0723.622.253

Stirile din perioada 18 – 31 decembrie

Pegas vrea in doi ani 100 de francize in tara, dar si in Europa, SUA si Canada

Compania Atelierele Pegas, care opereaza activitatea brandului cu ace­lasi nume, pariaza atat pe dezvoltarea retailului propriu, cat si pe parte­ne­riate. In prezent exista si cinci maga­zine monobrand, iar exportul aduce 8% din business.

Pegas a inceput expansiunea de tip mo­nobrand, cu magazine proprii in principalele orase din tara. Doar pen­tru anul viitor compania vorbeste de deschiderea a cel pu­tin cinci maga­zine proprii Pegas si 30 de magazine in regim de franciza.

„Un nou con­cept la care lucram este cel de franciza a magazinului Pegas. Avem deja cate­va im­ple­­mentari expe­ri­men­tale si ne propu­nem ca in urmatorii doi ani sa sprijinim deschiderea a cel putin 100 de fran­cize Pegas in tara, dar si in Europa, SUA si Canada.“

Sursa: zf.ro


Retailerul de incaltaminte Ecco are 24 de magazine offline, insa online-ul aduce deja 15% din business

Retailerul de incaltaminte Ecco prezent pe piata locala de mai bine de un deceniu, initial in franciza si apoi direct, a ajuns la 24 de magazine offline dupa ce a deschis in acest an o unitate noua in Galati. Mai mult, compania are in plan sa mai inaugureze pana la finalul anului sau in prima parte din 2018 o noua unitate in Timisoara. In orasul de pe Bega compania mai are doar o unitate, potrivit site-ului propriu. Prin comparatie, in Bucuresti are 11 magazine.

„In 2018 intentionam sa deschi­dem inca unul sau poate chiar doua ma­gazine, dar depindem de lo­catii“, spune Victor Tighinean, ge­neral ma­nager al companiei Krm Footwear Romania, care ope­rea­za acti­vi­tatea Ecco in Romania.

Sursa: zf.ro


World Class dezvolta un parteneriat strategic cu brandul american Under Armour

World Class Romania, cea mai extinsa retea locala de centre de fitness, detinuta de fondul de investitii polonez Resource Partners, a semnat un parteneriat strategic cu producatorul american de echipamente sportive Under Armour, in scopul incurajarii activitatii fizice in randul romanilor.

“Parteneriatul cu Under Armour este un pas important in continuarea demersului nostru de a influenta oamenii sa devina iubitori ai sportului, promovand sanatatea si un stil de viata activ.“, spune Kent Orrgren, CEO World Class Romania.

Brandul american de echipamente sportive Under Armour a inaugurat luna trecuta primul sau magazin monobrand din Romania in centrul comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei. A doua unitate a fost deschisa in mallul AFI Cotroceni. Local, brandul este adus in sistem de franciza de grupul sarb Kvantum Sport.

World Class Romania numara in prezent peste 55.000 de membri. In afara Capitalei, furnizorul de servicii sportive, preluat in 2014 de fondul polonez de investitii Resource Partners, a pariat pe Cluj-Napoca, dar si pe Timisoara, Bacau, Iasi, Craiova, Pitesti si Ploiesti.

Sursa: zf.ro


Magazinul Chocolissimo: Vanzarile online au crescut cu 50% in primele 9 luni ale anului

Compania Savorisa SRL, care adiministreaza franciza Chocolissimo pe plan local, a inregistrat in primele noua luni ale acestui an vanzari cu 50% mai mari in mediul online, acestea urmand sa ajunga la o pondere de aproape 20% in total afaceri estimate pentru 2017. In primele noua luni ale anului, vanzarile Chocolissimo s-au ridicat la 1,3 milioane lei, de doua ori mai mari fata de aceeasi perioada din 2016, iar tinta pentru final de an este de 2,3 milioane lei.

„Numarul comenzilor online este in continua crestere. La final de an estimam ca vanzarile online vor reprezenta 18-20% din totalul afacerilor. In noiembrie 2017 am inregistrat cu 55% mai multe comenzi online decat in aceeasi perioada a anului trecut”, a declarat Aura Oprea.

Sursa: zf.ro

Iulian Dascalu vrea sa se distanteze de problemele externe ale grupului international Steinhoff, care indirect, printr-un fond de investitii, este prezent in afacerea Iulius Mall

Pentru prima data de la intrarea fondului de investitii Atterbury in actionariatul Iulius Mall, grupul con­dus de Iulian Dascalu a iesit sa co­menteze care este situatia asocierii cu acest fond de investitii, unde gigantul de retail Steinhoff, aflat in mijlocul celui mai mare scandal din acest final de an, detine o parte din actiuni.

„Grupul Steinhoff nu detine actiuni directe in cadrul Iulius. Cele doua com­panii nu au situatii financiare comune. Com­pania Iulius nu este afectata de si­tuatia in care se afla Steinhoff, deoare­ce nu exista o relatie directa in operarea sau dezvoltarea pro­prie­tatilor noas­tre. Planu­rile continua: finali­zarea ansam­blu­lui Open­ville in 2018 si ex­tin­derea re­te­lei Iulius Mall la nivel inter­natio­nal“, au spus reprezentantii Iulius.

Sursa: zf.ro


Ne aflam in negocieri pentru a inchiria inca 30% din AFI Tech Park cu companii din IT, farma, FMCG

Proiectul de birouri AFI Tech Park, dezvoltat de AFI Europe Romania in apropierea hotelului Marriott din Bucuresti, a ajuns la un grad de ocupare de 10% si se afla in discutii cu mai multe companii pentru inchirierea spatiului ramas liber.

„Un procent de 10% din suprafata este inchiriat, iar pentru alti 30% exista ne­go­cieri, dar inca nu au fost semnate con­tracte“, spun reprezentantii AFI Europe Romania.

Sursa: zf.ro


 

The Body Shop: Bucurestiul reprezinta 70% din business, dar cele mai mari cresteri de vanzari sunt in provincie

Lantul de magazine de produse cosmetice The Body Shop este prezent pe piata locala de circa 18 ani, insa a avut o expansiune prudenta.

„Avem opt magazine The Body Shop in Romania, ultimul deschis fiind in Iulius Mall Cluj in toamna trecuta. In 2017 nu mai deschidem magazine, pentru 2018 suntem in negocieri cu o noua locatie agreata deja“, spune Dana Tudorache, unul dintre cei mai longevivi manageri locali.

Sursa: zf.ro


 

Producatorul cafelei Doncafé a intrat in retail cu brandul BEANZ. Primul magazin a fost deschis in Promenada Mall dupa o investitie de 200.000 de euro

Strauss Romania, producatorul cafelei Doncafé, a deschis un magazin concept sub cel mai nou brand de cafea din portofoliu, BEANZ.

Magazinul-cafenea, situat in centrul comercial Promenada Mall, are o suprafata de 100 de metri patrati si cinci angajati permanenti.

BEANZ este un brand dedicat generatiei Millenials. Acesta face parte dintr-un «ecosistem» alaturi de o plat­forma internationala de e-commerce, un sistem de vanzare mobil (coffee truck) si o retea de magazine partenere“, a declarat Marius Melesteu, general manager al Strauss South Central Europe.

Sursa: zf.ro


Cel mai larg lant de restaurante din lume a inchis peste 900 de locatii in 2017: „Brandul este obosit. Chiar si angajatii arata obositi”

Lantul de restaurante din Statele Unite a inchis 909 unitati in 2017, pe teritoriul Statelor Unite, aproape de trei ori mai multe decat in anul precedent.

Subway are 25.835 de locatii deschise, potrivit unui reprezentant, in comparatie cu 26.744 de locatii deschise in 2016. Aceste date se refera doar la locatiile din Statele Unite. Saptamana trecuta, New York Post scria ca aproape 400 de francizati protesteaza impotriva planului lantului de restaurante de a aduce inapoi in meniul produsul clasic de 5$.Traficul in restaurantele Subway a scazut cu 25% in ultimii cinci ani, potrivit the Post.

Sursa: mediafax.ro


Furla deschide un magazin in Baneasa Shopping City

Faimos pentru reinterpretarea stilului de viata italian intr-o maniera contemporana, creativa, brandul italian de lux Furla inaugureaza, incepand din luna septembrie, un magazin de genti in Baneasa Shopping City.

Noul magazin din Baneasa Shopping City va comercializa exclusiv gentile din linia de produse FURLA. Spatiul dedicat mixeaza in 126 mp. creativitatea si eleganta fara varsta cu un design unic. Colectia de genti pentru toamna/iarna 2016 propune modele in culori luminoase, cu un design smart, din piele high-end, in spiritul ludic, optimist, caracteristic Furla.

Brandul Furla este adus in Romania in sistem de franciza de Millenium Pro Design. Redeschiderea marcheaza un nou capitol Furla in Romania. Dupa un prim contact cu publicul romanesc pe una din arterele comerciale ale Capitalei, Furla si-a concentrat portofoliul exclusiv in travel retail, offline si online.

Sursa: one.ro


Kaufland redeschide magazinele din Iasi sub formatul de open mall

Kaufland a redeschis recent cele trei magazine din Iasi sub noul concept, ce include Food Court si Open Mall, acesta fiind al doilea oras dupa Bucuresti unde retailerul introduce respectivul format.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine in 7 tari si o retea de 116 magazine in Romania. In 2016, retailerul a raportat o cifra de afaceri de 9,691 miliarde lei, marcand astfel o rata de crestere de 5,6%, Kaufland ramanand liderul pietei locale de retail, urmat de francezii de la Carrefour.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


Israelienii de la AFI Europe iau 22 mil. euro de la Banca Leumi pentru constructia primei faze din proiectul de birouri AFI Tech Park

Dezvoltatorul imobiliar AFI Europe Romania a semnat un acord de finantare de 22 milioane de euro cu Bank Leumi Romania, divizia locala a unuia dintre cele mai mari grupuri israeliene, pentru dezvoltarea primei faze a proiectului de birouri AFI Tech Park, pe care compania il ridica in prezent in Bucuresti.

AFI Europe Romania are o relatie strategica excelenta si de lunga durata cu bancile, pentru finantarea proiectelor pe care le initiem. (…) Prin proiectele noastre actuale de dezvoltare, si anume: AFI Tech Park, mall-ul si birourile AFI Brasov si AFI City, primul nostru proiect rezidential pe care il vom demara in curand in Bucurestii Noi, AFI Europe isi continua expansiunea in Romania”, spune David Hay, CEO AFI Europe Romania.

Sursa: zf.ro


A riscat toti banii familiei pentru a vinde produse de care nu auzise nimeni. Acum e milionar

“Am investit toti banii, inclusiv pe cei obtinuti din vanzarea celor doua apartamente, detinute de mine si de fratele meu, intr-o afacere cu produse bio, intr-o perioada in care putini stiau ce inseamna acestea“ – isi incepe Cristian Onetiu povestea afacerii infiintate de el si fratele sau, Dan, in urma cu un deceniu in Timisoara.

In prezent, cei doi conduc doua afaceri axate pe distributia si vanzarea de produse fie certificate bio, fie din ingrediente naturale – Life Care Corp., axata pe vanzarile directe, si BioLogistic, companie de import si distributie pentru retelele de magazine din care fac parte si lanturi de retail precum Billa, Mega Image, Kaufland.

In zece ani, fratii Onetiu vor sa ajunga la venituri de 100 de milioane de euro, pe baza unui sistem de master francize international.

„Un investitor international intr-o master franciza are nevoie de metodologii de lucru mai clare, de un caiet de franciza, de procese suplimentare de care noi nu am avut nevoie, pana la 10 milioane de euro. Ca sa putem sa il invatam pe cel de acolo sa faca asta, ca antreprenor – investitor, trebuie sa invatam noi toate acese lucruri. Ce facem acum este sa asezam toata cunoasterea noastra pe procese mult mai predictibile pentru investitori care nu au neaparat experienta in direct sales, dar inteleg cum sa conduca acest tip de afacere.“

Sursa: businessmagazin.ro


BRANDUL NOMASVELLO A INAUGURAT CEL DE-AL 38-LEA CENTRU DE INFRUMUSETARE

Franciza Nomasvello, cea mai mare retea de saloane de infrumusetare din lume, specializata in epilare definitiva si terapii faciale cu IPL, a inaugurat in luna decembrie cel de-al 38-lea sau centru.

Nomasvello a fost infiintat in anul 2007, in Spania si in prezent numara peste 1.200 de centre, regasite in 16 tari de pe 3 continente si mai mult de 1 milion de clienti multumiti. Brandul a intrat pe piata autohtona in anul 2010, deschizand  38 de centre de infrumusetare in doar 7 ani.  No+Vello este prezent de 4 ani in Top 100 Cele mai Bune Francize din Lume, ocupand Locul 1 pe segmentul SPA, de Ingrijire Personala.

Sursa: news.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide