0765.438.336

Stirile saptamanii 10 – 16 Aprilie

Cremeria Emilia, un business antrepre­no­rial romano-german, lansat in urma cu aproximativ un an in Capitala, a ajuns la gela­teria cu numarul trei dupa ce a deschis la finalul lunii martie o uni­tate in mallul AFI Pa­lace Co­troceni. Aceasta este cea de-a doua „an­cora“ pe care Cremeria Emilia o detine intr-unul din cele mai mari centre comerciale din Romania, brandul avand o gelaterie si in Baneasa Shopping City.

Sursa: ZF.ro


imagesFrancezii de la Roche Bobois, unul dintre cei mai mari jucatori din piata globala a mobilei de lux, un business de circa 400 de milioane de euro, au vandut anul trecut obiecte de mobilier si de design interior de circa 0,45 de milioane de euro cu primul magazin pe care l-au deschis in Romania.

„Pot spune ca lucrurile au mers conform asteptarilor noastre, asa ca la finalul anului trecut, dupa circa opt luni de functionare am ajuns la vanzari de circa 450.000 de euro“, spune Alina Dascalu, antreprenoarea care detine franciza Roche Bobois pentru Romania.

Sursa: ZF.ro


Luiza Moraru, head of retail&asset services in cadrul CBRE: “Cu certitudine, in centrul vechi se vor intampla foarte multe pe partea de retail. H&M a dat tonul, apoi a venit Carturesti, urmeaza sa deschida Koton.”

Tehnologia, conceptele de pop-up store si integrarea in comunitate sunt elementele-cheie care ar putea revigora pei­sajul centrelor co­merciale romanesti in perioada ur­matoare. Piata nu poate spera insa la aparitia unor malluri stradale in Romania, asa cum se regasesc in Germania si alte tari occidentale, cel putin pentru moment, deoarece structura urbana cu bulevarde largi nu permite dezvoltarea unor forme de retail flexibile la parterul cladirilor, mai spune Luiza Moraru.

Sursa: ZF.ro


7-carturesti-ogLantul de librarii Carturesti, controlat de Nicoleta Du­mitru si Serban Radu, va intra in centrul comercial ParkLake, aflat in dezvoltare in zona Titan, cu un magazin pe 500 de metri patrati, aceasta urmand sa fie a 20-a librarie a lantului.

„Asteptam vanzari mai mari cu doua cifre in acest an“, a declarat Serban Radu. Lantul de librarii a incheiat anul trecut cu vanzari de 15 mil. euro.

Sursa: ZF.ro


dsc-2931Veranda, centrul comercial dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare, va investi doua milioane de euro in demararea unor lucrari de infrastructura in zona Obor, potrivit unui comunicat de marti al companiei.

Investitia in infrastructura zonei consta in largirea soselei cu aproximativ 500 de metri, imbunatatirea si marirea trotuarului pe ambele parti, cu cate 4 metri, si mutarea statiei tramvaiului 36, pentru care va fi construit un refugiu ce pana acum nu exista. De asemenea, planurile implica si investitii in schema de canalizare si mutarea stalpilor de electricitate.

Sursa: ZF.ro


570d1971f1564Peste 250.000 de timisoreni au vizitat Shopping City Timisoara, cel mai nou si mai modern centru comercial din afara Capitalei, inaugurat pe 31 martie, de compania de dezvoltare si investitii New Europe Property Investments (NEPI).

Cel mai nou concept de la Zara, Trafaluc, a inregistrat rezultate peste asteptari, la fel si branduri precum New Yorker, C&A, Lee Cooper, Timeout si Kenvelo, in vreme ce restaurantele si cafenelele din zona de food court au atins, la randul lor, cifre record de vanzari.

Sursa: dailybusiness.ro


ogn7843-copy-copy

Doi tineri din Cluj s-au indragostit de aroma cafelei si, cu ajutor din partea brandului Origo, au deschis un mic coffee shop in Bucuresti. Urmeaza o noua locatie, in centrul Capitalei, iar tinerii sunt increzatori ca vor putea oferi in continuare espresso de cea mai buna calitate. Steam Coffee Shop este o minicafenea intr-un spatiu de doar 12 metri patrati, inspre zona de nord a Capitalei, de unde clientii pot cumpara doar produse „to go“.

„Daca ne vom dezvolta in alte orase, primul va fi cu siguranta Cluj. Am avut deja oferte de a franciza, dar nu ne intereseaza in acest moment”, spun antreprenorii.

Sursa: businessmagazin.ro


197303_articolVanzarile de ciocolata pentru consum propriu cresc tot mai mult, in prezent acestea fiind aproape egale in vanzari cu pralinele oferite cadou, a declarat Ion Codreanu, unul dintre cei doi importatori ai pralinelor Leonidas in Romania.

Cafenelele-ciocolaterii din Cluj si Timisoara au fost deschise in decembrie anul trecut, in sistem de franciza. Investitia intr-o franciza Leonidas este de 45-50.000 de euro, suma incluzand amenajarea spatiului si primul stoc de marfa.

Cele cinci magazine au avut anul trecut afaceri de circa 500.000 de euro, iar pentru acest an Ion Codreanu estimeaza un business in jurul a 700.000 de euro. De asemenea, pentru anul viitor managerul mizeaza pe afaceri de aproape un milion de euro.

Sursa: wall-street.ro


 

mcdonald-s-vrea-sa-vanda-in-sistem-de-franciza-2-800-de-restaurante-din-asia-din-cauza-inaspririi-concurentei_size9Lantul de restaurante McDonald’s intentioneaza sa cedeze aproximativ 2.800 de restaurante din Asia unor firme de private equity, urmand ca acestea sa detina restaurantele in sistem de franciza. Mai multi alti operatori globali de restaurante au facut trecerea la modelul de franciza iar McDonald’s si-a fixat obiectivul pe termen lung de a deveni o companie in care sistemul de franciza sa ajunga la 95%.

Sursa: incont.stirileprotv.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide