5 to go tinteste vanzari de 12 milioane de euro. “Ianuarie a fost o luna de avarie”. Plan – extinderea in strainatate dupa discutii anterioare pentru a intra pe pietele din Polonia, Bulgaria si Republica Moldova
Cafenelele 5 to go vor inregistra in acest an, dupa extinderea retelei, o cifra de afaceri de peste 12 milioane de euro, de la 8 milioane de euro anul trecut, estimeaza cofondatorul lantului Radu Savopol.
“Ianuarie a fost o luna de avarie, dar speram sa recuperam pe parcurs”, a declarat Savopol.
La finele anului trecut, reteaua numara 220 de cafenele, iar pentru 2021 planurile vizeaza extinderea la peste 300 de unitati. In urmatorii cinci ani, lantul ar urma sa ajunga la 1.000 de locatii in Romania.
Sursa: profit.ro
Auchan Retail Romania si Costa Coffee – parteneriat pentru a introduce coffee corners in toate magazinele MyAuchan din statiile Petrom
Auchan Retail Romania si Costa Coffee au incheiat un parteneriat care presupune amenajarea, in urmatorii ani, de coffee corners Costa Coffee in magazinele MyAuchan din Statiile Petrom.
Primul coffee corner in parteneriat cu Auchan Retail Romania a fost amenajat in Bucuresti, in statia Petrom de pe strada Brasov, urmand ca alte zeci de spatii sa fie implementate pe parcursul anului 2021, odata cu remodelarea statiilor Petrom si integrarea magazinelor MyAuchan.
In vara anului trecut, Coca-Cola Romania, liderul industriei locale de bauturi, a adus pe piata din Romania brandul Costa Coffee. Costa Coffee a intrat in Romania in 2006, in regim de franciza, si a ajuns la o retea de peste 10 unitati, preponderent in Capitala, retragandu-se insa ulterior, in contextul crizei financiare. Romania este una dintre primele piete din grupul Coca-Cola HBC care a lansat Costa Coffee in 2020, urmand ca in urmatorii trei ani sa se extinda in toate cele 28 de piete ale grupului.
Sursa: profit.ro
Producatorul de usi si ferestre Electric Plus isi dubleaza capacitatea fabricii din Bacau in 2021: Investitiile ajung la 4 milioane de euro. Electric Plus numara peste 600 de angajat
Producatorul de tamplarie Electric Plus din Bacau, detinut de Adrian Garmacea, a deschis sapte francize Barrier in 2020 si a inchis alte opt, din cauza traficului redus de clienti si a mediului de afaceri dificil. Deschiderile au avut loc in Alexandria, Vaslui, Alba Iulia, Resita, Pascani, Roman si Piatra Neamt. Barrier este brandul sub care se vand produsele companiei.
„A fost un an cu putina vizibilitate, in care deciziile au fost luate pe termen scurt si foarte scurt, de la cateva zile pana la cateva luni cel mult. Reteaua nationala are in prezent 37 de magazine in regim de franciza Barrier si aproximativ 300 de parteneriate locale“, spune Adrian Garmacea, proprietarul Electric Plus.
Sursa: zf.ro
Pawel Musial, CEO Profi: Vom continua expansiunea si cresterea in ritmul de pana acum, dar va fi tot mai greu pentru ca piata se maturizeaza si se apropie de saturatie
Lantul de magazine Profi, controlat de fondul de investitii Mid Europa Partner, si-a bugetat o crestere a afacerilor si o expansiune rapida in urmatorii ani, in ritmul de pana acum.
„Profi a beneficiat pana acum de o crestere rapida care va continua. Vom mentine ritmul si in urmatorii ani si vom continua si expansiunea cu aceeasi viteza, dar trebuie sa ne pregatim de urmatorul stadiu. Piata incepe sa se maturizeze si sa se apropie de saturatie. Acest lucru nu are legatura cu criza sau cu pandemia, ci cu concurenta tot mai acerba“, spune Pawel Musial, CEO-ul Profi.
Sursa: zf.ro
Victor Tighinean, Ecco Shoes: Vom asista la mai multe falimente, iar piata se va regrupa. Jucatorii mici vor pierde din cota de piata in favoarea multinationalelor sau a marilor jucatori
Reteaua de magazine Ecco Shoes si-a redus businessul in 2020 cu circa 25% fata de anul anterior, cand cifra de afaceri a companiei a fost de putin peste 40 de milioane de lei. Pandemia si-a pus amprenta asupra businessului, iar efectele se vor resimti si in 2021.
„Avand in vedere evolutia din ultimele luni, cred ca prima jumatate de an va fi destul de grea pentru retail. In primul trimestru ma astept la scaderi importante fata de 2020. Al doilea trimestru nu cred ca merita comparat avand in vedere ca anul trecut toate magazinele au fost inchise aproape trei luni. Speram ca vanzarile sa se redreseze in a doua parte a anului si sa se apropie de cele din 2019”, spune Victor Tighinean, executivul care conduce local operatiunile brandului de incaltaminte.
Sursa: zf.ro