Sursa: wall-street.ro


le-grenier-a-pain-centrul-vechi-5-525x350Miercuri, Le Grenier à Pain a deschis a treia boulangerie in Bucuresti, situata in Centrul Vechi, pe Strada Franceza nr. 38-42. Cu aceasta ocazie a fost lansat si noul meniu de restaurant frantuzesc, sub coordonarea maestrului Chef Johnson, cunoscut pentru vasta sa experienta de peste 35 de ani in arta culinara.

Le Grenier à Pain este una din cele mai apreciate boulangerii frantuzesti la nivel international, dezvoltandu-se, in sistem de franciza, peste granitele Frantei, in Romania, Emiratele Arabe Unite, China, Rusia, Liban si Japonia.

Sursa: www.forbes.ro


viorel-stoiean_brewtifulBrewtiful, un nou model de franciza, s-a lansat oficial pe piata locala printr-o investitie de 350.000 euro, conceptul presupunand un espresso bar dotat cu espressor, consumabile si cafea premium, amplasat in interiorul unui magazin, banca sau locatie HoReCa, fara a ocupa foarte mult spatiu, dar oferind, in acelasi timp, o experienta deosebita vizitatorilor si clientilor deja existenti. In prezent conceptul functioneaza in 6 locatii in magazine QuickMobile si SOLE din Bucuresti, Cluj-Napoca, Baia-Mare, Timisoara si Constanta.

„Brewtiful a fost creat pe conceptul retail-in-retail si isi propune sa creasca numarul de clienti in orice tip de magazin, dar si rata de fidelizare a acestora, prin oferirea vizitatorilor din locatii posibilitatea de a cumpara si o cafea de specialitate, preparata de barista, cu echipamente premium si metode de brewing artizanale”, a declarat Viorel Stoiean, Managing Director-ul Brewtiful.

Investitia intr-o astfel de franciza ajunge la circa 40.000 euro, osciland in functie de specificul retailului in care este amplasata. Suma include, pe langa cele mentionate, si training de specialitate, respectiv un supervizor full time.

Sursa: foodandbar.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide