+40.732.142.922

Stirile saptamanii 10 – 16 februarie

Electric Plus din Bacau are pe lista doua noi orase din strainatate pentru magazine Barrier: Stuttgart si Frankfurt

Producatorul de tamplarie PVC Electric Plus din Bacau intentioneaza sa deschida noi francize Barrier în afara Romaniei în 2020, vizate fiind orasele germane Stuttgart si Frankfurt.

„Daca lucrurile merg bine, deschidem în toamna. Francizele din Germania vor fi operate de doi parteneri nemti, iar cel din Frankfurt se gandeste si la o franciza în China“, spune antreprenorul Adrian Garmacea, proprietarul Electric Plus.

Sursa: zf.ro


Brokerul de credite Kiwi Finance a intermediat anul trecut credite de 950 mil.lei, în crestere cu 30%, în conditiile în care segmentul ipotecar reprezinta 83% din portofoliu

Brokerul de credite Kiwi Finance a intermediat anul trecut credite de 950 mil.lei, în creştere cu 30%, în condiţiile în care segmentul ipotecar reprezintă 83% din portofoliuBrokerul de credite Kiwi Finance a încheiat anul 2019 cu o cifra de afaceri de 21 milioane lei, cu 27% mai mare comparativ cu anul anterior, si un volum de credite intermediate în valoare de 950 milioane lei, în crestere cu 30%.

Principalul vector de crestere a fost creditul ipotecar, cu o pondere de 83% din totalul creditelor intermediate, urmat de creditele de nevoi personale, cu 14%, si de credite Prima Casa si credite pentru IMM-uri, cu 3%.

KIWI Finance a avut cel mai bun an din istoria companiei, nu numai ca volum de credite intermediate, cat si ca sustenabilitate si calitatea portofoliului. Rezultatele foarte bune de anul trecut s-au datorat în special echipei de brokeri KIWI, dar si parteneriatelor cu cele mai active 23 de banci si IFN-uri din piata romaneasca în acest moment”, a comentat Anca Bidian, CEO KWI Finance.

Sursa: zf.ro


Chiriasii mallului Baneasa Shopping City si-au majorat vanzarile cu 10% în 2019, ajungand la 285 mil. Euro

Chiriaşii mallului Băneasa Shopping City şi-au majorat vânzările cu 10% în 2019, ajungând la 285 mil. euro. Centrul comercial numără peste 280 de magazine, cinematograful Cineplexx şi hipermarketul CarrefourRetailerii prezenti în mallul Ba­neasa Shopping City din nordul Bucurestiului au obtinut în 2019 vanzari cumulate de 285 de milioane de euro, cu 10% peste nivelul din anul anterior.

Valoarea nu include si vanzarile realizate de hipermarketul Carrefour din galeria Feeria, acesta fiind cel mai bun magazin al retelei. Categoriile de magazine din Baneasa Shopping City care au înre­gistrat cele mai mari cresteri de vanzari în 2019 comparativ cu anul precedent sunt cele de beauty cu plus 21% si cele de moda pentru femei cu plus 19%.

Sursa: zf.ro


Doron Klein, seful AFI: La AFI Cotroceni vom construi un proiect rezidential doar pentru închirieri, pe langa birouri, retail si un hotel

Doron Klein, şeful AFI: La AFI Cotroceni vom construi un proiect rezidenţial doar pentru închirieri, pe lângă birouri, retail şi un hotelAFI Europe Romania va investi în premiera într-un nou concept de proiect rezi­den­tial, dezvoltat exclusiv pentru a închiria viitoarele apar­tamente. Pana acum, inves­ti­torii cumparau pa­che­te de 10-20 de aparta­mente în cadrul proiectelor rezidentiale pentru a le închiria, însa pana acum nu a existat un dezvoltator care sa plece de la bun început cu acest plan.

Viitorul proiect rezidential va fi parte a expansiunii AFI Palace Cotroceni, pe noul teren de 50.000 mp cumparat langa mall.

„Pe noul lot vom putea dezvolta un proiect de 150.000 – 200.000 mp. Vom im­ple­menta componente pentru rezidential de închiriat, un concept în care avem foarte mare încredere, birouri si retail suplimentar si un hotel. Aici avem cerere tot mai mare pentru birouri, birourile merg foarte bine alaturi de retail. Astfel, noile birouri vor con­tribui la dezvoltarea mallului, vom con­strui rezidential pentru închiriat, compo­nen­ta care va sustine atat birourile, cat si mallul în weekend si seara si un hotel, necesar atunci cand dezvolti un parc de asemenea an­vergura“, a explicat Doron Klein, CEO al AFI Europe Romania.

Sursa: zf.ro


Grupul Floria a deschis o florarie în centrul comercial Plaza din Bucuresti dupa o investitie de 50.000 de euro

Grupul Floria a deschis o florărie în centrul comercial Plaza din Bucureşti după o investiţie de 50.000 de euroGrupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activeaza în domeniul floristic în Romania, a deschis o noua florarie, la parterul centrului comercial Plaza Romania. Investitia în noul spatiu Floria se ridica la 50.000 euro.

Aceasta este cea de-a saptea florarie a Grupului Floria si a treia situata într-un centru comercial, alaturi de florariile din AFI Cotroceni si Baneasa Shopping City.  „Trendul ascendent al vanzarilor celorlalte doua florarii deschise în mall-uri din Bucuresti ne-a dovedit ca amplasarea în spatii comerciale mari este o alegere strategica de succes.

Sursa: zf.ro


KFC vrea sa deschida anul acesta opt restaurante in Romania si sa lanseze o aplicatie pentru livrari

KFC vrea sa deschida anul acesta opt restaurante in Romania si sa lanseze o aplicatie pentru livrariKFC continua expansiunea din Romania si vrea sa deschida, anul acesta, opt restaurante in Bucuresti si in alte orase din tara si sa lanseze un site si o aplicatie pentru comenzi online pentru serviciul de livrare – KFC Delivery, a declarat Marian Gogu, director general al KFC.

„In ceea ce priveste strategia de expansiune a restaurantelor KFC pe plan autohton, aceasta include, si in 2020, unitati noi atat la nivelul Capitalei, cat si in orase mai mici, in care KFC nu a ajuns inca”, a explicat Gogu.

Anul trecut, KFC a investit in kiosk-uri digitale in restaurante si in modernizarea unitatilor proprii, prin remodelari si introducerea de meniuri digitale, precum si in serviciul de livrare.

Sursa: wall-street.ro


Brandul de fashion Superdry a deschis primele magazine din afara Bucurestiului, in reteaua Iulius

Brandul de fashion Superdry a deschis primele magazine din afara Bucurestiului, in reteaua IuliusComponenta de retail din reteaua Iulius isi imbogateste constant portofoliul cu branduri internationale, apreciate in intreaga lume. La finalul anului trecut, atat in ansamblul mixt Iulius Town Timisoara, cat si in Iulius Mall Cluj s-a inaugurat Superdry, o prezenta globala in industria sport fashion.

Superdry este un brand contemporan, care imbina stilul american-vintage cu grafica realizata manual. Adaptarea personalizata a articolelor, dar si stilurile diversificate au dus la obtinerea titlului de lider mondial in grafica manuala si croieli. Superdry este prezent in 65 de tari, detinand mai mult de 750 de magazine in intreaga lume.

Sursa: wall-street.ro


Bucuresti Mall-Vitan va aduce in cafenele meniuri in limbaj Braille pentru nevazatori

Bucuresti Mall-Vitan va dezvolta meniuri in limbajul Braille pentru cafenele pentru nevazatori“Impreuna cu Asociatia Nevazatorilor din Romania, Bucuresti Mall-Vitan va dezvolta in viitor meniuri in limbajul Braille pentru cafenelele din incinta mall-ului. De asemenea, mall-ul va oferi servicii ocazionale de consultanta de cumparaturi pentru persoanele cu deficiente de vedere, astfel incat experienta de shopping sa fie cat mai prietenoasa”, se arata intr-un comunicat de presa.

Bucuresti Mall-Vitan va continua in acest an sa implementeze si alte servicii si functionalitati pentru a facilita si imbunatati accesul persoanelor cu deficiente la experiente de shopping si de petrecere a timpului.

Bucuresti Mall-Vitan este primul centru comercial modern de tip shopping mall din Romania, prezent in piata de peste 20 de ani.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide