+40.732.142.922

Stirile din perioada 11 – 24 noiembrie

Cu un nou nume, gelateria Emilia spune ca are 1.500 de cereri de franciza pe mai multe piete: Suntem in discutii pentru a intra pe piata din SUA si din Asia, dar si in alte tari din Europa

Lantul de magazine de inghetata arti­za­nala Emilia Cremeria, redenumit Gioelia Cremeria Italiana, cu afaceri de 4 mil. euro, spune ca va deschide noi gelaterii in Craiova, Brasov sau Iasi, dar ca urmeaza si o puternica ofensiva pe pietele externe.

„Numai in acest moment avem apro­ximativ 1.500 de cereri de francize din toata lumea. Suntem deja in discutii pen­tru a intra pe piata din SUA si din Asia, dar si in alte tari din Europa. Din cele 1.500 de cereri de franciza, 10% sunt generate de persoane din Ro­ma­nia“, spune Alexandru Sautner, actionar si director comercial al companiei.

Sursa: zf.ro


Radu Savopol, cofondator 5 to go, un lant de 150 de cafenele: Cea mai dificila perioada a fost chiar la inceput cand am introdus pe piata conceptul de pret fix

Radu Savopol, cofondator 5 to go, un lanţ de 150 de cafenele: Cea mai dificilă perioadă a fost chiar la început când am introdus pe piaţă conceptul de preţ fixLantul de cafenele 5 to go si-a dublat cifra de afaceri la 5,5 mil. euro in 2018.

Lantul de cafenele 5 to go, fondat acum circa patru ani de designerul si arhitectul Radu Savopol alaturi de un alt antreprenor, a ajuns la aproape 150 de cafenele pe piata locala, dintre care 40 inaugurate doar anul trecut si chiar mai multe in 2019. Dupa numarul de unitati, compania este liderul pietei, desi ca cifra de afaceri pe locul intai se afla gigantul american Starbucks. Unitatile 5 to go sunt mai mici ca suprafata, iar preturile sunt si ele de 2-3 ori sub cele de la Starbucks.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorul Tomis Plus din Constanta investeste 20 mil.euro in a doua faza a complexului rezidential Tomis Park

Dezvoltatorul Tomis Plus din Constanţa investeşte 20 mil.euro în a doua fază a complexului rezidenţial Tomis Park Dezvoltatorul Tomis Plus a inceput lucrarile la a doua faza a proiectului rezidential Tomis Park din Constanta,  o investitie de 20 milioane euro, complexul urmand sa includa 252 de apartamente.

Faza intai a proiectului, care include 189 de apartamente, se afla deja in constructie si va fi livrata la finalul anului viitor, in timp ce faza a doua va fi finalizata in 2022. In total, proiectul va include 693 de apartamente, acesta fiind unul dintre cele mai mari ansambluri rezidentiale din Constanta.

Sursa: zf.ro


Grecii de la Jumbo deschid la Brasov cel de-al 14 magazin de jucarii al retelei din Romania

Grecii de la Jumbo deschid la Braşov cel de-al 14 magazin de jucării al reţelei din RomâniaRetailerul grec de jucarii Jumbo, prezent pe piata romaneasca din 2013, va inaugura vineri, 22 noiembrie, la Brasov, cel de-al 14 magazin al retelei din Romania, potrivit unui anunt al companiei.

Jumbo mai detine pe piata locala magazine in Bucuresti (patru unitati), dar si in cateva dintre cele mai mari orase din tara (Timisoara, Arad, Oradea, Ploiesti, Pitesti, Constanta, Suceava, Bacau, Braila), conform informatiilor de pe site-ul companiei.

Sursa: zf.ro


Va plac accesoriile? Cum puteti dezvolta un magazin Meli Melo si de cati bani aveti nevoie pentru a prelua o astfel de afacere

Vă plac accesoriile? Cum puteţi dezvolta un magazin Meli Melo şi de câţi bani aveţi nevoie pentru a prelua o astfel de afacere„Avem un concept suficient de matur ca sa il putem franciza. Pentru Meli Melo – Paris era deja timpul sa dea startul la aceasta dezvoltare atat in Romania, cat si la nivel international. Procesul de francizare a brandului Meli Melo este unul simplu si concis. Ne bazam pe o strategie inversa si anume pe orientarea inspre orasele de dimensiune mai mica, deoarece au o viteza de dezvoltare mult mai accentuata. Totodata, franciza Meli Melo Paris este un concept dublu: pe piata din Romania si pe pietele internationale, acolo unde nu am deschis direct magazine”, descrie Stephane Dumas, unul dintre fondatorii acestui brand in Romania si membru al boardului Meli Melo – Paris, strategia de franciza a companiei.

Meli Melo – Paris a deschis primul magazin in Bucuresti in anul 1998, ajungand in prezent la 62 de magazine, cel mai recent fiind inaugurat in centrul comercial Veranda. Dupa piata locala, compania s-a extins si in Chisinau, Belgrad si Sofia, unde detine cate trei magazine.

Prima franciza Meli Melo si singura in prezent din portofoliul companiei a fost deschisa in Targu-Jiu, in septembrie 2018, in cadrul complexului Shopping City Targu Jiu.

„A fost startul perfect: partener, spatiu, locatie si perioada, iar rezultatele sunt peste asteptari”, descrie Stephane Dumas inceputul extinderii companiei prin franciza pe piata locala. In contextul acestui inceput optimist, compania si-a propus ca in perioada urmatoare sa se extinda in alte orase din tara. „Pana in 2022 ne-am propus sa deschidem in franciza in noua orase: Deva, Alba Iulia, Turnu Severin, Targoviste, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamt si Botosani”, descrie Dumas planurile viitoare de programului de francize al Meli Melo.

Sursa: businessmagazin.ro


Obiectivul germanilor de la Metro Cash&Carry pentru finalul lui 2020: sa ajunga la 1.400 de francize LaDoiPasi, cu 400 mai multe ca in prezent. La nivelul anului 2019, la reteaua de magazine de proximitate s-au adaugat circa 300 de unitati

Obiectivul germanilor de la Metro Cash&Carry pentru finalul lui 2020: să ajungă la 1.400 de francize LaDoiPaşi, cu 400 mai multe ca în prezent. La nivelul anului 2019, la reţeaua de magazine de proximitate s-au adăugat circa 300 de unităţiFranciza LaDoiPasi, lansata in 2012 de grupul german Metro Cash & Carry, a ajuns sa numere astazi peste 1.000 de unitati, dupa circa 300 de deschideri in 2019, conform oficialilor companiei. Ei spun insa ca vor sa accelereze insa expansiunea in 2020.

„In 2019 s-au adaugat aproximativ 300 de magazine noi la reteaua LaDoiPasi, iar pentru 2020 obiectivul este de un total de 1400 de magazine in toata tara“, adauga oficialii Metro Cash&Carry.

Sursa: zf.ro


Sphera, care detine KFC si Piza Hut, are profit de 32 mil. lei la noua luni din 2019 la afaceri de 694 mil. lei, plus 26%. Cheltuielile cu angajatii s-au majorat cu 40%, la 158 milioane de lei

Sphera, care deţine KFC şi Piza Hut, are profit de 32 mil. lei la nouă luni din 2019 la afaceri de 694 mil. lei, plus 26%. Cheltuielile cu angajaţii s-au majorat cu 40%, la 158 milioane de leiSphera Group (simbol bursier SFG), operatorul in sistem de franciza al lanturilor de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, a raportat in primele noua luni din 2019 un profit net de 31,8 milioane de lei, in scadere cu 1,8% fata de aceeasi perioada a anului precedent, arata datele publicate miercuri la bursa.

Vanzarile in restaurante la nivel de grup au urcat cu 25,9%, la 694 milioane de lei. Asadar, profitul din exploatare in restaurante a ajuns la 89,5 milioane de lei in primele noua luni ale acestui an, adica 13% din vanzari.

Sursa: zf.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide