+40.723.622.253

Stirile saptamanii 10 – 16 septembrie

O idee de business ”cool”: Un antreprenor a deschis o cafenea cu peste 100 de tipuri de cereale americane

Cereal Crunch Cafe inregistreaza zilnic un trafic de aproximativ 100 de persoane. Reprezentantii au in plan deschiderea unei noi locatii, dar si extinderea brandului prin vanzarea de franciza.

„Publicul roman a fost lipsit de sortimentele de cereale americane aparute in desenele, filmele si serialele cu care am crescut toti si ne-am dat seama ca exista o piata dornica sa le incerce“, a spus  Alex Vasile, fondator al Cereal Crunch Cafe.

Sursa: zf.ro


Producatorul de pantofi Denis din Suceava a ajuns in Chisinau cu prima franciza

Grupul Denis din Suceava, care opereaza pe piata locala brandurile de incaltaminte Denis Shoes si Anna Cori, a inceput sa se dezvolte in franciza, iar primul magazin operat in acest sistem l-au deschis la Chisinau, in timp ce al doilea pas este sa duca brandul la Sofia, in Bulgaria.

„O franciza operata sub brandul ANNA CORI necesita o investitie de 27.000 de euro“, a spus Ilie Cornea, fondatorul businessului. In 2017, Denis, partea de productie, a inregistrat o cifra de afaceri de 5,9 mil. euro, iar Denis Shoes, partea de retail, a avut o cifra de afaceri de 10,8 mil. euro.

„Pentru finalul anului 2018, Denis si Denis Shoes estimam o cifra de afaceri cumulata de 22,5 milioane de euro.“

Sursa: zf.ro


Pizza Hut Delivery deschide o noua locatie in Brasov cu o investitie de 280.000 de euro

Lantul de restaurante Pizza Hut Delivery continua expansiunea la nivel national si deschide cea de-a patra locatie din acest an, la Brasov, cu o investitie de aproximativ 280.000 de euro, operatorul ajungand astfel la o retea de 21 de restaurante deschise pe piata locala.

„Aceasta reprezinta cea de-a 21-a locatie deschisa si a presupus o investitie de aproximativ 280.000 de euro”, potrivit declaratiilor companiei.

Brandul a intrat pe piata romaneasca in decembrie 2007, odata cu deschiderea primei locatii in zona Vitan din Bucuresti. In prezent, Pizza Hut Delivery numara 21 de unitati dintre care 14 sunt in Bucuresti, doua in Brasov si Cluj, iar cate una in Constanta, Popesti-Leordeni si Ploiesti.

Sursa: zf.ro


Un retailer spaniol de papetarie a intrat pe piata locala cu doua magazine si are in plan extinderea in sistem de franciza

Retailerul de produse de papetarie Folder Papelerias, infiintat in 2004 in Spania, a fost adus pe piata locala de un fond de investitii detinut de un grup spaniol cu afaceri pe piata din Romania. In decembrie 2017 s-a deschis primul magazin Folder in Romania, in Piata Romana din Capitala, magazin care a inregistrat vanzari de 17.000 de euro in prima luna. In luna octombrie, brandul va inaugura a doua unitate in Bucuresti, in cartierul Militari, cu o investitie de aproximativ 150.000 de euro.

„Obiectivul pe termen scurt este sa deschidem cea de a doua unitate din Bucuresti, in cartierul Militari. De asemenea, ne uitam dupa noi locatii pentru ca vrem sa mai deschidem si alte unitati, atat proprii cat si in sistem de franciza”, a spus Oscar Iglesias Fernandez, directorul general al companiei Folder Papelerias.

Sursa: zf.ro


Retailerul polonez de incaltaminte CCC si-a recrutat sef pentru Romania de la H&M

Retailerul polonez de incalta­min­te CCC, venit direct pe piata locala dupa ce a preluat franciza pentru Ro­ma­nia de la grupul Peeraj, a recru­tat-o pe Joanna Jozwiak in pozitia de country manager pentru Romania. Ea s-a alaturat gru­pului in februarie 2018 cand a preluat functia de director de expan­si­une pentru toate pietele (general expan­sion director for global markets), pozitie pe care o ocupa si in prezent in paralel cu cea de sef al operatiunilor din Romania.

Grupul care detine lantul de magazine de incaltaminte si accesorii CCC este unul dintre cele mai puternice din retailul polonez, fiind fondat de antreprenorul Dariusz Milek, denumit local regele pantofilor low-cost. El a intrat in business imediat dupa caderea comunismului, iar in 1999 a aparut pe piata brandul CCC care a ajuns astazi la peste 900 de unitati offline si la venituri de circa un miliard de euro.

Sursa: zf.ro


Donutino, gogoseria ce a necesitat o investitie de 40.000 de euro, estimeaza vanzari de 50.000 euro in primul an de functionare

Donutino, gogoseria ce a necesitat o investitie de 40.000 de euro, estimeaza vanzari de 50.000 euro in primul an de functionareSandu Cosmin a absolvit Facultatea de Transporturi din cadrul Universitatii Politehnica Bucuresti. O perioada a lucrat in afacerea de logistica a familiei, insa si-a dorit propriul business. „Mi-am dorit un business pe care sa il cresc treptat, atent si cu multa dedicare. Am creat un plan de business in 2017 si in ianuarie 2018 am pornit gogoseria. Oamenii isi doresc mereu ceva nou, sanatos, inedit si cat mai aproape de ei, iar eu m-am gandit la Donutino, un loc cozy, primitor, cochet, central, cu produse la cuptor, nu in ulei, care sa ii faca fericiti. Pana la urma asta conteaza in viata fiecaruia dintre noi, fericirea”, spune antreprenorul.

Antreprenorul planuieste sa deschida pana la 3 locatii in urmatorii 2 ani si vizeaza zone cu vad intens, precum zonele centrale ale Bucurestiului: Unirii, Universitate, Calea Victoriei. Extinderea la nivel national figureaza, de asemenea, pe agenda antreprenorului orasele vizate sunt Brasov, Constanta si Timisoara. O noua gogoserie Donutino presupune o investitie de minim 20.000 de euro.

Insa planurile lui Cosmin Sandu nu se opresc aici: in primavara anului viitor urmareste sa lanseze sistemul de franciza pentru gogoseriile Donutino. Franciza va costa 10.000 de euro si va presupune folosirea brandului si know how-ul privind productia de produse de patiserie.

Sursa: wall-street.ro


La 2 ani de la infiintare, reteaua de magazine Gerovital a ajuns la 16 unitati nationale si venituri de 13 milioane lei

La 2 ani de la infiintare, reteaua magazinelor de brand Gerovital ajunge la 16 unitati nationale“In septembrie 2016, am deschis la Bucuresti primul magazin Gerovital din tara, iar rezultatele foarte bune obtinute in urma inaugurarii ne-au determinat sa investim constant in extinderea acestei retele, transformand-o intr-o directie strategica prioritara pentru dezvoltarea business-ului Farmec. De la inceputul acestui an, am inaugurat alte 3 magazine Gerovital in Oradea, Cluj-Napoca si Constanta si am trecut deja la extinderea retelei in capitala. Planificam si lucram deja la alte inaugurari, vizand doar centrele care corespund standardelor si conceptului de magazin Gerovital – Doctor in frumusete”, a precizat Mircea Turdean, director general Farmec.

Pe langa deschiderea a 3 magazine noi in 2018 la Oradea, Cluj-Napoca si Constanta, producatorul clujean a extins si spatiul Gerovital din Veranda Mall Bucuresti.

Sursa: wall-street.ro


World Class estimeaza venituri de 30 de milioane de euro pana la sfarsitul anului 2018

Kent OrrgrenDatele comparative pentru anul 2017 arata ca veniturile World Class au ajuns la aproape 25 de milioane de euro, cu o crestere totala de 34,7% fata de 2016, iar pentru anul 2018, World Class estimeaza sa atinga venituri de 30 de milioane de euro. De asemenea, vanzarile de suplimente nutritive au avut o crestere record de 147% fata de anul trecut. Mai mult, cererea de sedinte cu antrenor personal a crescut semnificativ in 2017, iar cifrele confirma exact acest lucru: cea mai importanta evolutie este cea a pachetelor de personal training, care a inregistrat vanzari cu 40% mai mult fata de 2016, adica 13,6%, ceea ce inseamna peste 3,3 milioane de euro doar din acest tip de servicii.

„Sanatatea unei natiuni este strans legata de gradul de activitate sau de inactivitate intalnit. Oameni sanatosi inseamna o economie sanatoasa, mai putini bani cheltuiti pentru ingrijiri medicale si spitalizari, mai putine concedii medicale, angajati mai fericiti si mai eficienti. Stim ca ne-am atins obiectivul atunci cand oamenii constientizeaza beneficiile vietii sanatoase si hotarasc sa faca din sanatate o prioritate de zi cu zi. Din ce in ce mai multi dintre membrii solicita serviciile noastre personalizate pentru a adopta un stil de viata sanatos.”, a declarat Kent Orrgren, CEO World Class Romania.

Sursa: forbes.ro


Pepco continua extinderea in Romania

Pepco continuă extinderea în RomâniaRetailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, accesorii si decoratiuni pentru casa, aflat pe piata locala de 4 ani, deschide un magazin in Brasov.

Pepco a deschis primele magazine in Romania la sfarsitul anului 2014, acum avand o retea de 195 de unitati.

Reteaua acopera toata tara, iar magazinele sunt amplasate pe langa retaileri mari, precum Kaufland, dar si in cadrul unor mall-uri sau galerii comerciale, cum sunt Mega Mall Bucuresti, centrul comercial Arcade Bucuresti si Ploiesti Shopping City.

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide