0765.438.336

Motivul pentru care ar trebui sa participi la Global Franchise Forum 2017

Global Franchise Forum 2017 va avea loc la Hamburg in perioada 26-28 aprilie. Brian Duckett explica importanta tot mai mare a evenimentului.

Zece ani in urma, dupa mai multi ani, in care au operat pe pietele internationale pentru a ajuta clientii sa-si gaseasca master francizori, un grup mic de brokeri europeni si consultanti de franciza s-au reunit pentru a forma Franchise Pool International (FPI). Doar doua dintre companiile fondatoare au ramas, Franchise Pool din Germania si International Franchising Centre din Marea Britanie, dar reteaua a crescut ulterior. Ideea lui Rolf Kirst, fondatorul original al Franchise Pool din Germania, a fost de a incuraja cooperarea, impartasi cele mai bune practici si de a facilita transferul de branduri intre tarile europene. De atunci, brandurile din regiuni indepartate ca Australia si SUA s-au folosit, de asemenea, de organizatia FPI ca sa introduca francizele lor pe piata europeana, incepand din Marea Britanie, din cauza limbii comune, apoi continuand sa se extinda pe intreg continentul.

Procedura in vigoare a FPI este ca brandul unei francize internationale trebuie sa fie verificat de un membru al organizatiei FPI inainte de a fi prezentat in alte tari. Dupa cum explica Farrah Rose, director de dezvoltare internationala la International Franchising Centre, “Noi si partenerii nostri am fost adesea contactati de catre investitori din tarile noastre pentru a-i ajuta sa gaseasca afaceri bine pregatite din strainatate. Acesti oameni pot fi francizori care doresc sa achizitioneze un alt sistem existent; ei pot fi directori de franciza, care sunt gata sa-si creeze propriile retele; ei pot fi pur si simplu oameni de afaceri care doresc sa investeasca intr-un sistem si sa angajeze o echipa cu experienta pentru a lucra pentru ei. Indiferent de cine sunt, ei stiu cum arata o francize bine pusa la punct si vor sa li se prezinte oportunitati care au dovedit succesul in tara lor de origine; care au cercetat pietele pe care doresc sa se extinda; au pregatit atat un marketing adecvat, cat si documentatia juridica si operationala. Nu putem risca sa le prezentam afaceri nepregatite deoarece reputatia noastra va avea de suferit si ei nu vor mai apela la serviciile noastre.

Master francize

In urma cu peste cinci ani o reuniune periodica a grupului FPI a avut ca scop dezbaterea unor idei pentru a schimba modul in care au fost preluate master francizele de catre membri si in cele din urma, Global Franchise Forum a luat nastere. Necesitatea de identificare a fost pentru branduri bine pregatite si brokerii receptivi, sa dedice timp pentru a invata unii despre altii si sa aiba posibilitatea de a decide daca au vrut sa lucreze unii cu altii. Cum ar funtiona brandul intr-o anumita piata si proprietarii de brand ar dori sa fie acolo? S-a decis ca cel mai bun mod de a identifica acest lucru este de a iesi toata lumea din birourile lor si sa mearga intr-un oras atractiv, intr-un hotel de prima clasa, unde sa poate petrece doua zile, povestind unul despre altul, sa socialializeze in locuri special amenajate si sa participe la sedinte unul la unul.

Primul astfel de forum a avut loc la Venetia, de cand a devenit un eveniment anual, locatiile s-au schimbat in fiecare an, pentru a include pana in prezent orase ca Viena, Malta si Sitges. Cel mai recent eveniment a fost in Rotterdam, in aprilie 2016, unde aproape douazeci de branduri internationale au prezentat posibilitatile lor de master franciza la o audienta de consultanti si brokeri membri FPI care acopera 28 de piete europene. Prezentari de brand au fost intercalate cu sesiuni sustinute de brokerii despre economiile si mediile de franciza ale pietelor din care fac parte, precum si furnizarea de sesiuni masterclass cu privire la toate aspectele legate de franciza internationala. Exista, de asemenea, o oportunitate pentru brandurile care nu sunt inca gata sa iasa pe piata internationala, aceea de a participa in calitate de observatori, astfel incat acestea sa poata invata atat de la francizori si cat si de la brokeri, si apoi sa se pregateasca sa se prezinte, la evenimentul din anul urmator. Continutul educational al evenimentului de la Rotterdam a fost subliniat de Paul Thompson, CEO al francizei WaterBabies  cu sediul in Marea Britanie, care a spus “Este incredibil de important ca francizorii care au in vedere extinderea internationala sa vina la aceste evenimente pentru a invata cu adevarat cele mai bune practici.” Punctele sale de vedere au fost sustinute si de de Maron Boelens, business development manager pentru PowerSlim care se raspandeste acum international, in tarile Benelux: “Azi am vazut mai multe organizatii, din mai multe tari, prezentandu-si propriile branduri si am invatat multe de la ei. Puteti fi mult mai bine pregatiti, daca ati participa la un astfel de eveniment.”

Oportunitati de networking

Acesta a fost experienta care l-a impresionat cel mai mult pe Phil Ciniglio, CEO-ul european al brandului australian Bartercard. El a spus: “Sunt extrem de impresionat de cunostintele lor si imi da incredere sa targetez tari in care cultura si limba sunt atat de diferite. Pentru a putea gasi un master francizat,  care sa fie persoana potrivita pentru noi, este motivul pentru care m-am alaturat acestui grup si as recomanda sa se faca acest lucru de toate francizele care doresc sa se extinda international”. In mod similar, Bruno Comellas, care este responsabil de expansiune internationala a francizei No + Vello, din Spania, a declarat: “As recomanda insistent contactarea Franchise Pool International deoarece nu este usor sa gasesti un master. Ai nevoie de oameni care stiu ce se intampla in tara lor.”

Bruno a felicitat de asemenea oportunitatile de colaborare in retea spunand: “A fost o buna ocazie de a fi aici, timp de doua zile, si de a intalni oameni de peste tot din Europa”, asa cum a facut si Simon Ferniot, presedinte al brandului francez Boco, care a adaugat: “Chiar daca crezi ca stii toate tarile in care poti sa te extinzi, exista intotdeauna mai multe decat crezi!”

Global Franchise Forum 2017 va avea loc la Hamburg, in perioada 26 si 27 aprilie. Prezentarile de brand sunt doar pe invitatie si sistemele invitate vor trebui sa fie evaluate pentru disponibilitatea lor de expansiune internationala de catre unul dintre membrii FPI. In cazul in care un brand nu este inca un client al unui membru FPI se poate aplica pentru detalii, folosind datele de contact din caseta care insoteste acest articol.

Pe scurt:

Ce: Global Franchise Forum 2017

Unde: Hotelul Ameron Speicherstadt

Cand: 26 si 27 aprilie 2017

Site-ul: www.franchisepool.org

Contact: office@franchisepool.org

Noi, Inventure (francize.ro), suntem membrii Franchise Pool International (FPI) si vom fi prezenti si la Global Franchise Forum 2017.

Sursa: globalfranchisemagazine.com

 

 

 

 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide