0765.438.336

Stirile din perioada 10 – 23 aprilie

Reteaua KFC ajunge la 100 de restaurante in Romania, avand peste 3.700 de angajati la nivel national, din peste 20 de nationalitati

Sphera Franchise Group, holdingul care detine compania ce administreaza in sistem de franciza brandul KFC pe plan local, a atins borna de 100 de restaurante, reteaua avand peste 3.700 de angajati la nivel national, din peste 20 de nationalitati, inclusiv Africa de Sud, Sri Lanka, Republica Dominicana, Venezuela.

Compania a avut un ritm constant de dezvoltare, deschizand 7 restaurante pe an, in medie, in ultimii 5 ani.

“De la inaugurarea primului restaurant in 1997, in Piata Romana din Bucuresti, la primul din provincie, in 2004, la pragul de 100 de unitati, KFC si-a extins constant reteaua pe piata autohtona, validand puterea brandului si prezenta produselor noastre in topul preferintelor consumatorilor. KFC este sinonim cu standarde inalte de calitate si siguranta alimentara, cu o experienta de consum superioara, precum si cu inovatia si, odata cu atingerea acestei borne, ne reconfirmam angajamentul de a ramane o referinta in industria de foodservice”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC Romania.

Sursa: zf.ro


David Alb, Senneville: In 2020, am intrat cu prajituri in cateva magazine Profi, Carrefour si Mega Image, iar acum suntem in peste 500 de locatii, in care livram saptamanal. In 2022, veniturile au sarit de 3 mil. euro, avand un avans de 30% fata de 2021 si cu 50% fata de 2020

David Alb, Senneville: În 2020, am intrat cu prăjituri în câteva magazine Profi, Carrefour şi Mega Image, iar acum suntem în peste 500 de locaţii, în care livrăm săptămânal. În 2022, veniturile au sărit de 3 mil. euro, având un avans de 30% faţă de 2021 şi cu 50% faţă de 2020 Senneville, un business aflat la a treia generatie, cu o cifra de afaceri de aproape 3 milioane de euro in 2022, vinde in prezent prajituri in locatiile proprii din Timisoara, in insulele de pe galeriile mallurilor sau ale hipermarketurilor, in magazine francizate si in ultimii trei ani a ajuns in peste 500 de magazine de retail modern, a spus David Alb, proprietarul companiei.

„In 2020, am intrat in cateva magazine Profi, Carrefour si Mega Image, iar acum suntem in cel putin 500 de locatii, in care livram saptamanal sau chiar zilnic, in functie de judet. (…) Avem un departament de distributie si livram in opt judete saptamanal, de luni pana duminica, pentru ca avem cerere mare. Suntem cu preturile la media pietei si avem retentie foarte buna a clientilor“, a spus David Alb.

Sursa: zf.ro


Stefan Mandachi, omul de afaceri care a creat lantul de restaurante Spartan, iese din industria HoReCa si investeste circa 2 mil. euro intr-o platforma de e-learning. „Imi doresc sa creez prima franciza educationala din Romania“

ZF Live. Ştefan Mandachi, omul de afaceri care a creat lanţul de restaurante  Spartan, iese din industria HoReCa şi investeşte circa 2 mil. euro într-o  platformă de e-learning. „Îmi doresc să creezStefan Mandachi a iesit din industria HoReCa anul acesta dupa ce a vandut lantul de restaurante Spartan, operat prin intermediul companiei Strong MND Corporation, iar acum pariaza pe educatie si urmeaza sa lanseze platforma de e-learning MentorMAG, o investitie de circa 2 mil. euro.

El construieste acest pro­iect pe baza experientei sale din business si mizeaza pe re­latia de interdependenta intre mentori si discipoli. Mandachi isi propune sa lanseze platfor­ma in luna iunie a acestui an, iar tinta este francizarea.

„Am lansat un canal de YouTube, unde am interactionat cu mentori, dar si cu discipoli. Mi-am dat seama ca este o piata foarte mare, in plina dezvoltare si acesta este motivul pentru care am decis sa investesc, in prima faza, 2 mil. euro in MentorMAG, o platforma educationala care se bazeaza pe relatia dintre mentor si discipol. Toata experienta mea se reflecta in tot ceea ce fac in acest nou domeniu. Potentialul este enorm“, a spus omul de afaceri Stefan Mandachi.

Sursa: zf.ro


Lantul de cafenele 5 to go se apropie de pragul de 500 de unitati dupa ce s-a extins cu aproape 50 de cafenele de la inceputul anului. Radu Savopol, cofondator 5 to go: Pastram ritmul accelerat de dezvoltare regionala

Lanţul de cafenele 5 to go se apropie de pragul de 500 de unităţi după ce s-a extins cu aproape 50 de cafenele de la începutul anului. Radu Savopol, cofondator 5 to go: Păstrăm ritmul accelerat de dezvoltare regionalăLantul de cafenele 5 to go, cel mai extins jucator de pe piata locala a cafenelelor, a deschis aproape 50 de unitati de la inceputul anului si urmeaza sa atinga pragul de 500 de cafenele, din care aproape jumatate se gasesc in Bucuresti, arata datele transmise joi de oficialii companiei.

„Obiectivele principale setate pentru acest an sunt cresterea cifrei de afaceri si a cotei de piata, iar acest lucru il vom obtine pastrand ritmul accelerat de dezvoltare regionala, dar si prin diversificarea ofertei din cafenele, care sa creeze noi oportunitati de consum pentru produsele noastre si sa ofere mai multe motive de a intra intr-o cafenea 5 to go”, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Sursa: zf.ro


Noul francizat al Burger King a deschis primul restaurant din Romania in Veranda Mall din zona Obor din Capitala

Noul francizat al Burger King a deschis primul restaurant din România în Veranda Mall din zona Obor din CapitalăNoul francizat al Burger King in Romania si in tarile din regiune a deschis primul restaurant de pe plan local in centrul comercial Veranda Mall din zona Obor din Capitala.

„Suntem foarte bucurosi sa deschidem un restaurant Burger King in Veranda Mall, Obor, un cartier celebru din Bucuresti. Acest loc are o istorie bogata si reprezinta un simbol pentru Bucuresti si Romania (…)”, a declarat Alin Nenciu, marketing manager Burger King Romania.

ZF a scris inca de anul trecut ca Burger King reia expansiunea in Romania, dar cu un alt francizat. Noul partener este creat de fondatorul si fostul CEO al Amrest, compania care a dezvoltat brandul in regiune pana in 2022.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorul de centre comerciale NEPI Rockcastle a contractat un credit imobiliar verde garantat in valoare de 200 milioane euro de la Erste Group Bank AG si Raiffeisen Bank Romania, pentru a imbunatati pozitia de lichiditate a companiei

Dezvoltatorul de centre comerciale NEPI Rockcastle a contractat un credit imobiliar verde garantat în valoare de 200 milioane euro de la Erste Group Bank AG şi Raiffeisen Bank România, pentru a îmbunătăţi poziţia de lichiditate a companieiDezvoltatorul de centre comerciale NEPI Rockcastle a contractat un credit imobiliar verde garantat in valoare de 200 milioane euro de la Erste Group Bank AG si Raiffeisen Bank Romania, pentru a imbunatati pozitia de lichiditate a companiei.

„Finantarea verde de 200 de milioane de euro ne-a imbunatatit pozitia de lichiditate si a dovedit inca o data angajamentul nostru pe termen lung fata de sustenabilitate. Multumim tuturor partilor implicate care au contribuit la realizarea acestui proiect de succes.”, a declarat Eliza Predoiu, CFO al NEPI Rockcastle.

Sursa: zf.ro


Fondul de investitii NEPI Rockcastle pariaza 125 mil. euro pe un nou mall in Craiova cu 150 de magazine

Fondul de investiţii NEPI Rockcastle pariază 125 mil. euro pe un nou mall în Craiova cu 150 de magazineNEPI Rockcastle, cel mai mare investitor si dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, a extins de doua ori suprafata mallului Promenada Craiova in timpul constructiei sale datorita cererii din partea retailerilor.

„Ritmul de crestere al Romaniei este peste media europeana si Craiova are o suprafata de retail per capita sub media unui oras de 300.000 de locuitori. Aici este loc suficient si pentru noi, si pentru concurenta noastra. Mallul va crea 1.500 de noi locuri de munca“, a spus Rüdiger Dany, CEO al NEPI Rockcastle.

Sursa: zf.ro


Flanco deschide cel mai mare magazin din Capitala in Military Shopping

Flanco a deschis cel de-al unsprezecelea si cel mai mare magazin al sau din Bucuresti, amplasat in centrul comercial Militari Shopping, compania ajungand la o retea de 159 de magazine in toata tara.

“Intr-un an in care bugetul alocat investitiilor – in special pentru deschideri si reamenajari de magazine – are un nivel record, de 20 de milioane de lei, ne urmam, mai mult decat oricand, strategia de dezvoltare sanatoasa. Alegem cu atentie orasele cu o cerere importanta ori cele in care prezenta noastra este, momentan, modesta, zonele rezidentiale potrivite si locatiile comerciale care beneficiaza de trafic intens si ne pot oferi o expunere importanta”, a declarat, intr-un comunicat remis redactiei, Dragos Sirbu, Director General Flanco.

Sursa: wall-street.ro


Alege franciza Mr. Charge – start-up cu potential de top in 2023!

Franciza pentru serviciul de inchiriere a bateriilor externe Mr. Charge asigura profituri avantajoase la costuri reduse. Daca iti doresti sa afli mai multe despre potentialul unui astfel de business, privind avantajele pe care le ofera statiile de incarcare Mr. Charge si facilitatile incluse in contractul de franciza, te invitam sa parcurgi pana la final acest articol.

Mr. Charge este un serviciu pentru inchirierea bateriilor externe, cu un rol important in incarcarea dispozitivelor mobile pe care orice persoana le poate avea asupra sa: telefonul mobil, smartwatch-ul, consola de jocuri, tableta electronica etc.

Sursa: wall-street.ro


Celebrul lant american de restaurante Chuck E. Cheese a pus Romania in stand by

EXCLUSIV FOTO Celebrul lanț american de restaurante Chuck E. Cheese a pus România în stand byCelebrul lant american de restaurante pentru copii Chuck E. Cheese, anuntat in premiera de Profit.ro ca pregatindu-si intrarea in Romania, a pus in asteptare lansarea, din cauza efectelor pandemiei COVID si ale razboiului din Ucraina, noul termen avansat acum pentru deschiderea primei unitati, in Bucuresti, fiind luna decembrie.

“Amanarea a fost determinata de pandemie – am asteptat o revenire completa – , dar si de razboi si intregul nou context global, pentru ca sunt afectate livrarile de produse. Avem, de exemplu, o intarziere de 4-6 luni in privinta livrarilor de jocuri. Am decis, impreuna cu Chuck E. Cheese, sa amanam pentru decembrie deschiderea primului restaurant. Suntem putin in stand by si asteptam sa vedem cum evolueaza piata, nu doar in Romania”, a declarat Gabriel Teodorescu, care detine alaturi de sotia sa, Anda, master franciza pentru Romania.

Sursa: profit.ro


Lantul de magazine 7-Eleven se extinde in Europa

Vom vedea in curand celebrele panouri 7-Eleven in toata Europa? Lantul de magazine de proximitate se extinde in Europa si cauta francizati pe o serie de piete importante.

7-Eleven pregateste o expansiune in Europa, cauta afiliati cu experienta care conduc deja o afacere in domeniul comertului, al alimentatiei publice sau hotelier, potivit RetailDetail.

Lantul de magazine de proximitate are ca tinta initiala Franta, Germania, Irlanda, Italia, Polonia, Spania, Turcia si Regatul Unit.

Sursa: retail.ro


Spectral Mobila a deschis cel de-al 27-lea magazin. Noua locatie va fi administrata in sistem de franciza

Spectral Mobila SA a inaugurat pe 11 aprilie, in Sfantu Gheorghe, ce de-al 27-lea magazin Spectral din Romania. Noua locatie va fi administrata in sistem de franciza. Magazinul deschis pe strada 1 Decembrie 1918 bl. B12 va functiona sub brandul Spectral Mobila si va comercializa toate produsele fabricate de Spectral Mobila SA.

“Magazinul din Sfantu Gheorghe este al patrulea deschis in acest an si va fi administrat in sistem de franciza de partenerul care detine si locatia din Brasov. Dupa colaboratorul din Iasi alaturi de care am deschis al doilea showroom in Targu Frumos, acesta este al doilea partener care a decis sa se extinda alaturi de noi. Sunt si alti colaboratori care administreaza magazine Spectral Mobila si sunt in cautarea unor spatii potrivite pentru noi locatii in alte orase in afara celor in care activeaza deja, iar acest lucru ne bucura pentru ca partenerii nostri au succes cu magazinele deja deschise. ” a spus Dan Dodita, director executiv al Spectral Mobila SA.

Sursa: retail.ro


O noua investitie a fratilor Paval: va fi inagurat inca un magazin Dedeman

Fratii Paval construiesc inca un magazin Dedeman in Romania, pe un teren pe care fondatorii businessului sunt coproprietari alaturi de cei de la NEPI Rockastle. Mai exact, este vorba de spatiul in care va fi inagurat, anul acesta, Promenada Craiova, un nou centru comercial in Romania.

“Lucrarile de constructie sunt in grafic si suntem pregatiti sa intampinam clientii, la inceputul lui octombrie. In afara de un impuls major pentru economia locala, prin crearea a peste 1.500 de locuri de munca si atragerea de noi investitii, dezvoltarea noului centru comercial aduce si alte beneficii importante pentru Craiova. Am construit un nou bulevard, care va face legatura intre doua artere rutiere foarte importante ale orasului, respectiv Bulevardul Calea Severinului si Bulevardul Raului. Vor exista doua benzi pe fiecare sens al noii artere, cu linie mediana, sensuri giratorii, semaforizare inteligenta, spatii verzi si piste de biciclete. Promenada Craiova este, cu siguranta, cel mai complex proiect de retail din sudul tarii, iar pe viitor avem in plan sa ii adaugam noi componente”, a adaugat Andrei Radu, Director de Dezvoltare, NEPI Rockcastle.

Sursa: retail.ro


Lefties, singurul brand al Inditex care nu e prezent in Romania, deschide primul magazin in tara noastra

Lefties, singurul brand al Inditex care nu e prezent in Romania, deschide primul magazin in tara noastra, in aceasta toamna. Anuntul a fost facut de NEPI Rockcastle, dezvoltatorul centrului comercial din Romania, Promenada Craiova. 

Lefties este una dintre principalele companii de moda cu preturi accesibile din Spania si la nivel international, care ofera articole de imbracaminte pentru intreaga familie, precum si propria linie de incaltaminte si accesorii.

Lefties isi completeaza gama de produse cu noi colectii pentru casa, sport si lenjerie.

La ora actuala, marca Lefties este prezenta in 14 tari, deschiderea sa in Craiova reprezentand o premiera nu doar in Romania, ci si in regiunea ECE.

Sursa: retail.ro


Retailerul german TEDi, care vinde si produse la un euro, a ajuns la 14 magazine in Romania

Retailerul german TEDi, care vinde si produse la un euro, a ajuns la 14 magazine in Romania, cel mai recent inaugurat fiind cel din Suceava. 

Businessul german a atras atentia romanilor, iar retailerul vrea sa deschida alte 20 de unitati in tara noastra, in 2023.

Cel de-al zecelea magazin Tedi din Romania a fost deschis in ianuarie 2023, in Oradea, retailerul avand, in prezent, unitati in Timisoara, Turda, Campina, Voluntari, Moreni si Bucuresti.

”Ne adaptam continuu la piata din Romania. In noul an fiscal, ne-am propus sa deschidem alte 20 de magazine Tedi in tara”, au raspuns reprezentantii Tedi.

Tedi este un retailer non-alimentar infiintat in Dortmund, Germania, in anul 2004, care vinde si produse la un euro. In prezent, compania are peste 2.750 de sucursale in toata Europa si aproximativ 26.000 de angajati in 11 tari (Romania, Austria, Croatia, Cehia, Spania, Italia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Marea Britanie si Germania). Cea mai recenta piata unde a intrat este cea din Republica Ceha, in 2020. In 2014 a inceput modernizarea treptata a sucursalelor sale si a ajuns la peste 2.550 de unitati remodelate.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide