Diana Dima, Christian Tour: De la debutul pandemiei in Romania producem venituri extrem de modeste spre inexistente. E cea mai mare provocare cu care ne-am confruntat in cei 23 ani de activitate. In 2019, Christian Tour a avut vanzari de 515 milioane de lei si afaceri de 42 de milioane de lei, cu 23% mai mult fata de anul precedent
Agentia de turism Christian Tour, detinuta de Cristian Pandel, spune ca trece acum prin cea mai dificila perioada din istoria companiei, din cauza dificultatilor generate de pandemia de COVID-19.
„Aceasta este cea mai mare provocare cu care se confrunta societatea noastra in cei 23 ani de activitate. Practic, de la debutul epidemiei in Romania, in luna martie 2020, se produc venituri extrem de modeste spre inexistente, dar spre deosebire de alte sectoare, volumul de munca este incomparabil mai mare fata de o perioada normala“, spune Diana Dima, marketing director la Christian Tour.
Sursa: zf.ro
Cristian Gavan, fondator MAM Bricolaj: Vrem inca patru magazine in orasele importante si ne gandim la extinderea in franciza
MAM Bricolaj opereaza doua unitati in Romania, ambele in Capitala, iar deschiderea celui de-al treilea magazin din cartierul Militari a fost amanata pentru 2021.
„Vrem sa deschidem in 2021 doua magazine, dintre care primul in Bucuresti, iar apoi vrem sa iesim in orasele importante din tara, vizam Brasov, Iasi si Cluj, in cascada. Deci vom deschide patru magazine cu finantarea de 2 mil. de euro (obtinuta prin listarea la BVB – n.red.), apoi ne gandim la alte orase importante din zona de vest a tarii, sau la extinderea in sistem de franciza, ceea ce ar aduce alaturi de noi manageri buni si antreprenori interesati de a pastra profitabilitatea operatiunilor noastre“, a declarat Cristian Gavan, fondator si actionar majoritar al MAM Bricolaj.
Sursa: zf.ro
Antreprenori locali. Compania antreprenoriala Oscar Downstream si-a majorat cifra de afaceri cu 12% , ajungand la 2,9 miliarde lei in 2019
Oscar Downstream, cel mai mare jucator independent din piata petroliera controlat de Alin Niculae, a inregistrat afaceri de 2,9 mld. lei in 2019, in crestere cu 12% fata de anul anterior, cand cifra de afaceri a fost de 2,6 mld. Lei.
Compania antreprenoriala specializata in comertul cu carburanti a avut un profit net mai mic cu 21% in anul 2019 fata de anul anterior, raportand un profit net de 45,8 mil. lei de la 58,6 mil. lei in 2018.
Oscar Downstream, specializata initial in comertul de carburanti catre clientii comerciali a intrat la finalul anului 2017 in retailul de carburanti cu doua branduri proprii de statii, unul pentru benzinarii in franciza, RO, si unul pentru statiile proprii, Oscar.
Sursa: zf.ro
Artmark Historical Estate, detinuta de Constantin Prisecaru, a preluat franciza retelei imobiliare de lux Sotheby’s International Realty Affiliates, parte a casei de licitatii britanice Sotheby’s
Artmark Historical Estate, divizie lansata de grupul Artmark in anul 2014 si detinuta in prezent de Constantin Prisecaru, a preluat franciza retelei imobiliare de lux Sotheby’s International Realty Affiliates, parte a casei de licitatii britanice Sotheby’s.
In urma acestei operatiuni, Artmark Historical Estate se va rebrandui ca Romania Sotheby’s International Realty. Compania este condusa de Monica Barbu, manager cu peste 20 de ani de experienta pe piata imobiliara de lux.
”Piata de real estate din Romania continua sa se dezvolte. Vedem cerere in crestere in Bucuresti si imprejurimi, iar piata de lux continua sa se dezvolte pe masura ce creste interesul pentru case de vacanta la mare sau la munte”, a declarat Philip White, presedinte al Sotheby’s International Realty intr-un comunicat.
Sursa: zf.ro
Lantul american de cafenele Starbucks merge in inima Bucurestiului, intr-o cladire istorica din Piata Romana: Este un pas strategic important pentru noi
Lantul american de cafenele Starbucks, prezent pe plan local in sistem de franciza adus de grupul polonez Amrest, a deschis o cafenea stradala, intr-o cladire istorica din Piata Romana la numarul 8. Amplasata in inima Capitalei, langa Academia de Studii Economice din Bucuresti, care este vizitata zilnic de cateva mii de studenti, cafeneaua masoara 276 mp si are si o terasa de 60 mp.
Dupa aceasta deschidere, americanii au ajuns la peste 50 de unitati pe piata din Romania, dintre care aproape 30 sunt in Capitala. Cafenelele sunt amplasate atat in malluri, cat si in cladiri de birouri si spatii stradale.
Sursa: zf.ro
Terranova, unul dintre brandurile care au deschis retailul de moda in Romania, reia expansiunea. Compania va merge cu un magazin in centrul comercial ParkLake, in spatiul lasat liber de Forever 21
Brandul de moda Terranova, unul dintre primele nume care s-au dezvoltat pe plan local, reia expansiunea cu un magazin in centrul comercial ParkLake din Bucuresti. Acesta va fi amplasat in spatiul lasat liber de Forever 21.
Deschiderea Terranova in ParkLake reprezinta reluarea expansiunii pentru un brand prezent pe piata de aproape doua decenii.
Sursa: zf.ro
Agroland, lant de magazine agricole prezent la BVB cu obligatiuni de 8 mil. lei, a avut in 2019 afaceri de 133,6 mil. lei si un profit net de 2,5 mil. lei. “Suntem in grafic in ceea ce priveste crearea conditiilor necesare pentru a efectua o marire de capital, printr-un plasament privat de actiuni, urmat de listarea lor pe piata AeRO a BVB”
Agroland Business System, cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, care la Bursa de la Bucuresti este prezenta cu obligatiuni si care pana la finele anului vrea sa faca si o listare de actiuni, a incheiat anul 2019 cu afaceri de 133,6 mil. lei, in scadere cu 1,8%, si un profit net de 2,5 mil. lei, minus 40,2%.
“Pentru a pune pazele unei cresteri sustenabile, 2019 a fost un an al investitiilor, in care am deschis 22 de magazine noi, reprezentand aproape 10% din totalul de unitati pe care le avem in prezent. Majoritatea acestor magazine au fost inaugurate in semestrul al II-lea, ceea ce se reflecta in bilanul contabil printr-o diminuare a profitabilitatii”, transmite Horia Cardos, director general si actionar majoritar (90%) al Agroland.
Sursa: zf.ro
Grupul polonez de moda LPP are in plan deschiderea a trei magazine noi sub brandul Sinsay in 2020. Primul va fi in Colosseum Mall
Grupul polonez de moda LPP, care detine pe piata locala 60 de magazine sub cinci branduri – Reserved, Cropp, Mohito, House si Sinsay , va deschide o noua unitate sub marca Sinsay, in cadrul Colosseum Mall din Bucuresti.
„Magazinul va avea o suprafata de 2.000 mp, fiind astfel cel mai mare spatiu Sinsay al grupului LPP in Romania. Desi vremurile prin care trecem sunt foarte imprevizibile, rezultatele Sinsay ne incurajeaza sa extindem mai departe brandul pe piata romaneasca“, a spus Alina Bistreanu, director general al LPP Romania.
Grupul LPP, prezent pe piata locala din 2007, detine 18 magazine Sinsay in Romania, iar pana la sfarsitul anului 2020, planurile reprezentantilor vizeaza deschiderea a inca doua unitati sub acest brand.
Sursa: zf.ro
L’Oréal a deschis primul magazin YSL din Romania in mallul Baneasa Shopping City din Bucuresti
Grupul francez L’Oréal, care are in portofoliu branduri precum Kiehl’s, Maybelline sau Atelier Cologne, a deschis pe piata din Romania primul magazin YSL unde va vinde produse de parfumerie, machiaj si ingrijire a pielii. Acesta este amplasat in mallul bucurestean Baneasa Shopping City unde grupul L’Oreal a deschis recent un alt magazin sub brandul Armani Beauty.
In total, L’Oreal are 20 de magazine proprii, produsele fiind de asemenea distribuite prin parteneri.
Sursa: da.zf.ro
Grupul Iulius, cu 300.000 mp in 5 malluri: Vizitatorii sunt orientati spre achizitie, mai putin pe testare, si aleg sa probeze mai mult in confortul casei, dar simt nevoia de a dubla sau inlocui shoppingul online cu cel in magazinele fizice
Iulius are un portofoliu de retail de peste 300.000 de metri patrati inchiriabili, distribuiti in cele patru malluri sub brandul Iulius – din Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca si Suceava – si in Palas Iasi.
Dezvoltatorul imobiliar Iulius, detinut de omul de afaceri Iulian Dascalu, anunta ca, la o luna de la redeschiderea centrelor comerciale, activitatea in mallurile sale este fluctuanta.
„Avem domenii, precum cel sport, unde cresterea este de 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut sau cel home&deco, unde procentele sunt mai mari, de 22%. Alte segmente, unde impactul a fost mai redus decat ne asteptam, sunt beauty, incaltaminte si bijuterii, unde scaderile sunt intre 12 si 18%. Pe segmentul fashion, scaderea este undeva la 20%, magazinele specializate pe tinute de gala fiind cele mai afectate“, spune Oana Diaconescu, head of leasing la Iulius.
Sursa: zf.ro