Treevi a luat nastere in anul 2017 ca urmare a unei sesiuni de brainstorming cu scopul de a dezvolta un concept de pizza al taglio ce sa aiba o calitate superioara, dar si un gust autentic italienesc.
Pe parcursul anilor, reteaua de restaurante Treevi a cunoscut o expansiune rapida, aceasta avand loc exclusiv in Bucuresti, fiind testate tipologii diferite de locatii, atat cu posibilitate de servire la interior sau pe terasa, precum si cu servire la vitrina.
Retetele reprezinta unul dintre punctele forte ale Treevi, aspect ce atrage din ce in ce mai multi clienti dornici sa incerce un preparat inedit pentru piata nationala. Retetele sunt imbunatatite in mod constant, iar diversitatea produselor disponibile pentru cei ce vin sa serveasca o pizza al taglio este din ce in ce mai variata.
Incepand cu anul 2022, Treevi isi continua expansiunea la nivel national prin dezvoltarea propriului sistem de franciza, manifestand dorinta de a avea produsele sale disponibile pentru un public cat mai larg.
Misiunea si valorile brandului
Misiunea brandului este de a oferi o felie din experienta unei pizzerii italienesti cu accent pe calitate si pe retete cu adevarat speciale pentru cei dornici sa le descopere.
Valorile ce ghideaza Treevi in misiunea sa
CALITATE
sunt foarte atenti la calitatea ingredientelor utilizate si a preparatelor pe care le scot in fiecare zi din cuptor
ATENTIE LA DETALII
se asigura ca cei ce le sunt clienti se pot bucura de o experienta italieneasca autentica
RESPECT
ofera respect atat clientilor ce intra in locatie, cat si colegilor lor
PASIUNE
le place ceea ce fac si se asigura ca transpun acest aspect si in retetele lor
Treevi a luat nastere in anul 2017 ca urmare a unei sesiuni de brainstorming cu scopul de a dezvolta un concept de pizza al taglio ce sa aiba o calitate superioara, dar si un gust autentic italienesc.
Pe parcursul anilor, reteaua de restaurante Treevi a cunoscut o expansiune rapida, aceasta avand loc exclusiv in Bucuresti, fiind testate tipologii diferite de locatii, atat cu posibilitate de servire la interior sau pe terasa, precum si cu servire la vitrina.
Retetele reprezinta unul dintre punctele forte ale Treevi, aspect ce atrage din ce in ce mai multi clienti dornici sa incerce un preparat inedit pentru piata nationala. Retetele sunt imbunatatite in mod constant, iar diversitatea produselor disponibile pentru cei ce vin sa serveasca o pizza al taglio este din ce in ce mai variata.
Incepand cu anul 2022, Treevi isi continua expansiunea la nivel national prin dezvoltarea propriului sistem de franciza, manifestand dorinta de a avea produsele sale disponibile pentru un public cat mai larg.
Misiunea si valorile brandului
Misiunea brandului este de a oferi o felie din experienta unei pizzerii italienesti cu accent pe calitate si pe retete cu adevarat speciale pentru cei dornici sa le descopere.
Valorile ce ghideaza Treevi in misiunea sa
CALITATE
sunt foarte atenti la calitatea ingredientelor utilizate si a preparatelor pe care le scot in fiecare zi din cuptor
ATENTIE LA DETALII
se asigura ca cei ce le sunt clienti se pot bucura de o experienta italieneasca autentica
RESPECT
ofera respect atat clientilor ce intra in locatie, cat si colegilor lor
PASIUNE
le place ceea ce fac si se asigura ca transpun acest aspect si in retetele lor
Expansiune rapida in Bucuresti, comparativ cu principalii competitori din piata, Treevi a investit cel mai mult in expansiune
Majoritatea locatiilor fiind deschise dupa debutul Pandemiei
Accent pus pe calitate
Design unitar al locatiilor
Testarea unor tipologii diferite de locatii (seating si take away)
In spatele business-ului, antreprenor cu experienta in domeniul HoReCa
mProfilul investitorului
Abilitati relevante
Spirit antreprenorial, cu bune cunostinte a pietei locale
Implicare 100% in managementul de zi cu zi al afacerii
Esti dispus sa respecti regulile si procedurile interne si sa te asiguri ca echipa isi desfasoara activitatea cu respectarea misiunii si valorilor Treevi
Ai dorinta de a te implica in dezvoltarea unei zone teritoriale alocate
Dispui un capital de investit pentru dezvoltarea conceptului Treevi (min. 70.000 euro)
Centrul comercial Ploiesti Shopping City, aflat in portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, obtine certificarea BREEAM In [...]
Raluca Voicu, cofondator, Franchwise: Panourile solare reprezinta unul dintre cele mai noi domenii in care scalam businessuri in regim de franciza  [...]
Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe
Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.