0765.438.336

Stirile saptamanii 05 – 11 Iunie

Mallul VIVO! din Cluj-Napoca al austriecilor de la Immofinanz, profit record de 55 mil. lei

Compania care administreaza mallul apare cu zero angajati, afaceri de 74 mil. lei si marja de profit de 75%.

Mallul VIVO! din Cluj-Napoca, detinut de austriecii de la Immofinanz, a inregistrat anul trecut un profit de 55,1 milioane de lei (12,2 milioane de euro), triplu fata de 2015, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.

Cifra de afaceri a companiei care administreaza mallul, Polus Transilvania Companie de Investitii, a fost anul trecut mai mare cu zece procente fata de anul anterior, fiind in valoare de 73,4 milioane de lei (16,3 milioane de euro). Marja de profit a companiei in 2016 este astfel de 75%.

Sursa: ZF.ro


Afacerea care aduce venituri de 1.000.000 de euro in primul an de functionare: “Este singurul business in care poti miza pe o asa marja de profit”

Studio 20 este prima franciza de videochat glamour prezenta in Romania. “Vrem in aceasta afacere de franciza doar oameni care au activat in alte sectoare de business”, spune Robert Vanderty, managerul Studio 20. El adauga ca un studio de videochat este o afacere atipica, insa una extrem de banoasa. Studio 20, afacere pilot deschis la 1 ianuarie 2014, a incasat lunar aproximativ 70 de mii de euro.

Pana in decembrie, Studio 20 a rulat peste 900 de mii de euro. Profitul brut pentru primul an de functionare este estimat la 120 de mii de euro. “Studioul este o afacere cu activitate de export de servicii. Ne-a luat mai bine de un an sa punem la punct planul de business, sa intelegem cum faci businessul asta perfect legal, cum recrutezi personalul potrivit. Acum totul merge conform planului. De la inceputul lui octombrie avem franciza pentru Romania gata pregatita” declara Robert Vanderty, managerul Studio 20.

Sursa: businessmagazin.ro


Cei trei antreprenori romani din spatele KFC se duc cu franciza in nord-estul Italiei

Antreprenorii romani Nicolae Badea, Lucian Vlad si Radu Dimofte, cei care detin franciza KFC pentru Ro­mania si Republica Moldova, au pre­luat drepturile de a extinde bran­dul american de restaurante de tip fast-food si in nord-estul Italiei. Ei au deschis deja un res­ta­u­rant in Verona la fi­na­lul lu­nii martie si au in plan alte doua pana la fina­lul anului.

Cei trei oameni de afaceri locali au deschis primul res­tau­rant KFC din Romania acum 20 de ani, iar franciza Pizza Hut este chiar mai veche.

Sursa: ZF.ro


Retailerul britanic Debenhams a inchis si magazinul din Bucuresti Mall, ultimul pe care il mai avea pe piata

Retailerul britanic Debenhams, prezent pentru a doua oara pe piata locala sub un nou francizat, a inchis si magazinul din Bucuresti Mall, ultimul pe care il mai detinea pe piata locala. Aceasta mutare vine la mai putin de jumatate de an dupa ce britanicii au tras obloanele si magazinului din mallul Plaza Romania, la circa un an de la redeschidere.

In cazul magazinului din Bucuresti Mall, obloanele sunt trase si apare mesajul „Acces centru comercial inchis tem­porar“. Pana la inchiderea editiei, reprezentantii Debenhams nu au raspuns solicitarii ZF privind planurile pentru acest magazin.

Magazinul a fost deschis in 2015 si masura 2.800 mp impartiti pe trei niveluri. Acesta a necesitat o investitie de circa 1,8 mil. euro, suma incluzand si stocurile de marfa.

Sursa: ZF.ro


Compania de logistica Pall-Ex si-a majorat businessul cu 30% in 2016

Compania de logistica Pall-Ex Romania a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de circa 3,5 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent.

„Majorarea cifrei de afaceri a fost deter­mi­nata de castigarea de clienti noi, care au ales ser­viciile Pall-Ex pentru a-si optimiza cos­tu­rile. Ne referim la produca­tori, retaileri, im­portatori si distri­bu­i­tori, firme de lo­gistica si transport“, a declarat Da­nor Ionescu, CEO al Pall-Ex Ro­mania.

Pall-Ex este un serviciu de curierat de marfa paletizata lansat pe piata locala la 1 de­cem­brie 2011, prin intermediul Pall-Ex Romania, care detine franciza pe plan local.

Sursa: ZF.ro


Hotelul Sheraton din Bucuresti merge spre afaceri de 12 mil. euro in 2017, in crestere cu 20%. Cazarea reprezinta 55% din business

Hotelul de cinci stele Sheraton din Capitala, operat prin intermediul companiei Grand Plaza, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro, serviciile de cazare contribuind cu 55% la business, in timp de segmentul de food & beverages (F&B) cu 30%, iar chiriile 15%. Pentru anul acesta, unitatea si-a propus o crestere de 20% a afacerilor, bazandu-se pe rezultatele inregistrate in prima parte a anului, investitiile programate si redefinirea conceptelor de meniu, conform informatiilor furnizate de reprezentantii Sheraton.

Sursa: ZF.ro


Mai este loc pentru malluri? Romania se afla pe ultimele locuri in Europa la densitatea de spatii comerciale

Romania se numara printre tarile cu cea mai mica densitate de spatii comerciale din regiune, dar si din Europa, cu o medie de 103,6 metri patrati la mia de locuitori. Astfel, Romania este urmata in clasament de doar patru tari cu densitati mai mici, si anume Bulgaria (102,1 mp/1.000 loc.), Bosnia-Hertegovina (84,8 mp/1.000 loc.), Serbia (74,6 mp/1.000 loc.) si Grecia (57,4 mp/1.000 loc.), potrivit unui studiu realizat de com­pania americana de real-estate Cush­man & Wakefield in luna aprilie. Studiul a selectat cele mai mari si cele mai mici cinci tari ca densitate de spatii comerciale din Europa Centrala si de Est si din Europa Occidentala.

Sursa: ZF.ro


Chirias „de aur“ pentru grupul Anchor: Bebe Tei si Farmacia Tei merg in mallul Plaza Romania pe 2.500 de metri patrati

Antreprenoarea Roxana Maftei, care controleaza lantul Farmacia Tei si magazinele Bebe Tei, continua extinderea si investeste 600.000 de euro pentru a-si duce brandurile in centrul comercial Plaza Romania, controlat de grupul Anchor.

Farmacia Tei este unitatea cu cele mai mari vanzari de pe piata locala, un „chirias de aur“ pentru orice proprietar.

„In septembrie vom deschide o noua farmacie Tei in mallul Plaza din Bucuresti, pe o suprafata de 1.750 de metri patrati, o investitie de 200.000 de euro (inclusiv cu pretul pentru licenta). Tot in Plaza Mall deschidem si un magazin Bebe Tei, pe 750 de metri patrati, o investitie de 400.000 de euro“, a declarat Roxana Maftei pentru ZF. „In noul magazin vor lucra 96 de oameni, iar farmacia va avea in total 52 de angajati.

Sursa: ZF.ro


Firma care administreaza mallul Sun Plaza a avut in 2016 un profit net de 22 mil. lei

Compania care administreaza mallul Sun Plaza din Bucuresti, Societate Dezvoltare Comercial Sudului (SDCS), a ramas anul trecut pe profit, insa si-a redus rezultatul cu 77%, pana la 22,1 milioane de lei (4,9 milioane de euro), potrivit rezultatelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu circa 5%, ajungand astfel la 73,3 milioane de lei (16,3 milioane de euro). Compania figureaza in continuare cu un singur angajat.

Sursa: ZF.ro


Estimare: Un sfert dintre mall-urile americane se vor inchide in urmatorii cinci ani

Intre 20% si 25% dintre mall-urile din SUA se vor inchide in urmatorii cinci ani, se arata intr-o analiza a bancii elvetiene Credit Suisse, care prezice ca comertul electronic va continua sa atraga clientela retailerilor fizici, scrie Los Angeles Times.

Pentru multi, estimarile bancii nu sunt o surpriza. Retaileri cu traditie mor in conditiile in care consumatorii isi schimba comportamentul. Credit Suisse se asteapta ca vanzarile de electrocasnice sa ajunga sa reprezinte 35% din comertul electronic pana in 2030, fata de 17% in prezent.

Sursa: ZF.ro


Grupul FlorideLux relanseaza franciza offline din Brasov si tinteste o cifra de afaceri de 120.000 euro in noul an de activitate

Floraria din Brasov a fost prima franciza offline lansata de grupul FlorideLux in Romania, in 2013, in urma unei investitii initiale de 45.000 de euro, aducand un nou concept pe piata de profil din Brasov, acela de flowers and gifts shop, cu deschidere importanta atat in offline cat si online.

„Odata cu relansarea vom incerca sa fim mult mai activi pe segmentele de corporate si evenimente, venind in intampinarea clientilor cu o oferta mult mai complexa si diversificata, de la buchete si aranjamente florale extrem de elegante, pana la cele business. In continuare, calitatea produselor va ramane principalul pion al business-ului, prin intermediul caruia vom incerca sa crestem, ca si pana acum, atat in online, cat si in offline”, a declarat Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.

Sursa: businessmagazin.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide