0765.438.336

Stirile saptamanii 10 – 16 iunie

Gregory’s continua expansiunea in Romania

Gregory’s – brandul numarul unu in Grecia in sectorul coffee & food snack, continua expansiunea rapida in Romania, cu noi magazine deschise de la inceputul anului in zone cheie din Bucuresti: Lipscani – Centrul Vechi si Baneasa Shopping City.

Ambele unitati sunt in franciza, confirmand strategia de extindere a grupui grec, aplicata cu succes in cei aproximativ 50 de ani de experienta, in numeroase tari europene.

„Ne aflam intr-un moment extrem de oportun pentru piata coffee & food snack din Romania. Apetitul consumatorilor pentru produsele grecesti este in crestere. Acest lucru ne este confirmat zilnic de cei aproximativ 2.000 de clienti din Romania care ne aleg atat pentru cafeaua de dimineata, cat si pentru gustarile de peste zi. Am semnat deja contracte pentru a deschide noi magazine in zone precum: Militari, Balotesti, cladiri de birouri, pentru a veni mai aproape de clientii nostri. Vom continua sa ne dezvoltam folosind modelul de franciza testat cu succes in Grecia, cautam parteneri pentru a prelua viitoarele locatii, pregatiti sa lucreze alaturi de noi pentru propria afacere”, a declarant George Makridis, CEO Green Break SRL, compania care detine brandul in Romania.

Sursa: zf.ro


Farmec ataca piata francizelor si merge cu primul magazin Gerovital in Bacau

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator local de cosmetice, activ si pe piata de retail, marcheaza lansarea sistemului de franciza pentru magazinele Gerovital odata cu deschiderea primei unitati de acest gen la Bacau.

”Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezinta o strategie de extindere rapida, insa, pentru noi, inseamna ocazia ideala de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alaturi de francizatii nostri, prin incurajarea acestora sa inceapa o afacere romaneasca, definita prin valori, precum inovatia, calitatea, eficienta si traditia”, explica Mircea Turdean, Director General Farmec.

Sursa: zf.ro


Zing Burger din Ungaria vrea sa se extinda in afara granitelor

Zing Burger din Ungaria vrea să se extindă în afara graniţelorLantul ungar de restaurante Zing Burger intentioneaza sa lanseze o franciza si sa se extinda in cele din urma dincolo de granitele ungare.

Grupul a declarat ca s-a apropiat de venituri de 1,5 mld. forinti anul trecut si ca se asteapta sa ajunga la 2 miliiarde de forinti (10 milioane de euro) in acest an.

Extinderea companiei este continua: in fiecare an se estimeaza ca vor fi deschise 2-3 restaurante noi, primul obiectiv privind prezenta la scara nationala.

Ulterior, accentul se va pune pe extindere internationala.

Sursa: zf.ro


Numaratoare inversa: Iulius Town, proiectul imobiliar mixt de 220 mil. euro din Timisoara detinut de Iulian Dascalu si fondul Attenbury Europe, se deschide in august

Iulius Town, proiectul imobiliar de 220 milioane euro construit de companiile Iulius si Attenbury Europe, urmeaza sa fie inaugurat pe 30 august, potrivit datelor transmise de Iulius Group, unul dintre principalii jucatori pe piata de real estate din Romania.

Proiectul a fost gandit de la inceput sa integreze Iulius Mall Timisoara si a fost completat ulterior cu functiuni de office, retail si entertainment, ajungand sa includa pe langa zona de magazine, un parc, sali de evenimente, birouri, centru de sanatate, cinema si noi locuri de parcare.

Sursa: zf.ro


Ce supermarketuri au reusit sa atraga centrele comerciale din Romania. Carrefour este ancora in mai bine de jumatate dintre mallurile din tara, iar Auchan vine pe locul doi

Ce supermarketuri au reuşit să atragă centrele comerciale din România. Carrefour este ancoră în mai bine de jumătate dintre mallurile din ţară, iar Auchan vine pe locul doiMai bine de jumatate dintre cele 64 de malluri si centre comerciale au drept ancora un magazin Carrefour, indiferent ca e vorba de un hipermarket sau de un supermarket. Pe pozitia secunda se afla tot un grup francez, Auchan, cu 14 magazine. Hipermarketurile Cora, supermarketurile Mega Image si magazinele de tip discount Penny Market se afla aproape la egalitate, cu 4-5 unitati in mallurile din Romania.

Recent, Kaufland s-a alaturat listei, desi „prin alianta“, dat fiind ca doua centre comerciale de provincie s-au deschis in apropierea hipermarketurilor grupului german. Mai mult, nemtii vor sa mearga si direct.

Discoun­terul german Lidl, lanturile de tip cash & carry Selgros si Metro si retailerul Profi sunt cei care au facut exceptie. Magazinele de tip cash & carry, spre deosebire de lanturile de supermarketuri, hiper­marketuri, magazine de discount si proximi­tate, nu se adreseaza clientului final, ci micilor comercianti si jucatorilor HoReCa, astfel ca este justificata absenta lor din malluri.

In ceea ce priveste discounterul german Lidl, acesta prefera sa mearga pe terenuri proprii cu magazine independente, aceasta fiind politica germanilor pana acum.

Sursa: zf.ro


Un business nascut dintr-o nevoie de zi cu zi

Un business născut dintr-o nevoie de zi cu ziCristina Tarasevici a pus in 2013 bazele Blue Lagoon Clean ca urmare a unei nevoi personale, iar acum, impulsionata de succesul afacerii, vizeaza extinderea peste granite si dezvoltarea in sistem de franciza.

Daca in 2006-2007 piata curatatoriilor de haine era una preponderent destinata persoanelor „la costum”, in prezent serviciile unei companii care desfasoara aceasta activitate pe piata locala sunt accesate de un numar din ce in ce mai mare de clienti de toate varstele, inclusiv pentru articole de imbracaminte casual.

„Lipsa de timp a clientilor, preturile accesibile, serviciul de colectare si livrare gratuita si calitatea serviciilor in general au dus la cresterea cererii pe piata considerata candva de nisa”, spune Cristina Tarasevici, directorul general al Blue Lagoon Clean, companie romaneasca specializata in furnizarea de servicii de curatare a hainelor.

Ea a povestit ca businessul pe care il conduce a ajuns in 2018 la afaceri de 3 milioane de lei (633.600 de euro), in crestere cu 30% fata de anul precedent, cand compania a inregistrat afaceri de 2,1 milioane de lei (443.500 de euro). Blue Lagoon Clean a luat nastere in 2013 dintr-o nevoie personala, dar si din dorinta de a dezvolta o companie cu antreprenoriat 100% romanesc.

Sursa: businessmagazin.ro


IKEA deschide in Bucuresti cel mai mare magazin din Sud-Estul Europei

IKEA deschide in Bucuresti cel mai mare magazin din Sud-Estul EuropeiIKEA, retailerul suedez de mobila si decoratiuni interioare, anunta deschiderea magazinului Pallady pe data de 24 iunie 2019. IKEA Pallady va fi al doilea magazin al companiei in Romania si cel mai mare din Sud-Estul Europei.

IKEA a intrat in Romania in 2007, prin deschiderea magazinului din zona comerciala Baneasa. Pana in luna martie 2010, acesta a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din INGKA Group.

In anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), magazinul IKEA din Romania a fost vizitat de peste 3,2 milioane de oameni si 18 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKE

Sursa: wall-street.ro


Cum a transformat Kaufland cel mai vechi magazin al sau din piata locala

La 14 ani de la intrarea pe piata din Romania, Kaufland da o fata noua magazinului din Colentina, primul sau hypermarket operat pe piata locala.

In ceea ce priveste posibilitatea de extindere a proiectului, reprezentantii companiei spun ca noul concept este un test, deschiderile si remodelarile viitoare fiind sub conceptul standard Kaufland.

“Pentru anul acesta avem un buget de 200 de milioane de euro, care va fi directionat atat in remodelari, cat si in extindere. Ne-am propus sa deschidem cel putin 10 magazine noi. Daca vom depasi acest prag, atunci si investitiile vor creste direct proportional. Cat despre cum se imparte bugetul intre remodelari si extindere, ponderea difera de la an la an, in functie de numarul deschiderilor, dar si de unitatile pe care reusim sa le remodelam.

Acum suntem intr-un proces de remodelare la nivel national, proces care nu se va incheia pentru ca vorbim pana la urma despre un ciclu. Dar anul acesta ponderea este in favoarea magazinelor noi”, a precizat Valer Hancas, Corporate Affairs & Communication Manager Kaufland Romania.

Retailerul german Kaufland opereaza pe piata locala 125 de unitati comerciale. Pentru anul finaciar 2018 compania a raportat o cifra de afaceri de 10,8 miliarde de lei, mentinandu-si astfel pozitia de lider al pietei locale de retail. Prin comparatie cu 2017, retailerul a marcat o crestere a afacerilor de 7%.

Sursa: magazinulprogresiv.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide