Grupul Floria, specializat in comercializarea de buchete de flori si aranjamente florale, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro, cu 80% mai mult fata de 2014, cresterea fiind sustinuta in principal de vanzarile online realizate prin intermediul platformei Floria.ro. Aceasta a generat 58% din veniturile totale, restul provenind din vanzarile corporate si cele realizate in florariile offline.
Marina Popescu, director general al Floria.ro: „Estimam o crestere de 25% a vanzarilor online din 2016”.
sursa: ZF.ro
Lantul de patiserii Paul, care a intrat pe piata din Romania in anul 2008, a ajuns la 14 unitati pe piata din Romania in Bucuresti, Cluj si Ploiesti.
In Capitala sunt insa cele mai multe unitati, 12, in fiecare din celelalte orase existand o singura brutarie. Povestea brutariilor Paul a inceput sa fie scrisa in anul 1889.
sursa: ZF.ro
Si din punctul de vedere al cifrei de afaceri 2015, anul in care s-au pus la punct ultimele detalii privind vanzarea businessului local, a fost cel mai bun in euro, la egalitate insa cu 2014. Astfel, marja de profit a companiei s-a dublat de la un an la altul. In lei insa, cifra de afaceri a fost mai mare in 2008, ultimul an de boom economic, in contextul in care de atunci leul s-a depreciat in raport cu euro cu aproape 20%.
sursa: ZF.ro
sursa: ZF.ro
sursa: ZF.ro
Safety Broker, cel mai mare broker de asigurari din piata locala, a intermediat polite in valoare de 85 milioane de euro pe parcursul anului trecut, in crestere cu 20% fata de 2014, potrivit declaratiilor lui Viorel Vasile, directorul general al companiei.
sursa: ZF.ro
Compania Greek Delig
sursa: ZF.ro
Eximtur Cluj cauta sa isi dezvolte businessul in franciza in orasele mari si medii.
Compania Eximtur, infiintata in 1993 si detinuta de Lucia si Radu Morariu, detine 29 de agentii de turism proprii si francizate, in 20 de orase din Romania.
sursa: ZF.ro
In Romania, brandul care concureaza cu nume precum H&M, Bershka, Stradivarius sau C&A a deschis primul punct de vanzare in luna noiembrie a anului trecut, tot in reteaua de centre comerciale AFI, insa in Capitala.
sursa: ZF.ro
Mallul Veranda, dezvoltat in zona Obor din Bucuresti, a ajuns la un grad de ocupare de 70%, finalizarea sa fiind programata pentru sfarsitul acestui an.
Grupul francez Carrefour, H&M, CCC, Zaza, Deichmann, Yves Rocher, Diverta, Salad Box, Spartan, Sensiblu si Orange se numara printre chiriasii viitorului centru comercial, in care investitia totala este de 60 de milioane de euro.
sursa: ZF.ro
sursa: ZF.ro
Peste 10.000 de metri patrati din suprafata mallului Plaza din Capitala, controlat de grupul Anchor, vor fi transformati in spatii pentru birouri, proiect la care se lucreaza in prezent in procesul de renovare a complexului comercial din Drumul Taberei, care va fi inaugurat in primavara.
sursa: ZF.ro
Paralela 45 vrea sa se extinda in franciza si cauta parteneri in mai multe orase din tara precum Bucuresti, Arad, Botosani, Vaslui, Bistrita, Deva, Targu-Jiu, Ramnicu Valcea, Focsani, Drobeta-Turnu Severin si Zalau.
Compania Paralela 45 Turism, cea care detine franciza, a luat nastere in 1994 si a lansat sistemul de francize zece ani mai tarziu.
sursa: ZF.ro