0723.622.253

Stirile din perioada 17 decembrie – 6 ianuarie

Reteaua de francize imobiliare RE/MAX a ajuns la peste 40 de birouri in Romania si vrea sa creasca anul viitor cu 30%

Reteaua de francize imobiliare RE/MAX  a ajuns la peste 40 de birouri si 320 agenti in Romania, dupa ce s-a extins cu 18 unitati in acest an, avand in plan extinderea numarului de birouri cu 30% in 2019.

Sursa: zf.ro


Retailerului de incaltaminte Benvenuti a deschis un magazin in Lotus Retail Park Oradea si a ajuns la o retea locala de 55 de unitati

Retailerului de încălţăminte Benvenuti a deschis magazin în Lotus Retail Park Oradea şi a ajuns la o reţea locală de 55 de unităţiRetailerul de incaltaminte Benvenuti, controlat de antreprenorul local Dan Pavel, a deschis cel de-al treilea magazin din Oradea in Lotus Retail Park, ajungand la o retea locala de 55 de unitati.

’’Am deschis cel de-al treilea magazin din Oradea, in Lotus Retail Park Oradea, si cel de-al 55-lea din reteaua Benvenuti’’, au declarat reprezentantii companiei Benvenuti.

Benvenuti a raportat pentru 2017 o cifra de afaceri de 124,6 mil. lei (27,2 mil. euro), mai mult cu 19% fata de anul anterior. Compania a incheiat anul trecut cu un profit net de aproximativ 7,9 mil. lei (1,7 mil. euro) si cu un numar mediu de 407 angajati, potrivit mfinante.ro.

Sursa: zf.ro


O retea de distributie a presei fondata in Polonia si intrata in Romania in urma cu mai bine de 20 de ani, a ajuns la peste 183 de magazine – partenere pe plan local

O reţea de distribuţie a presei fondată în Polonia şi intrată în România în urmă cu mai bine de 20 de ani, a ajuns la peste 183 de magazine - partenere pe plan localInmedio, retea de distributie a presei fondata in Polonia si intrata in Romania in urma cu mai bine de 20 de ani, a ajuns la peste 183 de magazine deschise in parteneriat pe plan local.

Inmedio este cel mai cunoscut brand din portofoliul Lagardère Travel Retail din Romania si ofera, pe langa ziare si revise, carti, snackuri, bauturi racoritoare, cadouri sau bilete pentru concerte. in martie 2018, Lagardère Travel Retail a lansat oficial noul concept Inmedio prin remodelarea magazinului amplasat in galeria comerciala Carrefour Orhideea din Bucuresti.  Compania vrea sa extinda in continuare reteaua si vizeaza orase medii si mari.

Sursa: zf.ro


Used Products a deschis primul magazin din Romania si vrea sa ajunga la 10 in cinci ani

Used Products a deschis primul magazin din România şi vrea să ajungă la 10 în cinci aniRetailerul olandez Used Products, specializat in vanzarea de produse noi si folosite, a deschis primul magazin din Romania la Cluj-Napoca si vrea ca in cinci ani sa acopere marile orase ale tarii.

In prezent, compania are 55 de magazine in Olanda, doua in Belgia, unu in Spania si unu in Romania. De curand, s-a semnat un acord de masterfranciza pentru India, mai mult Used Products se afla in discutii pentru deschiderea unor unitati in Germania si in zona Marii Adriatice.

In Romania compania are un plan de expansiune prestabilit si este in cautare de parteneri pentru orasele mari, respectiv Bucuresti, Timisoara, Constanta, Iasi, Brasov, Sibiu, Oradea si Arad. Peste cinci ani reteaua ar putea numara 10 unitat.

Sursa: zf.ro



Cum sa faci bani din hobby-uri si arta. Un business pe care il poti porni cu numai 5.000 de euro

Cum să faci bani din hobby-uri şi artă. Un business pe care îl poţi porni cu numai 5.000 de euro ReCreative, brand lansat in urma cu sapte ani, comercializeaza produse de birotica/papetarie, rechizite, jocuri educationale, margele si accesorii, obiecte de decor, produse pentru pictat si organizeaza ateliere de creatie. BDG Creativ, cea care detine brandul, a lansat franciza in 2015. Astfel, reteaua numara acum doua unitati, din care una este in franciza.

Deocamdata, brandul este prezent in Brasov si Constanta, iar compania cauta parteneri pentru extinderea ReCreative la nivel national. Investitia initiala intr-un magazin ReCreative se ridica la 5.000-20.000 de euro. Compania nu percepe taxa de franciza si nici redevente lunare, ci doar o contributie lunara la bugetul de marketing care se ridica la 1% din cifra de afaceri.

Sursa: zf.ro


Magazinul de mobila premium Roche Bobois merge spre afaceri de 1 mil. euro

Imagini pentru https://www.zf.ro/zf-24/magazinul-de-mobila-premium-roche-bobois-merge-spre-afaceri-de-1-mil-euro-17701545Roche Bobois este considerat cel mai mare retailer francez de pe segmentul high end, detinut de familiile Roche si Chouchann cu afaceri de peste jumatate de miliard de euro. Roche Bobois are peste 250 de magazine atat in Europa, cat si in SUA, Canada, America de Sud, Africa si Asia. Pe piata locala, reteaua functioneaza in sistem de franciza cu regim inchis, astfel ca toate unitatile se opereaza prin compania care detine masterfranciza, si anume RB Perfect Design.

Roche Bobois lanseaza de doua ori pe an o colectie total noua si se claseaza mereu printre brandurile de mobilier de lux ce lanseaza produse de ultima generatie. Roche Bobois vine in intampinarea clientilor sai cu servicii de design 3D”.

Sursa: zf.ro


A lucrat mai bine de un deceniu in sectorul constructiilor, dar a decis sa isi porneasca un business cu haine

A lucrat mai bine de un deceniu în sectorul construcţiilor, dar a decis să îşi pornească un business cu haineAdrian Dumitrescu, un roman care a lucrat mai bine de un deceniu pentru producatorul de ciment Carpatcement, a decis in 2016 sa schimbe domeniul si sa aduca pe piata locala franciza brandului portughez de moda LANIDOR.

Primul magazin din Romania a fost deschis in mallul ParkLake, iar compania cauta parteneri pentru a extinde brandul. Investitia intr-un magazin LANIDOR este de circa 100.000 de euro.

Sursa: zf.ro


Dupa ce a reinviat unul dintre cele mai populare branduri de biciclete, Pegas pariaza pe francize

După ce a reînviat unul dintre cele mai populare branduri de biciclete, Pegas pariază pe francizeBrand celebru in perioada comunista, Pegas a disparut de pe piata dupa 1989, dar a fost relansat in 2012 de antreprenorul Andrei Botescu. Cu o investitie initiala de 70.000 euro, el a cumparat marca si a inceput productia de biciclete, pastrand linia care le-a consacrat, dar adaugandu-le elemente moderne.

Compania a lansat recent sistemul de franciza. In prezent, pe plan local sunt noua magazine Pegas, din care unu in franciza. Investitia initiala intr-o franciza Pegas variaza intre 10.000 si 25.000 de euro, in functie de dotarile dorite in magazin, de la mobilier si pana la componenta de entertainment.

Sursa: zf.ro


Reteaua de magazine in franciza LaDoiPasi a sarit de 700 de magazine, un nivel maxim istoric

Reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi a sărit de 700 de magazine, un nivel maxim istoricFranciza LaDoiPasi, lansata in 2012 de grupul german Metro Cash & Carry, a ajuns sa numere astazi aproape 720 de magazine, un nivel maxim istoric. Grupul a anuntat anterior ca vrea ca pana la 2020 reteaua sa ajunga la 2.000 de unitati partenere.

LaDoiPasi propune un model de afacere cu adevarat independent, durabil (…). Si suntem bucurosi sa anuntam ca la sfarsitul lunii noiembrie 2018 franciza LaDoiPasi numara 718 magazine traditionale independente de proximitate in intreaga tara”, spune Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry Romania.

Sursa: zf.ro


Gentlemen’s Corner, coltul cu costume si accesorii al domnilor

Gentlemen's Corner, colÅ£ul cu costume şi accesorii al domnilorCompania romaneasca Verso Trust a lansat brandul Gentlemen’s Corner, care comercializeaza costume barbatesti, in urma cu circa opt ani si a ajuns la doua unitati.

„In magazinele noastre gasiti un mix interesant intre produsele gata facute si cele pe comanda. Am ajuns sa cunoastem foarte bine aceasta piata, sa cream colectii care au succes, sa ne tinem cuvantul privind livrarea produselor la comanda. In fiecare sezon sunt lansate sute de modele diferite de costume, camasi, cravate, batiste, pantofi si alte accesorii din game variate, precum ceremonie, business sau casual”, spun reprezentantii companiei.

Proprietarii companiei vor sa extinda brandul in franciza atat in tara in orase precum Constanta, Cluj-Napoca, Iasi sau Timisoara, cat si in strainatate in Viena si Londra.

Sursa: zf.ro


Brandul de bucatarii Ixina vrea sa acopere marile orase ale tarii

Brandul de bucătării Ixina vrea să acopere marile oraşe ale ţăriiIxina este un brand originar din Belgia, lansat acum mai bine de doua decenii si care este specializat in comertul cu mobilier de bucatarie. Serviciile Ixina acopera de la partea de design si proiectare, la productie (prin reteaua de parteneri germani) si montaj mobilier de bucatarie, la care se adauga electrocasnice.

Compania realizeaza peste 50.000 de bucatarii pe an la nivel international, conform celor mai recente date. Astazi, compania are – direct sau in franciza – peste 300 de magazine la nivel mondial. Pe plan local, master franciza este detinuta de compania Kitchen Pro, care acum, la aproape trei ani de la deschiderea magazinului din Bucuresti, a ajuns si pe piata din Constanta printr-un partener si vrea sa extinda brandul si in alte orase mari ale tarii in sistem de franciza.

Sursa: zf.ro


Primul milion de euro din cafea: Reteaua de cafenele care vrea sa cucereasca Romania cu bauturi calde si reci pe baza de cafea, sucuri naturale de fructe, ceaiuri, prajituri, snackuri si sandviciuri

Primul milion de euro din cafea: Reţeaua de cafenele care vrea să cucerească România cu băuturi calde şi reci pe bază de cafea, sucuri naturale de fructe, ceaiuri, prăjituri, snackuri şi sandviciuriReteaua de cafenele Coffee 2 Go numara 23 de puncte de vanzare de tip kiosk sau coffee shop, comercializand bauturi calde si reci pe baza de cafea, sucuri naturale de fructe, ceaiuri, prajituri, snackuri si sandviciuri.

Lantul a fost lansat in urma cu cinci ani de doi antreprenori locali, Vlad Timaru si Mircea Radulescu. Recent, reprezentantii Coffee 2 Go spuneau ca din planurile lor pentru 2018 face parte includerea unui nou sortiment de cafea in oferta localurilor sub acest nume, si anume cafeaua exotica importata din Tanzania, Kilimanjaro sau Santos.

Compania MaxJoy Euro Trade Concept SRL, care a lansat conceptul Coffee 2 Go, si-a bugetat pentru acest an afaceri de 1,3 milion de euro, dupa ce anul trecut a reusit sa realizeze primul milion de euro din vanzarea de cafele si alte gustari.

Sursa: zf.ro


Reteaua HUB Convenience a ajuns la 22 de unitati

HUB Convenience, brand din portofoliul global Lagardère Travel Retail, este un concept international care ofera calatorilor pe distante scurte si lungi o gama de produse convenience, completata de alimente proaspete (sandviciuri, salate, sucuri din fructe proaspete, lactate, produse de patiserie, cafea proaspat macinata).

De altfel, cele 22 de magazine HUB Convenience din Romania se regasesc in 14 statii de metrou si centre de afaceri din Capitala, in aeroporturile din Timisoara, Sibiu si Oradea, precum si in gari (Ploiesti, Craiova).

Sursa: zfcorporate.ro


Taco Bell deschide primul restaurant din afara Bucurestiului. Noua unitate din Cluj se deschide pe 22 decembrie

Taco Bell deschide primul restaurant din afara Bucureştiului. Noua unitate din Cluj se deschide pe 22 decembrieSphera Franchise Group, cel mai mare grup din sectorul food service din Romania, continua expansiunea brand-ului american de mancare mexicana, Taco Bell, la nivel national si deschide al cincilea restaurant din Romania si primul din afara capitalei, in Iulius Mall din Cluj-Napoca, in urma unei investitii de 350.000 de euro, potrivit reprezentantilor.

Taco Bell a avut rezultate excelente in primul an de activitate pe piata locala, prin restaurantele din Bucuresti, asa ca ne-am dorit ca produsele noastre sa fie accesibile si la nivel national. Cluj-Napoca face parte din primul set de destinatii pe care le urmarim, fiind un oras cu o dezvoltare accelerata, in ultimii ani, din perspectiva economica, precum si din punct de vedere cultural, muzical si culinar”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.

Sursa: zf.ro


Cum a reusit libraria Carturesti din centrul istoric sa devina o destinatie in sine, in timp ce H&M si Adidas au inchis magazinele din aceeasi zona

Libraria Carturesti Carusel de pe strada Lipscani din centrul istoric al Bucurestiului are anual vanzari de circa 2 milioane de euro, numarandu-se printre cele mai puternice unitati ale retelei. La varf, alaturi de aceasta librarie se mai afla Carturesti Verona – o unitate stradala de pe Bulevardul Magheru, si doua spatii din malluri, respectiv cele din centrele comerciale Baneasa Shopping City si AFI Cotroceni, spune Nicoleta Iordan, unul dintre fondatorii businessului.

„Vanzarile librariei din centrul istoric al Bucurestiului cresc in linie cu reteaua in ansamblul sau. In anul deschiderii (2015) a avut loc evenimentul de la Colectiv si in primele sase luni businessul a fost afectat, dar a fost o situatie generala in zona. Apoi, treptat, am revenit pe un trend ascendent, au revenit turistii si interesul clientilor a fost resuscitat”, spune antreprenoarea.

Compania opereaza in prezent noua librarii in Capitala, iar 16 in provincie, in Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta, Arad, Ploiesti, Brasov si Suceava (cate un magazin).  Ca cifra de afaceri, oficialii companiei estimau recent un business total de 28 de milioane de euro, plus 12% fata de 2017.

Sursa: zf.ro


Patru branduri straine isi incearca din nou norocul in Romania incurajate de cresterea consumului. Burger King, cel mai nou nume pe lista

Patru branduri străine îşi încearcă din nou norocul în România încurajate de creşterea consumului. Burger King, cel mai nou nume pe listăBurger King, Gregory’s, La Perla si Hugo Boss au revenit sau si-au anuntat intoarcerea pe piata locala dupa ce criza “i-a scos din joc”. Revenirea are loc in contextul in care economia creste de cativa ani, iar principala vioara este consumul privat care a postat un avans de doua cifre in 2016 si 2017. Mai mult, si in 2018 consumul e pe plus, desi ritmul a mai incetinit.

Cea mai recenta mutare apartine Burger King, gigantul american isi incearca acum norocul pentru a doua oara in Romania dupa sase ani de pauza. Lantul de restaurante de tip fast-food vine pe plan local tot in sistem de franciza, adus de polonezii de la AmRest, care detin franciza Starbucks.

Tot pe piata de restaurante si-a facut intrarea (din nou) si lantul elen de restaurante Gregory’s. Compania a revenit in 2018 pe piata locala si a anuntat ca vizeaza deschiderea a circa 80 de unitati in franciza in urmatorii cinci ani. Pentru greci aceasta este o a doua incercare dupa o pauza de cativa ani.

Tot criza a fost cea care a stat in spatele inchiderii magazinului Hugo Boss in 2014. Brandul a revenit la randul sau in 2018 in Romania, dar pentru nemti este deja a treia incercare.

Brandul german de lux Hugo Boss este prezent astazi pe piata locala la parterul hotelului de cinci stele Radisson Blu din Capitala, adus in sistem de franciza de antreprenorul Adrian Antonio Gica.

Tot la a treia prezenta in Romania se afla si brandul de lenjerie intima de lux La Perla venit de fiecare pe aceeasi artera de shopping, Calea Victoriei.

Toate cele patru branduri se intorc pariind pe franciza. Motivul pentru care brandurile – indiferent de domeniu – pariaza pe acest model de business este faptul ca riscurile sunt mai mici.

Sursa: zf.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide