0723.622.253

Stirile din perioada 9 – 22 iulie

Compania care a readus la viata bicicletele Pegas lanseaza sistemul de franciza. Primele zeci de magazine se deschid anul acesta. Cat costa sa devii francizat

Compania Atelierele Pegas care a readus la viata bicicletele cu acelasi nume, a anuntat, la sase ani de la revitalizarea brandului, lansarea in sistem de franciza.

”Specificitatea magazinelor noastre este ca ne concentram pe vanzarile directe, fata in fata. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Cu toate acestea, vanzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta veniturile, motiv pentru care punem si platforma online la dispozitia francizatilor nostri”, spune Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas

In acest moment, Pegas are sapte magazine proprii, in Bucuresti, Timisoara, Ramnicu Valcea, Suceava si Constanta, dar vinde bicicletele in 300 de magazine partenere si pregateste deschiderea a cateva zeci de magazine in franciza numai anul acesta, atat in tara, cat si peste hotare. In plus, alte 4 magazine proprii vor fi deschise in curand, 2 in Bucuresti, unul in Cluj Napoca si altul in Iasi. La 6 ani distanta de la momentul in care a fost relansat brandul, productia a ajuns sa depaseasca 25.000 de biciclete pe an si au fost create pana acum 28 de modele.

Sursa: zf.ro


Efervescenta consumului a convins Gregory’s, La Perla si Hugo Boss sa se intoarca in Romania

Brandurile de moda La Perla si Hugo Boss si lantul de restaurante Gregory’s fac o noua incercare pe piata locala dupa ce criza i-a scos din joc.

Cele trei nume straine au revenit in Romania intr-o perioada in care economia creste de cativa ani, iar vioara intai este consumul privat. Ce au in comun cele trei marci? Toate trei sunt dependente de consum, chiar daca se adreseaza unui segment diferit de public, mai exact Hugo Boss si La Perla activeaza pe segmentul de sus al pietei, cel de premium si lux, pe cand Gregory’s este un brand mass market.

Mai mult, toate au revenit pe piata locala in sistem de franciza, model deja testat de Hugo Boss si La Perla.

Sursa: zf.ro


Romania este o felie mica in placinta polonezilor de la AmRest (Starbucks): a noua piata dintr-un total de 16

Grupul AmRest, un gigant polonez din domeniul HoReCa, opera in sistem de franciza la finalul anului trecut 36 de cafenele Starbucks in Romania, valoare ce pozitiona piata locala pe locul noua dintr-un total de 16 tari.

Mai exact, grupul are 1.636 de restaurante si cafenele pe 15 piete europene si in China. In total polonezii au in portofoliu sapte branduri offline si unu online, o parte dintre ele fiind branduri gigant operate in sistem de franciza cum este cazul KFC, Pizza Hut, Starbucks sau Burger King. Altele sunt branduri proprii. Pe piata locala exista doar un singur brand operat – Starbucks.

Sursa: zf.ro


Marcelus Suciu, proprietarul retelei Marty Restaurants din Cluj, vrea sa se extinda in toata Romania. „Prospectam Oradea, Timisoara, Brasov, Satu Mare“

„Este o mare provocare gasirea de personal calificat. Asistam la o confuzie generala, o lipsa de repere si lipsa de motivare profesionala in randul generatiei tinere.“

Lantul de restaurante Marty Restaurants din Cluj, controlat de antreprenorul roman Marcelus Suciu, vrea sa deschida unitati noi in mai multe orase din tara si vizeaza inca un restaurant sub acest brand in Bucuresti, dupa ce a deschis in primavara unul in centrul comercial Sun Plaza.

Sursa: zf.ro


Mallul ParkLake devine cel mai nou sediu pentru serviciul de eliberare pasapoarte

Pentru a eficientiza activitatea de eliberare a pasapoartelor, Ministerului Afacerilor Interne, deschide incepand cu data de 16 iulie un nou punct de lucru al Serviciilor Publice Comunitare pentru Evidenta si Eliberarea Pasapoartelor Simple din Bucuresti si judetul Ilfov in centrul comercial ParkLake.

Cetatenii care au depus pana in prezent sau vor depune in intervalul 11-13 iulie cereri pentru eliberarea documentelor de calatorie la sediile din Pipera si Piata Amzei isi vor putea ridica pasaportul din punctul de lucru situat in ParkLake.

Sursa: zf.ro


Producatorul de preparate din peste marca Valeputna din Suceava si-a facut loc si pe rafturile Mega Image, dupa Auchan si Metro

Producatorul de preparate din peste Quality Natural din Suceava, care detine brandul Valeputna, a intrat luna aceasta cu produsele sale in 90 de magazine Mega Image din Bucuresti, acesta fiind cel de-al treilea lant de magazine in care producatorul este prezent, dupa Auchan si Metro.

„Saptamana trecuta am avut prima li­vrare spre platformele Mega Image, un­de am trimis 300 de kilograme de pes­te si 1.000 de borcane de produse tar­tinabile pe baza de peste. A fost des­tul de dificil pentru ca a trebuit sa ne con­struim un nume si un brand. E con­cept diferit pe care numai ei o sa-l aiba. Sunt produse din zona gourmet, pro­du­se tartinabile pe baza de peste cu trufe, usturoi negru, castane si sos sampanie la 27-30 de lei bor­canul“, a spus Florin Irimescu, pro­prietarul Quality Natural.

Sursa: zf.ro


Mallul Shopping City Oradea, la vanzare cu 8 milioane de euro

Proprietarul, un offshore cipriot, anuntase investitii de 50 mil. euro in centrul comercial. Offshore-ul cipriot a preluat mallul din Oradea in 2010, tot la lichidare, cu 30 mil. euro.

Centrul comercial Shopping City Oradea, inchis la ju­matatea anului trecut, a fost scos la licitatie de catre Expert Insolventa SPRL, companie specializata pe zona de insolventa, la un pret de pornire de 8 milioane de euro fara TVA.

Sursa: zf.ro


Sphera Franchise Group deschide al treilea Taco Bell din Bucuresti. Urmeaza Constanta

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din domeniul food service din Romania, deschide maine cel de-al treilea restaurant Taco Bell din Romania, in ParkLake Shopping Center Bucuresti, reteaua americana urmand sa se extinda apoi in afara Capitalei, la Constanta.

Sursa: zf.ro


Cu pasi marunti, in afara Centrului Vechi

Cu paşi mărunÅ£i, în afara Centrului Vechi„Inainte, planurile pe termen lung se intindeau pe 10 ani; stiam foarte exact ca trebuie sa ajungem la 20 de restaurante, astazi ne-am limitat la un orizont de timp de 3-5 ani si la fixarea unui ritm de deschideri de doua unitati anual”, descrie Daniel Mischie, CEO-ul grupului City Grill, perspectivele de dezvoltare a companiei, in contextul actual.

Fondat in 2004 de antreprenorul Dragos Petrescu, grupul City Grill opereaza in prezent 19 restaurante si cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanu’ Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill si City Café. Anul trecut, veniturile totale generate de acestea au ajuns la 33,7 milioane de euro, in crestere cu 10% fata de anul anterior. Caru’ cu Bere, din Centrul Vechi al Capitalei, inregistreaza cele mai mari incasari – de aproape 7 milioane de euro.

„Deocamdata vrem sa ne extindem puternic cu brandurile Trattoria Buongiorno si Hanu’ Berarilor; sper ca anul acesta sa avem al treilea restaurant Hanu’ Berarilor din Bucuresti, sunt deja sapte locatii Buongiorno si, fiindca am facut primul pas in afara centrului orasului, langa Arena Nationala, dorim cat mai mult sa experimentam ce inseamna celelalte orase importante din tara”, detaliaza CEO-ul grupului City Grill principalele obiective pentru anul in curs.

Sursa: businessmagazin.ro


Un business extrem de profitabil: doi antreprenori romani au investit intr-un ”Castel” in Iasi. Dupa numai 7 ani, au ajuns la afaceri de 3,15 mil. euro. Care este reteta succesului

Un business extrem de profitabil: doi antreprenori români au investit într-un ”Castel” în Iaşi. După numai 7 ani, au ajuns la afaceri de 3,15 mil. euro. Care este reţeta succesuluiAntreprenorii Carmen si Costel Radeanu au investit 2 milioane de euro intr-un complex situat pe una dintre cele sapte coline ale IasiuluiCopou. Au trecut sapte ani de atunci, iar afacerea a ajuns in 2017 la rulaje anuale de 3,15 milioane de euro si profit de 700.000 de euro.

„La inceput a fost ideea, care din perspectiva noastra a fost cea mai de pret investitie. Pentru a o materializa insa, am pornit cu o investitie de 2 milioane de euro. An de an am reinvestit profitul. Astfel, valoarea totala a investitiei in resortul La Castel este de aproximativ 5 milioane de euro”, spune Robert Radeanu, fiul celor doi antreprenori, care la 25 de ani este presedinte al Consiliului de Administratie.

Sursa: businessmagazin.ro


Gelateria care se incapaneaza sa reziste intr-o piata inca timida si intr-o zona cu trafic redus de clienti

Delicii Gelato este o gelaterie deschisa in urma cu sapte ani, care si-a mutat sediul din Centrul Vechi in Piata Floreasca, si a continuat trendul ascendent al vanzarilor intr-o zona cu un trafic mai redus de persoane. Gelateria artizanala a ajuns la incasari de 93.000 de euro si anticipeaza ca vanzarile vor creste cu pana la 15%, anul acesta.

Anul trecut, incasarile au ajuns la 93.000 de euro, in crestere fata de 2016, cand s-au incasat 90.000 de euro. Pentru anul acesta este estimata o crestere de 10-15% fata de 2017.

Daca, la inceput, vanzarile din gelaterie reprezentau jumatate din cifra de afaceri, iar distributia si evenimentele reprezentau restul, in prezent, ponderea cea mai mare o detine gelateria din Floreasca cu 70% din totalul cifrei de afaceri.

Sursa: wall-street.ro


Liberty Center, grad de ocupare de 80% si cresteri ale traficului si cifrei de afaceri in primele sase luni din 2018

Liberty Center, grad de ocupare de 80% si cresteri ale traficului si cifrei de afaceri in primele sase luni din 2018Prima jumatate a anului aduce pentru Liberty Center un grad de ocupare de 80%, prin atragerea de patru noi chiriasi. Astfel, in incinta centrului comercial opereaza din luna aprilie magazinul In Extenso by Auchan, primul de acest tip, care nu se afla in acelasi amplasament cu unul dintre hipermarketurile Auchan, dar si trei noi chiriasi din zona de food court. Odata cu noile deschideri, Liberty Center a inregistrat o crestere a traficului de 15% si o cifra de afaceri cu 13% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Liberty Center este un mall de proximitate, astfel ca nivelul ridicat al ratei de conversie din vizitatori in consumatori este generat de persoanele care locuiesc in zona si care vin aici atat pentru a face cumparaturi, cat si pentru a petrece timpul liber. De aceea, ne dorim sa avem un mix de retaileri adaptat cerintelor zonei in care ne situam si nevoilor clientilor nostri, atunci cand vine vorba de oportunitati de shopping, servicii si relaxare, cat mai accesibile si la indemana. Deschiderile noi din segmentele de fashion si food court ne ajuta sa diversificam si mai mult aceasta oferta si cresc varietatea optiunilor. Mai mult, intrarea de curand in portofoliu a unor noi retaileri face parte din strategia de dezvoltare adoptata in 2017, care continua si in prezent. Ne aflam in plin proces de extindere si modernizare, de aceea, pentru 2018, ne asteptam la un grad de ocupare a spatiului inchiriabil de pana la 90% si la o crestere a traficului de pana la 14.000 de persoane pe zi”,declara Corina Stamate, Center Manager, JLL Romania.

Sursa: wall-street.ro


Retailerul sloven Vitapur Home, retea de 19 magazine in Romania. Unde si cand va fi inaugurat primul?

Retailerul sloven Vitapur Home, retea de 19 magazine in Romania. Unde si cand va fi inaugurat primul?Vitapur Home, brand dezvoltat in Slovenia sub care sunt fabricate si comercializate produse premium pentru casa, activitati sportive sau calatorie, intra pe piata locala prin deschiderea unui magazin de 120 de metri patrati in cadrul centrului comercial Mega Mall din Bucuresti, detinut de grupul sud-african NEPI Rockcastle.

Vitapur are in momentul de fata o retea proprie de aproximativ 90 de magazine in centre comerciale si galerii din Slovenia, Croatia, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Herzegovina si Austria. Primul magazin de pe piata din Romania urmeaza a fi inaugurat in luna august a acestui an, in apropierea magazinului Carrefour din Mega Mall.

„Ne bucuram sa dezvoltam in Romania o retea nationala de magazine de brand si am ales sa deschidem primul centru Vitapur in Mega Mall Bucuresti. Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur in urmatorii trei ani pe teritoriul Romaniei”, spune Andrej Podgorsek, Managing Director Ad Vita Group.

Sursa: wall-street.ro


Magnolia se extinde la Timisoara: ce strategii are liderul pietei de flori

Magnolia se extinde la Timisoara: ce strategii are liderul pietei de floriFloraria Magnolia continua extinderea nationala printr-un magazin in Timisoara care va fi inaugurat spre finalul anului. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproape 5,2 milioane de euro, la o marja de profit de 2% (108.000 euro). La nivel de grup, volumul vanzarilor s-a ridicat la 8,33 mil. euro. “Nu ne axam in prezent pe cresterea profitului cat pe extindere si dezvoltarea, remodelarea magazinelor”, puncteaza Gabriel Molnar, cofondator al companiei.

Ponderea vanzarilor offline este de 54% vs. 46% in online; compania infiintata in 1997 la Bistrita detine o retea de 14 magazine tip florarii, doua depozite si un garden center, livrand atat national, intr-un interval de 2-4 ore, cat si in afara tarii in maxim 24 de ore. “70% dintre livrari sunt realizate prin curieri proprii, angajati ai companiei”.

Sursa: wall-street.ro


Starbucks ia locul unei cafenele Meron si deschide a treia sa unitate din Piata Victoriei

Lantul Starbucks se pregateste sa deschida o noua cafenea in Piata Victoriei din Capitala, in spatiul in care din octombrie 2016 pana acum cateva luni a functionat o cafenea Meron, brand clujean fondat de mai multi investitori romani. Aceasta este cea de-a treia locatie pe care liderul pietei locale de cafenele o va opera in zona Pietei Victoriei, dupa cele din cladirile de birouri America House si Victoria Center.

Brandul Meron are in prezent patru locatii in Cluj-Napoca, potrivit informatiilor de pe site-ul propriu, cafeneaua din Bucuresti fiind deschisa in urma cu aproape doi ani in franciza si inchisa anul acesta.

Sursa: newmoney.ro


 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide