0723.622.253

Stirile saptamanii 1 – 7 ianuarie

 

Mega Mall regandeste zona de food

Mega Mall, cel mai mare centru al NEPI Rockcastle in Romania, trece printr-o transformare, chiar daca este unul dintre cele mai noi centre inaugurate in tara. Cum zona de food court si timp liber a ajuns sa fie cheia diferentierii in zonele dezvoltate, transformarea Mega Mall a devenit o prioritate. Cu un intreg etaj dedicat zonei de food court si divertisment, Mega Mall a investit, in 2017, in actualizarea ofertei comerciale, creand un mix unic de experiente de petrecere a timpului liber si devenind centrul comercial cu cel mai mare numar de locatii food din Romania.

„Zona de food court a devenit o destinatie mai importanta decat shoppingul in sine pentru un mall. Oamenii cauta in primul rand spatii unde sa isi petreaca timpul liber cu familia, prietenii sau colegii. Mai ales in Bucuresti unde avem cel mai sofisticat client. Asteptarile si exigentele pe aceasta arie au crescut enorm si din acest motiv vrem sa livram o experienta care sa raspunda la aceste cerinte. Pe langa crearea celui mai variat mix posibil vrem in continuare sa imbunatatim si partea ambient, proiect ce continua si in 2018 prin remodelarea zonei de spatiu comun.” spune Alexandru Suiu, center manager Mega Mall.

Sursa: revistabiz.ro


Carrefour inchide primul hipermarket din Bucuresti

Carrefour a anuntat ca va inchide hipermarketul situat in Vitantis Shopping Center, incepand cu 15 ianuarie, ca urmare a schimbarii mediului de piata si a preferintelor clientilor din zona.

“Dupa o analiza atenta si fundamentata am agreat impreuna cu partenerul nostru Revetas Capital sa inchidem hipermarketul Carrefour din Vitantis Shopping Center, avand in vedere schimbarea mediului de piata si a preferintelor clientilor nostri din zona aferenta, pe parcursul celor zece ani de operare.”, spun reprezentantii companiei.

Sursa: zf.ro


Profi a devenit in 2017 cea mai extinsa retea de magazine depasind Mega Image

Lantul de magazine Profi a devenit in 2017 cel mai extins retailer din Romania dupa ce a deschis 195 de unitati noi, apropiindu-se de pragul de 700 de magazine. Compania este lider si dupa numarul de deschideri de anul trecut.

Acelasi titlu l-a primit si in 2016 cand a inaugurat 134 de unitati. De altfel, an de an retailerul a apasat pedala de acceleratie, ajungand astazi sa se apropie de 700 de unitati. Prin comparatie, urmatorul clasat este lantul olandezo-belgian Mega Image care are circa 585 de magazine. In total in tot comertul modern exista circa 2.000 de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount, proximitate si cash & carry.

Sursa: zf.ro


Primul hotel Hilton Garden Inn din Romania s-a deschis in centrul vechi al Bucurestiului

Hilton Garden Inn, brandul hotelier cu preturi medii detinut de Hilton Worldwide, si-a facut intrarea pe piata romaneasca, deschizand prima unitate in centrul vechi al Capitalei la sfarsitul lui 2017. Hilton Garden Inn Bucharest Old Town are 201 de camere si este amplasat intr-o cladire istorica de pe Strada Doamnei, proiectata in 1886 de catre arhitectul maghiar Fecit A. Lang, foarte aproape de atractiile turistice precum Manastirea Stavropoleus, Palatul CEC, Biserica Sf. Anton si Ateneul Roman.

“Cum numarul turistilor in Romania creste de la un an la altul, suntem incantati sa deschidem primul Hilton Garden Inn chiar in inima capitalei. Asteptam cu nerabdare sa le oferim oaspetilor nostri o sedere de neuitat, in conditii excelente de cazare, la numai cativa pasi de tot ce are de oferit orasul”, a declarat Maria Dragulin, General Manager, Hilton Garden Inn Bucharest Old Town.

Noul hotel s-a alaturat celorlalte opt proprietati ale brandului Hilton din Romania, fiind primul din tara afiliat brandului Hilton Garden Inn.

Sursa: horecainsight.ro


Schimbari pentru franciza de moda CCC

Grupul Peeraj Brands International, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de moda si cel mai puternic grup de francize din acest segment, detine in Romania francizele CCC, Pimkie, Swarovski, Geox, Kazar, Piazza Italia, Armani Jeans precum si alte branduri.

Unul dintre cele mai importante pariuri ale grupului il reprezinta brandul de incaltaminte CCC, care, in circa 5 ani, a ajuns la peste 50 de magazine in Romania. Intrat prin franciza pe piata locala in iunie 2012, brand-ul a ajuns in cele mai importante centre comerciale din Bucuresti si din tara.

Se pare ca Peeraj Brands International a traz lozul castigator atunci cand a decis sa dezvolte franciza CCC in Romania si iata ca a castigat pariul. Perraj Brands International este un exemplu de afacere care s-a extins uluitor de repede prin achizitionarea si dezvoltarea retelelor de franciza din domeniul modei si demonstreaza inca o data ca afacerile cu francize te pot propulsa catre succes cu rapiditate si iti pot aduce profituri considerabile.

Sursa: franchising.info.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide