+40.723.622.253

Stirile saptamanii 08 – 14 februarie

Unul dintre primii francizati LaDoiPasi in Romania a obtinut afaceri de circa 1 mil. euro cu magazinul din Galati dupa o crestere de 26% in 2020

Compania Dinatos din comuna Baleni, judetul Galati, care ope­reaza un magazin LaDoi­Pasi ce masoara 140 mp, si-a ma­jorat veni­tu­ri­le in 2020 pana la peste 4,8 mi­l. lei (aproa­pe 1 mil. euro). In ulti­mul an cresterea a fost de 26%, in timp ce bu­si­nessul din 2016 pana in 2020 s-a dublat.

„Cresterea busi­nessului nostru este rezultatul unei munci care a impletit cumva experienta acumulata de-a lungul celor 16 ani de prezenta piata – dintre care aproape zece ani in cadrul francizei LaDoiPasi -, cu capacitatea de a ne plia pe aceasta noua situatie data de pandemie si de a face tot posibilul sa oferim clientilor produsele dorite, chiar daca unele nu erau listate in oferta noastra inainte de pandemie“, spune Ionel Popa, proprietarul businessului.

Sursa: zf.ro


Inca un retailer intra pe segmentul magazinelor de proximitate: Cora lanseaza conceptul cora Urban si deschide prima unitate la Bucuresti

Încă un retailer intră pe segmentul magazinelor de proximitate: Cora lansează conceptul cora Urban şi deschide prima unitate la Bucureşticora Romania, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, lanseaza un nou concept de magazin, cora Urban, intrand astfel pe segmentul de proximitate, o nisa extrem de activa in ultima perioada.

Primul magazin Cora Urban, cu o suprafata de 100 mp, va fi in complexul rezidential Avangarde City, din Militari Residence, in Bucuresti-Dudu, anul acesta urmand sa fie deschise si alte unitati din acest format.

„cora Urban este un concept nou pe piata din Romania, gandit ca solutie pentru consumatorul urban, presat de timp, cat si pentru amatorii de cumparaturi online. Un concept adaptat vremurilor actuale, cand pandemia transforma obiceiurile de consum, iar migratia spre online si tendinta de scurtare a timpului petrecut in magazine sunt evidente. Am ales sa dezvoltam proiectul pilot intr-un cartier dens si nou, deoarece publicul nostru tinta se regaseste in astfel de zone din marile orase. Ne referim atat la rezidenti, cat si la cei care lucreaza in cladirile de birouri din zona”, a spus Pascal Aigle, directorul  proiectului cora Urban.

Sursa: zf.ro


Hotelul Cubix din Brasov, detinut de doi antreprenori locali, va fi renovat si redeschis sub brandul Mercure, in baza unui contract de franciza cu grupul Accor

Hotelul Cubix din Braşov, deţinut de doi antreprenori locali, va fi renovat şi redeschis sub brandul Mercure, în baza unui contract de franciză cu grupul AccorHotelul Cubix din Brasov va intra in reteaua Mercure, brand al grupului francez Accor, in baza unui contract de franciza semnat cu proprietarul unitatii, firma N&C Turism, detinuta de antreprenorii locali Daniel Chivu si Radu Niculescu, care sunt de asemenea proprietarii catorva restaurante din Brasov.

Hotelul va fi redeschis sub noua denumire pana la sfarsitul anului 2021, dupa renovare.

“Cu numeroase inaugurari de succes si un plan de viitor ambitios, Romania este o tara cheie pentru Accor. Are un potential ridicat, datorita varietatii de destinatii, si o oferta atractiva atat pentru turistii de agrement, cat si pentru cei de afaceri. Accor este un jucator-lider mondial in domeniul ospitalitatii, ce raspunde complet nevoilor turistilor si ofera un portofoliu puternic, ce cuprinde cele mai apreciate branduri si destinatii. Brasovul este un oras important din Romania, datorita numeroaselor sale oportunitati de afaceri si pozitiei sale strategice din centrul tarii”,  spune Catalina Rosu, Director Dezvoltare Accor pentru Romania, Bulgaria, Moldova si Republica Ceha.

Sursa: zf.ro


Miruna si Andreea Toanchina produc zilnic torturi raw vegane sub brandul Rawmantic si asteapta vanzari de 120.000 de euro

Image result for https://www.zf.ro/afaceri-de-la-zero/afaceri-de-la-zero-miruna-si-andreea-toanchina-produc-zilnic-torturi-19911311Doua surori, un joc de cuvinte in alegerea numelui, multa ambitie si certitudinea ca vor sa fie antreprenoare, asa ar putea sa arate reteta brandului Rawmantic, un atelier de prajituri si torturi fara zahar din Bucuresti care isi propune sa se dezvolte prin franciza in toata tara.

„La inceput, oamenii erau destul de reticienti, nu prea aveau incredere si nu intelegeau notiunea de raw vegan, astazi oamenii sunt foarte deschisi. Noi nu avem un spatiu fizic, oamenii trebuie sa urmareasca totul in online, ceea ce pentru noi este o provocare. Obiectivul nostru pentru sfarsitul anului 2021 este sa ne deschidem un spatiu de vanzare“.

Rawmantic se bazeaza in prezent pe clientul persoana fizica, mai ales pe familii, pe mame care isi doresc pentru copiii lor deserturi fara zahar. „Anul 2021 vine cu multe provocari, ne dorim sa ne extindem afacerea prin colaborari cu sali de fitness, cafenele si bistro-uri si sa ajungem la o cifra de afaceri in jur de 120.000 de euro. In trecut am fost prezente cu candy-bar-uri la nunti, botezuri si evenimente de business, speram sa se organizeze mai multe anul acesta“.

„Mama noastra ne spunea de mici ca trebuie sa fim independente si am avut mare nevoie de asta. Cred ca primul milion de euro va veni in trei ani, eu nu vad ca afacerea sa ramana doar in Bucuresti, imi doresc sa o dezvoltam in tara printr-un sistem de franciza“, concluzioneaza Miruna Toanchina.

Sursa: zf.ro


Arthur Popa, Baneasa Shopping City: Suntem flexibili. Pentru a nu afecta businessurile prezente in mall am decis si reducerea chiriilor. Vrem sa pastram un grad de inchiriere de 100%

Arthur Popa, Băneasa Shopping City: Suntem flexibili. Pentru a nu afecta businessurile prezente în mall am decis şi reducerea chiriilor.Vrem să păstrăm un grad de închiriere de 100%Baneasa Shopping City, mallul din zona de nord a Capitalei administrat de compania Baneasa Developments, are in plan ca in 2021 sa mentina toate spatiile inchiriate din centrul comercial si si-a adaptat modalitatea de calcul al chiriilor la actuala situatie afectata de pandemie. In cazul Baneasa, conducerea a optat pentru reduceri ale chiriilor.

„Inchiderea centrelor comerciale si blocajul din perioada starii de urgenta au cauzat o scadere drastica a vanzarilor, plasand retailul printre cele mai afectate sectoare economice. Am stiut ca o perioada dificila nu poate fi depasita decat impreuna, asa ca am incercat sa ne ridicam la nivelul provocarilor anului 2020 oferind un sprijin real magazinelor noastre. Concret, peste 99% dintre chiriasii nostri s-au aflat in imposibilitatea de a-si desfasura activitatea iar noi am decis sa ii sprijinim prin scutirea de la plata chiriei pe durata restrictiilor. De asemenea, dupa redeschiderea partiala din data de 15 iunie, am continuat in aceeasi directie, oferindu-le ajutor celor care nu au beneficiat de un cadru legal favorabil reluarii activitatii: operatorii de restaurante, cafenele si cinema“, a explicat Arthur Popa, CEO al Baneasa Shopping City.

Sursa: zf.ro


Captain Bean vrea sa deschida 50 de cafenele noi anul acesta

Captain Bean vrea să deschidă 50 de cafenele noi anul acestaLantul de cafenele Captain Bean a incheiat anul 2020 cu o retea de 17 unitati, dintre care 10 deschise anul trecut in sistem de franciza, la nivel national. Pentru acest an, fondatorii business-ului isi propun un ritm de dezvoltare accelerat si mizeaza pe 50 de noi locatii, atat francize, cat si unitati proprii, estimand o cifra de afaceri de 5 milioane de lei.

Pe langa cele 7 locatii deja existente in Cluj, reteaua Captain Bean s-a extins anul trecut cu inca 10 noi francize in Oradea, Campina, Targu Mures, Baia Mare, Bucuresti, Cluj, Craiova si Tulcea. Pentru anul in curs, planurile de expansiune vizeaza 36 de noi francize la nivel national si 15 unitati proprii in orase cu potential din Transilvania.

“Suntem pregatiti pentru un ritm de crestere accelerat. In primul rand, vizam extinderea in Capitala, in orasele resedinta de judet, dar avem potential si in orasele din provincie cu peste 30.000 de locuitori.” – Bogdan Pandea, CEO si fondator Captain Bean.

Sursa: wall-street.ro


Retailerul corean Mumuso deschide un nou magazin mono-brand in Bucuresti

Brandul de fashion Mumuso, prezent in peste 3.500 puncte de vanzare din 30 de tari, deschide al patrulea magazin mono-brand din Romania in cadrul centrului comercial ParkLake din Bucuresti.

„Piata de retail din Romania ofera in continuare numeroase oportunitati, in ciuda faptului ca anul 2020 a fost plin de provocari. Astfel, brandul corean MUMUSO a decis deschiderea unui nou magazin, amplasat intr-o pozitie cheie in cadrul ParkLake, unul dintre cele mai importante mall-uri din Bucuresti“, spune Dana Radoveneanu, Senior Consultant Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide